Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 232 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 231
Uživatelů: 1
Celkem: 232

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

04.10 2014 12:33


Ahoj, mám problém

2.5 TDI* C5 110kW občas nesepne při startování startér - nic se neděje, startér je bez napětí ... jednou z 20 pokusů nefunguje.


..spínací skříňka OK, startér OK, potřeboval bych poradit, kde najdu Relé startéru .... mám někde v dokumentech relé 4 na desce 1, ale tam nic nemám....

Nemáte někdo dobrou radu? Díky.

Pepa
nahoru

sponzor





04.10 2014 12:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

04.10 2014 19:53


Tak jsem na to přišel, protože se jedná o manuální převodovku, žádné relé už v "cestě" není. Relé startéru - povolení startování - je u automatických převodovek.

Zde je přímo +12V ze spínací skříňky sv.50b vedeno drátem na konektor v motorovém prostoru na pravé straně (dvoupólový) a z něj pak přímo na kotvu startéru....

Prošel jsem celou el. cestu a nikde jsem nenašel žádný problém - pro jistotu jsem ale přECI* jen vyměnil kontakty spínací skříňky.

Tak uvidíme časem, zda se problém vyřešil.

Po rozebrání starých kontaktů spínací skříňky jsem neshledal nic špatného.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

04.10 2014 20:40


Mne to robilo par rokov spet sice na A6/C4 R5.No starter von a repas.Ten manik co mi to robil/robi aj pre servisy/mi vravel -CIEVKA-Ak sa ti to vrati siel by som po tom.Cena na moj 10 eura.p.s.on mi vysvetlil,ze ta cievka vysuva pastorok a casom sa tam cosi napaluje/prud tam ide/ale nezopne,Repas som robil po 15 rokoch.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

05.10 2014 10:16


taipan:
Mne to robilo par rokov spet sice na A6/C4 R5.No starter von a repas.Ten manik co mi to robil/robi aj pre servisy/mi vravel -CIEVKA-Ak sa ti to vrati siel by som po tom.Cena na moj 10 eura.p.s.on mi vysvetlil,ze ta cievka vysuva pastorok a casom sa tam cosi napaluje/prud tam ide/ale nezopne,Repas som robil po 15 rokoch.

Taipan pri repase nejde len ocievku ale aj o vynutie a samozrejme uhliky. Ked uz raz ten starter mam vonku tak ho oredsa urobim cely nie? Aby som ho o par mesiacov nevyberal znovu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

05.10 2014 14:55


Jasne ze sa pomeni vsetko - uhliky - pudra - pastorok atd..ja som mu len uviedol co moze byt pricinou aj ked ma starter prud a netoci.p.s.vynutie?na to su uz ine opravovne.Jasne cievka stale 10 ecka ale za kompl.repas som dal 60ecka/pomenene veci opieskovany nafarbeny ako novy - zaruka 6 mesiacov.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7240 | Témat: 19

05.10 2014 17:36


taipan:
Jasne ze sa pomeni vsetko - uhliky - pudra - pastorok atd..ja som mu len uviedol co moze byt pricinou aj ked ma starter prud a netoci.p.s.vynutie?na to su uz ine opravovne.Jasne cievka stale 10 ecka ale za kompl.repas som dal 60ecka/pomenene veci opieskovany nafarbeny ako novy - zaruka 6 mesiacov.
3800 ofiko nov kus BOSCh exchange davam ho do každýho auta s V6 TDI* novej automaticky.Startuje to pohadkově potom.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

05.10 2014 21:36


Satas:
3800 ofiko nov kus BOSCh exchange davam ho do každýho auta s V6 TDI* novej automaticky.Startuje to pohadkově potom.

To je novy alebo po repase? Lebo cena 3800 je viac nez vyborna za novy. To sa ho potom neoplati davat ani repasovat lebo dobry repas vyjde cca 100-150 eur. Podla toho u koho.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7240 | Témat: 19

05.10 2014 21:44


luky383:

To je novy alebo po repase? Lebo cena 3800 je viac nez vyborna za novy. To sa ho potom neoplati davat ani repasovat lebo dobry repas vyjde cca 100-150 eur. Podla toho u koho.

V 90% přijde fungl nový,občas přijde origo repas Bosch je to system Xchange.
nahoru

sponzor





05.10 2014 21:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

05.10 2014 21:47


To je potom vynikajuca cena.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7240 | Témat: 19

05.10 2014 21:51


luky383:
To je potom vynikajuca cena.

Proto taky davam do každýho svýho auta novej je to za sranda peníze a hlavně to řeší spoustu zahadností okolo špatných jak teplých tak studench startů.100% baterie a starter je zakladní předpoklad dobrých startů.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

05.10 2014 21:52


Nedalo mi to a akurat som pozeral do katalogu tak ja mam za cca 170 eur coz je asi stejna cena na cz nie? A magnety je o dost drahsi.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

05.10 2014 21:54


Satas:

Proto taky davam do každýho svýho auta novej je to za sranda peníze a hlavně to řeší spoustu zahadností okolo špatných jak teplých tak studench startů.100% baterie a starter je zakladní předpoklad dobrých startů.

