Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 21 prosince 2024
Celkem je zde 865 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xkubakoudyx
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 891
Online návštěvníků
Návštěvníků: 862
Uživatelů: 3
Celkem: 865

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2013
Příspěvků: 150 | Témat: 38

12.07 2014 17:23


Prosím o radu kde (odkud je přístup) se seřizuje převodka řízení.

Koukal jsem pod autem, ale tam je poloosa, výfuk, štít výfuku a není na to ani vidět...
Myslím si správně že je potřeba to seřídit (potřebuju dotáhnout) od levého kola, sundat ten plastový kryt kudy jdou tyče řízení a tam to uvidím?

Díky!
nahoru

sponzor





12.07 2014 17:23


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2013
Příspěvků: 150 | Témat: 38

12.07 2014 20:22


Zkusím si odpovědět sám. Od levého kola po sundání plastového krytu u manžety táhla řízení vidím převodku a nejspíš i šroub na seřizování. Seřizovat tedy můžu odtud (nic moc přístup) nebo zespod pod autem po sundání výfuku (což se mi zdá blbost).

Seřizoval někdo vůli na převodce? Je šroub nějak zajištěn proti samovolnému pootočení nebo není a stačí jen pootočit a nechat tak? V návodu co jsem našel tady se nepíše nic o zajišťování.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14797 | Témat: 53

12.07 2014 22:14


A taky tam nenajdeš nic o seřizování.To jednoduše proto že to není škoda 120 kde byl seřizovací šroub.Tyto hřebenový řízení se neseřizují.V místě kde se to vyběhá vůle je ale kousek dál už to běhá na těsno.Utažením může dojít k tomu že se ti to velmi ztíží mimo to vyběhaný místo.Neřeš blbiny scháněj jiný řízení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2013
Příspěvků: 150 | Témat: 38

12.07 2014 22:20


Díky za odpověď. Podle toho co jsem četl je to jak píšeš... Nedá se nic dělat, budu se muset po něčem podívat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

13.07 2014 8:56


Sagosek: Hele a co ti to dělá a nedělá? Protože od koupě mi něco mlátí při nerovnostech, pouze spíše přejezd nebo na kostkách. Mlátí mi to někde nahoře. Navíc je menší vůle v řízení. Zrovna včera jsem se na to díval, ramena se zdají být OK, ale právě se mi zdají být OK i čepy i táhla a toho se děsím. A v týdnu mi kámoš říkal, že měl něco podobného na A3 a musel vyměnit hřeben. Jak se ti to tedy projevuje?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2013
Příspěvků: 150 | Témat: 38

13.07 2014 11:57


Jednoduše řečeno podle mě je malá přesnost řízení. Když jedu ve přímém směru a zakmitám volantem tak je reakce minimální až žádná dle velikosti pootáčení.
Jinak nic nemlátí, nebouchá byl jsem i na TK nechat procukat nápravu a řekli, že je vše OK. Čepy a táhla jsem kontroloval to je taky bez vůle.
Každopádně jsem přitvrdil tlumiče (mám štelováky) a minimálně to přitáh... po zkušební jízdě je to dle mě trochu lepší, volant se pěkně vrací nic nezadrhává a je to přesnější. Ve středu jedu na dovolenku tak se v tom nechcu víc vrtat...

Dotaz: je tu někdo na Zlínsku kdo má A4 b7 a mohli bysme to srovnat? Díky moc!

P.S. předtím jsem měl WRX STI tam to bylo o něčem jiném tak nevím jestli to není jen můj subjektivní pocit a řízení je vlastně úplně OK
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

13.07 2014 20:06


No dneska jsem se díval na druhou stranu (když jsem dělal brzdy) a mám v prdeli horní ramena, to je to bouchání zvrchu.

Jinak já mám teda řízení velice přesné i se špatným čepem řízení, tak nevím jaký ty máš pocity a jestli je opravdu v háji.

A jak jsem již psal vedle, tak na STK* nepoznají horní ramena, očuchá si jen ty spodky a sáhne si na řízení. Mám to ověřené na dvou STK*, nevím jak jinde.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2013
Příspěvků: 150 | Témat: 38

13.07 2014 20:31


Horní ramena mám dle vizuální kontroly silentbloků taky už horší ale nic tam nemlátí... Docela jsem na to choulostivý tak bych si všiml... Kolik máš jinak najeto?

áček: pokud by byl hřeben očesaný v jenom místě, dotáhlo by se to a bylo to OK a v jiné poloze by to drhlo tak seřízení nepomůže. Zkoušel jsem dneska různé polohy a v každé poloze se mi zdála drobná vůle v převodce - čili by jemné dotáhnutí mohlo pomoct?
Ležel jsem i pod sloupkem řízení při kmitání volantem (rychlý krátký kmit, motor vyplý) bylo slyšet jemné klapání v převodce - normální? Kdyby tu byl někdo z okolí a dovolil mi zacukat jeho volantem bylo by to super
nahoru

sponzor





13.07 2014 20:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14797 | Témat: 53

13.07 2014 22:09


Klapání dělá každá převodka.Nejvíc je opotřebovaný hřeben v poloze kdy je řízení rovně a čím víc jsi na jednu či druhou stranu tím je opotřebovaný míň tudíž utáhnutí nepřipadá v úvahu.Hrozí ti to že se ti to časem může drbnout v tu nejmíň vhodnou dobu.Tím že to přitáhneš bude docházet k nadměrnýmu opotřebovávání těch méně vychozenejch částí a jednou dojde k zadření a průser je na světě.
Prostě utahování hřebenovýho řízení je sebevražda.
Přitáhnutí u šnekovýho řízení je o něčem jiným tam to jde ale je to taky jen dočasný. Smiř se s tím že to nejde.A pokud je opravdu KO tak tě čeká výměna.
Pak si psal něco o stavitelným podvozku.Pokud se ti zdá že to plave tak by to mohlo bejt spatnou geometrií.Uvědom si že každý nastavení výšky ti GO rozhodí.Pokud jdeš dolů vzniká ti větší zbíhavost a opačně pokud zvedáš tak vzniká rozbíhavost.A každej cm nastavení výšky dělá na GO hodně mm.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

14.07 2014 17:25


Já mám najeto 190 000km. Ale to je u každého auta jinak. Někomu se rameno vysypou po 100 000km a někomu po 300 000km. A takhle to je u všech dílů. Každý s autem jezdí jinak a jinudy.

Áček odpověděl asi za mě. Každopádně já udělám komplet ramena a uvidím.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2013
Příspěvků: 150 | Témat: 38

19.07 2014 17:53


áček: díky za rady, zkusím udělat tu geošku příští týden a uvidí se
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email