Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 22 kvě 2025
Celkem je zde 129 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mimimiki
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 207
Online návštěvníků
Návštěvníků: 128
Uživatelů: 1
Celkem: 129

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

11.06 2014 12:28


Ahoj všicí, psal jsem už sice lumpíkovi, ale optam se i tady. Popíšu situaci.

Mám už nějakou chvilku A8 z roku 2003, návod jsem si tak nějak přečetl celý a před týdnem jsem píchnul pravé přední kolo. Takže jsem sednul do auta, nastartoval a dle návodu nastavil v setupu podvozku režim zvedání aby se dalo auto vyheverovat.
Kolo jsem sundal, nechal zalepit a zase nahodil zpět. Hever spouštim dolu a kolo furt zalejzalo víc a víc do podběhu, až nebylo skoro možný vyndat hever, páč už se začal opírat o prahy. Tak jsem to zase vyheveroval a opět spouštěl, teď už hooodně pomalinku, dolu. A zase to lezlo do podběhu...
Tak jsem to zvednul zase heverem do polohy, kdy to bylo tak nějak normálně a opatrně sednul do auta a nastartoval. Vypnul jsem režim zvedání a na tom voliči podvozku dal LIFT, auto se začlo zvedat a pak už šel hever vytočit, ale od tý doby mi tam při jízdě a hlavně při zatáčení za jízdy něco jakoby kovově cinká, dnes jsem na to koukal a jde to asi z měchu. A auto je cca o 1 - 2 cm na tý straně níž :-/ napadá někoho co jsem udělal špatně?

Za případný rady děkuju
nahoru

sponzor





11.06 2014 12:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

11.06 2014 13:22


Tak jsem teď asi 2x dával LIFT a pak zase COMFORT a pak na LIFT a aktivoval a deaktivoval režim zvedání a zdá se, že se sklon srovnal, ale to cinkání zůstalo... je to nepatrný, ale někdo to je slyšet víc....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

11.06 2014 15:30


auto sa zrovna, pripadne ho mozes skalibrovat cez VCDS, s podvozkom ti poradi niekto iny, je mozne ze sa nieco poskodilo, ohlo, na podvozky nie som velmi tak neporadim
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

11.06 2014 19:03


No Lumpiq psal, ze cinkani/tukani mu prej taky na A8 delalo, ze to dela normalne, jako ono to moc hlucny neni, ale ja jsem trochu cimprlich a vadi mi kazdy tuknuti
Na nastaveni vysky uz jsem si sehnal diagnostiku noo a to cinkani holt zatim resit nebudu. Ono se to treba projevi casem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

17.06 2014 19:26


Uměl by někdo, nebo takhle, byl by někdo ochotný mi tu výšku nastavit/zkalibrovat ?
Bo tady kolem Havl. Brodu jsem zatim nějak nepochodil a Lumpiq mi zatim neodepsal ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

18.06 2014 1:07


ak sa ti chce na slovensko
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11485 | Témat: 100

18.06 2014 7:10


tomik...: prijed na sraz
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

18.06 2014 8:13


Sraz ? kde, co, kdy ?

-> SnakeSK: odkud jsi? Možná by to bylo reálný, v sobotu jedu kousek pod Brno
nahoru

sponzor





18.06 2014 8:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

18.06 2014 8:30


A neboo... slo by se do toho dostat nejakou z těhle diagnostik ... ?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

19.06 2014 19:13


Tak mam další poznatek... a už z toho auta přestavam mít radost.

Dneska proběHLA* adaptace, teda základní nastavení podvozku, a auto se tvářilo v danou chvíli rovně.
Poté jsem odjel směr domov a cca po 5km jsem zastavil na rovném parkovišti abych to okouknul znova. Po chvíli jsem opět zjistil, že je na tu jednu stranu vpředu, auto zase nakloněný o cca 1 - 2 cm a furt si tak nějak pozvolna honí výšku furt nahoru a dolu.
Jak se projevuje A8 když jsou špatný ty senzory?
A když bude v háji měch, tak to auto lehne vyloženě jen na tu jednu stranu a to až dolu, ne?
Tady je to v porovnání s tou druhou stranou furt o maximálně ty 2cm a nelehne to níž než je poloha dynamic. A to ani když auto stojí 2dny.
Nenapadá někoho takhle z hlavy, co by to mohlo být? Je mi jasný, že se to takhle nedá moc odhadnout, ale kdyby se s tim třeba někdo setkal...

