Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 30 října 2020
Celkem je zde 23 lidí (12 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: stentr
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 8
Uživatelů celkem: 46 334
Online návštěvníků
Návštěvníků: 11
Uživatelů: 12
Celkem: 23

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.1. 2015
Příspěvků: 18 | Témat: 1

30.01 2015 10:53


Ahoj vespolek, úplně mě uchvátila předchozí generace A8 po faceliftu, takže jsem začal projíždět weby a fóra a mám následující dotaz - narazil jsem zde několikrát na zmínku, že LPG* je i pro "nesmrtelnou" 4,2 MPI* metla, která ji může stát život. Je to jen o nastavení směsi, nebo je zde ještě jiný zádrhel? Co případná potřeba promazávání ventilových sedel? Auto si chci koupit pro radost, předpokládaný nájezd je 25 tis. za rok, moje představa je třeba tento kus: http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a8/15838974?goFrom=list Děkuji
nahoru

sponzor





30.01 2015 10:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

30.01 2015 14:05


no urcite bych se zajimal kdy byly delany rozvody co je tam za vyrobce plynu popripade kde byl montovan a kdy ze zaruky nadrze soudim ze v roce 2009. Dale bych si urcite nechal promerit tlaky na vsech valcich, poslechnout si motor za studena i za tepla, razeni prevodky mezi jednim a druhym stupnem by mel probehnout bez zaskubu a zvukovych projevu, vyzkouset vzduchovy podvozek bez hluku kompresoru a dalsi doplni jini;-)))
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2295 | Témat: 69

30.01 2015 14:19


Je tam Landi Renzo - systém Omegas, kvalitní výrobce. Reduktor tam snad dali takový aby to uživil a Cu trubku z nádržze patřičného průměru taky. Otázka je nastavení a seřízení.

Jejich vstřiky vydrží kolem 50.000km (průměrná hodnota z informací co sbírám různě okolo), bohužel někdy méně. Reduktor správně repas po 2-3 letech (dle výrobce) nebo max 100.000km. Když na to majitel sere, tak to pak blbě dopadá. Znám jednoho, co najel za 6 let 200.000tkm a pak se divil že membrány nevydržely.

Víc nemám co bych dodal, ohledně auta samotného nic radit nemůžu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.1. 2015
Příspěvků: 18 | Témat: 1

30.01 2015 17:20


Jak se měří komprese v motoru? Jestli se musí měnit vstřiky LPG*, jak velký to bývá odhadem ranec?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2295 | Témat: 69

30.01 2015 17:59


Komprese? No kompresomerem manometr se zpetnym ventilem a zavitem pro nasroubovani misto svicky.

Landi vstriky jsou drahe, pocitej kolem 2-2500 za kus, a je jich tam osm. Kdyz se nejaky podela tak ho brzo budou nasledovat dalsi. Takze se meni vsechny. Stav vstriku se da overit diagnostikou. Kdo dela v Ostrave Landi nevim, mozna HL Propan ale ti delaji hlavne svoje systemy. Szotek Horni Sucha je nymand, tam vubec. Takze me napada jenom Seda z Rychvaldu, a jinak Landi dela Fedor v Prostejove.

Zivotnost nadrze LPG* je 10let, nejde prodlouzit. Takze to mas do 2019. Esi nekdo repasoval reduktor (asi tam jsou dva kvuli vykonu) musis zjistit, podle me ne. Po tech 5-6ti letech uz to je fakt za zenitem. Takze bacha aby te nakup takove kary nevysal jak upir Jinak dobre serizenou LPG* sekvenci nepoznas od benzinu, jizdnim projevem. Ale lidi co umi dobre seridit LPG* je v CR asi jako prstu na jedne ruce.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.1. 2015
Příspěvků: 18 | Témat: 1

30.01 2015 19:20


Jde vidět, že se v LPG* vyznáš. Já měl vždy ropáka a chtěl bych teď zkusit atmosférický zážeh. Kvalitní LPG* výrobce je výhra asi do té doby, než jej musí člověk repasovat, co? Počítám s relativně vyššími náklady na údržbu takového korábu, ale pokud vezmu v potaz, že mi radost kazí každá chybka na autě, kterou servis pak za drahé prachy dává do pořádku, pak raději déle vybírat...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.1. 2015
Příspěvků: 18 | Témat: 1

30.01 2015 20:38


Jak je to vůbec s materiálem ventilových sedel u tohoto motoru? Netrpí s LPG* vyklepáváním?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2295 | Témat: 69

30.01 2015 21:54


Hele ta A8ka neni jen o LPG*. To auto ma drahy servis, drahe dily, proste chce to svoje a stoji to o dost vic nez A4. Je treba si prvne rict, jestli na to mas. Nakupem te A8 by to neskoncilo, byl by to teprve zacatek. Znas tu bajku o Opici a bananech ne?

