Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 263 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 420
Online návštěvníků
Návštěvníků: 263
Uživatelů: 0
Celkem: 263

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 287 | Témat: 41

06.05 2016 9:45


pohodarkajik (29.01 2015 19:38) orig :
Neptal jsem se k čemu tam jsou! To vím, navíc nechápu proč do mě reješ se servisem, do toho auta jsem dal nejspíš víc peněz než vetšina majitelů A6. Navíc klapky mi chybu nepíšou, je to jen prevence, stejně tak SW/HW odstranění EGR*. Další věc, SW odstranění není tak nákladné, pokud je spojeno s celkovou upravou SW, kdybych to měl brat podrobně, stačí ti kabel z ebay za cca 400-500,-, vyčteš si SW a klapky vypneš (na zahraničních forech je hodně navodu, to jen česi ti nic zadarmo neřeknou). Takže prosím jen o příspěvky o samotném odstranění, nic jiného mě nezajímá



Joooooo, to je pěknej stěr. , taky jsem je kuchnul a sw odstranil společně s EGR* a úpravou řj motoru
sponzor





06.05 2016 9:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

06.05 2016 9:51


taky jsem je odstranil ale EGR* jsem zachoval dokud funguje tak zatím nebyl důvod ho vyndat ani zaslepit naposled bylo saní čisté tak zatím jenom klapky a soft udělanej a vše v pořádku
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1495 | Témat: 38

06.05 2016 18:41


to pohadkar: nereknou, tak to si asi nikde necetl moje posty
AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

07.05 2016 14:44


Jo nic na tom není do doby než ti lehne jednotka
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1495 | Témat: 38

07.05 2016 16:18


to uz jsem taky zazil, proto mam uz original
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

08.05 2016 21:33


dnes sa mi podarilo asi po 2 hodinach vybrat EGR* ventil. podla mna nebol moc špinavy. ako zistim,či je funkčny,alebo či je zly? malo by sa v nom niečo hybat?
AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

09.05 2016 0:56


Ani nezistis. Mozes ho poklepkat, vypadnu z neho usadeniny. Prefuknut kompresorom nemozes, aby si neroztrhol membranu. Chybu zistis najskor cez hodnoty vo VAGu.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

09.05 2016 10:47


vag mi chybu ukazuje,ze maly prietok EGR*. len ze ako zistim,či to je EGR*,alebo či to nie je niečo dalej,lebo uz som vyčistil taku rurku čo ide hadičky z EGR*,to bolo uplne zapchate a chybu ukazovalo stale. ale ak som dal von EGR*,tak bol špinavy,ale usadenin sa nezdalo byt vela,len taky povlak.
Pred asi 2 tyzdnami mi vraj mechanik čistil klapky sania. je mozne,aby sa za ten čas a to som nabehal mozno 100km zas zaniesli tak,ako su na obrazku? Keby aj bol pokazeny EGR* ventil,čo mozno je...
sponzor





09.05 2016 10:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

09.05 2016 11:37


trenertenisu:
Tohle rozhodne vycisteny nebylo. Jenom te stahnul z penez a nakukal ti pohadku.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

09.05 2016 13:41


toto si robi kozy nie ???

po paprcach ze mechanik tak to sa spravat k audinke
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

09.05 2016 21:19


no vidíte. a potom daj niekomu opraviť auto
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.7. 2011
Příspěvků: 246 | Témat: 12

09.05 2016 21:36


Ve světe jezdí plno horších věcí než vykuchaný PDF a nikomu to nevadí..
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

10.05 2016 7:06


Na zaklade tychto skusenosti uvazujem,ci dat opravit,alebo soft odstranit EGR* a klapky....
AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

10.05 2016 16:37


To vyzera dobre spinave a usadene od karbonu. Problemom je koleno pri sani, ako dvihnes kapotu, tak v strede je EGR*. A vpravo je ake velke kovove koleno, v tom su dva kanaliky co sa upchavaju. Novsia verzia je s jednym velkym kanalikom. Skus vycistit aj to.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