Budu vděčnej za každej poznatek...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

19.06 2014 19:20


tomik...: Hele mech vyzkousis jedine tak, ze na LIFTu to postrikas jarovou vodou pomoci rozprasovace a veskere hadicky se vzduchem.
A jinak u tehle je uz snimac na kazde naprave. Jeste jsem neresil na A8 D3 ale na A8 D2 jsou podobne cidla kvuli xenonum, da se pres diagnostiku pres merene hodnoty zjistit, zda-li snimac je v haji ci ne. On kdyz nemusi byt totalne v prdeli, tak ti neukaze nic v chybach. Ale da se to pak dohledat prave v merenych hodnotach.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

19.06 2014 19:33


Čidla na nějaký diagnostice z origo servisu VW jakýsi čísla ukazovaly, to jedno kolo sice cca o 5 čísel míň (takže asi o 5mm?) a všechny hodnoty byly +- 120 nevim teda čeho, ale ukazovalo to aktuálně...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

19.06 2014 21:52


já už taky nemam z D3 radost
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

19.06 2014 22:52


tomik...: cidla co jsou na napravach ukazuji napeti
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

25.06 2014 21:05


Knightey-:
tomik...: cidla co jsou na napravach ukazuji napeti


fakt, tak to bych tě chtěl vidět jak podle napětí seřizuješ výšky,je vidět že si to nikdy nedělal
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

25.06 2014 21:56


ATD:


fakt, tak to bych tě chtěl vidět jak podle napětí seřizuješ výšky,je vidět že si to nikdy nedělal


Cidla co jsou na napravach kvuli xenonum opravdu ukazuji napeti v merenych hodnotach. Myslim ze jsi me nepochopil.
To jestli se u D3 vyuzivaji jina, to netusim. Psal jsem ze s D3 nevim presne jak to je, neresil jsem jeste.
A nastavoval jsem pouze Allroada A6 C5 podvozek, ci spis prizpusoboval po vymene mechu, kde se zadava hodnota v mm od stredu kola po hranu blatniku.
Jinak ja psal to, jak zjistis jeslti cidlo funguje ci ne ikdyz by mu diagnostika nepsala jesli je kaput.
A to pres merene hodnoty, kde muzes sledovat prave jejich napeti, zahybat autem ci cidlem (kdyz je odpojene od napravy) a sledovat zda-li se meni V a hlavne zdali jsou v dobrem rozsahu pro dany vuz.
Takze fakt nvm co mas za problem. Bud jsi to mohl vic vysvetlit a lepe a nebo nerypat. Snazim se pomoct.
nahoru

sponzor





25.06 2014 21:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

25.06 2014 22:21


tomik...:
Tak mam další poznatek... a už z toho auta přestavam mít radost.

Dneska proběHLA* adaptace, teda základní nastavení podvozku, a auto se tvářilo v danou chvíli rovně.
Poté jsem odjel směr domov a cca po 5km jsem zastavil na rovném parkovišti abych to okouknul znova. Po chvíli jsem opět zjistil, že je na tu jednu stranu vpředu, auto zase nakloněný o cca 1 - 2 cm a furt si tak nějak pozvolna honí výšku furt nahoru a dolu.
Jak se projevuje A8 když jsou špatný ty senzory?
A když bude v háji měch, tak to auto lehne vyloženě jen na tu jednu stranu a to až dolu, ne?
Tady je to v porovnání s tou druhou stranou furt o maximálně ty 2cm a nelehne to níž než je poloha dynamic. A to ani když auto stojí 2dny.
Nenapadá někoho takhle z hlavy, co by to mohlo být? Je mi jasný, že se to takhle nedá moc odhadnout, ale kdyby se s tim třeba někdo setkal...

Budu vděčnej za každej poznatek...


podle toho co tady píšeš,bude problém bud v tom snímači ale spíš ve ventilové jednotce,propouští ti ventil nebo to uniká někde mezi jednotkou a ventilem na měchu a proto ti to nespadne pod dynamic kdy už to udrží tlakovy ventil na měchu který tam je přesně proto aby to nespadlo až dolu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

11.11 2014 10:04


Tak to s nejvetsi pravdepodobnosti vypada opravdu na samotny mech, objednal jsem repasovany, ten by mel v nejblizsich dnech dorazit, vymenim a uvidime... Protoze kdyz jsem auto zvednul heverem a mel sundanou prachovku z toho mechu, tak z toho docela dost sycel vzduch... Tak snad to po vymene uz bude v cajku
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email