Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 19 června 2021
Celkem je zde 12 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: andysk89
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 47 223
Online návštěvníků
Návštěvníků: 10
Uživatelů: 2
Celkem: 12

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.11. 2010
Příspěvků: 31 | Témat: 6

11.10 2014 10:10


Nesetkal jste se prosím někdo s tím, že čerpadlo po otočením klíčku netlačí naftu, ale když ho otestuju přes akční členy ve VAGu, tak normálně spíná? Dignostika chyby nehlásí. Stalo se mi to po výměně vstřiků za nové. Auto před tím pár dní stálo a do poslední chvíle nebyl problem. Po výměně vstřiků, to netlačilo hned od prvního otočení klíčku. Kabely a konektory jsem všechny prošel. Předem díky za odpověď.

Vyřešení dotazu:
Byla to fakt kravina. Vyrezlej konektor čidla na railovy liste
Naposledy upravil ales.mart dne 11.10 2014 19:03, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





11.10 2014 10:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14120 | Témat: 49

11.10 2014 13:41


Neni to nahodou comonrail ktetej si naftu saje sam? Cerpadlo ma jen na precerpavani z jedny pulky nadrze do druhy?
Pokud neni tlak na railovy liste tak motor proste nechytne nejprve ji musi natlakovat proto dlouho toci nez nastartuje.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

11.10 2014 14:00


áček:
Cau Libore. Nevim jak u audi ale u alfy pokud neni pred railovym cerpadlem aspon 4 bary, nenastartuje.
Zmeril bych tlak, který podavaci cerpadlo vyvine.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14120 | Témat: 49

11.10 2014 18:08


pedro m:
Tady je to trochu jiný.Tady dokud rail nanatlačí do lišt tak to nenastartuje otevírací tlak na vstřiku je kolem 100barů a volnoběžný tlak na railu na liště je 230barů.
Sám jsem měl vstřiky venku na stolici a taky byl porod to natočit trvalo to dlouho než to dotlakovalo pak už to bylo OK.
Pokud nemá žádnou chybu jakože nemá tak to je v pořádku,jen není dotlakovaná railová lišta.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.11. 2010
Příspěvků: 31 | Témat: 6

11.10 2014 19:03


Diky za odpověď. Byla to fakt kravina. Vyrezlej konektor čidla na railovy liste. Zmatlo me to, ze čerpadlo po otocenim klicku neni slyset. Je to presne jak pise Acek. Saje si to sam.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14120 | Témat: 49

11.10 2014 19:21


Čerpadlo je slyšet u PD motorů po zapnutí zapalování u CR je to jinak
I když odpojíš všechny čidla na lištách tak motor stejně poběží nebude plně řízenej ECU* motoru ale to se může při nouzovým dojetí při poškození railovýho čerpadla hodit. Ale to nemá vliv na to že pokud vyndáš vstřiky a po zpětný montáži to prostě trvá déle než se to natlakuje.Taky mě to překvapilo
Pokud by si slyšel čerpadlo po zapnutí klíčku tak to je to přečerpávací v nádrži co má za úkol dostat naftu z jedný půlky nádrže do druhý.A to jen pokud je málo nafty v nádrži.Jinak neběží.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.11. 2010
Příspěvků: 31 | Témat: 6

11.10 2014 19:28


Takze jsem fakt vymlatil celou baterku fakt jen kvuli tomu ze to nemelo nasatou naftu? To byla teda doba...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14120 | Témat: 49

11.10 2014 19:29


Jo trvá to dlouho A asi nemáš moc dobrou baterku
nahoru

sponzor





11.10 2014 19:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.11. 2010
Příspěvků: 31 | Témat: 6

11.10 2014 20:04


Asi jo. Auto tyden stalo a navic kdyz otocis klicem a mas pootevirany dvere, rozsviceny displeje tak to jsou hotovy kolotoce.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email