Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 101 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 101
Uživatelů: 0
Celkem: 101

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

23.03 2014 18:58


Zdravím diagnostika jak poznám vadný snímač otáček vačkové hřídele? na diagnostice myslím že chyba 512, neustále to píše, motor jede normálně, ale až tak od 3,5 tisíc otáček, jinak dělá pí..ny. Když akceleruji, tak přidá, malá mezera, zase přidá malá mezera, zase přidá a když se dostanu na cca 3.5 tisíce, tak jede jak hov...do. Je to motor 4.2 AEC.

Díky za rady
nahoru

sponzor





23.03 2014 18:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 885 | Témat: 6

23.03 2014 19:04


No ked Ti vyhadzuje diagnostika snímač otáček vačkové hřídele,tak bud bude zly snimac,alebo kabelaz nie?

Ci naco je Ti vediet,ako poznas ci je vadny ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

23.03 2014 19:20


tacosi:
No ked Ti vyhadzuje diagnostika snímač otáček vačkové hřídele,tak bud bude zly snimac,alebo kabelaz nie?

Ci naco je Ti vediet,ako poznas ci je vadny ?


tyto jednotky ho vypisuji bezne. je to stary motronic. kdyz zapnes klicek a nejakou dobu nestartujes,tak to vyhodnoti jako vadu. po startu by mel jit smazat a uz se neobjevi.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

23.03 2014 19:58


Tak už nevím s čím je ten můj problém toho chodu motoru způsobený
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

23.03 2014 20:09


Ricman666:
Tak už nevím s čím je ten můj problém toho chodu motoru způsobený


tak edit. Prehledl jsem,ze se jedna o snimac vacky. Ja psal o snimaci klikovky...takze tam pravdepodobne budes mit nejakou vadu...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

23.03 2014 20:09


ho zmerte, prace na 30 minut namerit signal osciloskopem, zda neni zkresleny, nejsou na nem vypadky...

otazka je, zda nemas hozeny rozvod..je to stara a hloupa rj, klidne muze spatne hozene rozvody hodnotit jako chybu snimace, uz sem se s tim setkal..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

23.03 2014 20:15


rozvod mám v plánu vyměnit za 14 dní, to mě vede k otázce jestli nemá někdo servisní knihu pro tenhle motor, v jak na to c4 to není a kupovat jí někde z ebaje za neskutečný prachy nechci. Stačil by mi postpup nastavení rozvodů, jaký momenty při dotahování atd atd.. mám v plánu měnit i hydroštěly, tak by se mi to docela hodilo.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

24.03 2014 17:30


Tak jsem dneska měřil teplotní čidlo, má ukazovat 190 ohm při 100 stupňů, ukazuje 250 kohm při 80 stupňů, to asi normální nebude...
nahoru

sponzor





24.03 2014 17:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

24.03 2014 17:32


Ricman666:
Tak jsem dneska měřil teplotní čidlo, má ukazovat 190 ohm při 100 stupňů, ukazuje 250 kohm při 80 stupňů, to asi normální nebude...


no to nebude jiste. Nejaky rozptyl tam byt muze, 220 az 170 ohm, ale ne radove kohm. 250kohm nema ani pri -100stC.je prerusene.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.03 2014 17:35


v else neni krivka s impedanci?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

27.03 2014 8:33


V else nemam o tomhle motoru nic..... neměl by někdo na půjčení aretační přípravky na rozvody???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.3. 2013
Příspěvků: 170 | Témat: 22

27.03 2014 9:55


Ahoj, já měl kdysi problém s Oktou 1.8T. Když byl motor teplý a vypl jsem ho, nemohl jsem už nastartovat. Čekal jsem, až trošku vychladne a zase to šlo bez problemu. Měnili mi senzor atmosferickeho tlaku a nevim jeste jaky blbosti a nic nepomohlo. Nakonec se zjistilo, ze je prave cidlo otacek vackove hridele v haji. Tobe jde horky motor bez problemu nastartovat?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

27.03 2014 10:48


Čau co sem slyšel tak tuto chybu také může vyhazovat napínak retezu vacek teda nevim jestli neco takoveho tam mas
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

27.03 2014 12:00


prchy:
Čau co sem slyšel tak tuto chybu také může vyhazovat napínak retezu vacek teda nevim jestli neco takoveho tam mas


na stare V8 4,2 zadny napinak neni.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

27.03 2014 19:25


toona85: na staré v8 4.2 napínák je, tlumič vibrací, jeden je na rozvod a druhej je na dražkovaný řemen
peedee: za tepla jede v pohodě.

dnes jsem odpojil snímač teploty vzduchu před škrtící klapkou a hle auto jede daleko líp a dokonce žere i míň, ale furt to není ono, občas při konstatní rychlosti to jakoby vynechá...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

