Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 23 kvě 2025
Celkem je zde 89 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mimimiki
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 207
Online návštěvníků
Návštěvníků: 85
Uživatelů: 4
Celkem: 89

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvků: 92 | Témat: 25

20.04 2014 8:07


Ahoj, při 3.5 tis ot. motor zmrzne výš nechce jít, stačí přeřadit a zase táhne jak má. napadlo mě zda to nemůže být ucpaný kat, nebo mám kouknout na něco jiného?
nahoru

sponzor





20.04 2014 8:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

20.04 2014 8:25


Naftový filtr máš asi měněn . Jinak jak píšeš katy , quattro* má dva a taky to klukům dělalo binec. Hlavně než se do toho pustíš udělal by kontrolu přes Vag, jestli všechno funguje jak má a je vše správně nastaveno.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 508 | Témat: 133

20.04 2014 13:37


Taktiež sa priklaniam ku katom. Mal som jednu A6 c4 AEL a vôbec to nešlo navyše to dosť dymylo. Po vybratí katalyzatorov to auto nevedelo čo so sebou.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvků: 92 | Témat: 25

20.04 2014 23:03


Díky za názor, zkusím se připojiti přes VAG a kouknout na hodnoty, jestli se mi podaří se připojit tak na co tedy kouknout?
Na pal. filtru je 30t. km
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

21.04 2014 12:49


Taky bych řek že to bude CAT......ten můj byl ze vstupní strany téměř neprůchozí,měl na sobě jakýsi houbovitý nánosy,prostě strašný.... a i kdyby to snad bylo něčim jiným,tak vyndáním katů si snížíš spotřebu a ještě je za 6000 tisíc prodáš
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2013
Příspěvků: 186 | Témat: 2

21.04 2014 14:26


no já bych spíš řekl že bude vadná řídicí jednotka motoru
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1645 | Témat: 39

21.04 2014 18:16


Ucpane katy jsou velika vzacnost v radu promile. v tomhle bych problem nehledal. kazdy je vytahne ven,ale kdo ma potom cuchat ten spiplavy zapach, nehlede na to,ze se zvysi kourivost,..?!?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 508 | Témat: 133

21.04 2014 20:37


toona85:
Ucpane katy jsou velika vzacnost v radu promile. v tomhle bych problem nehledal. kazdy je vytahne ven,ale kdo ma potom cuchat ten spiplavy zapach, nehlede na to,ze se zvysi kourivost,..?!?

A ty si myslíš, že aku učinnosť majú tie katy po 500 000 km v 20ročnom aute ???
Ad 2. Jeden dovod, prečo by sa mala zvyšiť dymivosť, po vybratí katov. Dobrý motor s normnou do Euro 3 musí prejsť EK aj bez katalizátorov, pokial sa jedná len o namerane hodnoty samozrejme.
nahoru

sponzor





21.04 2014 20:37


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

22.04 2014 9:56


Katalizator nema na dymivost ziadny vplyv, sadze nijako nezachyti, na to sluzia az neskorsie DPF*...clovek by bol prekvapeny, ako dlho funguju...okrem toho, ak by bol naozaj zaneseny, tak by bol vykon citelne nizsi a spotreba vyssia, urcite by po preradeni auto netahalo znovu, takze hladat chybu inde
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

22.04 2014 12:57


Motor ma vdaka turbu prakticky cely krutiaci moment uz od 2000ot/min, davka paliva je dokonca vyssia ako vo vyssich otackach, proste nie je mozne, aby bol 100% vykon pri 2000 a 50% vykon pri 3000...mohlo by tam byt ciastocne znizenie vykonu v pripade zmenseneho prierezu vyfuku, no neverim, ze take citelne...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

22.04 2014 13:29


Bol to velmi velmi citelny rozdiel s upchatym katom a bez. Bez katu motor isiel zrazu s radostou do otacok az do cerveneho pola.
Ziadne ine upravy som vtedy nerobil, len vybral kat, vykuchal ho a dal naspat.
Skoda ze tam uz niesu obrazky upchateho katu, ale viem ich najst niekde v druhom pc, tak ich sem mozem nahodit vecer.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvků: 92 | Témat: 25

