Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 25 června 2025
Celkem je zde 176 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JurajH.
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 255
Online návštěvníků
Návštěvníků: 174
Uživatelů: 2
Celkem: 176

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.10. 2014
Příspěvků: 16 | Témat: 1

01.10 2014 12:45


Zdravím páni,
ak je tu už podobné téma vopred sa ospravedlňujem, nič som nenašiel.
Rozhodujem sa nad kúpou Audi A6 typ C6 a výber sa mi v podstate zúžil len na tieto dva motory v spojení s manuálnou prevodovkou.
Obvyklé 3.0TDI a 2.7TDI som zavrhol kvôli možným problémom so vstrekmi a TT, varianta 3.2FSI sa mi páčila(je ich dosť aj s manuálom) ale vraj je náchylná na drahé rozvody a spotreba 12l je už skoro na úrovni 4.2i, ktorých je ale pomenej na výber a myslím že V8 by som ani nevyužil.
Takže sa rozhodujem medzi 2.4V6(je ich pomerne dosť za dobré ceny, nevýhoda vraj slabší motor a výbava) a 2.0 TFSI* ktorých je ale veľmi málo na výber a za vyššie ceny ako 2.4...
Bol by som vďačný za rady a osobné skúsenosti s týmito motorizáciami, poprípade ich zrovnanie(výkon, spotreba, spolahlivosť), skrátka či by bolo lepšie počkať a hľadať 2.0 TFSI*, alebo vziať 2.4V6...

Vďaka za každý príspevok a radu!!!
nahoru

sponzor





01.10 2014 12:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1502 | Témat: 32

01.10 2014 16:09


Výkon bude +- stejný.U 2.4 V6 bude vyšší spotřeba oproti 2.0TFSI. O 2.0TDi jsi neuvažoval,když řešíš spotřebu a nejde ti o výkon?

Já nevím já bych z těch dvou motoru asi nevybral a když už jo tak raději tu V6 a oželil bych tu spotřebu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.10. 2014
Příspěvků: 16 | Témat: 1

01.10 2014 20:00


Skôr by ma zaujímali nejaké konkrétne čísla, poprípade skúsenosti, s tou spotrebou rátam, benzín je benzín
Nepovedal som že rieśim spotrebu, ani že mi nejde o výkon, ale skrátka z tých motorov ťažko vyberať ideálny kompromis...bol som vážne skoro rozhodnutý pre 3.2FSI manuál, ale keď som sa dozvedel o muchách tejto motorizácie, prešlo ma to
2.0TDi mal kedysi známy a čo viem bol často v servise...
Možno som moc vyberavý, ale zatiaľ len tieto dva benzíny sa mi javia v najlepšom svetle...ale rozhovoriť si to nechám
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1502 | Témat: 32

01.10 2014 20:23


Vem atmosféru a máš o problém míň

Známý má ten V6 2.4 v avantu a quattro* a nestěžuje si.Docela si ho vychvaluje a nemá za celou dobu žádnej problém.je druhý majitel.První byl v DE.

Osobně jsem se ze zvědavosti v něm projel a není to až tak špatný svezení.Sice to není žádnej závoďák a moje 2.5TDi mu natrhla prdel,ale jede to docela slušně.

Jde o to,že aby to jelo nějak obstojně a pružně ,tak trochu vytáčet ten motor musíš.Ale to zase není nic nového u těchto benzínu.

Já bych ten 2.0TFSi motor nechtěl už jen z důvodu,že do A6 patří minimálně V6 .To už bych fakt hledal nějakou pěknou s jasným původem 3.0TDi .Ty novější by měly být v pohodě a to i Tiptronic*.

Nepíšeš zde kolik eur chceš investovat do toho vozu od kterého roku má být,ale co vím tak od r 2009 ty 3.0TDi jsou na tom docela dobře.
Samozřejmě nebudu tě přemlouvat,ale pokud bych vybíral já z těch 2.0TFSi a 2.4 V6 ,tak bych bral tu V6 už s vlastní zkušeností a známeho zkušenost
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.10. 2014
Příspěvků: 16 | Témat: 1

01.10 2014 20:52


A má C5 alebo C6? Vlastne by tam ani rozdiel byť nemal...
S tou V6 máš pravdu, ale keď si vezmeš že ten 2.0 TFSI* sa dá bezpečne čipnúť na cca 150kW tak je to iná reč

Investovať nie veľa, takže asi prvé ročníky...ešte som zabudol spomenúť 2.8 FSI*, to by bol kandidát tiež, ale robil sa až neskôr a je ich sakra málo...

