Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 30 června 2025
Celkem je zde 234 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marty2606
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 262
Online návštěvníků
Návštěvníků: 230
Uživatelů: 4
Celkem: 234

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.2. 2011
Příspěvků: 606 | Témat: 60

05.05 2014 23:22


Zdar chlapi, již podruhé se mi stalo, že při plném plynu (noha na podlaze) mně vypne Turbo* a pak nefunguje. Pak jsem kousek jel, vypnul jsem motor a Turbo* zase funguje. Auto předtím jelo 10 minut bez problémů a bylo celkem i zahřáté. Nějaké rady a tipy, čím by to mohlo být ? Co doporučujete? Díky

Jedná se o Audi A3 Sportback 2.0 TDI* co mám v garáži
nahoru

sponzor





05.05 2014 23:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14861 | Témat: 53

05.05 2014 23:45


No to samí mám na OII s BKD padne jednou a pak už jede jak z praku udělá to ještě dokud není motor v na provozní teplotě. A bude to tím že s tím lítá manželka a ta to pořádně neprotáhne a Turbo* bude zasraný sazema. Je fakt že i zvuk turba po ubrání plynu není OK.
Jinak padne to do nouzáku pro překročení plnícího tlaku.Chybovej kód už nevím ale to znění si pamatuju.Stačí během toho kdy to padne do nouzáku vypnout a zapnout klíček během jízdy a zas to jede.Nevyřazovat ale jen otočit aby zhasli kontroky a zase zapnout do polohy 1 a je to.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

05.05 2014 23:54


Ono toho muze byt vic nez jen spinavy Turbo*.

Prvne to chce hodit na diagnostiku a vycist chyby.

Muze to byt zatuhla banka na turbu, zatuhla regulace, praskle tlakove nebo podtlakove hadice, vada na elektrice, EGR* ventil, ventil N75, vaha vzduchu a spousta dalsiho.

A nemusi to delat vzdy, on nouzak tusim padne az cca urcitem poctu vterin kdy se zavada projevuje.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.2. 2011
Příspěvků: 606 | Témat: 60

06.05 2014 9:32


Takže určitě to hodit na diagnostiku a zkontrolovat a vyčistit Turbo* je první krok ?
áček: Dělá to přesně jak popisuješ, tobě to dělá na tom 3.0 TDI* ?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14861 | Témat: 53

06.05 2014 10:22


Pisu na OII cti poradne
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.2. 2011
Příspěvků: 606 | Témat: 60

06.05 2014 13:08


Už vidím, četl jsem to v telefonu ve spěchu, promiň
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

06.05 2014 14:32


To je dobre, protoze ja taky psal "vycist chyby" a ne hned "vycistit Turbo*"

Je zbytecny vyndavat Turbo*, kdyby to treba delala vaha nebo podtlakova hadicka.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2015
Příspěvků: 35 | Témat: 3

01.02 2015 16:36


Ahoj, vyřešil jsi ten nouzový režim? Mně také auto občas nejede. Mám audi a4 2.0TDI 103kW BRE, ale mně nejede hned už když nastartuji, tak přidávám plyn a nad 2000 otáček už to nemá výkon. Nedělá to při každým startu motoru, ale ted mi to udělalo po týdnu zase.
nahoru

sponzor





01.02 2015 16:36


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.8. 2014
Příspěvků: 41 | Témat: 7

02.02 2015 11:49


Mam stejny motor (BKD) a uz sem i to jednou taky stalo. Po vypnuti, zapnuti je to opet OK.
Dal jsem to na diagnostiku a pry je to zanesene sazema. Jinak pry mam vse v poradku. Takze jsem dostal tri rady:
A) zvyknout si, ze to jednou za cas udela (ten technik pres turba mel shodou okolnosti stejny motor, a pry to tak resi on)
B) nechat Turbo* vycistit/zrepasovat
C) udelat si delsi vylet po dalnici, kdy po zahrati motoru jet par desitek minut pri 3000ot/s, pak zmenit otacky na 2500ot/s, a tak dokola. Pry se ty saze uvolni.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2015
Příspěvků: 35 | Témat: 3

02.02 2015 12:17


pios (02.02 2015 11:49) orig :
Mam stejny motor (BKD) a uz sem i to jednou taky stalo. Po vypnuti, zapnuti je to opet OK.
Dal jsem to na diagnostiku a pry je to zanesene sazema. Jinak pry mam vse v poradku. Takze jsem dostal tri rady:
A) zvyknout si, ze to jednou za cas udela (ten technik pres turba mel shodou okolnosti stejny motor, a pry to tak resi on)
B) nechat Turbo* vycistit/zrepasovat
C) udelat si delsi vylet po dalnici, kdy po zahrati motoru jet par desitek minut pri 3000ot/s, pak zmenit otacky na 2500ot/s, a tak dokola. Pry se ty saze uvolni.

