Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 18 června 2025
Celkem je zde 894 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: HypeBlond
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 249
Online návštěvníků
Návštěvníků: 891
Uživatelů: 3
Celkem: 894

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2013
Příspěvků: 150 | Témat: 38

18.10 2014 20:32


Kuchal někdo DPF* na b7 3.0 TDI*? Jak na to? Kde se dá na Zlínsku a okolí udělat software?

Díky kluci!
nahoru

sponzor





18.10 2014 20:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

18.10 2014 20:38


Nekuchej to.Ale dej to do stavu funkčního. Pokud máš vstřiky OK tak vyčisti DPF* a dej ho zpět.
Já to udělal a jde to zase pěkně za plynem.Spotřeba zase klesla.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2013
Příspěvků: 150 | Témat: 38

18.10 2014 20:43


Já ho funkční mám, jen mám pár měsíců novou přítelku jezdím dost často za ní a bohužel polovinu toho co jsem jezdil normálně a je to znát, že se nevypálí...

Nad čistěním jsem přemýšlel jen je to zase jen dočasné řešení...

Po roce ježdění najeto asi 15 000 km jsem vytáhl z motoru 10 l oleje a nalil jsem něco přes 8... další důvod proč s tím pryč... nemluvě o tom, že jezdím za 10 l, i při lehké noze se se dostanu tak tak do 9 l...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

18.10 2014 22:33


Hele já ho vyfoukal stlačeným vzduchem a ty hromady co z toho vypadali za to stojí.Pak jsem ho vypláchnul chemií a je jak novej.Spotřeba klesla.To o čem píšeš jsem měl taky.Teď jezdím i kolem 5,5L s hodně lehkou nohou ale taky dokážu jet za 14L.
Dokud to funguje tak ho tam nechám.Dokonce jsem dal místo filtru trubku ale efekt tam nebyl.Na ní jsem dal i ty trubičky od čidla rozdílu tlaku a teplotní čidlo ale to bylo nefunkční.Sice svítila kontrolka motoru ale auto jelo normálně dokonce mi i jednou proběHLA* regenerace a kouřilo to modře.Pak jsem dal nové čidlo a motor padal od 2tis do nouzáku.Tak nakonec šel filtr zpět.Dle diagnostiky je vše OK a regenerace probíhají tak jak mají olej nenabejvá.Jen je třeba občas auto trošku projet aby se to regenerovalo tak jak má.
Mám možnost u jednoho člověka cca za 6 tis kč nechat udělat úpravu ECU* motoru,ale ty jsi z druhý strany republiky.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

19.10 2014 8:10


sagosek:

Po roce ježdění najeto asi 15 000 km jsem vytáhl z motoru 10 l oleje a nalil jsem něco přes 8...



myslíš, že toto vyřeší odstranění DPF* ???

nejlepší je odstranit DPF* to se hned každýmu ztratíš při odpalu z křižovatky - v pořádným oblaku sazí
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

19.10 2014 9:50


tak at jezdi pritelka za tebou
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

19.10 2014 10:34


Ani před, ani za, ale na.... Spoj příjemné s užitečným, je dneska pěkně, vem je obě někde do přírody a "pěkně jim vymeť saze" ... A tohle pravidelně opakuj a budou spokojené obě...

Sorry, no offence, ale nemohl jsem si pomoct.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

19.10 2014 10:53


Pokud zůstane kat tak ani po vyjmutí DPF* auto nekouří.Osobně jsem to testoval a vytáčel až do omezovače.Žádný oblaka černýho kouře se nekonají.Auto pokud má motor v kondici tak není důvod ke kouři.Vysoké tlaky ve válcích a vysoký vstřikovací tlak paliva odvádí lepší spalování.Jo kdyby to bylo PDčko tak tam je vidět jak hulí když se mu šlápne na pérka.Ale CR jen lehounce zakouří a je klid.
nahoru

sponzor





19.10 2014 10:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

19.10 2014 12:20


Nebezpečí těch nových dieselů je právě v tom, že už nehulí, jako předešlé motory, mají jemnější rozprach, proto mají daleko menší částečky sazí a ty jsou pro lidi nebezpečnější, proto DPF*, aby se shlukovaly a byly pak následně vypáleny jako větší celek. Nebo se pletu?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2013
Příspěvků: 150 | Témat: 38

19.10 2014 13:07


Kluci díky za příspěvky

Je tu teda někdo na Zlínsku nebo širokém okolí kdo by udělal soft po mechanickém odstranění?