Jinak ja o LPG* vlastne nevim nic hlavne ze vim svoje. A ventilovych sedel bych se u motoru koncernu VW nebal. To nejsou sracky jako Ford nebo Hujdaj...
nahoru

sponzor





30.01 2015 21:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.1. 2015
Příspěvků: 18 | Témat: 1

30.01 2015 22:03


Však jak jsem napsal, s vyššími náklady na servis počítám. Jen mi jde o to, nebrat si větší náklad, než je nezbytně nutné. Kupovat deset let staré auto je sázkou do loterie vždy, natož u tak propracovaného stroje. Proto se raději předem ptát, než pak platit...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2295 | Témat: 69

30.01 2015 22:24


No tak za sebe rikam, ze do toho LPG* systemu budes muset v dohledne dobe jiste investovat (. Co se auta tyce, tam nemuzu slouzit, nemam zkusenosti s A8.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

30.01 2015 22:58


apach (30.01 2015 22:03) orig :
Však jak jsem napsal, s vyššími náklady na servis počítám..


Vazne se ti chce pripadne vyndat desitky tisic a vic za pripadnou opravu tehle vrany?
Mame tady treba kolegu Snake, ktery jen za prosinec utratil cca 5tis Euro jen za opravu podvozku a to jeste neni na konci. Samozrejme je to tva vec, ale dat 2kila a pak se modlit jestli ten posranej plyn udelal nekdo poradne (jako ze stopro ne, jinak by to ted nebylo za tyhle kacky) je zvlastni druh adrenalinovyho sportu. Ale mnoho stesti, aspon pak zas bude o cem cist.

jen pro info, bazary tenhle rocnik v tehle plynatizaci vykupujou do 70tis a ver ze nestatstnici to tam radi nechavaj, neb pro nikoho z nich nebyl zadny problem s vyssimi naklady na servis, ale 15 uz bylo moc
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.1. 2015
Příspěvků: 18 | Témat: 1

31.01 2015 8:06


Tak počítám s náklady do cca 150 tis, ale je pravda, že tyto peníze se dají využít daleko lépe než v opravách neopravitelného.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12719 | Témat: 228

31.01 2015 23:04


Citace:

Jinak ja o LPG* vlastne nevim nic hlavne ze vim svoje. A ventilovych sedel bych se u motoru koncernu VW nebal. To nejsou sracky jako Ford nebo Hujdaj...


No a to ja zase znam spousty pripadu, kdy kolem 100 tisic konkretne 4.2 MPI* lalalapa bez komprese. Nakonec ani nemusime chodit daleko, par lidi tu za sebou melo repas hlav. Naposledy dejayvenca:)

benal klesa, jezdete na benzin a kaslete na LPG*...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12719 | Témat: 228

31.01 2015 23:11


zeptejte se mechaniku, kolik vyjde repas hlav, vcetne prace na tomto motoru, aute...pripoctete to k nakladum na LPG* palivo na 100 tisic, porizovaci cenu systemu LPG* a pak to porovnejte s cenou benzinu, kterej byste spalili za 100 tisic

nepocitam ani ty starosti s LPG*, pokud je to nejaka levna shit soustava, ci neco lepsiho, co neni dobre naladeno (70 procent pripadu, pac mnoho plynaru sikovnych v CR neni)

podle ne se to proste u tohoto auta nevyplati..to neni 4 valcovej sluzebak s naklady na opravu prd prd...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.1. 2015
Příspěvků: 18 | Témat: 1

01.02 2015 20:22


Osobně mám takovou nemoc, že mě nebaví auto, kde každé druhé sešlápnutí plynu stojí hodinovou mzdu dělníka. Proto to LPG*. Co řeším, jestli koupit raději levnější kus a nechat bokem podstatnou částku na servis, nebo dražší s tím, že taková rezerva nezůstane. Možná je i varianta 3 - vykašlat se na toto auto a jít do nového vozu nižší střední třídy, jenže toto mě láká asi nejméně.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12719 | Témat: 228

01.02 2015 20:40


vidis, me zase varianta tri prijde jako nejdustojnejsi, nemam na provoz auta typu vlajkova lod, koupim si nizssi tridu...

takova A6, A4, s nima si clovek taky uzije spousty radosti s mene vrasek
nahoru

sponzor





01.02 2015 20:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

01.02 2015 20:47


Ona je ta spotreba to uplne nejmensi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.1. 2015
Příspěvků: 18 | Témat: 1

01.02 2015 21:09


Souhlasím, v kontextu vleklých servisů je spotřeba opravdu zanedbatelná, jen podotýkám, že zrovna mě pak ta jízda nedělá takovou radost. Ale to je můj boj. A6 jsem měl jako služebáka a nemůžu říct, že by mě to dnes nějak bralo, asi znám i zajímavější auta střední třídy, kdy se navíc člověk nemusí potýkat s tak negativními reakcemi okolí, které na řidiče A6 mnohdy nahlíží jako na hovada, aníž by jen nastartovali. Na druhou stranu jsem Vám chlapi fakt vděčný za Vaši realistickou opatrnost, pomalu mě vracíte zpět na zem
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12719 | Témat: 228

01.02 2015 21:12


tak me popravde A6 taky az tak nebere, ale takova A4, s tou clovek uzije vice srandy, minimalne co trakce, podvozku...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