10.05 2016 19:37


lenkaaa: to koleno bolo fakt zašpinene riadne. to som čistil, tie dva kanaliky boli uplne upchate,ten jeden sa mi dokonca nepodarilo ani prepchat. ale stale mi ukazuje tu chybu EGR*,ze maly prietok... takze pravdepodobne je včudu EGR*. keby som to vedel naisto,tak ho vymenim,ale zas ho kupit a nebyť si istý...
AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

10.05 2016 21:01


Nepise okrem EGR* aj problem vzduchovych klapiek? Tam odporucam aspon skusitopravnu sadu, je to tiahlo, ktore sa vymeni. Stoji asi 17 eur, cize na obe to mas za 34 eur a tak pol hodina az hodina montaze. Potom treba spravit zakladne nastavenie ci adaptaciu, zmizne aj problem s EGR*. Nam na aute svietilo EGR* aj po vymene za nove, menili sa aj tesnenie, cislili rurky okolo, aj to koleno. Nepomohlo, pomohli az klapky a zakladne nastavenie.
sponzor





10.05 2016 21:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

10.05 2016 21:54


presne ako pises... píše mi to aj klapky sania... aj som to mal otvorene ako je vidiet na foto a je to spinave... a práve preto rozmyslam nad soft.blokovanim aj klapky,aj EGR*... lebo sa mi to zda donekonečna... ak by nebola ina moznost,tak jasné,všetko sa postupne meni. ale proste uz si nad tym lamem hlavu asi 3 tyzdne, ako to vyriestiť,či vymenou,alebo softwarom
AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

10.05 2016 23:53


Myslim, ze na tychto motoroch typu BMK sa to softwarovo nedalo odpojit. Potom mi niekto spominal, ze za to chceli 300 eur. Ale kde je pravda, to neviem, to ti poradi niekto dalsi v tom, ze ci sa to da odpojit alebo nie. Zatial sa vsade pisalo, ze to nejde.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

11.05 2016 0:15


lenkaaa (10.05 2016 23:53) orig :
Myslim, ze na tychto motoroch typu BMK sa to softwarovo nedalo odpojit. Potom mi niekto spominal, ze za to chceli 300 eur. Ale kde je pravda, to neviem, to ti poradi niekto dalsi v tom, ze ci sa to da odpojit alebo nie. Zatial sa vsade pisalo, ze to nejde.

hele dá se to odstranit mám to x let na bmk a mám to za pár korun odstraněné
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1495 | Témat: 38

11.05 2016 8:54


lenkaaa (10.05 2016 23:53) orig :
Myslim, ze na tychto motoroch typu BMK sa to softwarovo nedalo odpojit. Potom mi niekto spominal, ze za to chceli 300 eur. Ale kde je pravda, to neviem, to ti poradi niekto dalsi v tom, ze ci sa to da odpojit alebo nie. Zatial sa vsade pisalo, ze to nejde.

vsechno jde, je to normalni jendotka edc16
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 748 | Témat: 147

15.05 2016 20:34


takze by som sa chcel pochvaliť ale hlavne všetkým poďakovať za pomoc pri riešení klapiek a EGR*. včera sa mi podarilo vymenit aj klapky,aj EGR*. Bolo to vcelku vpohode,az na to,ze mi 2x padol bit dole,takze som ho lampašom hladal,ale vzdy sa podarilo. a este sa mi odlomila hadička čo ide do EGR* taká umela tesne pri gumovej koncovke. tak som to o 1cm skratil a tu koncovku nasunul tak... dnes som autičko riadne prevetral a ziadna chyba na pc,ani klapky ani EGR*.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1800 | Témat: 44

27.08 2016 11:48


[quote="rozsini (27.04 2016 9:23) orig "]mam taky vyndaný " vířivý" klapky u benzinu/dočasně/ a v pátek si jedu nechat udělat informativně emise tak pak sem napíšu jak sem dopadl.
tak emise dopadly dobře, taktéž STK*,takže na dva roky pokoj.
foto.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.7. 2016
Příspěvků: 38 | Témat: 7

04.09 2016 3:08


Milos1: 6000 komplet opravna sada se srouby na sani
AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

21.09 2016 9:50


ahoj, tak už taky klapkuju. ...už začínám propadat skepsi.........

