Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 24 dubna 2025
Celkem je zde 62 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: bajin
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 154
Online návštěvníků
Návštěvníků: 62
Uživatelů: 0
Celkem: 62

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.5. 2014
Příspěvků: 161 | Témat: 10

20.05 2014 14:20


Zdravim, chystam se nyni kupovat prvni Audi a potreboval bych od Vas par rad ci tipu.
Vybiram modely A4 B6 (roky 2002-2004), ale nemam poradne rozhodnuto s jakym motorem, mymi favority jsou:
A4 B6 2,5TDi 132kw quattro
pripadne 2,5TDi 120kw
a nebo benzinak 1,8T bud v quattru a nebo obyc 2kolku

Muzete mi poradit na co si davat pozor pri koupi a to hlavne u verze s naftovym motorem (bude to muj prvni naftak)
Nejradeji bych poridil 2,5TDi 132kW quattro, ale muj mechanik me od toho ordazuje, ze ty 2,5Tdi nejsou povedene motory.
Vim, ze nekupuji nove auto, tak nemuzu cekat, ze bude jezdit xlet bez maknuti, ale nerad bych koupil nejakou pokladnicku..

Budu rad, kdyz mi i napisete zkusenosti se spotrebou a jak je narocna udrzba u 2,5TDi 132kw vs 120kw a benzin 1.8T..
Neco jsem uz na netu vycetl, ale strasne se ty spotreby atd lisi, tak nevim cemu mam verit..


Jinak v 2,5Tdi 132kW quattro uz jsem jezdil a dostalo me, jak je pohodlne a velkou vyhodu vidim 6kvalt a vykon na rozdavani, ooz se pri predjizdeni a tahani voziku vzdy hodi.. Ale mam strach z udrzby, ceny nahradnich dilu a spolehlivosti
Zase motor 1.8T mame v rodine v Passatu a jsou spokojeni, ale tam bych se zase bal spotreby..

Pripadne, pokud mate nekdo zajem prodavat A4, tak nabidnete do soukromych zprav

Fakt nevim jak se rozhodnout, diky
nahoru

sponzor





20.05 2014 14:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5521 | Témat: 68

20.05 2014 14:30


Cti

http://audiklub.cz/forum/tag/2-5tdi

2.5 TDI vie byt viac nez pokladnicka
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

20.05 2014 17:01


urcite benzin, jen predokolku a verzi 120kw a vys
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5521 | Témat: 68

20.05 2014 17:08


Ezio: preco nie quattro?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

20.05 2014 17:16


hemic: u Q je to s 1.8t dost líné :/
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.5. 2014
Příspěvků: 161 | Témat: 10

20.05 2014 18:01


Takže 2,5TDi vůbec nebrat? Lákal mě tam ten krouťák a hlavně 6 kvaltu..
A 1.8T se dělali v jakých verzích kw? A všechny jen 5 kvaltů?
A jak je to se spotřebou?
Zatím díky za rady
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

20.05 2014 18:27


Drake: Zalezi od tveho rocniho najezdu. I ta 2.5 umi byt dobry motor, pokud je o nej starano. Bohuzel vetsinou neni.
Na druhou stranu, i s velkym rocnim najezdem, neni moc velky rozdil mezi spotrebou 1.8T v predokolce a 2.5TDi v quattru, takze benzinem si jen usetris penize za servis.
Kdyz 2.5, tak je nejidealnejsi volba s mrtvym motorem, k tomu umernou cenou a udelat do ni kompletni motor za cca 45 tisic
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1378 | Témat: 10

20.05 2014 18:38


Drake: Vím o hezké B5 - facelift, kdyby jsi nesehnal B6. Jinak, já bych určitě doporučil 1.8T.
Na spotřebu můžeš jezdit max. s 1.9TDI.
nahoru

sponzor





20.05 2014 18:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

20.05 2014 19:02


verze 1.8 myslim 110, 120 a 132kw? Já mám 120kw, když jedu dálku svižně, tak 6,5 - 8 litrů, po městě 9-9,5, ale pomalu nejezdím. Krouťák tě lákat může, ale benzín hezky točíš, takže nemusíš pořád kvrdlat šaltpákou a jede pěkně. Moji spotřebu máš podrobně tady
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2234 | Témat: 26

20.05 2014 19:09


z tychto dvoch jednoznacne 1.8T a Q. Nic ine neber, potom to budes lutovat..

