Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 1109 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1108
Uživatelů: 1
Celkem: 1109

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 58 | Témat: 12

08.04 2015 17:40


Zdarec,chlapi mění se na 2.5 TDI* AEL řemenice pokaždé s rozvodama nebo dle stavu?
Naposledy upravil Balvan dne 08.04 2015 22:15, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





08.04 2015 17:40


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 58 | Témat: 12

08.04 2015 22:11


Jo a když řemenici měnit nebudu tak se nemusí ani povolovat ne?Nějak mě ve všech návodech uniká důvod proč se musí povolit když by se případně neměnila?Že by nešel sundat řemen?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 41 | Témat: 4

08.04 2015 23:02


Ahoj!
řemenici musíš sundat právě kvůli tomu ,abys sundal řemen.Jnak ,až bude dole (pokud se Ti to podaří) zkontroluj její stav.Nevím ,jestli mají všechny AEL stejné řemenice (Já dělal jen Volvo a VW transporter),ale pokud je tam dvouhmotová řemenice,nesmí být guma mezi kovovými částmi popraskaná nebo naboptnaná od oleje.Lépe ji bude asi vyměnit.Pak je potřeba řemenici hlavně pořádně utáhnout !!!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

09.04 2015 0:21


Dokud se nesundá řemenice, tak nevyndáš řemen.
Jinak ta řemenička stojí 300, tak nelaboruj a výměn ji taky. Často se totiž ustřihne to drážkové pero a pak je vymalováno. Mam v garáži asi 3 pro výstrahu, kde už je to za 5 minut 12.

Ta velká řemenice musí být taktéž v pohodě, jak už tady někdo psal; nesmí být potrhanná. Zjednodušenê když s ní lehce klepneš o zem, nesmí v ní k klapnout kov na kov, jinak taky vyměnit.

Zároveň zkontrolovat čelní plochu kliky a v případě potřeby srovnat.

Ten velký šroub vždy nový! A před montáží ho lehce namazat olejem (lepidlo v žádném případě nepoužívat)!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 58 | Témat: 12

09.04 2015 8:36


jasné dík!Jinak mám podezření,že mám špatně nastavené(pohnuté) rozvody,pokud by byly tak to napravím povolením řemenice na vačce že?na klice to povolovat netřeba?Právě to řeším když se v tom budu hrabat že bych dal nové rozvody,ale zase do výměny zbývá ještě cca 35000 a minule při rozvodech byla velká řemenice nová tak jestli dávat zase nebo to vydrží další rozvody.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

10.04 2015 7:09


Pokud budeš rozvody jen nastavovat, tak spodek nemusíš povolovat. Dokonce ani nemusíš nic vpředu sundavat. Jen vycvakneš kryt rozvodů (je to sice takový ježek v kleci, ale jde to). Vzadu shodit řemen a kolo na vačce. Pak už jen víko ventilů.
Setrvák na nulu -> na vačku pravítko + měrky (tím je hotov přední rozvod) . Vzadu pak čerpadlo na hodinky, nebo do zákl. nastavení a pak VAGem (TDIgraf) doladit počátek vstřiku.

Velká řemenice na klice přežije obvykle 2-3 rozvody (160-240tkm). Malá se mění pokaždé.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

12.04 2015 8:57


t-kali.kde sa nachadza ta mala remenica co sa musi menit pokazde?Jasne velka taha plochym remenom pomocne agregaty.dik za vysvetlenie.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2012
Příspěvků: 81 | Témat: 5

12.04 2015 12:27


Já dával všechno nový,jak na čerpadlo,tak pomocný,tak hlavní rozvody i vodní pumpou.Ale co je myšleno tou malou řemeničkou taky nevím.Tím je myšlena ta malá pod hlavní řemenicí?
nahoru

sponzor





12.04 2015 12:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

12.04 2015 16:07


Azurit007 to asi nie.Snad nemenis remenice na klimakompresoru,altiku/tam este nie je volnobezka/a serve?A preco davas novu remenicu na cerpadlo naftove?Ved je to mohutny kus zeleza v celku!Dik za vysvetlenie.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

13.04 2015 1:17


Malou řemenicí je myšleno řemenice pro ozubený řemen na klikové hřídeli. Až budu někdy u PC tak dohledám číslo (v mobilu ETKu nemám).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

13.04 2015 1:34


Dik t-kali.Inak mohol by si napisat preco sa ta musi menit?Moja audinka ma cez 400 000 a zatial som to nikdy nemenil.A prvykrat sa stretavam s tym,ze je potrebne ju menit.diki.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

13.04 2015 11:19


To že se musí měnit nikde psáno není. Ale poměrně často se stává že se ustřihne "pero", které přenáší točivý moment z klikové hřídele na obě řemenice.

