Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 28 kvě 2024
Celkem je zde 725 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Olejnička
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 459
Online návštěvníků
Návštěvníků: 724
Uživatelů: 1
Celkem: 725

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.6. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 1

10.11 2014 19:21


Zdravím, chtěl bych se vás zkušenějších zeptat, co říkáte na tento motor v A4 r.v 2001 -
2.0 20V/96 kW kód motoru ALT. Je to dobrá volba? Ročně najedu kolem 15 000 km, takže naftu nepotřebuji. Zaujal mě tento atmosferický beznín. Jaké jsou nejčastější závady a na co si dát pozor? Na internetu to háže většinou 1.9tdi 96kw, takže jsem toho až tak moc nezjistil. Děkuji za postřehy a rady.
nahoru

sponzor





10.11 2014 19:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

10.11 2014 20:23


Prý to moc nejede a často žere olej,ale mě by ten motor nevadil..Nějaká diskuze o tomto motoru už tady proběHLA*.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

10.11 2014 20:26


špatny ...hodně špatny
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.6. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 1

10.11 2014 22:20


gudy (10.11 2014 20:26) orig :
špatny ...hodně špatny


To mi moc nepomůže. Můžeš napsat proč? Jedna paní povídala, osobní zkušenosti, servis?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

10.11 2014 23:05


Hannzy: jak už bylo psano vyše.Obrovska spotřeba oleje a to auto prostě nejede....osobni zkušenost
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

11.11 2014 7:31


Co se týče výkonu..nejede je dost zavádějící.Záleží na co je člověk zvyklý a s čím srovnává.Asi to nelze srovnat s turbomotory,V6 a výkonnějšími TDI*..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

11.11 2014 8:11


Hannzy: B6 v dvoulitru benzinu je nejlevnejsi B6, dokonce i levnejsi nez 2.5 TDI* pred smrti..stačí takto?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

11.11 2014 9:02


Hanzzy: Nebo pokud by ti stačila i 1.6 75kW,tak je to asi lepší volba,jednodužší motor..
nahoru

sponzor





11.11 2014 9:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

11.11 2014 9:54


Zajimave ze v roce 2008 německy TÜV oznacil jako nejspolehlivejsi Audi prave A4 B6 2.0 20V 96kW. A co sem videl videa akcelerace tohodle auta na youtube, tak si nemyslim ze by to bylo zdechle.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.4. 2012
Příspěvků: 382 | Témat: 22

11.11 2014 10:03


Vím že chceš benzín, ale pokud najedes 15 000 km (to je tak normal), tak si v klidu kup 1.9 TDI* 96kW (zachovalou) a budeš určitě spokojenej.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.6. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 1

11.11 2014 11:24


Záleží co znamená pro každého nejede, no.

NOVON: 1.6 je pro mě slabá, chci alespoň těch 90kw

Nakadah: Každej mi bohužel řekne něco jiného.

ziter: 1.9tdi je mimo můj rozpočet
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

11.11 2014 11:59


Hannzy: No tak uvažuješ dobře..Je třeba brát v úvahu i případný servis toho TDI* PD..Řekl bych,že jen za cenu Turba zrepasuješ +- motor 2.0 20V..Myslím tím kroužky a hlavu..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.6. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 1

11.11 2014 12:52


NOVON: Právě proto nechci ani třeba 1.8t, na TDI* mi může odejít taky Turbo*, vstřiky, čerpadlo. Navíc mám auto v podstatě pro svoji zábavu, jezdím i nějaké cukačky po městě a podobně, dálky moc ne. Proto by pro mě byl lepší benzín.

Ale hlavně se ptám proto, že jsou ty motory dost levné a asi je tu ani moc lidí nemá. Tak nevím, jestli si nevybrat raději něco jiného. Můžete doporučit? Děkuji
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1502 | Témat: 32

11.11 2014 13:21


Já měl možnost svézt se v B6 jak v 1.9TDi 96kW,tak i 2.0i 96 kW.Ten benzínový atmosférický dvoulitr mi přišel živější .Je pravda,že aby to jelo tak jsem ho musel hodně vytáčet.
Turbodiesel 1.9 96kW měl zase přednosti v tom,že do kopce mu nedocházel dech oproti 2.0i tím nechci říct,že to do kopce nejede vůbec,ale jak budeš mít naloženo,tak v tom kopci se bude díky nižšímu krouťáku trápit,takže opět hoodně vytáčet.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

11.11 2014 13:37


Asi tak jak píše Luboš, nemyslim si, že by to bylo nějak extra líný a špatný..údržba si myslim pohodička. (osobní zkušenost ale nemám)
Dřív byly dvoulitry v takhle velkých autech vrcholový verze, tak nevim proč by to mělo bejt zlý..

