Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 24 dubna 2025
Celkem je zde 59 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: bajin
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 154
Online návštěvníků
Návštěvníků: 59
Uživatelů: 0
Celkem: 59

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2009
Příspěvků: 64 | Témat: 15

22.09 2014 19:56


Ahojte. chcem sa opytat ci je velmi na skodu, ked mam na alternatore miesto volnobeznej pevnu kladku. ide o auto A4 B5 1,9tdi. Vdaka
nahoru

sponzor





22.09 2014 19:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14855 | Témat: 53

22.09 2014 20:06


To poznáš časem až ti prdne kotva. Ta volnoběžka tam má svůj účel.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.5. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 3

22.09 2014 20:09


Ahoj,

určitě to vadí. Když to dobře dopadne odnese to jen řemen, jinak dostává záhul i tlumič vibrací řemene, který to taky dlouho nevydrží. A určitě to nebude dělat dobře ani ostatním kladkám a ložiskům atd.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2009
Příspěvků: 64 | Témat: 15

22.09 2014 20:12


super... vdaka za skore odpovede. takze ho cim skor vymenim,... inac moze to mat vplyvat aj na servo? nejako viacej piska v poslednej dobe.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

23.09 2014 23:41


Volnobezka bola vyprojektovana hlavne kvoli prudovym stratam.S tymi tlmicmi atd...auto stopujes na volnobeh ..ze.kolkokrat sa este otoci kotva po stopmuti..Audi A6-C4 diesel ma pevnu remenicu a to ma vsetko na plochom remeni/alternator,servo,klimakompresor/U A4-B5 kod AGV na plochaci mas servo a altik/ak ma klimu je zvlast remen.U A4-B5 kod AFN je naviac vodna pumpa.Najvecie riziko je v tom ze po/cca 90 000 by sa mala menit,cize s rozvodmi,skratka vsetko/sa rozsipe vnutro a skrizuje tlak na rotor a ten sa rychlo poruca.saso je to urcite pevna remenica alebo volnobezka co sa zasekla?Ale jasne ak to projektanti tak urcili je treba tam dat volnobezku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2009
Příspěvků: 64 | Témat: 15

24.09 2014 18:44


ked mi menili rozvody, tak mi povedal servisak, ze tam je pevna, mieso volnobeznej, ta sa nemenila, lebo kupoval som len rozvodovu sadu a vodnu pumpu... nehovorim, ze volnobezka je zadreta, ale ze mi viac a viac piska servo, byvaly majitel to prestriekaval nejakou tekutinou, aby to nepiskalo...
Volnobezka objednana z internetu, dufam, ze to nebude cinsky smejd a ze bude pasovat.
Vdaka za odbornu radu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

24.09 2014 21:30


saso jasne kupoval si jazdenku a -niekdy si treba trhat vlasy co byvali majitelia s tym autom robili-Vies si si na 100% percent isty ze je to servo?Nebude to nahodou kladka?/aj ta sa ma menit s rozvodmi plus plochy remen plus remen na klimi a samozrejme vodna pumpa/v AGV JE V ROZVODOCH/ mas AFN..ze?Ja som mal takisto problem s skripavym-piskavym zvukom a bola to kladka co napina plochac/po vymontovani bolo vidno ako je skrivene/teda ta pruzina co ju napina.Skus si to preverit.A nebudem pisat co mi predavajuci narozpraval..a co bola pravda.Pri prvych priznakoch padania do nudzaku pomen vsetke gumove hadicky k turbu!Inak je to velmi vydareny motor - podla mna na druhom mieste po radovom PETVALCI - 103kw .MOJ NAZOR.p.s.pre informaciu ten motor sa nachadza v AUDI- OKTAVII-PASSATE-GOLFE-SEATE.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2009
Příspěvků: 64 | Témat: 15

