Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 6 června 2025
Celkem je zde 212 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Valdavalda1
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 228
Online návštěvníků
Návštěvníků: 209
Uživatelů: 3
Celkem: 212

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2015
Příspěvků: 17 | Témat: 3

25.01 2015 0:06


zdravím uvažuji o koupi a4 b6 ale nevím jaký si vybrat motor.jaký byste mi doporučily a jakou mají spotřebu,poruchy? díky za rady
nahoru

sponzor





25.01 2015 0:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

25.01 2015 1:01


tady máš motory


Náhled, klikni pro zvětšení.


a o poruchách k jednotlivým motorům tady máš těch tisíce stránek, tak můžeš použít tlačítko hledat to ti nikdo vypisovat nebude. A pokud chceš poradit, tak je dobré napsat, jestli to chceš na víkendové ježdění do Lidlu nebo dojíždění do práce vzdálené 100km

a také už tu obdobná témata jsou
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


+ recenze
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2015
Příspěvků: 17 | Témat: 3

25.01 2015 10:21


jj diky na nejaky diskuze jsem jsem koukal a jeste kouknu,jinak jezdim cca kazdy den 20km do prace a 20 zpatky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

25.01 2015 10:29


Kup si 1.9 TDI* v manuálu v naky hezky výbavě a neudelas chybu, když xenony tak si ohlidej at svitek pořádně, jinak je to vydaj. Sere se to co na každým autě. Neduhy to snad žádný výrazný nema. 2.5 neber, benzin bez turba taky ne, V6 sežere i trávu kolem silnice.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2011
Příspěvků: 485 | Témat: 45

25.01 2015 10:42


1.9 TDI* 96kw,když najdeš v quattro* chybu neuděláš
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1645 | Témat: 39

25.01 2015 10:49


Ezio (25.01 2015 1:01) orig :
tady máš motory


Náhled, klikni pro zvětšení.


a o poruchách k jednotlivým motorům tady máš těch tisíce stránek, tak můžeš použít tlačítko hledat to ti nikdo vypisovat nebude. A pokud chceš poradit, tak je dobré napsat, jestli to chceš na víkendové ježdění do Lidlu nebo dojíždění do práce vzdálené 100km

a také už tu obdobná témata jsou
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


+ recenze
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


1,8T 132kw se v B6 nikdy nedelalo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

25.01 2015 11:11


toona85 (25.01 2015 10:49) orig :


1,8T 132kw se v B6 nikdy nedelalo.


muzes jim na wikipedii navrhnout upravy
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.4. 2013
Příspěvků: 44 | Témat: 9

25.01 2015 12:00


Zdravím, mám taky dotaz, přímo k tomuhle modelu. Jezdím taky denně do práce 20 tam a 20 zpátky. Rozhoduju se mezi 1.9 TDI* 96kw nebo 1.8T. S tím že jednou ročně na dovolenou kolem 1500 km a jednou za 2 měsíce 200km. Píšu mé nejčastější pravidelné jízdy. Můžete mi poradit, rád bych objektivní pohled na věc, tzn. ne mám benzin tak poradím benzín a opačně. Díky moc
nahoru

sponzor





25.01 2015 12:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

25.01 2015 12:11


skerling:
Citace:
tzn. ne mám benzin tak poradím benzín a opačně

Tak to chceš opravdu hodně. Nic ve zlém, ale každá liška chválí svůj ocas. A hájí se tím, že už pár ocasů vyzkoušela
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.4. 2013
Příspěvků: 44 | Témat: 9

25.01 2015 12:20


Janě tak jinak co bue menší kasička když způměruju spotřebu a nejčastější závady ...Popřípadě ještě uvažuji o 2.0 TFSI* B7 jelikož 2.0 TDI* nechci a na 2.7tdi a 3.0tdi nemam
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.4. 2012
Příspěvků: 382 | Témat: 22

25.01 2015 13:54


sejnoha.pa (25.01 2015 10:42) orig :
1.9 TDI* 96kw,když najdeš v quattro* chybu neuděláš

Presne tak
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2015
Příspěvků: 17 | Témat: 3

25.01 2015 14:20


taky jsem nejvic premyslel o 1.9tdi pak jeste varianta 1.8t ale spis nafta
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.5. 2013
Příspěvků: 293 | Témat: 15