V 3.0 TDI* som sa zviezol a popravde čakal som od toho viac a spotreba 9.5l v quattre s TT plus stále sa báť o vstreky a pod. ...to fakt nepotrebujem

Z nejakých pouličných závodov už vyrastám, a A6 nikdy nebude závoďák ani s V8, takže mi stačí svižný spoľahlivý motor s dostatočnou dynamikou na predbiehanie s primeranou spotrebou...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1502 | Témat: 32

01.10 2014 20:57


On má C6 celou dobu se snad o ní bavíme ne?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.10. 2014
Příspěvků: 16 | Témat: 1

01.10 2014 21:01


Jasné, len keď si porovnával s 2.5 TDI* vieš a 2.4 sa tam tiež dávala

Inak C5 som mal kedysi tiež...2.8 manuál, quattro*
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1502 | Témat: 32

01.10 2014 21:08


Jo to vím,že se do C5 dávala 2.4 .Podle mě ten motor 2.4 byl uplně zbytečnej ,když tu byl při stejné spotřebě silnější 2.8
nahoru

sponzor





01.10 2014 21:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.10. 2014
Příspěvků: 16 | Témat: 1

01.10 2014 21:13


Ale mal význam z hladiska poistky
Ale bavme sa radšej k téme...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1502 | Témat: 32

01.10 2014 21:28


Za mě ber tu 2.4 V6 .Pokud natrefíš na quattro* ,tak bude jen výhoda.Já bych do té 2.0TFSi nešel i když se dá chipnout.

Je to jen můj osobní názor,ale já jsem prostě zastánce toho,že do A6 patří minimálně šestiválec(nebavím se o starých C4 ,tak byl pětiválec famozní motor)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.10. 2014
Příspěvků: 16 | Témat: 1

01.10 2014 22:07


Hmm kde sú tie časy 2.2 Turbo*, to by bol motor pre A6 C6

Váźim si tvoje rady a názor, dúfam že sa ešte niekto ozve so svojimi skúsenosťami nech dobre vyberiem
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 749 | Témat: 49

01.10 2014 23:24


Mam doma 4.2 V8 i 3.2 V6. U V8 spotreba o dva litry vyssi, vyssi vykon je znat az pri vyssich rychlostech a s 3.2 se da jezdit bez problemu za 8 litru. Kdo se boji, nesmi do lesa. Jdi do 3.2, nebudes litovat. Ale nekupuj prvni, na kterou narazis. Dobre vybirej.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.10. 2014
Příspěvků: 16 | Témat: 1

02.10 2014 10:53


Tých 8 litrov mysliš kombinovanu alebo len mimo mesta?

Lebo sa mi to zda nereálne, ak by to bola pravda tak neváham nad výberom ani sekundu
Aj ked spotreba nie je hlavný aspekt výberu, skôr tá spolahlivosť...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.9. 2014
Příspěvků: 1 | Témat: 0

03.10 2014 13:06


udělal jsem si radost a přivezl si A6 Ava quatr.s automatem r.2ooo 2.4
ve výbavě má vše mimo kuže .Spotřebu neřeším.Nádherné auto.Jediné co chybí
je CD do Navy plus pro ČR.Pomuže mi někdo?Nechci to zadarmo.Díky za odpovědˇ.Opík
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

03.10 2014 21:10


lukasz9:
Tých 8 litrov mysliš kombinovanu alebo len mimo mesta?

Lebo sa mi to zda nereálne, ak by to bola pravda tak neváham nad výberom ani sekundu
Aj ked spotreba nie je hlavný aspekt výberu, skôr tá spolahlivosť...