24.09 2014 23:29


rozvody mi menil znameho znami, on povedal ze to servo moze pislat, kvoli tej volnobezke. ked sa menili rozvody, kupoval som celu rozvodovu sadu continental a vodnu pumpu. ano, motor je AFN. a ze to bude odchadzat asi servo mi povedal jeden chalan, co opravuje auta, a kupil odomna subaru. ked sme tocili volantom, tak ta kladka, co je kolmo pod alternatorom, sla trhavym pohybom, ako keby preskakovala, mozno bude treba vymenit aj tuto kladku... inac chcel som aj okatvku s tym motorom , ale boli velmi predrazene a casto postacane, tak som sa vratil k styrom kruhom, co bolo moje prve auto tiez radovy 5valec, kod AAN. ale to je iny motor. dufam, ze tento AFN motor este vela vydrzi, predvcerom sme oslavovali stvrt mega km.
nahoru

sponzor





24.09 2014 23:29


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

24.09 2014 23:52


saso ono ta kladka je dost zvlastna /myslim napinaciu na plochy remen/je to de fakto remenica a silna pruzina ukoncena zavitom ktorym sa pod aktikom zasrubije do priruby co drzi visko.Skus ju najprv vymenit bohvie kolko ma km???az potom by som riesil servo.Dcerina A4 ma cez 280 000 km na tachaci /mozno aj pol mega kupovana v SK a tu stahuju a stahuju..../ale servo v poho..kladka by mala stat cca 30 ecka a nic nepokazis ak ju vymenis.A potom uvidis co dal.Jedna rada - kazdy den aspon jedenkrat pri cca 40km a styrke rychlosti stlac pedal na podlahu/cim viackrat tym lepsie/Prestavi ti to lopatky v turbe VGT* a zabranis zaneseniu drazok.Najcastejsia zavada VGT* jazdiacich v meste.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5521 | Témat: 68

25.09 2014 0:03


taipan: Zblaznil si sa, na 4ke by si nikdy 40 ist nemal s tymto motorom, znicis si zotrvak a to je potom radovo vyssia skoda. Aj ked budes mat zanesene lopatky, Turbo* sa da vycistit a mas na dlhu dobu pokoj
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2009
Příspěvků: 64 | Témat: 15

25.09 2014 7:43


Hemic ma prvdu... na stvorke nedokazem ist 40 km/h... toto auto ma dlhsie prevody, co mi vravel byvaly majitel,.. to by som mal okolo 1000 otacok... po meste musim chodit v trojke.. kratke trate autom nechodim... do roboty a spat, co je 2 x 35 km, po dialnici. daval som VIFko, teraz som dal Castrol do nafty a myslim, ze to trosku precisti ventily na dialnici,... i ked mam taky pocit, ze sa zacina ozyvat dvihatko ventilov..

Inac vdaka.. ani som nevedel, ze tam je VGT* Turbo*.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

25.09 2014 12:15


hemic-saso.Citajte poriadne.Ja som ti tam dal priklad nic viac.Mozes to urobit aj na dvojke pri pedesiatke ak nemas nikoho pred sebou.Jedna sa o to nech je pedal na podlahe a lopatky m max.polohe.Ale Turbo* je uplne ina teme.Moja chyba.p.s.VIF ti precisti palivovy system,nie ventili.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2009
Příspěvků: 64 | Témat: 15

25.09 2014 14:47


aha. tak uz ta rozumiem. zaradit rychlost a v nizsich otackach zoslapnut plyn na plno... ok... na dialnici sa to da, tak skusim... tak vratil som sa z mesta, bol som v predajni, tak som kupil remen na alternator a napinaciu kladku.. dufam, ze aspon jedno je z tych veci, ci ste mali na mysli, aby som skusil vymenit [img]https://imageshack.com/i/kp8H7mBej[/img]

Nieje to celkom to co som mal na mysli, lebo mne sa zda ze skripe tato kladka.
[img]https://imageshack.com/i/eyTZLjeTj[/img]
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

