Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 102 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 102
Uživatelů: 0
Celkem: 102

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.1. 2009
Příspěvků: 2 | Témat: 2

08.04 2009 10:58


chci si poridit a6 2.7biturbo,ale mam trochu obavy o spolehlivost a udrzbu tohoto vozu.pokud ma nekdo osobni zkusenosti,budu rad za objektivni nazor.dik
nahoru

sponzor





08.04 2009 10:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

08.04 2009 17:47


yar.in: Vítej na audiklubu.

To je otázka do pranice, protože záleží o jakou verzi a rok výroby jde. Zkus napsat o jaký rok výroby máš zájem a jaký výkon, případně kód motoru.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

08.04 2009 18:17


najel jsem sni 50t km r.v 99, sestikvalt manual..
ptej se na co chces

spotreba 10 - kdyz jedes podle predpisu ne po dalnici, 12 po dalnici, 13-14 mesto... kdyz to prozenes tak ses pred 20kou.. motor podle myho supr vzhledem k spotrebe a vykonu a tak..

ber xenony bo cocky H7 vubec nesviti..


dal predevsim turba by mely byt okej ale to poznas pokud nejsou total KO tezko a snad napoprve jen podle spotreby oleje.. nemel by byt olej v sacim potrubi mam ten pocit.. ale to by mohl vedet nejakej mechos lip..

jakmile neni dostatek kapaliny v chladici nadobce nebo neni cista tak bych se taky bal to auto vzit..

v automatu bych to rozhodne nedoporucil!! stejnou sluzbu ti udela 2,8 v6 a nebude tak rizikova..

jinak klasicka audi s predni napravou a relitavne levnyma brzdama na to co to umi..

moje verze - od r.v. 2001 protoze maji 250hp oprti starsim 230hp, manual prevodovka!! a pokud mozno serviska nebo nejaka moznost zjistit hidtorii auta nekde podle VINu a predkupni prohlidka v audi za 1200,-

enjoy
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

10.06 2011 23:34


Ahoj, mám A6 2,7 BiTurbo*, Allroad, 4x4, r.v.2001, já s ní nalítal za posledních 5 měsíců 20000 km... jezdím já ale poslední dobou víc a víc manželka, je to Tiptronic*, ale 90% jezdí s automatem: zatím všechno v poho, nic se nesere, výkon dobrý... jediná vada zatím: seklý měření paliva;
Dlouhodobá spotřeba: 10,6 lit./100 km normál ježděním, město 40%, mimo město 50%, dálnice 10%... až mě to samotnýho překvapuje. Čekal jsem to horší (allroada jsem ale vyměnil za Jeep Grant Cherokee 5,2 lit., armádní US verzi... ale i s ním jsem jezdil za 12-13 lit./100km). Hodně ale záleží na stylu jízdy, dá se jezdit úsporně a přes to ne jako šnek
Zatím, skutečně zatím, nemůžu nic negativního říct... no doufám že to tak zůstane.

Jinak mám i A6 1,9 TDI*, s kterou jezdím do 4,7 lit./100km, faktem je že ne přes zimu (v zimě minimálně). Ale to je jiná liga

Využiju tohoto vlákna - 1,9 TDI* aktuálně prodávám a chtěl bych z její prodeje zafinancovat plyn právě do Allroadu.... máte někdo zkušenosti? Kde a co to stojí, jak se to chová? Sorry a rozšíření tvého dotazu
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

17.06 2011 8:38


Ahoj IvanLBC
Já dával do 2.4 V6 plyn - vybral jsem nejlepší možnou firmu co dělá LPG* - BRC a vyšlo mě to na 42000 v Ostravě.
Dá se i levněji např. český MAGIC či polské systémy.
Za každý válec navíc (od 4 válců nahoru) zhruba 10000,-
Jede to pořád super, byl jediný problém-odpojila se hadica s chladici kapalinou-opraveno v ramci zaruky
Kdyztak me kontaktuj přes SZ
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

24.06 2011 21:05


bubin:
Ahoj IvanLBC
Já dával do 2.4 V6 plyn - vybral jsem nejlepší možnou firmu co dělá LPG* - BRC a vyšlo mě to na 42000 v Ostravě.
Dá se i levněji např. český MAGIC či polské systémy.
Za každý válec navíc (od 4 válců nahoru) zhruba 10000,-
Jede to pořád super, byl jediný problém-odpojila se hadica s chladici kapalinou-opraveno v ramci zaruky
Kdyztak me kontaktuj přes SZ


JJ, pohledal jsem, i tady po fóru a zkusil jsem oslovit tady doporučovanou firmu - jsem z LBC tak do Ostravy to je fakt daleko. No nabízí mi právě ten MAGIC, cca za nějakých 26000Kč... asi do toho půjdu, jen musím prodat jinou A6, ze který to budu mimo jiný platit.
Jinak jsem rád že s tím není problém, akorát bych tě chtěl ještě požádat, jestli by jsi mi nepísl jak velký rozdíl může být mezi MAGIC a BRC co máš v autě ty? PřECI* jen rozdíl v ceně je markantní..... Díky moc

P.S. Ještě dodám, že to musím udělat potají, manželka LPG* nechce, bojí se ho... Já blb, místo toho abych si dupnul a donutil jí kočírovat manuál (A6 v 1,9), tak jsem vytekl a pořídil jí Allroada ve 2,7 benzínu.... 1,9 ač nechci musí tedy z domu a navíc teď jenom vydělávám na benzín mě přijde ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

27.06 2011 14:15


No MAGIC - "údajně" a dle precteni na ruznych forech nejhorší možnost co do auta strčit.
Má ho jeden kolega z práce - v zimě mu to neustále chcípá či nemá výkon - musí zastavit a nastartovat znova - může to být MAGICem nebo špatnou montáží-to nemohu říct.
Důvod proč jsem bral BRC je kvalita dílů-údajně lepší vstřikovače,hadice,soft a nevím co ještě.
Nejlepší výrobce systémů jsou BRC a Landi renzo...
Další důvod je, že zastávám pravidlo - nejsme tak bohatí abychom si mohli kupovat levné věci a poslední-když už je to audi tak jsem ji dopřál ekvivalentně dobrý systém
Každopádně je na to záruka tak můžeš dát i ten MAGIC - ale ať ti DAM* dají aspoň MAGIC2
P.S. ted jsem vzpoměl-kámoš teď dával v ově MAGIC do 6válce bez papírů za 25 s papírama to vyjde asi na 27, já dával 42(taky V6)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

27.06 2011 14:40


yar.in: Každý Ti vychválí, co má. Takže za mě: 4.2 je ideální volba
nahoru

sponzor





27.06 2011 14:40


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email