Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 881 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 881
Uživatelů: 0
Celkem: 881

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 446 | Témat: 29

30.03 2015 16:10


Zdravím,
po měsíční pauze jsem nastartoval auto a zjistil jsem, že po cca 3-4 min volnoběhu (za studena) začne motor cvakat. Obě hlavy najednou. Druhej den jsem přinesl VAG ale jednotka motoru žádnou chybu neukazuje. Ale po nastartování cca 3-4 min běží v klidu, pak lupne a začnou obě hlavy najednou cvakat. Zatím jsem to nechal stát a nejel jsem s tím, takže nevím co to dělá za jízdy.

Auto je A6 C5 2.8 AQD quattro* Tiptronic* rv 2000. V autě je plyn montovanej před 1,5 rokem, najeto od té doby cca 20 tis. km.

Měl by pro mě někdo nějakou radu? Teda budu s tím asi muset do servisu, ale spíš ať vím co to může být, na co se mám připravit?

Zkusil jsem to natočit mobilem, ale ten zvuk je trošku zkreslenej:

Přímý odkaz na youtube video


Dík za každou odpověď.

EDIT:
Aktuálně problém nebude asi tolik ve cvakání, ale hlavně to že motor vibruje. Na volnoběh i pod plynem, na plyn i na benzín, ale najel jsem zatím jen 20 km - budu to muset projet víc.
Naposledy upravil kremex dne 02.04 2015 15:10, celkově upraveno 3 krát. (16% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





30.03 2015 16:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

30.03 2015 16:16


Nech motor zahrat, ať si nazdvihatka sednou a melo by to byt v klidu, taky se mi to stalo projel jsem to asi 15km a od té doby klid
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

30.03 2015 22:18


Me to prijde jakoze pekne cvakaji ty legendarni VALTEK vstriky
Naposledy upravil Nakadah dne 02.04 2015 8:23, celkově upraveno 1 krát. (7% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 211 | Témat: 34

01.04 2015 18:40


Jesrli to zacne cvakat az po ctyrech minutach, tak to je zfruba doba, kdy se motor trochu zahreje a zapne se LPG*. Ty vstriky cvakaj normalne docela hlasite. Az to bude cvakat, zkus vypnout LPG*. Pokud cvakani na benzin prestane, tak to jsou LPG* vstriky. Ale jak rikam, oni cvakat maji. Musi to cvakat od te doby co tam to LPG* je.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.04 2015 19:43


vstriky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 446 | Témat: 29

01.04 2015 22:38


Tak jsem to byl projet a opravdu to cvakání asi nebude hlavní problém, je možný že to cvakalo vždycky jen mi to teď po tom měsící přijde divný. Horší je že motor vibruje. Jak na volnoběh tak při otáčkách, a je jedno jestli na plyn nebo na benzín, což mě nepotěšilo...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

02.04 2015 8:23


Při špatném složení směsi umí motor citelně vibrovat, něco o tom vím. Takže si píchni VAG na auto a mrkni se jaké máš adaptace směsi v jednotce. Dle mého skromného odhadu to budeš mít ujeté mimo rozsah jo s LPG* to není jenom o tom jezdit za levno.

BTW ujeto 20tkm s plynovou instalací, byls po 10.000km u plynaře na kontrolu nastavení?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

02.04 2015 8:27


Parádní věc ten plyn v autě..
nahoru

sponzor





02.04 2015 8:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

02.04 2015 8:46


I prd ... když se pravidelně jezdí na kontrolu, neojebe se předepsaný interval výměny filtrů a repase reduktoru prostě to jezdi OK. Jenže u nás na to většina lidí kálí. Pak se udiveně ptají proč jim prdla membrána v reduktoru, dyť s tím ujel za 6 let jenom 200.000tkm ... bez repase

Nicméně správné seřízení LPG* jednotky (mapa + tlak plynu) je Α a Ω. Bohužel je málo montážníků u nás co to umí správně.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2538 | Témat: 43

02.04 2015 11:48


Pro ověření je jednoduchá věc, natankuj kvalitní benzín, nejlépe 100 oktanů, vymaž adaptační hodnoty a vyjezdi nádrž jen a pouze na benzín. Když se to bude chovat normálně, tak je rozesranej plyn. Je to klasika, protože to opravdu u nás umí málo kdo.
Pak pečlivě hledej, kdo má dobrý reference na LPG*, v Brně jich moc není, takže to nejspíš budeš dávat mimo Brno.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

02.04 2015 13:31


Mr. Death> Tak! Správná rada!

Ale problém je že AC STAG, když vidím ten MAP senzor PS-01. Valtek vstřiky stojí za starou belu a ten polský systém je taky ruská ruleta. Někomu jede OK, jiný má problémy.

Pokud selže Brno, udělej si výlet do Moravských Budějovic za Karlem Bartákem - Autogas. AC STAG dělá, mimo jiné. Těch 2x 75km se dá přežít. Sám ten plyn dokupy nedáš, pokud bys to snad chtěl řešit extra úsporně.