25.01 2015 16:53


Doporučuji 1.9 TDI*, 96kw, quattro*. Osobně tento motor mám a slušné svezení. Nejsem závodník, výkon stačí a s quattrem se fajně vyblbneš v zimě Zatím žádné náhle investice, jen klasika po koupi. Brzdy, nějaký ten olej apod.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.12. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 5

25.01 2015 17:06


Jestli nalitas kazdej den zhruba 50 tak urcite naftu a 96 kw verze jede pekne.
Ani ta 2.5 TDI* ale az od 2003 tusim 120 kw s rolnama neni k zahozeni ,ale jestli mas moznost tak jdi do 1.9 =min starosti
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1645 | Témat: 39

25.01 2015 17:50


houstonn (25.01 2015 17:06) orig :
Jestli nalitas kazdej den zhruba 50 tak urcite naftu a 96 kw verze jede pekne.
Ani ta 2.5 TDI* ale az od 2003 tusim 120 kw s rolnama neni k zahozeni ,ale jestli mas moznost tak jdi do 1.9 =min starosti


kdyz spocitas co nalita za rok, tak me to vychazi kolem 12,000km. u 1,8T nemusi resit nic zvlastniho, benzin je jasna volba.

u 1,9tdi PD mas vzdycky moznost vstriky/hlava/vacka. pri tak malem najezdu se nafta nevyplati (drazsi spojka, dvojhmotak atd).

pro oboje plati vybrat servisovany kus. kdyz koupi mrchu, potize budou tak jako tak. Turbo* je u obou motoru, ze odejde a bude ho muset resit je tedy stejne pravdepodobne,a i financne to vyjde podobne.

ne vzdy se vyplati vzit TDI* a radoby setrit nejakou korunu, kdyz pak vyvaris na servisu mnohonasobne vyssi castky a tim je cela ekonomicka kalkulace uspory za palivo v cudu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.12. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 5

25.01 2015 18:00


toona85 (25.01 2015 17:50) orig :


kdyz spocitas co nalita za rok, tak me to vychazi kolem 12,000km. u 1,8T nemusi resit nic zvlastniho, benzin je jasna volba.

u 1,9tdi PD mas vzdycky moznost vstriky/hlava/vacka. pri tak malem najezdu se nafta nevyplati (drazsi spojka, dvojhmotak atd).

pro oboje plati vybrat servisovany kus. kdyz koupi mrchu, potize budou tak jako tak. Turbo* je u obou motoru, ze odejde a bude ho muset resit je tedy stejne pravdepodobne,a i financne to vyjde podobne.

ne vzdy se vyplati vzit TDI* a radoby setrit nejakou korunu, kdyz pak vyvaris na servisu mnohonasobne vyssi castky a tim je cela ekonomicka kalkulace uspory za palivo v cudu.

No jo ale spotreba 1.8t je min 9 l takze to mas automaticky skoro krat 2 oproti 1.9 ja mel oboji a da se rict ze s 1.9 si na ten servis vydelas a jeste neco zbyde.
nahoru

sponzor





25.01 2015 18:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 506 | Témat: 4

25.01 2015 18:10


houstonn (Ne, 25.01, 2015 18:00) orig :

No jo ale spotreba 1.8t je min 9 l takze to mas automaticky skoro krat 2 oproti 1.9 ja mel oboji a da se rict ze s 1.9 si na ten servis vydelas a jeste neco zbyde.


1.9 TDI* a jeste ti zbyde
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1645 | Témat: 39

25.01 2015 18:10


houstonn (25.01 2015 18:00) orig :

No jo ale spotreba 1.8t je min 9 l takze to mas automaticky skoro krat 2 oproti 1.9 ja mel oboji a da se rict ze s 1.9 si na ten servis vydelas a jeste neco zbyde.


1,9 96kw rozhodne za 4,5l jezdit neumi. Realne kolem 6 (ve stejnem rezimu kdy 1,8 pojede za 9, souhlas). Takze rocni uspora muze byt kolem 10tiskc za palivo ve prospech nafty. Kdyz budes mit stesti na kus, tak je usetris. Kdyz nebudes mit stesti, odejde vstrik,nebo dva, ci problem s hlavou, EGR* nebo vaha (tohle u 1,8 nehrozi), tak muzes byt v minusu i po par mesicich a bude nutne nainvestovat radove desitky tisic (jen vstrik mas á13kkc), maximalne se po par letech srovnas do 0. Je to o nahode, loterie.