Díky moc , zkusím tak protáhnout, to bude nejspíš zanešené jak říkáš. Někdo předemnou nechladil nejspíš Turbo* a hned vypínal motor .
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.8. 2014
Příspěvků: 41 | Témat: 7

02.02 2015 13:49


Lejonardo: nemas zac, jeste jsem Ti neco pripsal do posty
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.8. 2014
Příspěvků: 62 | Témat: 15

04.02 2015 13:58


Zdravim,

ja mam taktiez Audi a3 2.0TDI 2004rocnik BKD motor, taktiez mi to raz spravilo na dialnici cca 4 mesiace dozadu ked som siel asi 170km/h, odparkoval som auto na 10min vypol potom zapol a uz to islo, poriadne som ho vytrapil na dialnici a odvtedy sa to uz neukazalo. Ale riesim teraz problem ze pri nezohriatom aute pri silnej akceleracii mi trhne motor, ludia mi tu odporucili EGR* vymenit takze dufam ze to sa u teba neukaze
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2015
Příspěvků: 35 | Témat: 3

04.02 2015 15:59


Dneska jsem jel chvíli po městě a po prár rozjezdech, když jsou mírné- tak to trošku škube, tak to asi vypadá na pěkně zacpaný EGR*, no stejně jsem se na něj chystal ho preventivně vyčistit i se sáním.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.2. 2011
Příspěvků: 606 | Témat: 60

04.02 2015 16:10


Lejonardo: Čau moje Turbo* se naštěstí uklidnilo a už to nedělá. Doporučení servisáka zní občas tomu dát pořádně za uši až je zahřátý motor. Takže jsem to začal praktikovat (víc točit atd) a je po problému zatím. Já jezdím často jen po městě, což je údajně i příčina....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2015
Příspěvků: 35 | Témat: 3

04.02 2015 16:14


Taky jsem o tom četl, že se má jednou za týden vytočit motor do jeho maximálního výkonu, aby se uvolnily ztuhlé regulační klapky turba. Dnes jsem jel z Brna, tak jsem to protáhl, jel jsem chvíli s otáčkama ve 3000, tak uvidím, jestli to pomůže a už to nebude padat do nouzáku. Jinak všem moc děkuju , moc mi pomáháte
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.5. 2013
Příspěvků: 293 | Témat: 15

04.02 2015 16:52


Já na bývalé A3 (BKD) sem měl stejné problémy. Když to udělalo poprvé, po zhasnutí/zapnutí to bylo ok tak 3 měsíce. Pak mi to udělalo i 2x za sebou a Turbo* už byla krásná sanitka po chvíli. Na sstolici prej ohnuté lopatky a bordel no. Šáhnul jsme raději po novém a suma sumárum s prací a olejem 21 000,-
nahoru

sponzor





04.02 2015 16:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2015
Příspěvků: 35 | Témat: 3

04.02 2015 17:03


Benda (04.02 2015 16:52) orig :
Já na bývalé A3 (BKD) sem měl stejné problémy. Když to udělalo poprvé, po zhasnutí/zapnutí to bylo ok tak 3 měsíce. Pak mi to udělalo i 2x za sebou a Turbo* už byla krásná sanitka po chvíli. Na sstolici prej ohnuté lopatky a bordel no. Šáhnul jsme raději po novém a suma sumárum s prací a olejem 21 000,-

Týjo , a jak si jezdil? Vytáčel si občas to Turbo* přes 3000 otáček týdně?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.5. 2013
Příspěvků: 293 | Témat: 15

04.02 2015 22:15


Lejonardo (04.02 2015 17:03) orig :

Týjo , a jak si jezdil? Vytáčel si občas to Turbo* přes 3000 otáček týdně?