25.09 2014 14:58


saso:
aha. tak uz ta rozumiem. zaradit rychlost a v nizsich otackach zoslapnut plyn na plno... ok... na dialnici sa to da, tak skusim... tak vratil som sa z mesta, bol som v predajni, tak som kupil remen na alternator a napinaciu kladku.. dufam, ze aspon jedno je z tych veci, ci ste mali na mysli, aby som skusil vymenit [img]https://imageshack.com/i/kp8H7mBej[/img]

Nieje to celkom to co som mal na mysli, lebo mne sa zda ze skripe tato kladka.
[img]https://imageshack.com/i/eyTZLjeTj[/img]


to co mas na obrazku zakrouzkovane, neni zadna kladka, ale remenice servocerpadla.

ta kladka cos koupil casto odhchazi (byva KO po 15letech,abys to spravne pochopil).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2009
Příspěvků: 64 | Témat: 15

25.09 2014 15:32


Dakujem za odpoved, som rad ze som nekupil zbytocnu vec.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

25.09 2014 18:21


saso kupil si presne napinaciu kladku,komplet s napinakom.obrazok vedla aj dole.ako pise toona85 v kruzku je remenica servocerpadla.Dcerina styrka je rocnik 97 a servocerpadlo,hadice atd..vsetko povodne.Este ti moze vydavat zvlastny zvuk lozisko v viskospojke.Dufam ze nie/lozisko sa teorticky pozhanat neda je to ako keby si spokil 3-4 loziska spolu/.Vyskusaj si ci mas funkcnu viskospojku.
nahoru

sponzor





25.09 2014 18:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2009
Příspěvků: 64 | Témat: 15

26.09 2014 21:21


viskospojku som dnes vyskusal, podla navodu na internete http://www.youtube.com/watch?v=5Ix4ZgBH8TA
ak takto ma fungovat spravne tak ide dobre, trusku som mal problem ju zastavit, ale potom sa lahko s nou krutilo s tou vrtulou...

buduci tyzden maju prist zvysne veci, potom pojde na zdvyhak a uvidime, ci vymena pomoze..

zatial kazdemu vdaka za radu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

28.09 2014 0:22


Jasne ale ten manik zabudol povedat - ze takto funguje visko ak je motor studeny - ak je motor teply nemas sancu ju zastavit/ak ju zastavis visko je v tahu/.Ale opet iny problem to by sa motor prehrieval..nevadi ja som myslel zvuk loziska vyskospojky..aj ta zvykne vydavat pazvuky a toci sa stale..ale ak je to v poho..tal ok.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

28.09 2014 7:15


taipan:
Jasne ale ten manik zabudol povedat - ze takto funguje visko ak je motor studeny - ak je motor teply nemas sancu ju zastavit/ak ju zastavis visko je v tahu/.Ale opet iny problem to by sa motor prehrieval..nevadi ja som myslel zvuk loziska vyskospojky..aj ta zvykne vydavat pazvuky a toci sa stale..ale ak je to v poho..tal ok.



tak to je snad jasne,ze se to zkousi za studena. i tak ma manik odvahu a asi dobre urazove pojisteni.

pokud je visko KO, motor se prehrivat nebude(plati pro TDI*), respektive to nepoznas. samotne TDI* ma dost malo ztratoveho tepla a pokud je visko KO jako u me, stihne to uchladit naporem vzduchu nebo si pomuze elektrickym malym ventilatorem. teplomer v palubce je bohuzel nastaveny tak, ze i pri 108st C stale ukazuje 90stC (plati pro cely koncern vag). ze je neco spatne poznas jedine za jizdy pres diagnostiku, kde vidis realnou teplotu.

lozisko-nevim proc by mel byt problem ho sehnat, jednou jsem ho kupoval v audi na 1,8 20VT, ktera mela nabehano 390,000km. na TDI* je to dozivotni soucastka, vzhledem k tomu jak malo otacek motor toci.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

