Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 27 kvě 2025
Celkem je zde 146 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Murco
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 216
Online návštěvníků
Návštěvníků: 139
Uživatelů: 7
Celkem: 146

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 28

23.02 2014 21:00


Ahoj,

po půl roce od koupě auta jsem byl nucen začít auto parkovat před domem na trochu šikmém place - auto stálo stranou řidiče o něco níž než strana spolujezdce. Druhý den ho nebylo možné natočit. Chytlo to až asi po minutovém točení startérem. Ani po výměně palivového filtru se to nezlepšilo. Při stejném zaparkování auta bylo ranní startování úplně horor. Po několika dnech mě napadlo zaparkovat auto obráceně - strana řidiče je teď výš než strana spolujezdce. A problém se startováním zmizel. Vše je v pohodě. Neměl někdo podobný problém? Řešení jsem sice našel , ale nějak se mi s tím nechce spokojit.
nahoru

sponzor





23.02 2014 21:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.5. 2013
Příspěvků: 84 | Témat: 36

11.03 2014 13:00


stává se mi něco podobného jednou za čas mi auto nechce chytit studený mám 8l 1,9tdi pd natáhne naftu zvukem podobným kamennému sunutí a chytne až na po 4.....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.5. 2013
Příspěvků: 293 | Témat: 15

11.03 2014 18:50


cejka22:
Chytlo to až asi po minutovém točení startérem.


No, s takovou nebudeš řešit jen problém s naftou
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 78 | Témat: 1

11.03 2014 19:06


No jedno je jisté. Někdě něco na palivové soustavě netěsní.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 28

11.03 2014 20:55


Zatim jsem si dal zpetak na vstup k palivovymu filtru. Kdyz to mam blbe zaparkovany cumakem nahoru tak to chytne tak na vterinu. Pak to chcipne a nasledne zase dlouhe toceni starterem. Asi bude netesnost nekde na ceste od nadrze k filtru. Jak se asi dostanu k vystupu z nadrze ze bych tam premistil ten zpetak? Je to pod autem nebo nekde pod zadnim sedadlem. Radej ted parkuju cumakem dolu. To startuje uplne v pohode.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

11.03 2014 21:05


Benda:


No, s takovou nebudeš řešit jen problém s naftou


Tak to je dobra rada,... No a mas to vyreseny
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.5. 2013
Příspěvků: 293 | Témat: 15

11.03 2014 23:02


krysimlade:

Točit 10 min startér je trochu mimo mé chápání

Jen jsem vyjádřil svůj nesouhlas s tím, jak majitel zachází s autem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 28

12.03 2014 19:37


Řešení tím, že musím parkovat čumákem s kopce se mi u audiny úplně nezdá jako definitivní. To jsem si měl raději nechat renaulta. Jak se nejlépe dostanu k výstupní hadici z nádrže?? Pod autem nebo pod zadní sedačkou? Jak oddělat sedák zadní sedačky??
nahoru

sponzor





12.03 2014 19:37


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 28

31.03 2014 21:38


Ahoj, neporadí mi někdo, jak se dostanu k nějakýmu dalšímu spoji hadic na cestě od nádrže k palivovému filtru, kam bych mohl zkusit vložit zpětný ventil? Nejlépe možná přímo na výstup z nádrže. Někde asi bude ta netěsnost. K čemu je dobrý ten chladič paliva pod podlahou? Opravdu to chladí naftu? Jak se dostanu k výstupu z nádrže? Je to pod zadním sedákem? Jak oddělat zadní sedák?
Předem dík. Přece jen musím někdy zastavit i čumákem do kopce a pak to startování není ono.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14859 | Témat: 53

31.03 2014 21:46


Zpětnej ventil není řešení ale další zbytečná překážka. Zaměř se na netěsnost v motorovým prostoru.Chladič pod podlahou je k chlazení nafty.Čím nižší teplota stlačeného vzduchu a paliva vstříknutého do válce tím větší výkon při vznícení při pracovním cyklu.
Sedák drží v plastovejch držákách nacvaknout jdou dobře ale většinou při vyndavání prasknou jeden držák neboli průchodka stojí nová 21kč. Tak pokud ji ulomíš nestojí to svět Tahat směrem kolmo nahoru z přední strany v místech z obrázku.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 28

06.04 2014 19:48


tak demontáž zadní sedačky je skutečně brnkačka. Chladič nafty chladí zpátečku - modrou, na trase černé trubicky mezi nádrží a naftovým filtrem, jsem žádnou netěsnost nezjistil. Přesto jsem po hodině před vstupem do filtru malou bublinku objevil. Na naftovém filtru je nahoře jakýsi šroub. Je to odvdušňovák? Nemá mít nějaké gumové těsnění? Mám pod ním jen ocelovou podložku - možná, že netěsní?? Nějaký další typ na důvod zavzdušňování?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14859 | Témat: 53

06.04 2014 19:59


cejka22:
Na filtru je ten šroubek na odvzdušnění po výměně filtru a mělo by tam bejt hliníkový těsnění.U nafty je ten problém že během provozu obsahuje neustále bublinky v palivu tím jak se to klepe šplouchá.
Ta netěsnost může bejt na tandemovce nebo i na vstřikách,u filtru na trubkách ale bude někde v motorovým prostoru protože pod autem by byly fleky nebo alespoň by byla orosená hadička od nafty.Taky může bejt jen blbě nasazený těsnění na palivovým filtru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 28

06.04 2014 21:45


Možná, že to těsnění pod tím šroubkem je skutečně hliníkové. Zkusím ještě otevřít a zavřít naftový filtr a podívám se na jeho těsnění, ale to už mi mechanik vyměnil i s filtrem, když jsem mu dal auto, aby mi našel, proč mi padá nafta.Tak uvidím. Pravda pořád je, že když auto stojí na rovině nebo lehce pravým předním rohem dolů, tak je startování v pohodě. Když ho postavím lehce pravým předním rohem nahoru, tak je startování loterie. Rozdíl v poloze auta není velký, ale ve startování je to pak zásadní rozdíl. Dá se s tím sice žít, ale nechci se s tím spokojit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 28

04.09 2014 17:38


Neřešil někdo podobný problém? Jak je auto parkuju pravým předním rohem přes noc trochu nahoru, ráno se nenastartuje. Když ho mám obráceně, je startování v pohodě. Kromě toho se mi jeví startování za tepla jako nejisté - třeba, když startuju u pumpy po natankování, startér musí točit několik sekund a během toho startování se zvuk zdá takový tvrdý, jako na sucho. Může pomoct zvýšení startovací dávky (v Liberci za 1500kč)?
Jinak, jak auto nastartuje, tak už jede bez problému. Má najeto asi 300000km.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email