28.03 2014 7:44


Ricman666:
toona85: na staré v8 4.2 napínák je, tlumič vibrací, jeden je na rozvod a druhej je na dražkovaný řemen
peedee: za tepla jede v pohodě.

dnes jsem odpojil snímač teploty vzduchu před škrtící klapkou a hle auto jede daleko líp a dokonce žere i míň, ale furt to není ono, občas při konstatní rychlosti to jakoby vynechá...


jeste jednou si to precti a pomalu - Čau co sem slyšel tak tuto chybu také může vyhazovat napínak retezu vacek teda nevim jestli neco takoveho tam mas.

jak jsou resene rozvody REMENEM, to je trosku jina pisnicka. snad mezi tim dokazes poznas rozdil.
nahoru

sponzor





28.03 2014 7:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

28.03 2014 14:37


Ricman666:
toona85: na staré v8 4.2 napínák je, tlumič vibrací, jeden je na rozvod a druhej je na dražkovaný řemen
peedee: za tepla jede v pohodě.

dnes jsem odpojil snímač teploty vzduchu před škrtící klapkou a hle auto jede daleko líp a dokonce žere i míň, ale furt to není ono, občas při konstatní rychlosti to jakoby vynechá...


No tak on ten snimac funkcni tam k necemu asi bude ne ?! )
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

28.03 2014 17:39


snimac vačky je Na dynamické nastavení předstihu, čidlo teploty saní je pro nastavování množství vstrikovaneho paliva ale není podstatné,hoši vůbec nevíte jak je ten motor konstruovaný, tak sem radši nepište. Uvítal bych raději nějakého odborníka nebo znalce motronicu. A už mě to tady začíná pěkně srát... Hlavouni tady ví úplný něco... Poradí tak, že smažou příspěvek... Nemluvím o těch co se snaží pomoct, tady platí když něco vím radši si to nechám zaplatit... Díky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

28.03 2014 19:04


Uz mlcim. Jeste ze nic nevim, jeste bych to musel danit !...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.03 2014 19:11


tak hlavne bez snimace vacky by jaksi RJ jednotka nemela info, do ktereho zdvihu dany valec jde, zda do do kompresniho, nebo vyfukoveho:)

toona vi naprosto presne co pise, takze opatrne na tyto poznamky o nepomahani, nebo si naseres tech par lidi, ktery benzinum rozumi...

toto je mnou merena vacka a snimac kliky, vacky na 4.2, plus predstih..jinak snimac diagnostikovat neumim..podotykam, ze jde o motor z D2 face, rozvody i snimac vporadku...


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

29.03 2014 8:46


Bez animace vacky to pojede, důležitý je snimac kliky, bez toho to nepojede...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

29.03 2014 8:51


Ricman666:
Bez animace vacky to pojede, důležitý je snimac kliky, bez toho to nepojede...


ano to je pravda. Na techto a podobne starych motronicach je snimac vacky proto,aby RJ presne vedela polohu,a v pripade nutnosti,snizila predstih jen napr v 1 valci.

Pokud rj nema signal vacky,pak sama z bezpecnostnich duvodu nastavi mensi predstih pro cely motor,vsechny valce,aby nemohlo dojit k detonacim.bez toho snimace nemuze rozpoznat o ktery valec se jedna.

Zadny jiny vyznam tento snimac nema. Motor bezi standartne podle klikovky v systemu 60-2.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.03 2014 11:35


o cem je tato diskuse

otazka znela, jak se pozna vadny snimac, odpoved padla od nekolik lidi, pak se to zacne stacet k nejakemu snimaci teploty, pak tu nikdo nepomaha a nicemu nerozumi, pak se tu budeme hadat o blbosti, ktera stejne nikomu a nicemu nepomuze, zda motor chytne s nebo bez...

techdle motoru sem udelal desitky a hledani zavad az na vyjimky je tu celkem jednoduche a zvladne to kazdy s trochou sikovnosti, vybaveni

kontrola rozvodu, postaveni + kontrola snimacu obou - to je zaklad, kontrola variabilniho sani (vetsina ma zlomene tahlo), kontrola zapalovani, coil on probe snimacu, koncovych spinacich modulu, vahy a mam 80 % procent zavad tohoto motoru vyresenych...

tady jsou grafy a krivky ze zdraveho motoru, co jsem si delal referencni mereni, abych mel vuci cemu posuzovat
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil Lumpiq dne 29.03 2014 12:10, celkově upraveno 2 krát. (7% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

30.03 2014 10:15


Lumpiq: no tak, ty grafy pomohou díky moc
nahoru

sponzor





30.03 2014 10:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email