Případně taky uvítám zkušenost někoho, kdo DPF* měl a dal ho odstranit...

Osobně mě zajímá rozdíl ve spotřebě a v chování motoru...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

19.10 2014 13:56


sagosek:
Hele spotřeba je takřka stejná rozdíl jsem s trubkou nepoznal.Motor je trošičku živější odspoda ale s vyčištěným filterm jede stejně jako by tam ani nebyl.
Taky jsem měnil měnič tlaku co reguluje EGR* a to má taky vliv na spotřebu a chod motoru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2013
Příspěvků: 150 | Témat: 38

19.10 2014 19:59


áček:
ty si vyhodil DPF* včetně katu? Nebo jak si to udělal? Kat je přece v jednom obalu s DPF* ne?
Soft si teda nepřehrával jenom si to takto otestoval?

Jaký měnič tlaku myslíš? Kde je na tomto motoru EGR* jsem se ještě nedopátral...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

19.10 2014 20:49


Kat u B7 je přímo za turbem ten oválek a DPF* je pod autem je to starší koncepce a je o malinko horší účinnost oproti novým verzím kdy je kat součástí DPF* pro lepší účinnost spalování částic.
Soft jsem nepřehrával ač mám možnost u jednoho vyhlášenýho člověka tady u nás za 6tis kč to upravit na míru.Jen jsem to testoval když jsem se pustil do čištění.
Měnič tlaku je ten bazmek v gumě u fitrboxu u chladiče od něj vedou hadičky k egru. Ten reguluje otevírání EGR* ventilu.Už jen výměna za novej mi snížila spotřebu a chování motoru odspoda kdy se to jakoby dusilo než to přetlačilo Turbo* a motor se vzpamatoval.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2013
Příspěvků: 150 | Témat: 38

19.10 2014 21:12


Tak na to se musím podívat, můžeš mi sem hodit link na ten měnič tlaku?

Máš ještě tu trubku místo DPF*? Koupím Zkusil bych schválně jak se to bude chovat bez toho.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

19.10 2014 21:36


Ta byla drahá a neprodám ji,je z nerezu včetně přírub.Trubku jsem koupil a příruby nechal vypálit.Pak je potřeba nový těsnění jedno stojí 100kč a druhý 200kč. Trubka se musí ohnout a jsou na ní navařený šroubení na trubičky ke snímači rozdílu tlaku a na teplotní čidlo.To stejně na svém DPF* nepovolíš to se musí velice šetrně vyřezat a nesmí se do něj klepat ta keramická placička v čidle jinak praskne a nový čidlo stojí 3200kč.Já ho měl už úplně uhnilý a lítalo tam volně tak že bylo KO. Na novým jsem musel jen vyměnit matici která ho drží já na to použil matice a šroubení na vzduchařinu z náklaďáků.

Jinak takhle vypadá ten měnič tlaku je tam i na obrázcích jeho umístění.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Jinak počítej i s totálně ohnilejma šroubama na přírubách žádným klíčem je nepovolíš musí se uřezat a zbytky vyklepat ven ale drží tam hodně. V trubce od katu jsem je musel odvrtávat a jsou pekelně tvrdý.Na druhý straně jsem je vyklepnul a nahradil nerezovýma matkama šroubama M8.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

19.10 2014 22:48


áček:
Pokud zůstane kat tak ani po vyjmutí DPF* auto nekouří.Osobně jsem to testoval a vytáčel až do omezovače.Žádný oblaka černýho kouře se nekonají.Auto pokud má motor v kondici tak není důvod ke kouři.Vysoké tlaky ve válcích a vysoký vstřikovací tlak paliva odvádí lepší spalování.Jo kdyby to bylo PDčko tak tam je vidět jak hulí když se mu šlápne na pérka.Ale CR jen lehounce zakouří a je klid.


Musím říct že nemáš tak úplně pravdu. Mám PPD s DPF* a vyndal jsem ho (nebyl špatnej,ani to nezlobilo ale chtěl sem jezdit bez něj a bez regenerací každejch cca 500km) a jezdím bez něj, mám defakto rovnou trubku od turba až po zadní tlumič vejfuku a auto nekouří ani když mu šlápneš a to sem donedávna ani neměl přehraný SW.
nahoru

sponzor





19.10 2014 22:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

20.10 2014 17:02


Mám OII 2.0tdi 16 103kw PD BKD a když jí šlápnu tak kouří a to je origo SW a dělá to stále stejně za tu dobu co jí mám.Prostě PD kouří víc než CR.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email