Jezdil jsem dlouhá léta s 3.2 manuál Q rv 2005. Motor výkonově dobrý, spotřeba:
Město studený motor, kratší jízdy - klasika provozní jízdy :10-11
Mimo město kratší vzdálenosti 20km - cca 9litru
Dlouhé cesty Most-Tábor superlehká noha, ale né brzdy provozu (dálnice 130tach, mimo město 100tach) ale bez prudkého předjíždění a zrychlování - i pod 7,5.

Dle palubního počítače. Dlouhé trasy normální jízda, občas plnej při předjetí vždy do 9 litrů.


Cesta 1:
Chorvatsko, dvě auta stejně naložené, s rakví na střeše: Jedno AUDI A6 3.2 FSI*, druhé Fábie 1.6.. Dle palubáků:
Fábie 7,8l/100km
AUDI 7,4l/100km

Lehká noha, dálnice 140, mimo město 100.

U 3.2 jakmile jede člověk chvilku v koloně 90-100km/h na 6-ku tak rapidně klesá spotřeba. To mi třeba stará 2.4i C5 vůbec neumí

Je pravda, že motor má problémy s rozvodama, ale když se měněj - to ti poradí fundovanější než já, tak by neměl být problém .... tedy s motorem do 250tis.


Toť mé zkušenosti
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 838 | Témat: 49

03.10 2014 21:41


Všechny FSI*: drahé rozvody. Jak 2.4, tak 2.8, tak 3.2. Pokud to už neudělal předchozí majitel, tak tě čekají alespoň horní napínáky. A někdy to nestačí a musí se vyměnit i něco dalšího a ceny se pohybují v desetitisících. Pokud někdo zanedbal výměny oleje, tak ty řetězové rozvody tím dost trpí. Mám 2.8 a silně bych si ji dneska rozmýšlel. Nechal jsem vyměnit ty napínáky a při tom se modlil, aby ostatní srandy byly OK. A to ještě nevím, jestli se řetězy neozvou znovu. Mechanik mi radil prodat. Jezdí to normálně, nic závodního to není, podle palubáku jezdím pod deset (spíš mimo město).
Ale upřímně: nevím, co jiného vzít, když chci benzín. Každopádně se připrav na ty rozvody. Prý 4.2FSI na tom nejsou tak zle jako ty šestiválce. Nevím.
nahoru

sponzor





03.10 2014 21:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.8. 2014
Příspěvků: 2 | Témat: 0

05.10 2014 21:28


A6Petr:
Všechny FSI*: drahé rozvody. Jak 2.4, tak 2.8, tak 3.2. Pokud to už neudělal předchozí majitel, tak tě čekají alespoň horní napínáky. A někdy to nestačí a musí se vyměnit i něco dalšího a ceny se pohybují v desetitisících. Pokud někdo zanedbal výměny oleje, tak ty řetězové rozvody tím dost trpí. Mám 2.8 a silně bych si ji dneska rozmýšlel. Nechal jsem vyměnit ty napínáky a při tom se modlil, aby ostatní srandy byly OK. A to ještě nevím, jestli se řetězy neozvou znovu. Mechanik mi radil prodat. Jezdí to normálně, nic závodního to není, podle palubáku jezdím pod deset (spíš mimo město).
Ale upřímně: nevím, co jiného vzít, když chci benzín. Každopádně se připrav na ty rozvody. Prý 4.2FSI na tom nejsou tak zle jako ty šestiválce. Nevím.


Jaký máš prosím kód motoru_? Chtel bych koupit 2.8 FSI* CCEA
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.10. 2014
Příspěvků: 16 | Témat: 1

06.10 2014 7:06


Pepa_R :

Ďakujem za tvoje skúsenosti, teraz tá 3.2 FSI* nevyzerá už vôbec zle
Len bude asi dosť problém nájsť kus s vymenenými rozvodmi...


A6Petr:

Oprav ma ak sa mýlim, ale 2.4 V6 nebola FSI*-čko a 4.2 FSI* sa robila tiež bez FSI* najskôr, takže máš na výber...