2.5tdi iba ak si automechanik inak budes plakat.

ale viac ako 2.5TDi, alebo 1.8T by som ti odporucil 2.4 v6 a 2.8 v6.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1502 | Témat: 32

20.05 2014 19:25


Tu 2.5TDi neber pokud nevíš co s prachama.Mě letos stála už 60 tisíc(nové turbo a repas převodovky) a to už jsem do ní nasypal předtím.Koupil jsem jí za 70 tisíc a vrazil víc jak 120
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.5. 2014
Příspěvků: 161 | Témat: 10

20.05 2014 21:33


Díky, ale B5 nechci
Ročně najedu jen tak 10tis km
Jinak je mě jasny, že s takovýma autama nebudu jezdit za 5litrů, nadruhou stranu nechcu jezdit přes 10litru
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.6. 2012
Příspěvků: 332 | Témat: 26

20.05 2014 21:37


mam 1.9 tdi 96 kw...a nemuzu si stezovat...zlatej motor...mam ji 2 roky..a za ty 2 roky akorat desky,kotouce,rozvody,oleje a filtry
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.10. 2012
Příspěvků: 1098 | Témat: 16

20.05 2014 21:37


Drake: tak 10 tis rocne neni duvod jit do te 2.5 ... najdi si 1.8t 132kw a budes spokojeny i s kroutakem a jede to fakt pekne ten motor .. ted jeste at sam zvazis zda potrebujes Q a nebo ti staci jen rpedokola. Jezdil jsem v octavii rok 2003 1.8t chip 132kw a v pohode mimo mesto za 7 a to se svihalo 140 a mesto tech 9
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2234 | Témat: 26

20.05 2014 21:38


audi bez Q nema zmysel.
tak 3.0 v6
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 506 | Témat: 4

20.05 2014 21:39


Rauly:
mam 1.9 tdi 96 kw...a nemuzu si stezovat...zlatej motor...mam ji 2 roky..a za ty 2 roky akorat desky,kotouce,rozvody,oleje a filtry


Moje slova take 1.9 TDi a fakt spokojenost, jen jeste k tomu nejake ty raminka.. proste auto, bezeda studna
nahoru

sponzor





20.05 2014 21:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.10. 2012
Příspěvků: 1098 | Témat: 16

20.05 2014 21:40


jestli Q a nebo ne o tom tu je taky uz dlouha debata ...to uz si asi musi sam kupec rict kde bydli zda jezdi na chatu atd a taky vetsinou rozhodne to co najde kdyz najde pekny kousek s Q tak sahne po ni a nebo naopak
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 506 | Témat: 4

20.05 2014 21:42


Jinak muzu se zeptat proc nechces tu 1.9 TDi a vybiras mezi 2.5 a 1.8T ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.8. 2010
Příspěvků: 410 | Témat: 16

20.05 2014 21:44


Sám mohu doporučit Audi A4 B6 - 1.8T 140 KW quattro ( 2003 ), sám jsem měl, a mohu říct že skvělý auto, a jezdilo opravdu suprově. U této motorizace si dát pozor určitě na olejové čerpadlo a velice kvalitní olej a hlavně měnit každých 10 tis, lít kvalitní benzín. Spotřeba počítej 9-10 L, v zimě neuvěřitelná sranda a skvělá ovladatelnost. Robustní auto, ušoupaný tlačítka, ulomený kastlík.

S 2.5 ti neporadím, nikdy jsem neměl. Často čtu, že když se staráš, úžasný motor a auto, ale starat se znamená kvalitní servis, jako u každé audi
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2234 | Témat: 26

20.05 2014 21:45


Bazmous:
jestli Q a nebo ne o tom tu je taky uz dlouha debata ...to uz si asi musi sam kupec rict kde bydli zda jezdi na chatu atd a taky vetsinou rozhodne to co najde kdyz najde pekny kousek s Q tak sahne po ni a nebo naopak


ono to nie je len o snehu, Q poznas aj za sucha. auto sa sprava omnoho istejsie, je prakticky nemozne ho odtrhnut. Za dazda taktiez. A v zime to je uz o niecom uplne inom. Usmev na tvari nonstop. Ziadny stres a na zimu sa tesis. Miesto audi bez Q si mozes radsej kupit bmw a aspon sa nemusis bat, ze ti ho ukradnu. co sa u audi moze velmi rychlo stat.
Naposledy upravil snuff dne 20.05 2014 21:47, celkově upraveno 1 krát. (14% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 506 | Témat: 4

20.05 2014 21:47


snuff:


ono to nie je len o snehu, Q poznas aj za sucha. auto sa sprava omnoho istejsie, je prakticky nemozne ho odtrhnut. Za dazda taktiez. A v zime to je uz o niecom uplne inom. Usmev na tvari nonstop. Ziadny stres a na zimu sa tesis.