Olej bude žrát každý auto pokud s tim bude a nebo jezdil pitomec, kterej neví jak se chovat k motorům..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

11.11 2014 15:03


Luboš32: Tak už jen z 20V koncepce je dáno,že je největší točivý moment ve vyšších otáčkách.Řekl bych,že k tomu bude odladěno i odstupňování převodovky..
nahoru

sponzor





11.11 2014 15:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 575 | Témat: 8

11.11 2014 17:48


No....jen aby to odstupňování převodovky nebylo tak "geniální" jako na B5 1.8 92 kW.Kdy při 130 km/h na dálnici je třeba to točit jak motorovou pilu a v nádrži je vír.....
Blbou převodovkou se bohužel dá zabít jinak poměrně dobrý motor.Dobrý znamená "za 3"...pro rejpaly...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

11.11 2014 18:00


Souhlas, příště by mě to vyšlo do prahy levněji, kdybych jel do Bratislavy autobusem a tam nasednul na přímej letovej spoj do Prahy, než to jet zase s B5 1.8 92kW
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1502 | Témat: 32

11.11 2014 18:06


Však jo brácha se svojí B5 1.6 74kW AHL taky dokáže jezdit za 11L
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

11.11 2014 18:34


Kua chlapi,od kdy se u audi řeší spotřeba??Myslíte,že někdo na západě řeší,jestli jede za 8 nebo 11 litrů?? NEŘEŠÍ!! Tohle se řeší jen tady v česku.Kdo má na NEW audi,musí mít i na benál a servis..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

11.11 2014 19:33


Vsak jasny, me je treba fuk esi jezdim za 10 nebo za 13l. Ten plyn zase neni tak drahy tak je to v pohode a tech 0,75l benzinu na 100km se da prezit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

11.11 2014 21:06


Mel jsem B6 quatrro v 1.9tdi. Nevim no, jezdit se s nim neda. Zrychluje to tak do 50kmh. Proste tady to auto slo vyuzit jenom na dalnici, kdys to rozhulakal na 130 hodis Tempomat* a pohoda. Ale na normalni jezdeni to neni. 3.0 V6 jsem mel taky a je to idealni, ne ze by to nejak extra jelo, ale da se to povazovat za auto na normalni jezdeni. A ten motor je bezvadny, me se za 300 000km na tom nic nepokazilo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 575 | Témat: 8

12.11 2014 7:30


NOVON (Út, 11.11, 2014 18:34) orig :
Kua chlapi,od kdy se u audi řeší spotřeba??Myslíte,že někdo na západě řeší,jestli jede za 8 nebo 11 litrů?? NEŘEŠÍ!! Tohle se řeší jen tady v česku.Kdo má na NEW audi,musí mít i na benál a servis..


Ale řeší...Když pomineme tuhle republiku,tak v Německu jsou A4,MB třídy C a BMW řady 3 s objemy kolem 2L vozidla kvalifikovaného "proletariátu".To jenom u nás a pod.zemích,je to symbol "zbohatlictví".
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

12.11 2014 7:32


luboš32 (11.11 2014 18:06) orig :
Však jo brácha se svojí B5 1.6 74kW AHL taky dokáže jezdit za 11L
Asi je to hodně individuální,dle "těžké nohy".Já měl B4 Avant 1.6 74 kW a přes 8 litrů mě to nebralo..Kolega co nás vozí do roboty s oktou 1.8 20V nejde přes 9 litrů LPG*,či-li 7,5 v benzínu,a to všichni tvrdili jak ten motor v oktávce nežere..
nahoru

sponzor





12.11 2014 7:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.6. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 1

12.11 2014 8:39


Chápu, že pro někoho, kdo má v autě 300koní to nejede, ale bohužel víc bych zatím neuživil.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

12.11 2014 10:01


Hannzy:

Tak ukaž jakou máš vyhlídlou at se na to mrknem..

Tady už zase lítaj veškerý motorizace
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

12.11 2014 10:08


2.8 V6 v plynu bys asi uzivil. Papa 13-16l/100km LPG* podle stylu jizdy a jede to moc pekne.
Akorat ma vyssi spotrebu oleje a trosku drazsi servisni udrzbu motoru nez 4-valec (treba rozvody x2).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.6. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 1

12.11 2014 11:30


zepelin:http://audiklub.cz/forum/tema/298826-audi-a4-b6-2-0-96kwtuhle od místního klubáka.
Měněný motor, na který je najeto cca 100 tisíc, při výměně komplet motorový servis. Zítra se na ní nám jet podívat.
Možná ta nafta by byla lepší, ale zase bych měl strach, ze mi na tom něco odejde. Coz mám strach i na tom benzínu a ještě budu jezdit za dost:-D takže mám pěknýho brouka v hlavě.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

12.11 2014 16:02


Hannzy:No vypadá pěkně,cena je taky pěkná,tak pokud bude technicky a papírově v cajku nevidím problém proč ji nekoupit..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

12.11 2014 16:51


Asi tak..nevypadá zle, tak proč ne..až v ní budeš sedět a budeš z ní mít dobrej pocit, tak jí vem..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email