02.02 2015 8:42


Takove porekadlo tady na audiklubu je kdyz chces opicku musis mit i na banany
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2295 | Témat: 69

02.02 2015 9:01


Ano, lidi to neradi slysi ale je to pravda. Ja osobne mit finance na A8 + jeji udrzbu, neresil bych plyn. Uz sem mel chvile, kdy bych ze sveho auta nejradeji plyn vyrval ven a hodil ho do smeti, ale to auto potrebuju pro denni provoz. A je rozdil denne s nim jezdit za nakladove 6l BA95/100km a nebo za plnych 12l/100km (90% mesto). Ta A4 se da finance uservisovat. O nakupni tasce na koleckach s motorem 1,0 co zere 5l/100km bych nikdy neuvazoval a nafta - ta nema ve meste co delat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.1. 2015
Příspěvků: 18 | Témat: 1

02.02 2015 9:21


Vidím, že se pomalu začínáme dostávat do slepé uličky. Nejde mi ani o to, jestli vydělávám už dost na to, abych si "mohl" pořídit a uprovozovat áosmu. Na české poměry nevydělávám málo, ale i kdybych vydělával deset mega měsíčně, štvalo by mě, kdybych musel rvát do auta více peněz, než uznám racionálně za vhodné. Auto beru přece jen jako určitou spotřební záležitost a tím, že v autě trávím minimálně hodinu denně si tento čas člověk snaží zpříjemnit jen co to jde. Minulá generace A8 se mi vždy líbila, chtěl jsem si udělat radost, nicméně pokud by mi měl servis tohoto vozu odebírat peníze, které raději věnuji do rodiny či jiných svých zálib, pak to není vůz pro mě. Není to přece jen o tom, kolik člověk vydělává, ale i o prioritách, které má v životě nastaveny. Mnoho z Vás si u tohoto vozu věřím prošlo náročným servisem za statisíce a jsem rád, že tuto Vaši následnou skepsi mi pak umíte dostatečně účinně předat
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12719 | Témat: 228

02.02 2015 9:28


tak treba belmono, nebo ja vime o cem mluvime, dan ji jeste ma, ja ji mel dva roky a ani sem nemusel jezdit so servisu, delal si vse sam a presto to bylo narocne na finance
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.7. 2014
Příspěvků: 135 | Témat: 9

02.02 2015 9:38


Jak rekl basnik, v kapce vody se odrazi cely vesmir Tak zkusme jedine srovnani : A6 - klasicke bowdeny k rucni brzde - A8 - elektromotorky. Par stovek v prvnim pripade, 20 tisic ve druhem, a ze srotu na vrakaci dobre auto nesestavis... Nektera auta proste jen nova nebo zcela zanovni. Dobry kompromis je A6, nejlepe atamosfericky motor. Uz s tim nadelas paradu a neznici te to...
nahoru

sponzor





02.02 2015 9:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.1. 2015
Příspěvků: 18 | Témat: 1

02.02 2015 10:59


Děkuji, tento případ mi definitivně vysvětlil, že deset let starou A8 opravdu nechci. Před časem jsem měl možnost od známého zakoupit S8, tehdy 5 let starou, opravdu krásné auto, původní cena cca 4 mil. známý byl prvním majitelem. Nicméně mě upozornil, že jen za kompletní výměnu brzd (keramika) dal cca 300 tis. Kč. Toto je asi opravdu auto pro člověka, který jej koupí nové a po pěti letech jej pošle zase o dům dále, byť za zlomek její původní ceny...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

02.02 2015 11:37


Zalezi po kom to auto mas. Pokud ho nekdo servisuje jak ma a ty ho naberes s tim ze veci co se menej byly udelany, muzes mit x tisic km klid. Ja na S8 vymenil ramena, brzdy atd a toho kdo ji nabere ceka max zakladni servis. Tim chci rict ze bych se byt tebou nezname bazarove osmy bal, ale pokud bych o ni vedel vse tak proc ne. Ten servis oproti sestce zase neni uplne jinde.

Treba keramiky bez problemu najedou 150tis desky a kotouce 200 pokud jezdis jako clovek
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2290 | Témat: 33

02.02 2015 11:45


Případně se to dá vyměnit za normální brzdy, ne? Nebo se do S8 cpaly jenom keramiky?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

02.02 2015 11:52


to byl priplatek, davaj se i normal pro S8
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.1. 2015
Příspěvků: 18 | Témat: 1

11.02 2015 10:17


Mohu mít ještě dotaz, jak je to s motorem 3,0 TDI* v tomto voze? Na jeho váhu (přepočet kW na kg) mi přijde, že výkon není až tak zářný, má smysl o tomto uvažovat, nebo menší obsah nemá u benzínu ani u ropáka v tomto voze smysl?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

11.02 2015 15:32


kdyz motozaci tak 4.2TDI ani 3.0 TDI* neni spatny a lidmi odzkouseny na spolehlivost pri poctivem servisovani a benzin 4.2l only
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs acc aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audi a4 audi_a7 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon bke blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dverni_kontaktni_spinac dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s3 8l amk tlakující nadobka s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube štarty šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email