Je to jasne Q je lepsi, ale on nejde do showroomu, aby se rozhodl jestli s Q nebo bez.. .)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

20.05 2014 21:54


Já bych se tý 2.5 TDi nebál. Chce to proklepnout s mechanikem a pak se tomu motoru věnovat a potom se není čeho bát.
Jo a samozřejmě Q.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.4. 2014
Příspěvků: 28 | Témat: 4

21.05 2014 8:38


2.5 TDI je pohoda - pokud dáš motoru svoje, tak se srát nebude. Musíš počítat s vyššími náklady za rozvody - je to šestivál. Jinak za dva roky jsme měnil jen rozvody, komplet brzdy, visco spojku a filtry + oleje, takže v podstatě nic, co bych neměnil na jakémkoliv jiném autě. Jde hlavně o to, v jakém stavu koupíš a jak se o ni budeš starat Já jsem koupil dobře a slouží, jako žádná jiná Jinak ji mám 132 KW v quattru a spotřeba dlouhodobě 7.5 l ropy svižným tempem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

21.05 2014 8:44


Mel jsem dve 2.5tdi 130kw quattro a nikdy zadny problem. Obě jsem mel od cca 20 000km a najezdil jsem na nich okolo 250 000km a sli pryc. Akorat u ty prvni mi akorat měnily hlavy u 60 000km za nejake bau. Ale bylo to na svolavacku, takze me to stalo i s dpf filtry 300 eur. Auta jsem vzdy vozil na servis do nemecka. Auta jenom jezdily a nic nechteli. Vubec bych s tohoto motoru nemel strach.
nahoru

sponzor





21.05 2014 8:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.12. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 30

21.05 2014 9:10


Mám 1.8T Quattro 140 kw a spokojenost. Jen nechat vyčistit síto v olejové vaně, dochlazovat po svižné jízdě. Dlouhodobá spotřeba 7.9l.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

21.05 2014 9:36


Pak mám ještě velice dobré zkušenosti s 3.0 benzín a najezdil jsem na ni take nejvice kilometrů. Lituji, že jsem ji prodal. Záleží na tobě jaké chceš mít náklady na palivo. Ikdyz 2.5tdi s timtronikem jsem měl dlouhodoby průměr 9.8l a 3.0 s manualem jezdila za 10,2l.A ta A4 s tim 3.0 krasně jede, kultivovany motor, super se s tim jezdlo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

21.05 2014 10:26


snuff:
A v zime to je uz o niecom uplne inom. Usmev na tvari nonstop. Ziadny stres a na zimu sa tesis. Miesto audi bez Q si mozes radsej kupit bmw
snuff: Preboha, nemôžeš porovnávať Audi s BMW. Ako BMW máme doma a je to dobré auto s výbornými jazdnými vlastnosťami, ale keď napadne sneh, tak sa to ani s normánou AUDI bez Quattra nedá porovnávať. Tam, kde sa BMW dostane s dobrými zimnými, tak sa Audi dostane na letných...


Citace:
Mel jsem dve 2.5tdi 130kw quattro* a nikdy zadny problem. Obě jsem mel od cca 20 000km a najezdil jsem na nich okolo 250 000km a sli pryc. Akorat u ty prvni mi akorat měnily hlavy u 60 000km za nejake bau. Ale bylo to na svolavacku, takze me to stalo i s DPF* filtry 300 eur. Auta jsem vzdy vozil na servis do nemecka. Auta jenom jezdily a nic nechteli. Vubec bych s tohoto motoru nemel strach.
Tuner2008: Tak ale nemůžeš srovnávat s tím, že koupíš jetou 2.5TDi, o které servisu dopředu nic nevíš, navíc Ty jeté právě budou v tom pásmu 250 000km a víc (případně stočené na 180 000 a pod.).

