Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 27 kvě 2025
Celkem je zde 138 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Murco
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 216
Online návštěvníků
Návštěvníků: 132
Uživatelů: 6
Celkem: 138

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2013
Příspěvků: 68 | Témat: 5

22.02 2014 21:54


Zdravim vsetkych priaznivcov styroch kruhov

Rozhodol som sa namontovat DRL do mojej Audi A4 Avant, B7, 2006.
Pouzil som DRL 100 od Keetecu s 3 vodicmi pre pripojenie: zem, parkovacky, + zapalovania.
Zem som pripojil pri motore a zvysne 2 vodice som pre jednoduchost dotiahol pod pristrojovku.
Napajanie som zobral cez poistku z 15 iducej z pod volanta hrubsim ciernym kablom.
Ak som sa spravne pozeral, parkovacka by mala byt na 32 pinovom sedom konektore, nachadzajuceho sa pod relatkami, sedo-cerveny vodic. Nasiel som tam 2, tenucky a trosku hrubsi. Napichol som si hrubsi a vyskusal funkciu, ze sa rozsvieti, pri zapnuti parkovaciek.

Potom prislo na radu vypnutie automatickeho rozsvecovania hlavnych svetiel. Cez VAG som pozrel kodovanie, ktore bolo 10012 a zmenil ho na 10002, bohuzial neuspesne. Po x pokusoch, zahrnujucich vypnutie na 30s a viac, som vyskusal kombinaciu 10001 (Rest of World/Nordic Countries/Denmark/Croatia/Baltic Countries with Bi-Xenon*) aj ked mam halogeny a uspesne! Svetla sa prestali rozvecovat, ale problem je s DRL. Po rozsvieteni parkovaciek zostanu svieti asi tak na 20perc vykonu, coz by samozrejme nemali.

Zaverom:
Kam spravne pripojit DRL, signal z parkovaciek, aby sa mi uplne zhasli? Bol som v tom, ze som to pripojil priamo na vodic smerujuci k ziarovke.

Preco mi nejde nastavit spravne kodovanie 10002, nakolko nemam bixeony? Alebo mam mat spravne to 10001 nakolko som Rest of World?

Vopred dakujem za odpovede, Modemo
Naposledy upravil Modemo dne 15.03 2014 13:14, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





22.02 2014 21:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14859 | Témat: 53

22.02 2014 21:58


Máš halogeny se světly DRL? Žárovka P21W blíž k masce?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2013
Příspěvků: 68 | Témat: 5

22.02 2014 22:03


Nie nemam. V svetlach mam len dialkove, tlmene, parkovacku a smerovku.
Preto som dorabal LED* DRL.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14859 | Témat: 53

22.02 2014 22:08


Jaký máš číslo jednotky palubní sítě? Tam by šlo dodělat origo zapojení DRL
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2013
Příspěvků: 68 | Témat: 5

22.02 2014 22:16


Poslal som ti SZ s VIN* ak to vies z toho zistit. Inak to zajtra pozrem cez diagnostiku, ak mi povies ktore presne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2013
Příspěvků: 68 | Témat: 5

22.02 2014 22:27


Je mozne, ze by to slo, ale pride mi to ako zbytocna praca navyse, ked uz to mam takto urobene. Potrebujem len signal +12V ked svietia parkovacky a bude to ok.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14859 | Témat: 53

22.02 2014 22:38


Modemo:
Tak signál jde vzít od tý jednotky palubní sítě,případně od pojistky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2013
Příspěvků: 68 | Témat: 5

22.02 2014 22:56


A vies byt trochu presnejsi? Poistku som hladal, ale len v tych klasickych zboku a tam som podla manualu nenasiel nic pre obrysove svetla.
nahoru

sponzor





22.02 2014 22:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14859 | Témat: 53

22.02 2014 23:18


obrysovky musi mit pojisku. Pak je tu jednotka palubni site a ta je hnedle vedle pojiskovky a z ty se to da taky vytahnout.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2013
Příspěvků: 68 | Témat: 5

23.02 2014 10:26


Myslel si toto?
Address 09: Cent. Elect.
Labels: 8E0-907-279-8EC.lbl
Part No: 8E0 907 279 L
Component: int. Lastmodul ECE 0704

Vyzera to, ze samostatna poistka tam asi nebude. Nenasiel som ju v manuali a ani podla ELSY sa nezda, ze by tam mala byt zvlast poistka na to. Po forach som nasiel tiez nejake zmienky, ze tam ta poistka neni...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14859 | Témat: 53

23.02 2014 10:49


Modemo:
Ano to je jednotka pal. sítě. Ta ovládá vnější osvětlení.Je umístěná nad pedálama pod plastem vedle pojiskovky.



Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2013
Příspěvků: 68 | Témat: 5

23.02 2014 11:10


Ano, na nu som to pripajal. Vychadzal som z tejto schemy, ze na 32 pinovom sedom konektore by mal byt gr/ro (sedo-cerveny) vodic, veduci k svetlu... ale su tam 2 jeden vyzera tak 0,5 a druhy tak 0,35. Pripojeny som na ten hrubsi, 0,5.


Náhled, klikni pro zvětšení.
Naposledy upravil Modemo dne 23.02 2014 12:36, celkově upraveno 1 krát. (14% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

23.02 2014 11:48


a není lepší napojit přímo u světla ?
pokud se dobře zaizoluje je lepší jak tahat dráty přes motorák dovnitř, ve většině případů hrozné provedení
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2013
Příspěvků: 68 | Témat: 5

23.02 2014 12:11


Tak dovnutra som chcel ist kvoli jednoduchosti hladanie 15ky.
Ale prakticky by som mal byt pripojeny akoby na ziarovku.
Teraz som vypozoroval nasledujuce spravanie.
1) Mam svetla na 0. A otocim klucik len do 2. polohy, nenastartujem.
Meas blok, kanal 3 ukazuje parking lights na 0%. DRL svietia naplno.
2) Zapnem parkovacky, DRL zhasnu. Meas blok hlasi 100%.
3) Nastartujem a DRL sa pomaly slabucko rozsvietia, asi tak na 10% vykonu. Meas blok ale uz hlasi parkovacky len na 93% !
4) Prepnem na hlavne svetla, meas blok hlasi 97% parkovacky a DRL stale slabucko svietia.

