Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 23 kvě 2025
Celkem je zde 116 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: 77radim
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 208
Online návštěvníků
Návštěvníků: 114
Uživatelů: 2
Celkem: 116

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

01.03 2014 21:39


Zdravím,

Již třikrát jsem se snažil natankovat plnou nádrž, ale bez úspěchu. Naposled jsem vyjel nádrž tak, že rafička byla dole a dojezd 30km. Do první vypnutí pistole jsem natankoval 52 litrů, potom s velkou snahou a snad ve dvou minutách jsem se dostal na 54 litrů. Takto natankuji vždy stejně. Rafička je vždy v polovině značek třičtvrtě a plnou nádrží. Čím to? Nikdy se mi tohle nestalo. Kolik má plná nádrž objem? Četl jsem, že 63 litrů i Avant quattro**, je to pravda?

Procházel jsem forum křížem krážem a nenašel jsem nic kromě příspěvku u A3. Nemůže to dělat odvzdušnení?
nahoru

sponzor





01.03 2014 21:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2011
Příspěvků: 410 | Témat: 28

01.03 2014 22:08


je otazka co ti vlastne ukazuje palubak a co je skutecnost
nahoru

Anonymní





01.03 2014 22:14


Podívej se na vag do jednotky přístrojovky, přizpůsobení a kanál myslím 4, tam jde seřídit spotřeba a v kanálu tuším kolem 80 jde seřídit i odchylka velikosti nádrže.
Základní hodnota je 128 na tý nádrži, na spotřebě je 100.
Já když měl hodnotu 100, měl jsem stejnej problém. Dojezd třeba 0 a víc jak 54 litrů jsem tam nedal, ale ukazovalo to plnou. Podle tankování mi palubák ukazoval spotřebu o litr a něco vyšší než byla skutečnost. Na ten kanál 4 jsem dal 85 a spotřeba je úplně stejná podle tankování jako na MFA.
To znamená, že když jsem předtím dal plnou, tak mě to ukazovalo dojezd cca 600km a natankoval jsem do vycvaknutí max 54 litrů (přes odvzdušňovák cca dalších 12 litrů). Ale teď tankuju třeba při dojezdu 20, dám tam 60 litrů jak nic do vycvaknutí a dojezd ukazuje třeba 860.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

01.03 2014 22:43


A čím je tohle způsobené? To přece takhle není od výroby, aby palivoměr lhal.

JInak píšeš, že si přes odvzdušňovák dal dalších 12 litrů, jak to mám chápat?

Nejlepší by bylo vyjet nádrž podle palivoměru do sucha a pak se podívat do nádrže, kolik zbývá paliva, abych vyloučil mechanickou závadu.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

01.03 2014 22:45


Spíš ti kecá palivoměr v nádrži nebo blbne budík palivoměru.
nahoru

Anonymní





01.03 2014 23:52


RedMax: No máš v hrdle nádrže takovou tyčku, kterou když pistolí zmáčkeš a tankuješ, tak tam dáš ještě tak 12 litrů . Jestli ovšem už nemáš automatickej odvzdušňovák. No, natankuj, jezdí, nataknkuj znovu a spočítej spotřebu, jestli podle palubáku sedí. Ale když ti to neukazuje plnou, tak to vypadá na vadnej plovák, pochybuju že by si někdo přes vag takhle rozsšteloval ukazatel palivoměru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

02.03 2014 2:11


No zatím mám o litr větší spotřebu (při výpočtu) než ukazuje palubák. Ale zatím jsem vyjel jen dvě nádrže. Uvidím co bude po další nádrži.

Ten automaticky odvzdušňovák mě právě zajímá. Mám B7 a ten už asi bude mít. Tak právě jestli on není vadný. Podívám se ráno do Etky, jak ta soustava vypadá. Já si právě spíše myslím, že tam nemohu z nějakého důvodu narvat plnou, i když si teď uvědomím, tak bylo slyšet bublání už v hrdle, jako by byla plná.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14858 | Témat: 53

02.03 2014 9:58


Tam je odvzdušnění pouze hadicí z vrchu nádrže žádnej ventil se mačkat nemusí to bublání značí že už je nádrž téměř plná.
nahoru

sponzor





02.03 2014 9:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email