Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 5 kvě 2025
Celkem je zde 69 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: honzafinishcz
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 178
Online návštěvníků
Návštěvníků: 68
Uživatelů: 1
Celkem: 69

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.8. 2010
Příspěvků: 526 | Témat: 80

27.06 2014 14:31


Čau.
Chtěl jsem se zeptat chlapy.
Když třeba stojím na křižovatce mám tam volnoběh a trošku jen slapnu na plyn a lehce držím tak jen 1100 ot.tak otackomer lice nahoru dolů se jakoby pohoupava.
Pak třeba chci parkovat, dám zpátečku couvam a otáčky padají, ale nezdechno to, ale kdybych nepřidal víc plynu tak
to zdechne. Je to vždy takový utrapeny parkování např. při podelnym.
Nemůže tam být nějaký čidlo? Kdysi to hlásilo na VAG nějakou vadu sloupek řízení nebo co nevíte někdo?
Diky
nahoru

sponzor





27.06 2014 14:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.8. 2010
Příspěvků: 526 | Témat: 80

27.06 2014 20:44


Nikdo neporadí?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

27.06 2014 21:08


Tak vis ono to je tezko. Muzou to byt praskle podtlakove hadicky a falesny vzduch do sani. Taky mrtva Lambda* ze nedava nic a jednotka si misto toho substituuje nouzovou hodnotu. A nebo zamrzla na nizkem napeti, jednotka si mysli ze to je chude a prodluzuje casy vstriku = je to bohate a pak to na volnobeh chcipe nebo se volnobeh propada. A nebo netesnici vstrikovac a opet bohata smes. Nebo naopak zase muze byt pricpany, dava malo a pak se to hada. Taky je treba proverit vahu vzduchu - opet dost podstatne cidlo. Taky muzes mit ruplou hadici sani mezi klapkou a vahou vzduchu, pak vaha tvrdi neco jineho nez je skutecnost. Nebo muzes mit poskozenou mechanickou cast uvnitr klapky (odporove drahy snimace, prevody, atd.).
Nebo taky vadne cidlo teploty motoru - muze davat spatny udaj, treba ze je motor studeny i kdyz je zahraty a jednotka potom obohacuje jako pri studenem motoru (analogicky je to sytic).

Proste to chce postupne vsechno projit a zavady vyloucit. Nemusi to byt u starsiho auta jenom jedna takova vec, ale nekdy i ruzne kombinace. Pripichnuti na VAG dokaze napovedet, ale musis vedet na co koukat. Jakou mas prumernou spotrebu benzinu? Je normalni nebo zvysena? Nak
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.8. 2010
Příspěvků: 526 | Témat: 80

27.06 2014 21:20


Na volnoběh paráda nic.Hapruje to jen při stání na volnoběh a točim volantu na místě doleva doprava, tak ty ot. padají a tudíž i při parkování. Za jízdy ok.
Spotřeba lehká noha 6.0 l a těžká noha 7 l.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

27.06 2014 21:22


Řešíš něco co není.Normální že při zatočení pracuje servo to klade motoru odpor a ECU* motoru si to dorovnává aby to nechcíplo.Čím menší objem motoru tak je tento efekt citelnější.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.8. 2010
Příspěvků: 526 | Témat: 80

27.06 2014 21:31


Ok nebudu to už řešit je fakt ze obsah je menší a je to těžké auto, ale spotřeba je u něj super.Nejmíň jsem jel za 5.6 l/ 100 km
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

27.06 2014 21:34


Jo takhle tak to je normalni, dela mi to na 1,8ce taky. Novejsi auta uz maji elektrohydraulicky posilovac (a nebo ciste elektromechanicky), tak to maximalne vic zatizi altik, ale dost tomu pomuze akumulator. Nak
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.8. 2010
Příspěvků: 526 | Témat: 80

27.06 2014 21:56


Prostě si přidat plyn i při rozjezdu se musi decentně přidávat víc plynu.Jinak jsem spokojen. A cipnout to o 10 kw by to šlo?Na těch 85 kw a tím pádem by to pak bylo ok ne?
nahoru

sponzor





27.06 2014 21:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

28.06 2014 9:28


No byl bych rad ze ta 1,6ka na ty roky dobre funguje a spotrebu mas fakt peknou. Uz tak je 100koni na 8-mi ventilovou 1,6ku pekny udaj. Nahnat vykon o 14% nahoru u atmosferickeho motoru bez velkych uprav, jenom cipem, je dost utopie. Osobne bych to odhadoval na 3-5% s tim, ze ti asi stoupne spotreba. Maximalne muzes zkusit nechat pres VAG zvednout volnobezne otacky motoru z tech ~810rpm na treba 900-950. Treba by to pomohlo malinko zvednout kroutici moment na volnobeh. Nak
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

