Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 198 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 197
Uživatelů: 1
Celkem: 198

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.4. 2014
Příspěvků: 52 | Témat: 6

26.10 2014 13:23


Ahoj všem potřebuju poradit asi před týdnem jsem jel a auto mi zdechlo vag napsal špatna škrtící klapka sání vyměnil jsem ji a zároveň s tým jsem udělal vstriky a od te doby když to napojím na vag a koukám na aktuální hodnoty vstřiků tak jsou v plusu Vstřiky jsou repas auto má 220 tisic najeto když to ted nastartuju tak to někdy třeba po pul hodině začne strašne hulit že neni vidět za autem a je cejtit nespalena nafta je to 3.0 TDI* motor BMK audi a6 165kw pokud by někdo věděl co s tým rad si nechám poradit [/user]
nahoru

sponzor





26.10 2014 13:23


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7240 | Témat: 19

26.10 2014 13:43


speedy3484 (26.10 2014 13:23) <a href="/forum/prispevek/1212762-vymena-vstriku-a-skrtici-klapky-sani#1212762">orig</a> :
Ahoj všem potřebuju poradit asi před týdnem jsem jel a auto mi zdechlo vag napsal špatna škrtící klapka sání vyměnil jsem ji a zároveň s tým jsem udělal vstriky a od te doby když to napojím na vag a koukám na aktuální hodnoty vstřiků tak jsou v plusu Vstřiky jsou repas auto má 220 tisic najeto když to ted nastartuju tak to někdy třeba po pul hodině začne strašne hulit že neni vidět za autem a je cejtit nespalena nafta je to 3.0 TDI* motor BMK audi a6 165kw pokud by někdo věděl co s tým rad si nechám poradit [/user]

Vstřiky repas....na BMK?Výhodný levný repas z internetu či exchange ofiko kusy z Bosche ty vstřiky?Kodování trysek do jednotky probehlo?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

26.10 2014 13:45


Ahoj,

vstriky se repas nedelaj! (nejsou)! Takze otazka - co jsi tam dal?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.4. 2014
Příspěvků: 52 | Témat: 6

26.10 2014 13:55


To origo z Bosche je to výměnou starý dyl za nový prvne jsem vyměnil dva vstriky jelikož na vagu to ukazalo ze 5 a 6 vstrik jsou v hodnotě plus a ostatní v mínusu tak jsem je vyměnil a napichnul to znova a hodnoty jsou ještě Výši u nových vstřiků
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.4. 2014
Příspěvků: 52 | Témat: 6

26.10 2014 14:02


Satas a pokud jsem je nenakódoval dělalo by to až takovej problem a ta klapka se musí také kódovat. Mam právě otazku jestli vyměnit zbyle vstřiky. Nedávno jsme se dočetl zde na fóru ze to muže dělat čidlo teploty a nebo lamda sonda
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

26.10 2014 14:26


To,ze je hodnota v + nebo - neznamena,ze je vstrik vadnej! Zalezi jaka je tam ta hodnota!

P.S. pokud jsi nove vstriky nanakodoval ,tak o to rychleji pujdou do kopru (jednoduse receno)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.4. 2014
Příspěvků: 52 | Témat: 6

26.10 2014 19:11


A jaka ma bejt ta hodnota [img
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2014
Příspěvků: 238 | Témat: 24

26.10 2014 19:30


Do 20 mg nad 20 je to zle
nahoru

sponzor





26.10 2014 19:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.4. 2014
Příspěvků: 52 | Témat: 6

26.10 2014 19:45


1. -0,94
2. -0,28
3. -0,56
4. -0,28
5. +0,84
6. +1,27

5 a 6 jsou nove vstriky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.10 2014 20:24


speedy3484 (Ne, 26.10, 2014 13:55) orig :
To origo z Bosche je to výměnou starý dyl za nový prvne jsem vyměnil dva vstriky jelikož na vagu to ukazalo ze 5 a 6 vstrik jsou v hodnotě plus a ostatní v mínusu tak jsem je vyměnil a napichnul to znova a hodnoty jsou ještě Výši u nových vstřiků


Citace:

1. -0,94
2. -0,28
3. -0,56
4. -0,28
5. +0,84
6. +1,27

5 a 6 jsou nove vstriky



vite vubec jak se diagnustuji vstriky? o co tu pastujete je kompenzace uhlove rychlosti a muze se do toho promitat x veci, pocinaje kompresnima tlakama, setrvakem atd.....o vstriku to nic az tak nerika...viz dva nove vstriky, kdse se to nesrovnalo k nule..

