Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 14 června 2025
Celkem je zde 470 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Džejár
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 243
Online návštěvníků
Návštěvníků: 466
Uživatelů: 4
Celkem: 470

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 1

05.07 2014 10:42


Zdravím,
předem se omlouvám jestli to tady někde už je,ale nepodařilo se mi to najít.

Potřeboval bych poradit, jak správně dobít baterii v Audi A4 B6. U různých aut je to jinak, někde se doporučuje baterii kompletně odpojit a připojit ji pouze k nabíječce. Někde je možné baterii mít připojenou k obvodu auta a na konektory napojit nabíječku. V manuálu jsem našel pouze jak připojit jiné auto pro nastartování. Já ale potřebuji dobít baterii do plna.

Jak je tomu u tohoto auta, mám strach že při odpojení baterie od obvodu auta dojde k resetovaní nějaké elektroniky v autě. Můžu nabíječku normálně napojit na zapojenou baterii a nechat nabíjet.

Pokud se chcete zeptat proč vlastně chci dobíjet, jde o to,že mi svítí červená kontrolka baterie po nastartování a pravděpodobně je něco s alternátorem, ale abych dojel do servisu, bylo mi doporučeno do plna dobít baterii.

Jinak mam baterii 72Ah.

Předem díky moc za radu
nahoru

sponzor





05.07 2014 10:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2012
Příspěvků: 132 | Témat: 4

05.07 2014 12:38


Na mé A3 ji pravidelně dobíjím a nevyndavám, jen připojím nabíječku. To samé v oktávce a žádný problém.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 1

05.07 2014 19:45


A kabely z auta nechavas na baterce pripojene? Proste na zapojenou baterii pripojit jen nabijecku? Chapu to dobre?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

05.07 2014 20:04


Pro nabíjení v autě musíš mít elektronickou nabíječku s automatickou regulací.
U starých jednoduchých hrozí překročení povoleného napětí v síti auta
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 899 | Témat: 32

05.07 2014 20:15


Hodně záleží na nabíječce, jestli může zůstat baterka připojená k autu (nesmí dávat víc jak 15V ani do skoro-nabitý baterky, event. se to musí hlídat), vesměs ty chytřejší si napětí hlídaj a se stoupajícím nabitím i snižujou proud (a některý maj např.řídící elektroniku napájenou z baterie, tj. u těch se připojuje nejdřív baterka a pak až síťový napětí, ale jen pokud je to uvedený v návodu k nabíječce).
Jinak odpojení baterie znamená vynulování hodin, možnej problém např. s kódem rádia a u "modernějších" aut někdy i jiný "žůžo srandy" ... takže bez diagnostiky je u novějších aut lepší mít "šikovnou nabíječku" a neodpojovat baterku a hlavně - pokud má auto řj baterky, tak kostru nepřipojovat k - pólu, ale na nějakej kostřící bod, aby ta řj věděla, že je baterka nabíjená (jinak nakódovat baterku po nabití, podobně jako při nabíjení baterky odpojený od auta) ... stačí takhle?

edit: koukam, že Hanys byl rychlejší (a taky stručnějsí, takže to tak necham )
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2012
Příspěvků: 132 | Témat: 4

05.07 2014 23:45


No nevim jestli má baterka řj ale pouze připojím (a nic neodpojuji) nabíječku Bosch (v testu nabíječek skončila asi třetí)přímo na svorky baterie a po pár hodinách, když ukazuje udržovací mód, odpojím.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

06.07 2014 0:20


Já mám z lídlu a nabíjí pořád luxusně. I baterku do mopeda
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 1

06.07 2014 8:42


Mam prave taky tu nabijecku z Lidlu. Musim proletet manual a mrknu co je v nem pisou. Ale myslim ze ma nabijeni pro 6V-12V

edit: tak jsem proletel manual a o moc chytrejsi nejsem Jedine co bylo napsano v postupu, tak tam auto odpojovali od baterie pred nabijenim. Tak jsem ted na rozpacich a nevim co s tim. Jestli napojit nabijecku na zapojenou baterii nebo odpojit baterii a riskovat vyresetovani nektere elektroniky...
Naposledy upravil wohral dne 06.07 2014 9:15, celkově upraveno 1 krát. (56% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





06.07 2014 8:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

06.07 2014 9:02


Já s tim nabíjím vše, co jsem měl a mám. Vždy mám baterku v autě a nikdy žádnej problém nebyl. Ale je pravda,že novější auto jak rok 2004 to nenabíjelo
Nicméně jí máme už asi 5 let a pořád funguje
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

06.07 2014 9:30


wohral:

Dlab to do ucha, nic neodpojuj. Nabíjej ve voze. Při připojení to skočí do režimu 6V, tak zmáčkneš ještě jednou a přepne se to na 12V - prostřední LED*. Kdybys zmáčkl ještě jednou, bude svítit poslední LED* a nabíjí to o fous víc, ale taky pro 12V akumulátory
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email