Jak jsem psal již výše, měním ji pokaždé. Nová stojí cca 300-400,- a to je při ceně rozvodů plivnutím do louže.

Mam jich pár v garáži, které už měli hodně namále, až budu mít trochu času, tak to zkusím vyfotit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

13.04 2015 14:46


Dik t-kali.Nejde o cenu to ako pises je detail,ale je tam pero ktore sa moze ustrihnut/ak tomu dobre rozumiem je to klinok v klukovke?/cize ak je to tak ako si mislim nie je potrebne vymenit aj ten klinok,alebo je ten klinok zalisavany v remenici?dik opet budem vediet nieco viac.Vonkajsia remenica ako pises ma tu hranicu do 300 000 km.Trhlo mi ju nastastie po nastartovani a zapnuti klimy.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

13.04 2015 15:48


Přesně jak říkáš. Jen to není klínek v klikovce, je to pero a je právě součástí té řemenice (je to z jednoho kusu).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 509 | Témat: 134

13.04 2015 17:07


T kali vysvetli mi prečo by som nemal dávať na srob remenice lepidlo? Robí to tak 80percent ľudí vrátane mňa a okrem lepšieho pocitu na dusi sa nič nikdy nestalo....este ho namazat olejom?? Ako koli čomu aby siel lepšie povolit ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

13.04 2015 18:29


Peter_c4:
1) je to stanovený postup výrobcem.
2) když se utáhne opravdu tak jak se má a ještě tam někdo dá lepidlo, tak je opravdu velký problém to povolit. A to myslím jako že velký problém.
3) extrémě se tím namáha ten šroub, ale i přes to se nedotáhne, tak jak se má. Protože tření v závitu při dotahování je už tak velké, že místo toho aby jsi ten šroub utáhnul, tak se pouze zkroutí.
4) je to fakt prasárna

80% lidí to rozhodně nedělá, dělají to pouze ignoranti, kteří neví jak se to má dělat a neutahují to předepsaným momentem.

Nedávno jsem to zrovna po jednom takovém expertovi dědlal. Ve dvou chlapech jsme měli problém i s 2m (slovy dvoumetrovou) lešenářskou trubkou ten šroub povolit. Už jsem si říkal, že mi praskne přípravek.
nahoru

sponzor





13.04 2015 18:29


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

13.04 2015 23:33


Vacsia sranda je, ak praskne blok alebo kluka
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

14.04 2015 0:44


t-kali.Dik.Ono ani v knihe co mam sa nepise o vymene tej malej remenicky..ALE je tam kladeny doraz na spravne utiahnutie sruby momentakom to je jasne.Popis z knihy-ak sa uvolni sruba nastane to co ti opisujes najprv kmitanie remenicky az ju nakoniec trhne/tam je to opisovane ze sa najprv rozkmita a pohne casovanim rozvodov-zle starty/..ohladom lepenia - mazania..tazka dilema..motor sa toci ak sa nemylim doprava cize uz samotne tocenie kluky zabezpecuje sustavne utahovanie/ak sa mylim opravte ma/ale dik za tvoj nazor a postreh ohladom malej remenicky/prepac asi si dost ludi zamotal tym vyrazom/.Vies v knihe sa stale kladie doraz na novu srubu VZDY!jasne unava naterialu trvdost stupanie/nie som strojny inzinier/ atd...ale aj zavit v kluke sa po urcitych vymenach atd..unavi,ze..cize to lepidlo pri 20 rocnom a xxx menenom rozvode mozno nie je az taka blbost..Na zaver trosku zapolemizujem - citat z knihy -spojenie velkej a malej remenicky pracuje na principe tlakoveho spoja...de fakto ak sa uvolni hlavna sruba trhne tu remenicku ci je nova alebo stara..ale mozno sa mylim.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

14.04 2015 13:59


Kluci pravdu máte oba.
O výměně řemenice se nikde nepíše, je to jen zkušenost. Tady na audiklubu Ti to potvrdí hodně lidí. Sám jsem dal na rady zkušenějších a časem jsem viděl proč je měním.

Klika se určitě unavuje také, ale mnohem méně než šroub, protože je z daleko pevnějšího materiálu.