28.06 2014 9:42


Nakadah:
Jo takhle tak to je normalni, dela mi to na 1,8ce taky. Novejsi auta uz maji elektrohydraulicky posilovac (a nebo ciste elektromechanicky), tak to maximalne vic zatizi altik, ale dost tomu pomuze akumulator. Nak


Nemyslim si, ze je moudre srovnavat chovani staricke "mechanicke" 1,8 20V z roku 1996 ze starym motronicem, versus 1,6 v B7. vyvojove je to od sebe asi 10let.

na techto konkretnich 1,6 se nespocetnekrat zmenil manazment, naproti tomu, "zelezo" zustavalo bez vyraznych zmen.

taktez bych nerikal, ze elektro-hydro posilovac maji novsi auta. uz hloupe Punto melo v roce 1999 ciste elektromechanicky, ci podobne Saxo/P106/Fabia melo v teze roce elektrohydro.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

28.06 2014 9:46


Nakadah:
No byl bych rad ze ta 1,6ka na ty roky dobre funguje a spotrebu mas fakt peknou. Uz tak je 100koni na 8-mi ventilovou 1,6ku pekny udaj. Nahnat vykon o 14% nahoru u atmosferickeho motoru bez velkych uprav, jenom cipem, je dost utopie. Osobne bych to odhadoval na 3-5% s tim, ze ti asi stoupne spotreba. Maximalne muzes zkusit nechat pres VAG zvednout volnobezne otacky motoru z tech ~810rpm na treba 900-950. Treba by to pomohlo malinko zvednout kroutici moment na volnobeh. Nak


ta 1,6 je najisto 16V pane. takze udaj 100koni nic moc. nicmene tento motor je tezky LOW end. nema se co pokazit. vykon 100koni maji bezne atmo 1,2/1,3l motory s nejakym systemem posunuti faze vacky.

takove hondy 1,6 16V s tema jejich Vtecama apod meli vykony i o 50kw jinde,a to prosim uz v tezke minulosti (1994).

cipovani atmo benzin prakticky nema vyznam. motor ma tolik vykonu, kolik dokaze spotrebovat vzduchu. coz nijak neovlivnis softem. takove jsou fakta. tecka. z vyroby ten motor ani jinak nemuze byt nastaveny. pri plnem vykonu musi byt smes do bohata, nekde v rozmezi 14,5-13,5 AFR. pokud by to tak nebylo, tak by ten motor dlouho nejezdil, pri chude smesi se spatne chladi, teplota spalovani je paradoxne vyssi. tohle by zadny vyrobce neudelal. proc taky? aby uvadel v porovnani s konkurenci ze ma nizsi vykon?!? dalsi navyseni paliva vede ke snizeni vykonu, a vyraznemu smivani olejoveho filmu ze sten valcu a postupnemu zadirani. v rezimu castecneho zatizeni musi byt smes kolem hodnoty 14,7 (typ. kolisa 15-14,5 AFR),i kvuli spleni emisi,ale take kvuli chodu motoru. pokud v tomto rezimu pujdes pod hodnotu 14 AFR, motor pojede tupeji.



muzes poradit, jak vagem zvysit volnobezne otacky? zvysit kroutici moment na volnobeh otackama???
clovece

placas aniz bys vedel konkretne o cem. mas posbirane nejake indicie, ale ne vzdy jsou platne (jako treba na teto konkretni B7 1,6). akorat tak davas mylne info chalanovi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

28.06 2014 14:41


Koukam se koukam, dojč wikipedia Audi A4 B7 - motor 1,6 ALZ 4 valce 8 ventilu. 75kW 148Nm. Jiny pro B7ku nevidim. Asi holt osvedcene zelezo. Jinak mas pravdu, jsi holt zkusenejsi a nechci se s tebou dohadovat (nemam na to chut). Obdivuju kolik casu sis dal s tim textem Nak
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

28.06 2014 15:48


Mas pravdu teda. Je to 2 valve per cylinder. Prekvapuje me ze audi dostala prakticky jiz od b5/b6/b7 nezmene zelezo.mel jsem zato,ze b6 dostala modernizovany 4ventil.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

01.07 2014 16:13


toona85:
Mas pravdu teda. Je to 2 valve per cylinder. Prekvapuje me ze audi dostala prakticky jiz od b5/b6/b7 nezmene zelezo.mel jsem zato,ze b6 dostala modernizovany 4ventil.
Právě že Nakadah má ještě "poctivé železo"-litinový blok..Ten motor 1.6 ALZ je hliník a už od dob O1 stojí za hov.o,minimálně se spotřebou oleje..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.8. 2010
Příspěvků: 526 | Témat: 80

01.07 2014 20:04


Když zapnu klimu ať při chlazení nebo vytápění, tak se otáčky mírně zvednou a je to trochu lepší co jsem na začátku psal.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email