hodte to na stolici, tecjh 1500 vas snad nezabije...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.10 2014 20:41


orientacne to lze nacist diagnostikou, co ma macro modul na CMR vstriky (ma ji treba satas), ta pracuje i s casovou hodnotou jedn vstriku, vyhodnocuje delsi casovy usek v rizenem modu (asi minutu), ne pouze okamzitou hodnotu na volnobeh atd..

nicmene nic to nerekne o tom, zda nekape vstrik, kolik jde do prepadu atd..coz u starsich vstriku je fakt riziko destrukce motoru..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.4. 2014
Příspěvků: 52 | Témat: 6

26.10 2014 20:53


Tak pro me neni problem koupit další 4 vstřiky jen jsem chtěl když DAM* dva jestli se to o drobet zlepší ale hulí to pořád proto jsem se ptal jestli to kouření muže způsobit i něco jiného než vstřiky
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14861 | Témat: 53

26.10 2014 20:59


Ano ucpaný filtr DPF* a nebo nedokončené regenerace kdy se neustále honí nespálená nafta i do sání přes EGR* a taky začne nabejvat díky tomu olej.Pak to hulí.Základ je začít vyndáním vstřiků a nechat je otestovat na stolici a těch 1500kč ti ušetří výdaje za zbytečnou koupi novejch vstřiků.
pokud nenakóduješ vstřiky do ECU* tak se nediv že ten motor nejde tak jak má když neví kolik má dávat paliva.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.4. 2014
Příspěvků: 52 | Témat: 6

26.10 2014 21:04


DPF* nemam a tou regeneraci je myšleno co to je k tomu DPF*
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14861 | Témat: 53

26.10 2014 21:33


ano regenerace=vstřikování nafty v mezicyklech do výfuku tím vzniká vyšší teplota a vypaluje se tím filtr pevných částic.
Takže pokud ti to i tak kouří tak ven vstřiky na stolici na test.
Taky změřit tlaky ve válcích.Do tý doby nemá cenu kupovat vstřiky.Pak uvidíš co je příčinou kouře zda nedostatečný spalovací tlak nebo špatné vstřikovače.Rozhodně je lepší při zpětný montáži nakódovat vstřikovače i když se dávají na původní místo odkud se vyndali.Tím vyloučíš to že to bude dávkovat správné množství paliva a vyhneš dalším problémům z chodem motoru.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7240 | Témat: 19

26.10 2014 22:27


speedy3484 (26.10 2014 20:53) <a href="/forum/prispevek/1212861-vymena-vstriku-a-skrtici-klapky-sani#1212861">orig</a> :
Tak pro me neni problem koupit další 4 vstřiky jen jsem chtěl když DAM* dva jestli se to o drobet zlepší ale hulí to pořád proto jsem se ptal jestli to kouření muže způsobit i něco jiného než vstřiky

Napřed je potřeba důkladná diagnostika motoru samotného koupě vstřikovaču je potom úkon úplně nejjednodušší. Diagnostikovat tyto motory pomoci internetu je šílenost
nahoru

sponzor





26.10 2014 22:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2014
Příspěvků: 238 | Témat: 24

26.10 2014 22:44


Lumpiq pisal som ti sukromnu spravu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

27.10 2014 9:04


patper (Ne, 26.10, 2014 13:45) orig :
Ahoj,

vstriky se repas nedelaj! (nejsou)! Takze otazka - co jsi tam dal?

Proc by se nedelali? Zcela bezne je tu menim - 0 986 435 358 - to je cislo repasu bosch
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

27.10 2014 9:36


vlasta:
Tak potom je otazka ,co to vlastne "repas" je
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14861 | Témat: 53

27.10 2014 9:58


Je to vrácený výměnný díl ze kterýho se použije obal a zbytek je novej ale v ČR to nedělají alespoň o tom nevím vše se posílá soudruhům zpět.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

27.10 2014 10:23


To vim...nicmene me bylo receno ,ze repas u pieza nelze a vratit chce Bosch z duvodu zjisteni kolik Km najeto u jakeho motoru pro dalsi vyvoj
Bosch v CR tvrdil,ze ani obal se nepouziva znovu... Je to rok,co jsem to menil a zjistoval.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.8. 2008
Příspěvků: 9 | Témat: 1