Co prosím znamenají tyhle dvě závady a proč u té první není napsáno ve které řadě (bank 1,2) je chyba?
Koupil jsem nová táhla, ještě jsem je tam nedal, tak jestli je to vůbec tím, protože před řidičem bank2 teda zrovna to táhlo moc volné není. Před spolujezdcem čochtá hodně... je to motor bmk z r 2004. tam prý je to uložení klapek vevniř ještě ok...

19591 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 66.3 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.98 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 80.9 %
Temperature: 94.5°C

17426 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 840 /min
Torque: 97.5 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.68 V
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 89.2 %
Duty Cycle: 80.9 %
Temperature: 25.2°C

a jako bonus mám ještě jednu klapkochybu

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction
P1545 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 66.3 Nm
Speed: 10.1 km/h
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 22.1 %
Bin. Bits: 000
Mass Air / Rev.: 299.6 mg/str
Voltage: 0.000 V
sponzor





21.09 2016 9:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

14.05 2018 19:57


áček (29.01 2015 19:32) orig :
Ony tam nejsou pro prdel když nemáš na servis tak to prodej.Odstranění ze SW stojí taky balík. To za ty prachy koupíš opravnou sadu a je na hodně dlouhou dobu klid.



Ahoj. Jeden "super" mechanik my čistil sani a to tak že ho vypálil. Řekl mi že tam vyteklo nějaký plast naboku. Asi mezi kanalkama. Má to nějak vliv na na motor?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

20.05 2018 10:14


Pánové, když jsme u těch vířivých klapek, mají je i novější verze 3.0 TDI* (mám na mysli 150 kW a 180 kW)?
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1495 | Témat: 38

20.05 2018 15:41


euro5 motory je maji vsechny, euro6 s mocovinou nevim
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.1. 2015
Příspěvků: 68 | Témat: 8

21.05 2018 23:08


Rád bych se zeptal, zda jste někdo při diagnostikou identifikované závadě zkusil klapky jen vyčistit? Nebo je pravidlem, že jsou vždy vyběhaná i ta lůžka a nemá tedy smysl je čistit?
Víte někdo, kde přesně se to láme, když hrozí, že klapku "vdechne" motor? Na kterou část se při kontrole zaměřit?
Koukal jsem, že vyndat ty klapky není nijak složitý, takže bych to rád zkusil sám, ale nemám to s čím porovnat, abych pak následně identifikoval v jakém jsou stavu...

Poznámka pod čarou:
Pokud by se někomu hodilo, našel jsem i tuto opravnou sadu včetně samotných klapek:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Je tam docela hezký povídání o výhodách a nevýhodách případného odstranění + instruktážní videa.
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

21.05 2018 23:33


Bohuzel kazda klapka ktera hlasi ze je mimo toleranci tak je vydrbana a na vymenu.
Ty sady od hamara jsou zde zname uz hodne dlouho a uz jsem jich par montoval.
Pokud chces jeste lepsi kvalitu tak musis do audi tam se prodava vylepsena klapka z jinych materialu.Jen je za mnohem vetsi cenu.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.1. 2015
Příspěvků: 68 | Témat: 8

21.05 2018 23:49


A jedna se o ta “vydrbana” luzka, jak je zobrazeno v tom odkazu? A kde je tedy pripadne riziko toho odlomeni? Ze by praskla ta kovova hridelka??
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email