28.09 2014 15:19


toona85 uvedomujes si co pises?Najprv si nastuduj princip visospojky a nevypisuj tu cipakoviny - ze je jedno ci je dobra alebo zla - ten tvoj tzv maly elekt.ventiator sa dava aspon v audi A6/C4 len do aut s klimou!Auta bez klimy elekt.ventilator nemaju.Zaujimave - videl si to lozisko z visko?Mne v audi servise podla win jasne povedali ze lozisko sa nemeni ale cely drziak v hodnote 190 eura./nemozu ho ani objednat!/Ale saso ma kamarata co lozisko pozhana?A ked mu odide vysko v lete ziadny problem kludne smelo do chorvatska ze?...K tvojim prispevkom sa nema vyznam vyjadrovat.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

28.09 2014 16:06


taipan:
toona85 uvedomujes si co pises?Najprv si nastuduj princip visospojky a nevypisuj tu cipakoviny - ze je jedno ci je dobra alebo zla - ten tvoj tzv maly elekt.ventiator sa dava aspon v audi A6/C4 len do aut s klimou!Auta bez klimy elekt.ventilator nemaju.Zaujimave - videl si to lozisko z visko?Mne v audi servise podla win jasne povedali ze lozisko sa nemeni ale cely drziak v hodnote 190 eura./nemozu ho ani objednat!/Ale saso ma kamarata co lozisko pozhana?A ked mu odide vysko v lete ziadny problem kludne smelo do chorvatska ze?...K tvojim prispevkom sa nema vyznam vyjadrovat.


Taipan uvedomujes si co pises? Najprv si nastuduj vlakno a jeho nazev a pak tu vypisuj cipakoviny. Vse co je napsano ode me se tyka A4 B5 1,9 TDI*. Jak je to reseno v A6 C4 je jaksi offtopic, ze...Takze co ti povedali v audi se teda tyka jakeho auta? Motas tady B5 a C4...V B5 TDI* je vzdy mala el.sahara.

Cele letosni leto jezdim z visko KO a nic zasadniho se nedeje (nebyl cas resit svoje auto). Je to tak jsem psal. Za jedno v lete jezdis prevazne s klimou (tzn ze mala sahara jede porad nejmene na 1 stupen, stridave na 2.stupen). Za druhe, napor vzduchu na dalnici apod je dostatecny na uchlazeni. Auta s motorem napric nemaji zadnou vrtuli,ktera by jelo nonstop za behu motoru a taky se bezproblemu uchladi. Tim jen chci rict, ze v konkretnim pripade B5 1,9TDI si proste nemas sanci nijak vsimnout, ze visko je KO,pokud po tom vylozene nepatras. Tolik zkusenost za posledniho pul roku. Znova opakuju, nebavim se o jine motorizaci, zejmena benzinove jednotky by to podle me hur chladilo.

Lozisko jde normalne koupit samostatne. Ovsem ne podle etky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

28.09 2014 17:51


toona85.Nechame to u ladu ok.Pozri saso vie vsetko co potrebuje - musi mat volnobezku na altiku a menit ju s kladkou a napinakom plocheho remena, plus ploche remene/vodnu pumpu/ pri vymene rozvodov po 90 000km.Ta visko to bol len taky bonus,vie ako sa zistuje funkcnost..plus obcasne preklapanie VGT* ktore mu pomoze udrzat Turbo* co najdlsie.Ja povazujem vlakno za uzavrete.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2009
Příspěvků: 64 | Témat: 15

30.09 2014 22:32


Dakujem za rady a prosim, nehadajte sa.

zajtra dojdu brzdy a po dalsej vyplate ide auto do servisu, okrem prednych brzd vymenim volnobezku alternatora, napinaciu kladku a remen. potom napisem, ci to pomohlo na to piskanie, alebo nie.