Lepidlo opravdu ne, zeptej se např. Vlasty na jeho zkušenosti s lepidlem. Sám ho občas prosím o radu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 12

14.04 2015 21:49


...lepidlo opravdu ne..To pisou pouze troubove novináři,co ty rozvody v zivote nevideli,ale něco nekde slyseli..Prej tlakovy spoj..To posledne psal Vaculik..A nejaky sebevrazedny sklony nebo co..Pokud se ta remenice dotahne,novy sroub se potre motorovym olejem,hodí se tam ctyri imbusy a dvojhmotna remenice je v poradku,,autak normalne jede.Ja mam remenici nepopraskanou,ale když s ni malinko klepnu,ozve se..na rovinu uz na to seru.auto ma sedmsettisic,jeste jednou ty rozvody vydrzet museji,pak to odstavim a kaslu na to..Kdyz bych to mel spočítat co bych pak do toho mel dat aby to vypadalo k svetu,vemu to od vacky,pres hydrostely,repase vstriku,cerpadla,turba,rizeni,cepy tlumice,ulozeni kardanu,oleje,silenbloky kde se podivas,poloosy,cas hodiny práce,lakovani vyspravovani tak by nestacilo stotisíc, a nakonec to udelas a praskne ti klika.Po tolika dotazenich a když se podívám na drazku kde patri kolecko s perem,taky uz nic moc,leva strana otlacena,tak uz bych tomu moc neveril..Je to ale neskutecnej drzak..Mam ještě skoro vse puvodni,bohuzel,kilometry jsou neuprosné..Se mi vždycky libi hovada co pisou ze to ma ujeto 350 tis,,to ma snad kazda..Normalne bych za staceni kilometru posilal na nucene práce do basy....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

14.04 2015 23:19


Samozrejme, ze je to tlakovy spoj, krutiaci moment prenasa kluka na remenicu vdaka nemu, nie vdaka perku, to je iba na aretaciu Ak sa skrutka povoli, perko by aj tak nic nezachranilo, akokolvek pevne by bolo, tie razy by skor ci neskor drazku aj perko znicili a remenica by sa na kluke pretocila...ja osobne som tuto hnaciu remenicu rozvodov na kluke nemenil nikdy, nebolo treba, ale ked ju ma niekto poskodenu, tak lepsie vymenit...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 58 | Témat: 12

15.04 2015 7:37


Tak se nám to tady pěkně rozepsalo,aspoň máme ve věcech jasno,díky!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

15.04 2015 11:24


danyk a co je podla teba -tlakovy spoj-nie je kluka do ukosu a nasadene remenice pritlacene srubou?/to sa uz smejes aj s hodnoty dotiahnutia N.M.Napis kolko sa ta remenice ma utiahnut?--220-270.N.M.snad si vyrobca nevymyslel hodnotu utahovania....A prosim ta co je podla teba -tlakovy spoj-budem rad ak sa naucim nieco nove.A toto tema nie je o tom co si zazil s tvojou audinkou!Tu riesime dilemu rozvodov co menit a ako to urobit...vies ty uz na to sorry za vyraz - seres -ale ja si svoj predohrab/a vsetci nadsenci AEL-AAT/ budem opravovat min. dalsich desat rokov..ZAVER-vsimni kolko aut po 20 rokoch ma povodny altik,servoriadenie komplet,povodnu napravu a desiatky veci ktore stale funguju.Vies mozno si odbornik ale mame xxx garazovych mechanikov - ako menia rozvody?Nastavia motor do zakladnej polohy?NIE UROBIA CIARKY A ZHODIA STARY REMEN A NAHODIA NOVY/prevstrek atd...!Skor by som od teba ak si skutocne namlatil s tou tvojou audinkou 700 000 privital nejake rady-skusenosti-poznatky...nie konstatovanie koncim atd...treba 100 000 ck.....to sa robi pri renaultoch ked musis spustit olej,vybrat poloos a vymenit vonkajsiu manzetu!p.s.pokial nekupis silikonovu a nemas specialne klieste.A na novych fordoch vybrat cele svetlo ked menis parkovacku!!!!!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2012
Příspěvků: 81 | Témat: 5

15.04 2015 15:54


taipan (12.04 2015 16:07) orig :
Azurit007 to asi nie.Snad nemenis remenice na klimakompresoru,altiku/tam este nie je volnobezka/a serve?A preco davas novu remenicu na cerpadlo naftove?Ved je to mohutny kus zeleza v celku!Dik za vysvetlenie.

Rozvod pro přídavný pohon všeho co jmenuješ s napínací kladkou jsem měnil za A)pro klid v duši,za B)Při bližším pohledu na řemen se mi už taky moc nelíbil.C)napínací kladka už taky občas zapískala.Na čerpadle jsem rozvody vyměnil taky pro klid v duši.I když máš pravdu že je to skutečně poctivý kus železa,tak i poctivé železo se časem opotřebovává a nechtěl jsem to pak někdy řešit v situaci že pojedu například někam daleko na dovolenou,prdne to a budu si tlouct do hlavy jakej jsem vůl že sem se na to vykašlal.Takže asi tak.Jo a jak tak čtu,tak tou malou řemeničkou byla skutečně myšlena ta malá na klice.Takže tip byl správnej.
nahoru