S tym s tebou naprosto suhlasim. Tam nieje co riesit. Vymena a basta.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

06.10 2014 10:15


A co v pripade, ze je iba zly kontakt na privodnej svorke startera, ktory je inak v dobrom stave? V tom pripade je aj 150€ zbytocne vyhodenych, akokolvek dobra cena to je Treba v prvom rade zistit, ci cvaka cievka alebo nie...ak necvaka, tak kontakt zadarmo alebo uhliky za par eur, ak cvaka, ale starter nejde, tak kontakt vovnutri cievky a oprava za malinko vacsi par eur, ako spomenul taipan Repas za drahe peniaze je nezmysel, stator aj rotor su zaliate a bezne sa nekazia ani neopravuju...opotrebovavajuce sa suciastky ako loziska a uhliky su zase lacne a trochu sikovny clovek si ich vymeni sam...kontakt v cievke sa nekazi casto, ale tiez nie je problem ju vymenit a nestoji moc...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

06.10 2014 10:24


MION:
A co v pripade, ze je iba zly kontakt na privodnej svorke startera, ktory je inak v dobrom stave? V tom pripade je aj 150€ zbytocne vyhodenych, akokolvek dobra cena to je Treba v prvom rade zistit, ci cvaka cievka alebo nie...ak necvaka, tak kontakt zadarmo alebo uhliky za par eur, ak cvaka, ale starter nejde, tak kontakt vovnutri cievky a oprava za malinko vacsi par eur, ako spomenul taipan Repas za drahe peniaze je nezmysel, stator aj rotor su zaliate a bezne sa nekazia ani neopravuju...opotrebovavajuce sa suciastky ako loziska a uhliky su zase lacne a trochu sikovny clovek si ich vymeni sam...kontakt v cievke sa nekazi casto, ale tiez nie je problem ju vymenit a nestoji moc...

MION my sme tu so SATASOm len konstatovali ze sa ani neoplati repasovat ked novy stoji par supiek. Nevraveli sme mu ze ho ma zly alebo ze ho ma hned menit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

06.10 2014 10:26


A v prvom rade treba skontrolovat a precistit kostry
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

06.10 2014 10:33


Ved ja viem, co ste skonstatovali, preto som reagoval Nie som zjavne sam, co ma pocit, ze 150€ nie je par supiek Podla mna je to palka, vzhladom na to, ze sa da vacsinou spravit svojpomocne a naozaj za par supiek, teda maximalne desiatky eur...ak by pre vacsinu ludi boli stovky eur par supiek, toto forum by nemalo zmysel, pretoze nove auto by potom znamenalo par korun a nikto by nic neopravoval, iba menil za nove
nahoru

sponzor





06.10 2014 10:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

06.10 2014 11:26


150 eur je vela pri takom aute??? Mion nebavime sa tu o feliciach ale bavime sa tu o AUDI. Kto proste nema na ten servis tak nech si take auto nekupuje. Milujem takych ludi ktory si idu kupit Audi A6 3.0 diesel a prve co ho zaujima je spotreba. A princip tu bol ten ze oproti autorizovanemu servisu alebo inemu servisu sa da ten starter pozhanat za cca 150 eur co je v porovnani s autorizakmi atd dost smiesna suma. Nemyslis? A samozrejme v porovnani s inymi suciastkami napr vacky atd... Ano da sa ten starter urobit aj za par eur svojpomocne ked nieje clovek lavy ale ak by bolo zhorene vynutie tak mu tam cievka ani uhliky ani ziadne puzdra nepomozu a sam si to neurobi. A videl som nie jeden spaleny starter. Ale dobre neriesme tu nejaky starter ale riesme tu problem ktory mal alebo ma zadavatel temy.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

06.10 2014 12:25


150€ bude pre obycajneho cloveka vzdy vela, ak nema inu moznost, je jedno, ci ide o auto alebo nieco ine...a zrovna starter je zalezitost, kde vobec nemusi minut vela penazi na to, aby znova fungoval perfektne, zrovna tebou spominane zhorete vinutie je zriedkava porucha, bezne sa to nestava, ovela pravdepodobnejsie budu tie lacne veci...presne ako vravis, ide o jeho starter, na to je tu tento klub, aby si ludia pomahali, cim viac nazorov si vypocuje, o to lepsie sa moze rozhodnut, ako postupovat, nemyslis? Preto su moje rady vecne, neviem, do akej miery sa autam rozumie, kolko ma pripravenych penazi atd - ak ma penazi dost, kupi novy, ale preco potom nema novsie a drahsie auto? A ak ich nema dost, v tom pripade je kazda ina rada, nez kupit novy, dobra, nielen, ze kopec penazi moze usetrit, ale aj mat dobry pocit z toho, ze to dokazal znovu spojazdnit, co je casto padnejsi dovod na svojpomocnu opravu, nez usetrene peniaze Napriklad to obavane 2.5TDI cerpadlo VP44, mam vacsiu radost z toho, ze ho dokazem opravit sam, nez z usetrenych penazi, ktore by som zaplatil za repas
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

