Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 2 kvě 2025
Celkem je zde 88 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Vítek_79
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 168
Online návštěvníků
Návštěvníků: 86
Uživatelů: 2
Celkem: 88

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.12. 2013
Příspěvků: 62 | Témat: 14

09.01 2015 19:41


Zdravím aké zložité by bolo prestavať audi a3 8l 1.9 TDI* pred FL na 4X4 (quattro* Haldex*)? lebo teraz tam je 66kw a biem že s týmito motormi sa robila škoda octavia I pred FL 4x4. stačila by brevodovka a komplet pohon so zadnou nápravou a kardanom?
nahoru

sponzor





09.01 2015 19:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 13

09.01 2015 20:01


prodat,koupit 4x4,nesmysl-jak finančně tak technicky(papírově+časově)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.12. 2013
Příspěvků: 62 | Témat: 14

09.01 2015 20:02


papierovo ma to nezaujíma a chcem vedieť čo nato teoreticky potrebujem prevodovku Kardan* napravu a?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 13

09.01 2015 20:14


převodovku+přední poloosy,Kardan*+uložení,komplet zadní nápravu,nádrž,úprava výfuku,úprava držáku v káře,atd atd atd,je to toho jěště hodně aby to fungovalo-takže blbost
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.2. 2011
Příspěvků: 239 | Témat: 2

09.01 2015 20:16


verim tomu, ze ked to moc chces, tak ziadny ciel nie je nedosiahnutelny. myslim si, ze je tam minimalne jeden zadrhel.
napr.: uchytenie zadnych tlmicov je ine, ako na predokolke. na predokolke idu kolmo na hore od napravy a na 4x4 idu pod 45° uhlom do zadu.(je to tak na Golfe4 a urcite to bude aj na A3 tak isto) nadrz bude urcite ina, delena kvoli kardanu.
myslim si tiez, ze by bolo lepsie kupit origo quattro*, ale ked sa do toho DAS* drzim prsty.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 13

09.01 2015 20:17


asi tak
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14857 | Témat: 53

09.01 2015 20:20


Jiná Karoserie* u 4x4 je větší tunel.Tudíž řezat a vařit což je čirej nesmysl.Pak je taky třeba dárce orgánů.Od mechanických dílů po ty elektrický.
Prostě prodej a koupě je jediný rozumný východisko.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2012
Příspěvků: 309 | Témat: 4

09.01 2015 20:23


dá se vyměnit podlaha vzadu. od zadních sedaček až dozadu včetně podběhů to potřebuješ celý nový , dá se to koupit i jako díl. . . pokud jsi klepmíř a tohle všechno si uděláš sám , tak pak už není problém.
Budeš potřebovat převodovku , dopředu jednu poloosu , Kardan* , zadní osu komplentí se vším , nádrž a asi i výfuk . . .

hromada práce k ničemu , lepší prodat a koupit hotový auto
nahoru

sponzor





09.01 2015 20:23


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.12. 2013
Příspěvků: 62 | Témat: 14

10.01 2015 10:51


skušal som hladať a3 96kw 8L po fl a je ich strašne málo ale rozmýšlam nad a4 avant quattro* s torsenom
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 391 | Témat: 10

26.11 2017 0:03


realne vazne sa pytam ci to niekto robil, alebo je to nerealne a skor prehodit iba motor
po totalke za identický 2.5tdi 120kw.
ma skusenost niekto?
nechapem ale viacej 4x4 je na totalku v tejto motorizacie ako tych predokoliek ako mam ja.

mam vo vyhlade zadnu napravu 4x4 na a4 b6 avant z manual 6.
je to viacej ako Kardan* a diferak 4x4 a prevodovka ktomu?
Je treba menit aj riadiacu jednotku na system quattro*?
lebo ma laka priestor na diferak pri zadnej naprave.
ale zas Kardan* je zabudovany pozdlznom strednom tunely
a ci sa lisi moc podvozok!
Lebo bazim po quattro* a je problem najist dobre quattro* s týmto typom motora.
prosim dajte vediet ci ma zmysel si nad tym lamat hlavu.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14857 | Témat: 53

26.11 2017 8:13


Kastle pro predohrabab a pro quattro* je jina. Nesmysl neco predelavat protoze to stejne nejde legislativne. Prodej to co mas a kup quattro*.
Zadna jednotka na quattro* neni je to vse mechanicky v prevodovce. Jediny rozdil je u systemu Haldex* treba u A3 ac nese oznaceni quattro*. Tam je to trochu jinak.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11469 | Témat: 99

26.11 2017 8:17


Sam57: bez prehozeni kastle (nebo pro macgyvera muze byt resenim i rozrezani a navareni jineho tunelu) se nehnes.
Je to nesmysl nad tim i premyslet.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

26.11 2017 12:04


Jedoduchši už je jenom, sehnat cele auto bez papiru a předelat VIN* a jezdit, ale už to moc legalne neprodáš.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email