Drake: Já osobně být Tebou si zvážím dvě věci, zda chci šetřit a mít malou spotřebu, nebo ne. Pokud ano, tak bych vybíral 1.9TDi 96kW, pokud ne, koupil by jsem 1.8T, nebo 3.0i.
CO se týče 2.5TDi, neříkám že je to zlý motor pokud, byl dobře používán a servisován (co ale u jetého auta se blbě zjišřuje) jinak má náběh na kazivost vaček a čerpadla, takže musíš stále počítat, že takových 45 až 60 000 Kč do toho můžeš kdykoliv nasypat. A jeho spotřeba taky není úplně malá.

A co se týče Quattra, tak tam je to o tom, že buď ho vyslovene chceš nebo bydlíš v oblasti, kde ho využiješ. Pokud ani jedno z toho, nemá smysl si celoročně smysl si zvyšovat spotřebu o 0.7-1.0 litru. Jako je pravda, že sice Quattro se dá pocítit i na suchém asfaltu, případně i když zaprší, ale pokud jedeš normálně ekonomickou předpisovou jízdou, tak to ani nemáš šanci využít nebo postřehnout. A dny, kdy se vysloveně oplatí (když nasněží, namrzne a pod.) je málo a závisí hodně od toho, kde bydlíš. Letos například zima byla o ničem a Quattro se dalo reálně využít tak max. 2 víkendy...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

21.05 2014 20:04


2.5 V6 tdi bych NIKDY NEKOUPIL pokud by to nebylo vyservisovane a udelane od SATASE

osobne ti doporucuju 1.8T (osobni zkusenost-40 000km), Q nebo FWD si musis zvolit sam, ne kazdy Q potrebuje/chce

Kdyz naftu, pak 1.9TDi nebo uz dosetrit na B7cku a 3.0 V6 TDI
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

22.05 2014 10:36


[quote="Michal.K"] Tuner2008: Tak ale nemůžeš srovnávat s tím, že koupíš jetou 2.5TDi, o které servisu dopředu nic nevíš, navíc Ty jeté právě budou v tom pásmu 250 000km a víc (případně stočené na 180 000 a pod.).

Drake: Já osobně být Tebou si zvážím dvě věci, zda chci šetřit a mít malou spotřebu, nebo ne. Pokud ano, tak bych vybíral 1.9TDi 96kW, pokud ne, koupil by jsem 1.8T, nebo 3.0i.
CO se týče 2.5TDi, neříkám že je to zlý motor pokud, byl dobře používán a servisován (co ale u jetého auta se blbě zjišřuje) jinak má náběh na kazivost vaček a čerpadla, takže musíš stále počítat, že takových 45 až 60 000 Kč do toho můžeš kdykoliv nasypat. A jeho spotřeba taky není úplně malá.

Však ty hlavy s vačkama mění zadarmo, tak s čeho chceš mít strach. Já jsem za to nedal korunu v německu. Jestli si tady v autorizovanych servisech masti kapsu to nevim.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2012
Příspěvků: 79 | Témat: 9

16.06 2014 1:26


Taky vlastním B6 1.9Tdi 96Kw a max spokojenost. Za 2 nebo už 3 roky po motorové stránce ani jedna závada. Auto šlape jak má. Spotřeba když se snažíš dá se za 5.6 - 5.9l ...Výkonově mi úplně stačí. Krom předních ramen na kolech, stabilizátoru a nějakých kravin se nemuselo měnit nic. Ani v zimě ani v létě Toť můj poznatek...
Nechcí 2.5Tdi nijak hatit, ale pamatuji si jak jsem si B6 vybíral a borec mi nabízel v S-Line 2.5Tdi.... když jsem mu prvně volal tak mi po tel mazal půl hodiny med kolem huby. Co že to není za skvělý motor atd atd...měl jsem kamaráda co dělal ve WV a jeho známy v AUDI a říkal: Ty vole 2.5 se obloukem vyhni at už má i sedačky ze zlata..2001-2002 atd tyto motorizace jím pry tehdy jezdily do servisu mraky...pry nooo jezdily spíš je tahaly... Ale každopádně nechci tuto motorizaci pomlouvat JÁ ....Osobní zkušenost nemám, jen co mi bylo řečeno. Tak jsem vzal 1.9 a jsem maaax spokojen.
Teda asi jí budu prodávat, ale né kvuli tomu že něco s ní je, ale narodilo se mi druhé dítě teda už má rok, druhý kluk má 4 a manželka je naučená tahat sebou krámů jak by jela někde na rok. Bohužel B6 pro nás prostorově už nestíhá ...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email