Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 12 června 2025
Celkem je zde 310 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Dezerter33
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 240
Online návštěvníků
Návštěvníků: 309
Uživatelů: 1
Celkem: 310

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

14.02 2014 13:56


Ahoj,

dlouhé časy trávím nad výběrem nového vozu v cenové kategorii okolo dvouset tisíc. Nakonec jsem se asi rozhodl pro Audi A4 B7. Ale teď zase stojím před otázkou, jaký motor zvolit. Nechci automat a není podmínkou quattro. Moc se mi nelíbí chod čtyřválců (nyní jsem majitel pětihrnce), ale pohlížím i po 2.0TDi 125kW kvůli spotřebě. Proto bych se rád zeptal, pro a proti z vašich osobních zkušeností a jakou mají dané motory spotřebu.

Moje volba:

- 2.0 TDi 125kW
- 2.7 TDi 132kW
- 3.0 TDi 150kW
- 3.0 TDi 171kW

Děkuji
Naposledy upravil RedMax dne 19.02 2014 18:59, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





14.02 2014 13:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.2. 2013
Příspěvků: 187 | Témat: 13

14.02 2014 14:11


Spíš než po motorizaci bych spíš koukal po celkovém stavu...
Pokud chceš něco ekonomičtějšího, prostě takovou klasiku na úrovni ochcávky tak to 2.0tdi 125kw...
Jinak bych se koukal po 3.0TDI 171kw ASB. Přesně tuhle mám já v manuálu s Q a nedám na ní dopustit... Spotřebu mi to ukazuje 7.1l/100 po Praze..
Je to pěknej povoz, jede jak drak, ale musíš bejt připraven, že pokud se tam něco vys.re tak to může bejt pěkná pálka... (dvouhmota, vstřiky, rozvody atd)...
Popřemejšlej taky na jak dlouho tu káru chceš mít a kolik máš připraveno na servis do budoucna...
Takže za mě bud 2.0tdi 125 či 3.0tdi 171. Ještě bejvaj prej spolehlivý klasický 1.9 tdi...
Pokud chces a ses z prahy tak ti ji muzu ukázat jak jede atd...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2012
Příspěvků: 55 | Témat: 13

14.02 2014 14:36


Ono taky záleží jestli chceš quattro nebo jenom předokolku. To si ujasni jako první bod. A pak vybírej. Pokud budeš vybírat 2.0TDI, tak bych ti doporučil spíše 103kW, kód motoru BPW. Ten je 8V a je se spolehlivostí mnohem lepší jak ty 16V.
Nebo klasická 1.9 TDI PD 85 kW je také dobrá volba, ale tu nedělali v quattru pokud se nepletu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

14.02 2014 15:04


Rozhodně nechci nic pod 120kW. Teď mám 96kW a je to zkrátka málo a to mám lehké auto oproti A4. Jezdím dálky a když člověk potřebuje předjet, tak potřebuje akcelerovat.

Jestli předokolku nebo quattro je mi celkem šumák. U nás jsou zimy někdy dost kruté, tak by se to mohlo hodit, ale na druhou stranu jsem slyšel, že jde u quattra o litr výše spotřeba. To bych chtěl potvrdit nebo vyvrátit.

Tome, ty vážně uděláš spotřebu po Praze 7.1? Ufff Kolik si to vezme na dálnici při 160km na tempomat? Jaký je případně rozdíl mezi 150kw a 171kW? Jsou to totožné motory včetně turba a je to lazené pouze jednotkou? Ptám se, protože 171kW moc na prodej není.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.2. 2013
Příspěvků: 187 | Témat: 13

14.02 2014 15:10


Rozdíl přesně mezi 150 a 171kw nevím, 171kw je ale vývojově novější a snad i spolehlivější...
Po praze dlouhodobej průměr 7.1... Praha - Itálie (Lido di Jesolo) 6.4/100...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.2. 2011
Příspěvků: 606 | Témat: 60

14.02 2014 15:18


RedMax: Záleží jestli chceš mít lepší spotřebu nebo se pořádně projet Rozhodoval bych se mezi tím co píše TomG
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

14.02 2014 15:35


No původní plán proč kupovat nové auto bylo kvůli spotřebě, protože mám velký nájezd. Teď už vlastním tři auta a čtvrté mělo vozit levně. No jenže mě to prostě nedá. Tak samozřejmě bych se i projel, ale pokud zrovna nechci využívat veškerý výkon, tak si to vezme kolik? A to mě právě zajímá, jestli to auto umí jezdit za sedm na dálnici, tak nebudu váhata beru třílitr.