sponzor





15.04 2015 15:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 12

18.04 2015 17:34


Tlakovy spoj???To pisou novinari...Tj,spoj na bazi konusu bez drazky a pera,dotazeny momentem,nebo napr spoj dotazeny na hlinikovym pětiválci ,,ale s diamantovou vymezovaci podlozkou přes kterou se vse prenasi..AEL AAT tlakovy spoj ma na vackach a cerpadle vcetne klinku na klice jej nemá,,je pouze utazen ukrutnym momentem,zajisten drážkou i perem,ktera prenasi spolecne torzni kmity a moment z klikove hridele.Je to jen vylození pojmu...Dotahoval jsem to na 220nm a pak o 270 stupnu.Musis mit na to originální pripravek páku jak na utahováni hajcmanu.(((Mimo jiné se mala remenička mení vždy se šroubem ..Nejlepe i s guferem na klice...Takze dva rozvodáky remenička tri kladky,vodni pumpa,sroub,gufero pokud tece,to vse je slusna položka,pokud ještě k tomu dame tri tisice za dvojhmotnou remenici,prace mechanika tri tisice je to celkem darda)))..... Horní uvrat prvního válce,,vse pak musís dáti na nulu.Posleze pak hodinkama nastelovat hodnot umezi 18ti a 30ti ,kdy se malokdy stane aby tri rysky na cerpadle byli v rovine..Pokud to ale neznás,,nedelej to,nech to odbornikovi,toto auto je choulostive na doserizení...Mimo jiné to téma je, co kdo zazil se svým vozem,,jedine tak muzes predat zkusenosti a co se tyce aatečka a aelka,,jsou to skvely auta,bohuzel když si spocitam co to ma namotano a kolik sroji nasledne udrzení provozu,kdyz většina nespotřebních dilu je puvodnich,nikdo mne nepresvedci o opaku..Toto bude stat desetitisice,mimojine vis kolik stoji stredove ulozeni kardanu??NIC....Musis koupit cely Kardan* a ten stoji v audi 35tis..taky jej mam puvodní.........ale je hezke ze jsou fandove co chteji toto udrzet..mezi ne se pocitam...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.9. 2013
Příspěvků: 40 | Témat: 2

07.07 2015 15:14


Ahoj, chci se zeptat.. na audince me při startování začlo rachotit, mechoš mi řekl že je to řemenice klikové hřídele, je to součástí rozvodů?
Mno stačilo by vyměnit jen tu řemenici nebo rovnou i udělat rozvody?
díky za rady
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

08.07 2015 0:11


Colby ak ti trhlo ako pises remenicu klukovej hriadele -odborne- ..TLMIC TORZNYCH KMITOV..nic sa nedeje,kupit novu a namontovat.Sama remenica neme nic spolocne s rozvodmi-len pohana pomocne agregaty.Ale pozor - pri demontazi starej sa nesmie s nicim pohmut - nakolko vnutorna ozubena remenica co taha predny rozvod je istena hlavnou remenicou ktora je utiahnuta vysokym Nm.Ma sice zaistenie ale ked to bude niekto robit nech sa s tym pohra..ono pri demontazi a montazi su vysoke Nm,v prispevkoch vissie sa docitas o utahovani hlavnej sruby.hej a nezabudni dat novu srubu,ta sa dava vzdy..tak to daj niekomu co tomu rozumie.Ale ako som pisal s rozvodami to nema nic spolocne..Mal si stigro..ze si nesiel 120 a vtedy by ju trhlo...inak pozor aj na ten tlmic napinaka...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.9. 2013
Příspěvků: 40 | Témat: 2

08.07 2015 14:03


už vim že to s rozvody nemá nic společného. Ale i tak děkuju za radu. kamarád řikal že to ještě není tak strašný ale nebudu to nechávat na poslední chvílu a vyměníme
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 128 | Témat: 7

23.02 2019 18:33


čau, oživím příspěvěk.

Po výměně napínáku klíňáku, po nastartování, mi začalo auto vibrovat a klepat jak drak. Zdechl jsem to, a po kontrole všeho jsem chtěl znovu nastartovat, ale motor už byl asi ,,seklý".

Může to být právě tou řemenicí, že by odešla? Rozvody mám dělané tak před rokem, řemen je napnutý jak má, nikde mi nic nespadlo, ani nemělo jak. Zadní rozvod též vypadá ok.

Mám jít cestou té řemenice? Mohla se kousek protočit, a přenastavit rozvody, a proto to tak bouchalo?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 128 | Témat: 7

26.04 2019 19:42


Tak nic. Bude to remenica. Pristi tyden dlouha trubka a dej se vule allahova...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email