Btw. bráchovi už jeden motor 2.8V6 AQD leží v garáži s hlavami dole jestli to bylo plynem, nevíme. Ale měl to rozdrbané. Dva válce bez komprese...ta sranda nakonec vyšla na 26tKč vč. jiného motoru. Tak ať taky nemusíš solit z peněženky víc než je potřeba.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2538 | Témat: 43

02.04 2015 14:02


Se STAGem jeď rovnou za Bartákem, v Brně ho nikdo slušně neumí. V Brně umí borci tuším BRC, ale na STAG ti nikoho nedoporučím.
Jo a ještě jedna rada s tím benzínem, netankuj někde v Horní Dolní, u těch lepších benzínů mají malou výtočnost a ten benzín degraduje. Musíš ho natankovat v Brně, dobrou cenu teď má OMV vedle Lidlu u Zvonařky nebo v Modřicích. Tam mám s benzinem dobrou zkušenost. Jakmile jsem nabral ve Vyškově, tak je poznat, že ten motor jde hůř, i když je to ten samý MaxxMotion 100.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 446 | Témat: 29

02.04 2015 14:51


Díky za rady,
Nakadah (02.04 2015 8:23) orig:
Takže si píchni VAG na auto a mrkni se jaké máš adaptace směsi v jednotce. Dle mého skromného odhadu to budeš mít ujeté mimo rozsah

Na tohle bohužel nemám znalosti Vyčíst chyby, spárovat klíče, nastavit rádio zvládnu ale na diag motoru si nevěřím...
Nakadah (02.04 2015 8:23) orig:
BTW ujeto 20tkm s plynovou instalací, byls po 10.000km u plynaře na kontrolu nastavení?

Ano, tohle dělal předchozí majitel těsně před tím než jsem auto koupil. Mimochodem plyn je montovanej v Praze u Neptun-Harfa.

Mr. Death (02.04 2015 11:48) orig:
natankuj kvalitní benzín, nejlépe 100 oktanů, vymaž adaptační hodnoty a vyjezdi nádrž jen a pouze na benzín.

Bohužel mám teď plnou nádrž 98 od Agipu, to bych musel prvně vyjet...

Ale hlavně: zatím když jsem jel cca 20km tak auto vibrovalo i na benzín, takže nemůžu říct že bych měl určitě problém v plynu.

A ještě dodám že auto jezdilo v pohodě, pak ale 5 týdnů stálo (baterka vybitá na 9V) a problémy začaly až po této době.

Budu teda teď jezdit na benzín uvidím... po kolika km asi vyloučím že to není plynem?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2538 | Témat: 43

02.04 2015 15:31


Ta 98 od Agipu je taky dobrý palivo, možná lepší než to od OMV, v tom bych problém neviděl.
Motor se na něco naadaptuje, což může být rozhašenej plyn a pak mu trvá několik set km, než si ty hodnoty srovná na kvalitní benzín. Nebo to jde udělat rychle tím, že vymažeš adaptaci. Myslím, že je to jednodušší, než spárovat klíče, ale postup neznám, musel by sis najít.
Druhá varianta by měla být na nějakou dobu odpojit baterku a pak se adaptace dělá znovu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 446 | Témat: 29

02.04 2015 15:37


A náhodou se mi tam nemohlo stát něco opačnýho - že by byly nějaký hodnoty třeba kvůli plynu upravený a pak při odpojední baterky po těch 5 týdnech by se obnovili na default hodnoty a kvůli tomu to teď vibruje?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2538 | Témat: 43

02.04 2015 15:47


Určitě ne, adaptaci si dělá motor sám, řekl bych, že do toho člověk nemůže sáhnout. Jediná možnost je regulace paliva a podobně a tím dosáhnout na lepší hodnoty...
nahoru

sponzor





02.04 2015 15:47


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

02.04 2015 16:14


Me bavite, jak furt resite ladění mapy v LPG* jednotce. Už si uvědomte, ze ten plyn je primitivni verk. Nemluvě o tom, ze zadny mapy nemá. Většinou je problém všude, jen ne v plynu. Pokud to předtím jezdilo dobre.

Když mas problém, vypni plyn a res závadu na benzin. Pokud mas nove LPG*, reklamuj. Tot cela věda.

Optimální nastavení u vozu s prestavbou na LPG* neexistuje, prave proto, ze do jednotky nelze nahrát vlastní mapa. Koriguje se pouze několik velicin v závislosti na mapě orig. Jednotky. U některých vozu tak někdy plyn ani normálně fungovat nebude. Proto bych vždy veškerou odpovědnost tlačil na dodavstele LPG* bastlu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 446 | Témat: 29

02.04 2015 16:58


Tak nevím kolik jsi toho přečetl nebo jestli jsem to dobře napsal, ale řeším to, že mi auto vibruje. Neřeším špatné mapy LPG* jednotky.
Zkusím vymazat adaptaci motoru a najet kilometry na benzín a uvidím jestli se to spraví - jestli to nebylo rozhašeným plynem.
Pokud ne, tak budu dál řešit motor jako takovej, bez plynu. Např Lumpiq psal vstřiky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

02.04 2015 17:20


Presne tak. Smazat závady a dal jezdit výhradně na benzin. Dokud neprijdes na závadu. Já osobne bych řešil vše kolem palivové smesi.