Za me rikam pri tak malem najezdu rozhodne benzin.tam te nema co potkat, vyssi naklad a 'jistotu' si priplacis prubezne v kazdem litru paliva a nemusi to byt tak bolestive, jako kdyz se u TDI* nekde vysypat 10-20kkc najedou...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.12. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 5

25.01 2015 18:15


toona85 (25.01 2015 18:10) orig :


1,9 96kw rozhodne za 4,5l jezdit neumi. Realne kolem 6 (ve stejnem rezimu kdy 1,8 pojede za 9, souhlas). Takze rocni uspora muze byt kolem 10tiskc za palivo ve prospech nafty. Kdyz budes mit stesti na kus, tak je usetris. Kdyz nebudes mit stesti, odejde vstrik,nebo dva, ci problem s hlavou, EGR* nebo vaha (tohle u 1,8 nehrozi), tak muzes byt v minusu i po par mesicich a bude nutne nainvestovat radove desitky tisic (jen vstrik mas á13kkc), maximalne se po par letech srovnas do 0. Je to o nahode, loterie.

Za me rikam pri tak malem najezdu rozhodne benzin.tam te nema co potkat, vyssi naklad a 'jistotu' si priplacis prubezne v kazdem litru paliva a nemusi to byt tak bolestive, jako kdyz se u TDI* nekde vysypat 10-20kkc najedou...

Jj s tim souhlasim je pravda ze 96ka neni rotacka u kterejch se tak maximalne vysralo Turbo* nebo n75 ,takze pro nej mozna ta 1.8 t bude lepsi varianta.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1645 | Témat: 39

25.01 2015 18:15


fakt nevim co je to za pitomi zvyk, pri tak malych najezdech drazdit tdicko. Nafta se vyplati pri mnohem vyssim najezdu, od 25kkm nahoru. Tohle by nemcoury nenapadlo, jen ceske polovodice. Cesky sen 1,9tdi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

25.01 2015 18:18


toona85 (25.01 2015 18:15) <a href="/forum/prispevek/1232700-audi-a4-b6-jaky-motor#1232700">orig</a> :
Cesky sen 1,9tdi
Ve spojení s vozem Okena 1 hotový český šetři-porno = národ na kolenou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.5. 2013
Příspěvků: 293 | Témat: 15

25.01 2015 18:43


Člověk se na tomto fóru denně zasměje
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

25.01 2015 19:07


Benda:

Myslíš? Vždyť je to v těchhle tématech naprosto na totálně jedno brdo. Pořád 1,9TDI nebo 4,2 benzin. Ještě že ten se do B6 nedělal.
To by snad mělo být napsáno v hlavičce, aby si s tím hloubavci nelámali hlavu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2014
Příspěvků: 16 | Témat: 1

25.01 2015 21:00


Neber to, že tě chytám za slovo, ale nedával se 4.2 benzín i do B6?


Hanys (25.01 2015 19:07) orig :
Benda:

Myslíš? Vždyť je to v těchhle tématech naprosto na totálně jedno brdo. Pořád 1,9TDI nebo 4,2 benzin. Ještě že ten se do B6 nedělal.
To by snad mělo být napsáno v hlavičce, aby si s tím hloubavci nelámali hlavu
nahoru

sponzor





25.01 2015 21:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 506 | Témat: 4

25.01 2015 21:01


Daval do S4 B6 4.2
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.4. 2012
Příspěvků: 94 | Témat: 8

25.01 2015 21:06


jo!!!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

25.01 2015 21:30


Do Ska patrně ano, ale to se tu neřeší. Ačkoli - možná že i teoreticky ano.
Takže jako vždycky - 1,9 + 4,2
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2015
Příspěvků: 17 | Témat: 3

26.01 2015 13:38


jak tak koukam 1.8t moc neni je spis 2.0i a o tom jsem cetl ze to neni nic extra.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

31.01 2015 19:00


Resil jsem to pred par lety taky a vyresil sem to 1.8T + LPG*. Kam se na to hrabe nafta. Ale ted to asi budu muset prodat protoze sem dostal sluzebni 1.6tdi ktera ma pri stejne spotrebe o 100 koni mene
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

02.02 2015 14:40


Kup dobrou 3.0 V6, byl jsem s nim nadmiru spokojen v B6. Dobra udrzba, slusne to jede. Najel jsem na nem 300 000km a co se tyce motoru tak jsem menil odvetravani klikovky, gufera vacek a kliky.U 250 000km se delala dvouhmota s spojka.U 280 000km sly srat katalyzatory. Jinak bezny servis.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email