Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 8 kvě 2025
Celkem je zde 129 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Lubka
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 186
Online návštěvníků
Návštěvníků: 129
Uživatelů: 0
Celkem: 129

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2010
Příspěvků: 87 | Témat: 21

01.09 2014 15:26


Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zda se někdo nesetkal ze zavadou na audi A4 2.5TDi quattro* 132kw 2001, zavada muže byt i na jiných autech s tímto motorem.
Auto z ničeho ni začalo při doježdění do křižovatky samo chcípak, vždy když člověk dojížděl vymačkl spojku tak když otačky klesly auto chcíplo stačilo natočit a jelo dál bez problemu todle se mi stalo asi 5x, a ted při jízde po dalnici cca 130km/h když jsem chtěl přidal auto začala cukat klepat, přišlo mi to opravdu jako by to bylo bez nafty nebo tak nějak sundal jsem nohu z plynu a auto se rozeběhlo bezproblemu dal znovu jsem chtěl přidat a opět tak jsem raději jel volně a bez probemu

na Vagu to píše 00550 - rizeni zacatku vstriku 27-10 - neverohodny signal - Sporadická

nevítě někdo? auto jezdí jen na Německou naftu a palivový filtr pravidelně měněn s olejem po 15tis km ted je dělanej asi před 5tis zrovna cca 2měsíce zpět.

děkuji za každou radu
nahoru

sponzor





01.09 2014 15:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2010
Příspěvků: 87 | Témat: 21

11.09 2014 21:45


opravdu nikdo neví nikdo se s tí nesetkal?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

12.09 2014 22:22


A co zkusit se zaměřit na to co to píše? Kabeláž, seřízení. Pak vymýšlet dál.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2010
Příspěvků: 87 | Témat: 21

18.09 2014 17:32


aha koukám nějaký chytrolín asi co? zaměřit se na to co to píše,Ptal jsem se zda se s tím někdo nesetkal protože u techto motoru skočit hned na to co to píšeš se moc nevyplací, jelikož celá palivová soustava je dosti složitá narozdíl od běžných typu aut,
začíná to v nadrži snímačem paliva G 210 a pokračuje to k čerpadlu ktere není jednoduché a pak ke vstřikum, ale jelikož jsou to ještě mechanické vstřiky a má to jen jeden v řídící vstřikovač tak bych to viděl maximalně na něj a nebo spíše na čerpadlo,
jen pro jiné smímač v nadrži mam s celou přečerpavací jednotkou nový tak že to je OK
opravdu čekám na rady pokud by nkdo věděl něco bližšího zda skočit po čerpadle a nebo po vstřiku?
auto je bezúrpbemu pojízdne výkon to má stale stejný ranní starty bezproblemové
jen jednou za týden se stane že auto když je teple tak nelze nastartovat musí se chvíli počkat cca pul hodky a pak naskočí a jede zas bez problemu, taky mě napadlo zda to nemá spojitost s teplotou ale když odpojím čidlo tak to stejně nepomuže
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2010
Příspěvků: 87 | Témat: 21

18.09 2014 19:39


a seřízení nezle, maximalně lze zkontrolovat ale i tak moc nevím da se tomu dá věřit kord když to dělá jen jednou za tyden nebo za čtrnáct dní, pokud by to byla trvalá zavada hned by to bylo jednoduší ale takle?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2010
Příspěvků: 87 | Témat: 21

18.09 2014 20:54


Tak jsem změřil Ohmy na řídícím vstřiku a naměřil jsem 30 Ohmu, což je asi má že? tak že to vypadá že bude KO, zitra ještě zajedu do Bosche at mi to potvrdí
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

25.09 2014 8:06


30 je malo. Vymen ho a auto pojde.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2010
Příspěvků: 87 | Témat: 21

07.10 2014 21:01


bohužel jsme tu tyden nebyl nemohl jsem se podělit o informace, tak technok v Bosch mi řekl že když jsem ho měřil tak nebyl uplně studený ale za studena měl nějakých 105 Ohmu tak že prý je vpořadku, tak jsem se vrhl na to čerpadlo a byla vadná řídící jednotka, tak mě to stalo 25 500,- nová jednotka + přeskoušení mechanické časti a auto konečně šlape zas bez problemu, doufám že budu mít zas nejmeně 100tis km jen štastných
nahoru

sponzor





07.10 2014 21:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

07.10 2014 21:13


já si myslím že byly jen blbě nastavený rozvody...kdžy je vadný čepradlo tak to píše něco jiného
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

07.10 2014 22:01


Nemohol byt len cerpadlovy rozvod posunuty??? Tak isto by to pisalo 00550.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

08.10 2014 21:30


Nemohol, lebo by to nerobilo iba obcas, a keby bol posunuty do minusu, tak by to teoreticky nemuselo pisat ziadnu chybu, ale boli by problemy so startovanim...keby bola chybna RJ, najpravdepodobnejsie by predvstrek nefungoval vobec, podla mna to bola nejaka somarinka v okruhu riadenia predvstreku, draho zaplatena Tuto teoriu dobre potvrdzuje aj odborne vyjadrenie technika ohladom merania odporu v zavislosti od teploty, studeny ma totizto mensi odpor ako teply, nakolko sa odpor s teplotou zvysuje a nie znizuje
A chybne cerpadlo samozrejme moze hlasit 0550 a aj hlasi, ak je problem v predvstreku...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2010
Příspěvků: 87 | Témat: 21

23.10 2014 10:46


auto startovalo bez problemu hned výkon byl také vpořádku žádné straty výkonu jsem si nevšiml rozvody najeto cca 40tis km a bez problemu,
zavada se projevovala občas cca 1do týdne když jsem někam přijel a chtěl jsem behem chvilky odet tak jsem nemohl nastartovat, nechal jsem vychladnout a po pul hodině to šlo zas bez problemu, po hledaní a zjištovaní jsem čerpadlo vyndal a jelikož mam v Bosch servis dobreho kamarada tak mi to dal na stolici a pravě říka že je vadná ŘJ že to nemuže ani vyzkoušet, možná v té jednotce byla nějaká prkotina s kterou nemá skušenosti ale jednotku vyměnil já čerpadlo namontoval aa auto běhá bez problemu zatím teda musím to zaklepat
starou jednotku mi dal tak že pokud někdo víte co sní je kdlidně ji daruji aby jsi ji někdo mohl opravit
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email