Klapku, váhu,filtry, usazeniny ci vodu v nádrži, cidla teploty,vstriky, lambdu,svíce a podobne...

To s těmi mapami taky nebylo na tebe
Naposledy upravil Pjépa dne 02.04 2015 20:33, celkově upraveno 1 krát. (8% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

02.04 2015 20:01


No nic, odbornici na plyn jsou tady. Dalsi prispivani k tematu uz by bylo jen nosenim drivi do lesa.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 405 | Témat: 19

02.04 2015 20:29


A co by jsi tak chtěl ještě probírat? Diskutovat o možných pricinach nemá žádnou cenu, dokud zakladatel tématu nevezme do ruky sroubovak a multimetr a opravdu všechny možné příčiny nezačne aktivně vylucovat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 211 | Témat: 34

05.04 2015 12:42


pokud motor blbne i na benzín, nemůže byt vada v LPG*. Vyřeš at to jezdí na benzín. pak to bude jezdit i na LPG*. popř nech znova seřídit LPG*... ale až bude motor běžet bezchybně na benzín!!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.3. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 2

05.04 2015 14:27


Mne obcas vibrovalo auto pri urcitych otackach (1200) prevazne pri jazde do kopca. Vibracie boli dost silne. Na roznych forach som zistil, ze by to mohol sposobovat setrvacnik, quattro* alebo prevodovka. Nakoniec to bol tiptronik. Vibrovat moze auto aj po vymene oleja v prevodovke (ale to su len mierne vibracie, pretoze je tam menej oleja, nez by malo byt). Riesi sa to doliatim chybajuceho oleja.
Naposledy upravil du5o dne 05.04 2015 18:29, celkově upraveno 1 krát. (6% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 446 | Témat: 29

05.04 2015 14:31


du5o (05.04 2015 14:27) orig:
Vibrovat moze auto aj po vymene oleja v prevodovke

Mám poměrně čerstvě po výměně oleje... ale auto vybruje ikdyž stojím, takže převodkovku bych mohl vyloučit, ne?

Zatím jsem zjistil akorát že to dělá za tepla. Za studenýho motoru vibrace nejsou cítit.
nahoru

sponzor





05.04 2015 14:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.3. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 2

05.04 2015 14:56


Hydromenic je pevne namontovany na motor a tiez je napojeny na olejovu pumpu prevodovky, aby prudil olej a aby bolo mozne preradit do D/R, ked auto stoji. Aspon myslim, ja som laik .
Spytaj sa niekoho, co tomu rozumie, potom vyluc.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 446 | Témat: 29

19.06 2015 21:58


Tak to vypadá že přece jenom pomoholo vymazat adaptace a jezdit na benzín.
Od založení tématu jsem neměl na auto čas, takže skoro pořád stálo v garáži a nic jsem s ním nedělal, ale teď jsem vymazal adaptace, projel něco benzínu, a auto už se netřepe
Ale stejně mě za chvíli čeká seřízení plynu, tak se to zrovna hodí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 446 | Témat: 29

07.07 2015 22:39


Příběh pokračuje a vymazáním adaptací jsem rozhodně neskončil.
Udělal jsem trošku kontrolu motoru a zjistil jsem následující věci:

1) popraskané hadice odvětrání hlavy - objednány nové, vyměním
2) ke svíčkám prosakuje olej, jedna se v něm přímo koupe - objednáno nové těsnění, vyměním
3) podle mě jsou kabely ke svíčkám zapojeny špatně, viz foto:

Náhled, klikni pro zvětšení.

a netuším proč by to někdo udělal... Mění se nějak pořadí zapalování kvůli LPG*?

Až to budu dávat dohromady i s novýma kabelama, tak bych to zapojil podle ETKY:
4 5 6
1 2 3
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

07.07 2015 23:27


Poradi zapalovani pro tvuj V6 je 1-4-3-6-2-5. Pokud mas ty cisla na civkach podle toho kam vedou VN kabely, mas to spravne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2010
Příspěvků: 50 | Témat: 7

22.07 2018 12:51


Nechci zakládat nové téma, tak snad nevadí ze se sem přidám. Mám audi a8 d2 2.8 142kw, najeto poctivých 300 tis. Km. Auto dlouho stalo a motor byl celkem dost zakarbonovany. Motor se vyčistil, ale stále si pocvakava. Mám strach aby to nebylo časování vačky, jelikož origo díly uz nejdou sehnat. Chci se zeptat zdali není někdo kdo by se na ten motor podíval a řekl co a jak. Dva mechanici, co jsem to u nich měl, tak mi akorát vimenili olej a dali přísady s tím, že mám jezdit. Jinak motor ma tah dobrý, nekouří, nezere olej, průměrná spotřeba je kolem 9.5 l. Tak potreuji radu na dobrého mechanika. Děkuji.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2015
Příspěvků: 63 | Témat: 8

23.07 2018 10:34


Dobrý den, odkud jste?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email