27.10 2014 10:46


ahoj, popisu sve trapeni se vstrikama:) mam tu samou audi, se stejnym motorem. vstriky sem menil tento rok na jare. Projevovalo se to tak ze při dlouhém stáni, semafor, kolon a tak se hulilo z výfuku jak za traktorem, pak sem byl na horách a při sjezdu ze střediska, kdy se jelo 10 km z kopce a to na volnoběh to hulilo úplně stejně!! a začalo to víc a víc!! hlavně sem zkontrolovat olej a bylo ho tam pomalu o 1,5 litru víc!!! sehnal sem vstřiky nove, nebyl čas na to je posílat na stolici, proto sem je vyměnil všechny za nove a nechal je nakodovat do jednotky! huleni přestalo a byl klid. ale teď na podzim mi občas při napíchnuti auta na diagnostiku naskočí hláška ze je O2 sonda v ryti ale když sem ji vyměnil za novou tak to huli stále a tato chyba vyskakuje porad. auto často vypaluje DPF* a přitom huli a po tom se objevuji tyto hlášky. tím mam zkušenost se vstrikama, teď mam v planu vyměnit čidlo rozdílu tlaku u DPF* a jestli to nebude ani ono tak už nevím hlavně ze nepribejva olej….
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7240 | Témat: 19

27.10 2014 10:55


raslik (27.10 2014 10:46) <a href="/forum/prispevek/1212955-vymena-vstriku-a-skrtici-klapky-sani#1212955">orig</a> :
ahoj, popisu sve trapeni se vstrikama:) mam tu samou audi, se stejnym motorem. vstriky sem menil tento rok na jare. Projevovalo se to tak ze při dlouhém stáni, semafor, kolon a tak se hulilo z výfuku jak za traktorem, pak sem byl na horách a při sjezdu ze střediska, kdy se jelo 10 km z kopce a to na volnoběh to hulilo úplně stejně!! a začalo to víc a víc!! hlavně sem zkontrolovat olej a bylo ho tam pomalu o 1,5 litru víc!!! sehnal sem vstřiky nove, nebyl čas na to je posílat na stolici, proto sem je vyměnil všechny za nove a nechal je nakodovat do jednotky! huleni přestalo a byl klid. ale teď na podzim mi občas při napíchnuti auta na diagnostiku naskočí hláška ze je O2 sonda v ryti ale když sem ji vyměnil za novou tak to huli stále a tato chyba vyskakuje porad. auto často vypaluje DPF* a přitom huli a po tom se objevuji tyto hlášky. tím mam zkušenost se vstrikama, teď mam v planu vyměnit čidlo rozdílu tlaku u DPF* a jestli to nebude ani ono tak už nevím hlavně ze nepribejva olej….

Ideálně vyměnit čidlo tlaku DPF* filtr fyzicky vyčistit a znova nakodovat.nescetnekrat sem dělal na q7 a pokaždé byl klid.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.8. 2008
Příspěvků: 9 | Témat: 1

27.10 2014 11:01


Satas (Po, 27.10, 2014 10:55) orig :

Ideálně vyměnit čidlo tlaku DPF* filtr fyzicky vyčistit a znova nakodovat.nescetnekrat sem dělal na q7 a pokaždé byl klid.


jak myslis vycistit?? jako nakym pripravkem??? dekuji za odpoved

vetsi pruser je v tom ze se nemuzu ani pripojit na kanal abych zjistil jak je zasr... DPF*.. proste mi to nepripoji, budu to menit pristi mesic tak uvidime
nahoru

sponzor





27.10 2014 11:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.10 2014 11:14


ty Lambda* sondy a snimace tlaku radi berou za sve...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2014
Příspěvků: 238 | Témat: 24

27.10 2014 12:11


ja budem menit po dva vstreky pretoze naraz je to neskutocna palka a zacnem od tych najhorsich podla Diagnostiky ... a uvidim ci budu nejake zmeny alebo nie... umna uz velmi dlho nebol start ze by sa motor pri starte zasekol...takze snad .. to bude uz len a len lepsie po vymene vstrekov
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.4. 2014
Příspěvků: 52 | Témat: 6

27.10 2014 12:26


Pri startu když motor jakoby zakopne to mužou dělat vstřiky nebo čím to může být
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7240 | Témat: 19

27.10 2014 12:38


speedy3484 (27.10 2014 12:26) <a href="/forum/prispevek/1212974-vymena-vstriku-a-skrtici-klapky-sani#1212974">orig</a> :
Pri startu když motor jakoby zakopne to mužou dělat vstřiky nebo čím to může být

Chčijou jak vodovod = prokapavaj do valcu a zakopne to proto že nafta chytne kdy nemá.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

27.10 2014 12:38


Me to delaly vstriky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 256 | Témat: 2

28.10 2014 7:24


presne tak, vstrek pusti naftu do valca a preto to robi
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email