Zatial vam vsetkym dakujem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

01.10 2014 20:55


saso.v pohode.ja som len nahodil nadodny problem s visko a turbom/dufam,ze ich nebudes mat/ nic viac.inak opet ti poradim.ak by si sam menil zadne brzdove dosticky MUSIS mat specialny nastroj na stlacanie valceka.v predu sa to da /aj napr.ruckou kladiva/..totizto zadny valcek sa zatlaca a zaroven otaca.predny sa len zatlaca.inak zhruba 80%brzdnej sili robia predne brzdy zadne pomahaju..rada.aspon raz za tyzden pri jazde potiahni rucnu brzdu,nie silno len nech citis odpor..je smutne zname zatuhnutie zadnych stmenenou koncernu wv..medak - bmw s tym nema problem..p.s. je dobre zmerat hrubku brzdovych kotucov..ak menis len dosticky.
nahoru

sponzor





01.10 2014 20:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

01.10 2014 21:04


taipan:
saso.v pohode.ja som len nahodil nadodny problem s visko a turbom/dufam,ze ich nebudes mat/ nic viac.inak opet ti poradim.ak by si sam menil zadne brzdove dosticky MUSIS mat specialny nastroj na stlacanie valceka.v predu sa to da /aj napr.ruckou kladiva/..totizto zadny valcek sa zatlaca a zaroven otaca.predny sa len zatlaca.inak zhruba 80%brzdnej sili robia predne brzdy zadne pomahaju..rada.aspon raz za tyzden pri jazde potiahni rucnu brzdu,nie silno len nech citis odpor..je smutne zname zatuhnutie zadnych stmenenou koncernu wv..medak - bmw s tym nema problem..p.s. je dobre zmerat hrubku brzdovych kotucov..ak menis len dosticky.


diky taipan za obsahlou prednasku. Co to bude nabuduce? Uz jsme tady meli Turbo*,visko, tedka brzdy,tloustka kotoucu...super vlakno. Jeste bys mohl pro uplne jelimany zrobit nejaky video navod,co? Nebude?

Imho-na zadni pistek neni nutny specialni nastroj. Kdyz nejsi uplne jelito,udelas to vpohode s beznym vybavenim.

Bmw a mb s tim problem nemaji mimojine proto, protoze maji oddelene sestavy. Trmen kotouc na nozni brzdu, rucni brzda pakny vlozene zevnitr do kotouce.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14855 | Témat: 53

01.10 2014 21:07


taipan:
taipan:
rada.aspon raz za tyzden pri jazde potiahni rucnu brzdu,nie silno len nech citis odpor..


Jako proč za jízdy? Když ji budeš používat tak se má tak ti nezatuhne.Já ji používám pořád a ještě nikdy nezatuhla.Max se odporoučely lanovody. Ale od toho tam jsou že. Mít to na parádu a v zimě to nepoužívat je přesně ten problém proč to zatuhne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

01.10 2014 22:46


aček TOSI DELAS KOZY?????Vazne v zime zatahujes rucnu brzdu?????ty brdo....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

02.10 2014 0:03


taipan: ja ji zatahuju v zimě taky a neměl jsem nikdy problem :)Pokud maš vše v cajku nevidim duvod ji v zimě nepouživat
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

02.10 2014 7:44


taipan:
aček TOSI DELAS KOZY?????Vazne v zime zatahujes rucnu brzdu?????ty brdo....


naprosty souhlas jak pise gudy a acek. rucka zatuhava protoze se nepouziva. nevidim jediny duvod ji v zime nepouzivat. ono to nesmis srovnavat z nejakyma feldama apod
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14855 | Témat: 53

02.10 2014 8:54


Rucku jsem pouzival u kazdyho auta nikdy nebyl problem. I u sade 120 jen stacilo hlidat stav lanovodu,jak byly prodrbany a orezly sli rovnou vymenit a zima me nikdy timto nezaskocila. To ze se prilepi desky na kotouc je vec vlhkosti a delaji to i predni brzdy tudiz pouziti rucky v zime na to nema vliv. Za to muzou studeny mokry brzdy. Je treba je trosku probrzdit pred zaparkovanim pokud to jde aby se osusily.Pak je to OK. Jen domu jezdim do kopce a nemam to jak zahrat tak se obcas prilepi vsechna kola,druhej den to trosku hrkne jak to povoli.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email