Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 17 června 2024
Celkem je zde 342 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Darius32
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 504
Online návštěvníků
Návštěvníků: 340
Uživatelů: 2
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.7. 2009
Příspěvků: 52 | Témat: 2

25.03 2014 16:11


Trapi mne teplota motoroveho oleje - kdyz jedu > 180km/h treba 10 min, teplota leze na horu, a musim zpomalit aby jsem ten motor nezabil. Jako reseni mi pripada tam dat olejovy chladic, ktery tam VAG z nejakeho duvodu zapomnel dat...asi jedina vec, na ktere VAG usetril v tom aute Jako chladic myslim staci neco takovyho: http://www.ebay.de/itm/Olkuhler-7-Reihen-Ol-Kuhler [zkrácená url] a pro pripojeni k motoru http://www.ebay.de/itm/Olkuhler-Anschluss-Set-Kit- [zkrácená url] - nejsem si jisty zda tahle redukce ma termostat (musi byt s termostatem, treba 2.2T 3B/AAN/ABY ma olejovy chladic a urcite tam termostat je).

Mate nekdo nejakou zkusenost s takovym/podobnym chladicem v 4A? Co si vubec o tom myslite?
Asi bych ho narval do leve strany za naraznikem, jenom mrizku vymenit za origo od S6 C4, ktera neni zaslepena, a ma diry jako ta nase na prave strane pro IC.
nahoru

sponzor





25.03 2014 16:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

25.03 2014 17:08


Hmm, tak to hoši z Audi zapomněli dát asi jenom tobě. My ostatní tam totiž chladič oleje máme už z výroby
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

25.03 2014 17:21


turtle_box: čoveče to mě neříkej že tam nemáš olejový chladič pod filtrem , nevím potom co jiného by si tam asi měl. Jinak pokud to honíš tak teplota stoupne ale né jak píšeš to je blbost , potom bude chyba někde jinde.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.7. 2009
Příspěvků: 52 | Témat: 2

25.03 2014 22:18


Kluci, tuhle picovinku ja take mam Mne jde o olejovy radiator, jako maji 2.2T R5 a 4.2 V8:


Verte tomu, ze vam ta standartni sracka nepomuze, pokud jedete dlouho nad tech 180km/h...teda dlouho to nebude ani nahodou - mne tak asi do 15 min rucicka teploty oleje leze na 130 , v lete jeste rychleji.

No a instalace vypada takhle:

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

26.03 2014 6:40


Nebudu se hádat, autem sem jel přes Německo směr Holandsko a 15minut jízdy to není to mi věř , jel jsem chvílí i 200-220km , jinak jsem to 180hnal i hodinu a věř mi že ručička nikdy nestoupla ke 130stupnům . Máš pravdu teplota stoupá s rychlostí ale takhle jak to popisuješ je blbost, někde je chyba. Ten olejový přídavný chladič nevypadá zle , jenom aby ty hadice byly kvalitní .
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

26.03 2014 7:05


turtle_box: Věř, že výměník olej/voda, nebo olej/vzduch má stejnou účinnost, ať se ti to zdá, nebo ne.
Ten olej/voda má ještě lepší účinnost v tom, když pak po střelbě zastavíš a necháš běžet motor na volnoběh, olej se chladí dál, což u výměníku olej/vzduch nejde, pak tím trpí více turbo atd.
A teplota oleje +130°C je normální teplota tak, jako voda +90°C. Pokud by ti to lezlo na +140°C a více, byl by problém.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

26.03 2014 7:59


Tak ono to na té fotce vypadá že ten olej-vzduch je pouze přídavný a olej-voda zůstává na svém místě, ale tím pádem tam musí přijít delší šroub který asi bude v té sadě.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.7. 2009
Příspěvků: 52 | Témat: 2

26.03 2014 10:01


rocky33: Mas pravdu, ten puvodni tam zusta.
Ta teplota muze stoupat kvuli tuningu, jinak auto bylo pred 2 tydny u Vlasty, takze motor je v pohode, chyba tam neni - proste ten radiator tam chybi, zvlast kdyz rychle jezdis a pokracujes v tuningu...navic jestli nekdo pamatuje dieselovy 5-valec v doutniku, ktery ani nebyl TDI, ten normalne mel ten olejovy radiator asi podobnych rozmeru jako 2.2T (ale olej-vodu tam nemel).
nahoru

sponzor





26.03 2014 10:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email