06.10 2014 13:56


Ano je to zriedkava vec to vynutie ale aj take sa stava a tam si uz svojpomocne nepomoze pretoze nema na to veci naradie atd. Ale mas ludi to ci ti pridu a povedia ti bezohladu na to ci maju nove auto alebo stare ze chce proste novy. Aj ked ty sam ako mechanik vies ze tam staci vymenit dajme tomu len uhliky a oprava vyjde na desatinu ale niektory to neriesia a povedia ja chcem novy. A ked uz ide o to VP44 tak mi daj prosim ta do spravy co tam robis ak ta mozem poprosit. Lebo mam tiez 2.5 a asi ma to v blizkej dobe caka a nemal som ho este vykuchane
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

06.10 2014 14:46


tak asi nestretavam tu spravnu skupinu ludi zatial som teda este nestretol cloveka, ktory by mi povedal, ze daj novy, ked je mozne ten povodny opravit za ovela menej penazi Teraz opravujem alternator, aj pri tychto platoch co su tu ludia volia opravit povodny lacnejsie, nez kupit novy Samozrejme, zhorete vinutie sa neoplati opravovat, ale kedze s touto moznostou nepocitam, lebo nic take nespominal, ze by s nabitou baterkou tocil dve minuty nonstop, tipujem lacnu a lahku opravu...s tym cerpadlom sa da robit hocico po mechanickej stranke, po elektrickej maximalne vymenit snimac otacok rotora, inak bez stolice nic...opravil som ich uz viac, hlavny problem byva s nefunkcnym predvstrekom, treba testovat jednotlive sucasti a najst dovod...ale su tam drahe suciastky, mechanicky ventil cca. 50€, komplet piestik so servoventilom cca. 100€, ovladaci elmg. ventil cca. 150€ atd...ak ti funguje bez problemov, lepsie donho nevrtat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

06.10 2014 15:48


MION mas pravdu aj ten manik co robi xxxx rokov len altiky a startery.Preco je lepsie aj 3krat repasovt nemca?Ukazal mi rotor,teda ten koniec kde su medene vyvody..cinan tam da napr hrubku 3mm a nemec 9mm,/priklad/Inak ako som pisal zacal blbnut tak siel na repas komplet po 15 rokoch/demontaz-montaz som robil ja/LUKY 383 asi to mas trosku popletene..Vies ak ma niekto ponorku 110kw - za kolko ju kupis?40 000 - 50 000kc....v Cechach.. v I a CH ICH KUPIS POD 808 EURA.XXX ludi ma 80-100 atd.Ty to asi beries tak - ZE KAZDY KTO MA AUDI JE PRACHAC-Ver ze vela ludi si Audi kupilo kvoli image.Ked citam prispevky -ze niekto denne chodi do prace napr.6 km s 3.0TDI?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

06.10 2014 15:59


taipan:
MION mas pravdu aj ten manik co robi xxxx rokov len altiky a startery.Preco je lepsie aj 3krat repasovt nemca?Ukazal mi rotor,teda ten koniec kde su medene vyvody..cinan tam da napr hrubku 3mm a nemec 9mm,/priklad/Inak ako som pisal zacal blbnut tak siel na repas komplet po 15 rokoch/demontaz-montaz som robil ja/LUKY 383 asi to mas trosku popletene..Vies ak ma niekto ponorku 110kw - za kolko ju kupis?40 000 - 50 000kc....v Cechach.. v I a CH ICH KUPIS POD 808 EURA.XXX ludi ma 80-100 atd.Ty to asi beries tak - ZE KAZDY KTO MA AUDI JE PRACHAC-Ver ze vela ludi si Audi kupilo kvoli image.Ked citam prispevky -ze niekto denne chodi do prace napr.6 km s 3.0TDI?

Ne ja to tak neberiem ale preco do riti chce niekto machrovat ze ma audi, bmw mercedes ked proste potom nema na ten servis a ostatne naklady??? A lešti doma nepojazdne auto v garazi??? To je sice pekne ze to auto stoji teraz 50 tisic ale treba si spocitat aj naklady s tym autom spojene. ved to nieje 120-ka. ani fabia. A co sa tyka tych ludi co si kupia 3.0TDi a ide s nim raz za den 6Km tak to sa uz radsej ani vobec nevyjadrujem.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email