Mne sa ale výber dosť zamotáva, na každý motor, či už benzín alebo diesel počujem niečo s dosť vysokým rizikom drahej opravy
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1502 | Témat: 32

06.10 2014 11:29


lukasz9:
Pepa_R :



Mne sa ale výber dosť zamotáva, na každý motor, či už benzín alebo diesel počujem niečo s dosť vysokým rizikom drahej opravy


Pokud nemáš na kontě rezervu 4000 éček na opravy,tak do audi ani nechoď
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 838 | Témat: 49

06.10 2014 12:36


lukasz9: Nevím jestli se do 4F dávaly i 2.4 ne-FSI*. Nechce se mi to hledat. Ale třeba jo, a pak máš na výběr. Ale myslím, že by to byly nějaké starší kusy, protože se přešlo na FSI*. Kdyžtak mě opravte.

Machlak: BDX
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.10. 2014
Příspěvků: 16 | Témat: 1

06.10 2014 14:15


luboš32:

S opravami a investíciami rátam ale nepreháňaš? Znie to akoby Audi bol len nespolahlivý kus h.... Jasné že ak si niekto kúpi 3.0TDI s tiptronicom a vstrekmi na konci života tak sa mu to vypomstí ale práve takým veciam sa snažím vyhnúť

A6Petr:

2.4 bola určite bez FSI*, rovnako ako 4.2 do určitého roku... Na to že 2.0 TFSI* bola tiež priamy vstrek tak zatiaľ som počul že je to spolahlivý motor s výkonovou rezervou pre prípadný chip
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1502 | Témat: 32

06.10 2014 14:21


lukasz9: nevím jestli přeháním,ale už jsem viděl pár zklamaných lidí co si koupili "řádně servisovanou voňavku" a mysleli si že to maj na nějakou dobu bez investic a když se jim něco vysralo,tak koukali na to s otevřenou držkou a poloprázdnou peněženkou.

Nezapomeň,že tohle už nejsou ty audiny co bývali do roku 96 Dneska to je čím dál víc ojebané,ale tohle je jen můj osobní pocit.Jestli si myslíš,že ty auta jsou na tom lépe než byly do toho roku 96 +- nějakej ten rok,tak tě nechám přitom
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 113 | Témat: 2

06.10 2014 15:41


By som chcel vidiet ako 3.2 s quattrom jazdi za menej ako 7.5 pri dodrzovani 130 a 100. Ked na spritmonitore je priemer skoro 12 litrov.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1502 | Témat: 32

06.10 2014 15:48


enc0re: Normálně pořád jezdí z kopce a nechává to plavat
nahoru

sponzor





06.10 2014 15:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

06.10 2014 16:10


luboš32:
lukasz9: nevím jestli přeháním,ale už jsem viděl pár zklamaných lidí co si koupili "řádně servisovanou voňavku" a mysleli si že to maj na nějakou dobu bez investic a když se jim něco vysralo,tak koukali na to s otevřenou držkou a poloprázdnou peněženkou.


Tak asi nebyl ten "radnej srvis".....
Zase delate,ze tri a vice let,nedej boze devet let stare auto patri do srotu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1502 | Témat: 32

06.10 2014 16:29


patper: Tak jsem to nemyslel
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 838 | Témat: 49

06.10 2014 22:52


lukasz9: 2.0TFSI má taky řetěz, ale výměna je za pakatel oproti V6, kde je všechno dvakrát až čtyřikrát oproti řadovýmu čtyřválci a taky se dělají ty věci v druhovýrobě oproti V6, kde koupíš všechno jenom originál v Audi.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.10. 2014
Příspěvků: 16 | Témat: 1

07.10 2014 18:10


Ak to už berieme takto, tak máš pravdu, na kaźdom aute môźe odísť hocičo...ide o to minimalizovať to riziko výberom motora a hlavne nekúpiť prvú načinčanú navoskovanú hajtru...

A6Petr: Si si istý že 2.0 TFSI* má reťaz? Nechem robiť reklamu, keď tak poprosím admina zmazať:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

07.10 2014 18:32


Některe typy měly řetěz a jine zase řemen Záleží na kodu motoru..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.10. 2014
Příspěvků: 16 | Témat: 1

07.10 2014 21:30


Koliix:

Toto som netušil...

A v A6-ke je reťaz alebo remeň?? Neverím že dávali súčasne reťaz aj remeň do jedného typu auta... V tomto prípade by ten remeň bol veľká výhoda
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email