V adaptacii mam volbu Channel 008: Daytime Running Lights vypnutu.
Predpokladam, ze jednotka z nejakeho dovodu stiahnte PWMkou vykon parkovaciek na tych 93%. Z principu PWM, to domontovane DRL LED* chapu ako by sa ich snazil niekto stale zapinat vypinat, preto slabucko svietia.

Nejake napady?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

23.02 2014 14:58


LED* ti na origo výstup DRL nepojedou kvůli nízkému odběru
musel bys dát zátěžový odpor
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2013
Příspěvků: 68 | Témat: 5

23.02 2014 15:36


Ale ja nepouzivam origo vystup. Ako som pisal vyssie, napajanie je z 15 od spinacej skrinky. Potrebujem signal "svietia parkovacky" na zhasnutie LED* podla vyhlasky.
nahoru

sponzor





23.02 2014 15:36


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

23.02 2014 16:12


já zapojoval přímo na výstup na parkovačky a nebyl s tím sebemenší problém ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2013
Příspěvků: 68 | Témat: 5

23.02 2014 16:46


Ake si pouzil DRL? Je mozne ze tvoj modul je na PWM odolny. Mozno tam pridam diodu/kondik, nech to vyfiltruje. Ja to mam tiez zapojene vlastne akoby priamo na ziarovku parkovacky. Mozno niekde cez VAG tam nastavit, aby boli parkovacky stale na 100perc a bolo by. Ale neviem o takej volbe...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

23.02 2014 18:34


nevím co to bylo za výrobce - nekupoval jsem, donesl si zákazník
nastavit nejde, to umí až OII apod
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2013
Příspěvků: 68 | Témat: 5

15.03 2014 13:13


Problem vyrieseny!

Konecne som sa dostal domov aj s osciloskopom a overil som moj predpoklad- pre budenie LED* je pouzita PWM.

Po napichnuti osciloskopu bolo vsetko jasne:
- ked nebezi motor, jednotka palubnej siete budi parkovacky "analogovo", teda nepretrzitych +12V
- po nastartovani motora, sa aktivuje PWM na frekvencii 100Hz, ktora ma cca 95%



Mnou pouzite DRL su schvalene aj ako obrysove svetla, preto maju pravedpodobne vstup na zhasnutie relativne rychly, tak aby ich prave bolo mozne stmievat. Takze mi ten vstup chytal zvysnych 5% a DRL slabo svietili pri zapnutych parkovackach.

Takze to bolo treba vyfiltrovat. Povodne som chcel dat diodu a kondenzator paralelne k tomu, takze GND by si bral cez ziarovku parkovacky. Viem ze to neni uplne koser, ale chcel som sa vyhnut tahaniu GND. Nefungovalo, pravdepodobne preto, ze rozhavene vlakno ma relativne vysoky odpor.

Nakoniec som to teda vyriesil zapojenim diodi (1N4007) a kondenzatoru (2u2/100V) smerom o GND. Skontroloval na osciloskope, vystup na zhasnutie DRL bol krasne hladky. Reakcie DRL su okamzite, aj zhasnutie aj rozsvietenie, ziadne oneskorenia.

Snad to niekomu v buducnosti pomoze
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 2

25.06 2015 18:00


Zdravím vás, přátelé, a prosím o radu:
Zakoupil jsem DRL výrobce Tuning-Tec, zapojení je standardní. + a - přes pojistku na baterii, + parkovacíh světel. To jsem napojil na šedo-černý vodič ve svazku před vstupem do reflektoru. DRL ale nepracuje správně: Při nastartovaném motoru je vše v pořádku, LED* diody svítí jak mají. Jakmile jsou však k tomu zapnuta potkávací světla, LED* diody sice ztlumí intenzitu, ale problikávají cca v intervalu jedné vteřiny jako stroboskop, k tomu ještě střídavě a nepravidelně nezávisle levá na pravé. LED* diody by ale měly v tomto režimu svítit permanentně ztlumeně, jako obrysová světla. Umíte pomoci? Prodejce po reklamaci DRL vyzkoušel na Golfu IV a pracují bez problémů...
Díky, Feys

PS - světla jsou halogeny, ne xenony. Nějaká výbava navíc tam je (Tempomat* apod.), jestli to má souvislost.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2013
Příspěvků: 68 | Témat: 5

29.06 2015 0:03


Zdravim,

to, ze poblikuju periodicky cca po sekunde, to by som mozno aj chapal. Napriklad ze jednotka na kratucky okamih vypne svetla, aby premerala ziarovky, ci nie su vypalene. To co ma zaraza je to, ze je to nepravidelne a nezavisle lava a prava. Pretoze obe su napajane rovnako, aj signal z parkovaciek maju rovnaky (predpokladam ze beres signal len na jednej strane).

Jedine ma napadlo, urobit tam filtraciu ako popisujem vyssie. Sice by to znamenalo uplne zhasnute LED*, ale aspon by si vedel, ci je problem v signale z parkovaciek, alebo je to nejaky problem s meranim napatia baterky a teda detekciou, ci bezi motor?

Alebo to vykuchat a premerat na stole. Ja som mal parkovacky, co sa napajali od klucika, nie priamo z baterky.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email