A ne jednou Každopádně to byla asi chyba předchozího majitele. Já se k tomu autu choval slušně od začátku... A po novém turbu jak by smet...

Zpět k otázce... Jak jsem psal, auto mělo péči. Turbo* jsem porháněl skoro každou jízdu a po každé jízdě bylo samozřejmostí chlazení turba. Min. 1 minutu jsem vždy čekal před vypnutím motoru. Záleželo podle stylu jak jsem jel.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2015
Příspěvků: 35 | Témat: 3

05.02 2015 12:37


Tak jsme to dneska píchli na diagnostiku a samozřejmě to bylo to Turbo*, nefunkční regulace klapky. Asi bude zanešená pořádně, no chce to prohánět aspon jednou týdně.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.5. 2013
Příspěvků: 293 | Témat: 15

05.02 2015 12:45


Ja uz si svuj kod te chyby nepamatuju, ale bylo to neco jako prekroceni plniciho tlaku nebo tak
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2015
Příspěvků: 35 | Témat: 3

05.02 2015 12:48


známej se v tom teďka vrtá, tak pak dám vědět, jak to dopadlo a co s tím bylo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.5. 2012
Příspěvků: 57 | Témat: 13

06.02 2015 9:58


Sice mám 8L, ale taky mne neustále trápilo padání turba do nouzáku (taky překročení plnícího tlaku)). 2x jsme to čistili a potřetí jsme při čištění ještě Turbo* podložili a je třeba to jednou za čas pořádně protáhnout. Bohužel vesměs taky jezdím po městě, takže v zimě než se to zahřeje, tak to pěkně trvá. Ale od posledního čištění, podložení a pravidelného protahování Turbo* drží.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.5. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 0

09.05 2015 22:50


Ahoj chlapi, prosím o radu.

Mám 2.0 16V TDI* bkd. Od začátku mi padá auto do nouzáku, při točení na trojku do 4.000 otáček úplně v pohodě,až pak se Turbo* vypne.Při 5ce nebo 6ce na dálnici s rychlostí od 120km/h a otáčkách kolem 2400 padá opět.Předchozí majitel dělal nové Turbo* cca 30tis km zpět takže to by mělo být ok.Jediné co jsem já dělal je přivrtání hadice intercoleru na pevno protože se z jedné strany urvala spona.Na vagu to ukazuje překročená mez plnícího tlaku.Díky za rady a nápady.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.5. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 0

09.05 2015 23:02


ještě dodám, že 2 vstřiky vykazují nějaké odchylky a bude je třeba časem měnit ale nepředpokládám, že to v tuto chvíli bude souviset s nouzákem.
nahoru

sponzor





09.05 2015 23:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.10. 2015
Příspěvků: 7 | Témat: 0

05.10 2017 20:08


Zdravím lidi, mám podobný problém na 2,0 TDI* 16V BRE s EGR* ventilem. Ještě nemám filtr pevných částic. Teď si Audina opravdu dělá co chce. Během 10 min spadla 5x do nouzáku. Když se chytla a držel jsem otáčky a jízdu svižnější, tak jela jak splašená. Pokud jsem jel klidně otáčky 1800-2000 tak spadla zase do nouzáku a po dalších 2 minutách se zase chytla... Teď si přesně nepamatuju, co mi známej řikal za chybu, ale bylo to něco s ventilem EGR*. Chci se zeptat i když je takhle "vadnej" je možnost ho vyřadit? Shodou okolností jsem teď měnil škrtící klapku (která odešla, že nedávala zpětné info řídící jednotce) a tejden před výměnou mi to začlo dělat tohle.. Jsem myslel, že mě trefí! Díky moc za jakékoli rady.

PS: pokud máte někdo z okolí Prahy, případně ústecký kraj nějakej funkční pro můj motor, jsem ochotný si pro něj dojet za rozumnou cenu.

Díky moc
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.7. 2014
Příspěvků: 1 | Témat: 0

11.11 2017 0:39


zkus EGR* čistič asi nejlevnejší variatna je to jednoduche...ja zkoušel každou prkotinu ale stejně jsem se tomu nevyhnul Turbo* mělo z druhe strany lopatky v čudu..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.2. 2011
Příspěvků: 606 | Témat: 60

11.11 2017 12:15


Moje diagnóza zněla zanesené Turbo*, mechanik ho vyčistil vzal si 1500 Kč a je po problému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email