22.04 2014 21:25


MareC3k:
[url]http://www.||vacuum||/forum.php?prispevek=25725[/url]
Přesně takový problém mám já, předjede mě kdejaká kraksna a to tahám ještě 255 kola tak až bude čas katy taky vymlátím.
U Q jsou 2 tak je průchozí možná jeden a nebo oba na 50%

Díky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

22.04 2014 21:48


Takze slubene fotky katalyzatora, C4 2.5TDI, AEL.
http://www.jpeg.cz/images/2014/04/22/3Cdzt.jpg
http://www.jpeg.cz/images/2014/04/22/bKJeB.jpg

Na kolko % je taky katalyzator priechodzi?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1645 | Témat: 39

23.04 2014 18:38


MareC3k:
Bol to velmi velmi citelny rozdiel s upchatym katom a bez. Bez katu motor isiel zrazu s radostou do otacok az do cerveneho pola.
Ziadne ine upravy som vtedy nerobil, len vybral kat, vykuchal ho a dal naspat.
Skoda ze tam uz niesu obrazky upchateho katu, ale viem ich najst niekde v druhom pc, tak ich sem mozem nahodit vecer.


kdyz uz to musi byt,tak stary vyhodit,a namontovat alespon universal za par kacek. ten stiplavy smrad je fakt otresny. ikdyz uz techto starych motoru to je jeste uchazejici, cim novsi diesel, tim vetsi smrad bez katu a DPF*. uz PD motory jsou pekne smradaky, ne tak komouše. za tyhle "upravy" fakt strilet.lidi, budte trochu lidi proboha.

pokud to bude auto hobby, zavody apod, tak nerikam nic,ale v aute na bezne uzivani kat v kazdem pripade zachovat.

jinak souhlasim,a je to logicke, ze po vykuchani jede motor lip,to je jasne.ale tento stav lze pozorovat i u dobrych katu,jak na dieslu,tak na benzinovych motorech. nakolik ma vetsina lidi potrebu bezne vytacet diesla do cervenych otacek??? pokud to tak mas,pak si myslim ze by ses mel poohlednout po benzinove(turbobenzinove) motorizaci.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1645 | Témat: 39

23.04 2014 18:46


Peter_c4:

A ty si myslíš, že aku učinnosť majú tie katy po 500 000 km v 20ročnom aute ???
Ad 2. Jeden dovod, prečo by sa mala zvyšiť dymivosť, po vybratí katov. Dobrý motor s normnou do Euro 3 musí prejsť EK aj bez katalizátorov, pokial sa jedná len o namerane hodnoty samozrejme.


nevidel bych to tak tragicky. diesel je z fabriky nastaveny tak,aby spaloval velmi chudou smes paliva, tzn znacny prebytek vzduchu, kourivost minimalni (zamer smozrejme). neni zadna abnormalita, ze pomer vzduch/palivo byva nastaven az k hodnotam 20až30:1 AFR (o tom si klasicky benzinak (ne FSI*),muze jen nechat zdat). ty katy se prakticky nemaji proc zanest. jina vec je, pokud motor spaloval delsi dobu olej pres Turbo*...tak se to zanest muze.

duvod proc je vyssi kourivost neznam, ale praxe je takova. kdo ma kat ven, tak to lze pozorovat. o opaku me nepresvedcis. a jak vravis, motor euro3 samozrejme bez katu projde na emise, ale to jen diky nevhodne zvolene metodice testu-volnou akceleraci, kdy nedonutis motor k vyssimu zatizeni (tzn vice nafty a spalin).

prukazny test bys musel udelat v zatezi na valcich,aby se vubec nafoukal hlemyzd.
nahoru

sponzor





23.04 2014 18:46


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email