Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 27 kvě 2024
Celkem je zde 606 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Olejnička
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 459
Online návštěvníků
Návštěvníků: 601
Uživatelů: 5
Celkem: 606

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: A80
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2008
Příspěvků: 11 | Témat: 3

24.01 2008 14:16


Mam A80 1,8s a potreboval by som karburátor keihin I kod motoru NE a mal by pasovať aj z 1,6 tky kod motoru RN nemate niekto? Mam pocit že zle mieša zmes ma vysoke emisie a niekedy ked je teply motor vypnem zapalovanie a motor ešte brble
nahoru

sponzor





24.01 2008 14:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

24.01 2008 20:36


A nežere ti to olej? Problém s brbláním jsem měl taky, ale to píst natáhnul olej přes simerinky kolem sacích ventilů. Když vypneš zapalování, tak ti tam nejde jiskra a směs benzínu ve válci se sama bez jiskry nevznítí.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

25.01 2008 0:03


LOTOR: A na jaký jezdíš benzín?Mám stejný motor jako ty a NE motor má jezdit správně na natural 98,na 95 se musí přenastavit předstih..Mě na 95-ku klepaly ventily a motor měl celkově divný chod,tak čepuju 98-ku a v pohodě..Jinak ten karbec se dá seřídit ne?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

25.01 2008 11:47


jaký máš mít předepsaný emise? podle tabulky je tenhle model s katíkem a možná už není funkční, benzín je pro tenhle model předepsanej opravdu 98 a karburátor je Keihin I, trysky, vzdušníky i průměry difuzérů sou stejný jako u RN a SF ale pokud bys tam dával z RN tak tam je jiná verze (v čem se přesně liší si nejsem jistej, podle všeho je rozdíl v elmag. ventilu odpojování hlavní trysky - mimochodem je to jedna ze součástek která omezuje vznik samozápalů po vypnutí zapalování (další ventil kterej musí zavřít po vypnutí zapalování je odpojovací ventil volnoběhu viz to tvoje brblání ))
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2008
Příspěvků: 11 | Témat: 3

26.01 2008 10:40


nie dal som vymeniť piestne kružka simeringi na ventiloch teda dvihátka a nežerie ani deci oleja neviem čo to môže byť
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2008
Příspěvků: 11 | Témat: 3

26.01 2008 10:42


no jazdim na 95 to môže byť problem? no a ide divne to maš pravdu a vieš o niekom kto by ten karbec mal na predaj
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2008
Příspěvků: 11 | Témat: 3

26.01 2008 10:44


no neviem ake tam mam emisie potrebujem len ten karbec , dal som vymeniť piestne kružka aj simeringi ventilov ale nič žiadna zmena len absolutne nežerie olej ani deci ale po vypnuti zbrble a studeny štart je hotova pohroma
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2008
Příspěvků: 11 | Témat: 3

26.01 2008 10:59


no už si neviem rady auto jazdi ale sem tam to po vypnuti kluča zbrble a ten karburator nemôžem zohnať ani v SR ani v ČR a origu chcu v audi za 27000,- Sk magori
nahoru

sponzor





26.01 2008 10:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

26.01 2008 14:01


měnit karbec není důvod, ve svý podstatě se na tom totiž nemá co podělat, buď je někde přicpanej nebo třeba drhne klapka druhýho stupně, může se přeplavovat protože netěsní ventil nad plovákem, případně je porézní nějaká hadička od podtlakovejch ovladačů, dál už jen ty elmag ventily.
zkus ho prostě vyndat, vyčistit a zkontrolavat funkčnost a je to (některý servisy na to maj i speciální stolice)
a co se týče těch emisí, nevim jak na slovensku ale u nás máme na emise osvědčení o měření emisí kde je napsáno kolik má ten motor mít a kolik je změřeno, z toho se dá usoudit jestli tam máš mít ten kat a případně jak na tom je (podle toho co sem četl tak A80 s karburátoram maj předepsaný CO při volnoběhu 1%, pokud je to s katíkem tak např moje má 0,5%)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2008
Příspěvků: 11 | Témat: 3

28.01 2008 21:24


no tak nemeniť karbec len ho dať naštelovať a vyčistiť?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email