Tome, spotřebuj šest litrů máš při jaké rychlosti?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

14.02 2014 15:59


Názor?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Edit: Proč uvedené Vinko zobrazuje jen rok 1989 ve VIN dekodéru?
nahoru

sponzor





14.02 2014 15:59


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

14.02 2014 16:18


Názor že pokud to má skutečný KM budou už brzo na výměnu rozvody možná se ozvou vířivé klapky,vstřiky ale chce to dohledat historii pokud nějaká bude.Z toho by se dalo zjistit co už bylo či nebylo dělaný.
Pokud to koupíš počítej asi z brzdama,oleje a filtry a taky možná přední ramena.Taky by mohl bejt načatej kardan.
Je to bratru za dost peněz tak to budeš muset pořádně prohlídnout.

Jinak mám taky ASB 171kw a je to paráda.Spotřeba nyní jezdím jen město kolem 10-11L/100km jsou to krátký trasy na kterejch tu spotřebu níž nedostanu.Ale jinak na dálky to jezdí při 90tce za nějakejch 5,5L i míň při hodně lehký noze, při 130tce kolem 6-6,5L a při 160 a víc kolem 7-8L.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

15.02 2014 7:09


Jenže ono sehnat něco pod 250 000 km je hodně těžké. A navíc je to skoro vše autobazar a to jim nevěřím ani nos mezi očima. Je to opravdu hodně těžké. Mohu si jít koupit auto z bazaru s malým nájezdem a přitom to bude stočené.

Na co se konkrétně dát pozor u těchto aut? Na co se mám zaměřit při prohlídce vozidla? Jakým způsobem se případně dá zjistit historie vozidla?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

15.02 2014 8:05


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

15.02 2014 16:51


RedMax:
Jenže ono sehnat něco pod 250 000 km je hodně těžké

Sorry ale co cekas? Myslis ze si nekdo koupi V6 tdi a pak jezdi kolem komina ?

RedMax:

Na co se konkrétně dát pozor u těchto aut? Na co se mám zaměřit při prohlídce vozidla? Jakým způsobem se případně dá zjistit historie vozidla?

na tohle vsechno jsou tu vlakna, staci je cist...
Zjednodusene ti to bylo posano uz tady (vyse), podrobneji to najdes v prislusnem vlakne.
Historii ti musi vyjet nekdo v autorizaku, maj tam evidencni system ktery jim to vyplyvne na papir.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

16.02 2014 10:09


Já proti 250 000 km nic nemám, je mi to jasný, že ty auta jezdí, ale jen kolega nahoře na to nařážel.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

16.02 2014 10:24


Pokud ti zbejvá na servis kolen 100tis.kč vem jakoukoliv a uděj jí go vyměň co se dá a můžeš jezdit naprosto bez obav dál.
U těch 250tis. km. ty investice budou přicházet postupně.S tím musíš prostě počítat. Aby si pak nekoukal až se ozvou rozvody za cca 30tis.kč. klapky cca za 20tis. kč. vstřiky cca za 33tis. kč. přední ramena cca 17tis.kč. dvouhmota cca 20tis.kč.kardan repase kolem 6-8tis.kč a novej 25tis.kč.
Prostě musíš u těchto km s tím počítat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 344 | Témat: 21

17.02 2014 21:32


TomG:
Spíš než po motorizaci bych spíš koukal po celkovém stavu...
Pokud chceš něco ekonomičtějšího, prostě takovou klasiku na úrovni ochcávky tak to 2.0tdi 125kw...
Jinak bych se koukal po 3.0TDI 171kw ASB. Přesně tuhle mám já v manuálu s Q a nedám na ní dopustit... Spotřebu mi to ukazuje 7.1l/100 po Praze..
Je to pěknej povoz, jede jak drak, ale musíš bejt připraven, že pokud se tam něco vys.re tak to může bejt pěkná pálka... (dvouhmota, vstřiky, rozvody atd)...
Popřemejšlej taky na jak dlouho tu káru chceš mít a kolik máš připraveno na servis do budoucna...
Takže za mě bud 2.0tdi 125 či 3.0tdi 171. Ještě bejvaj prej spolehlivý klasický 1.9 tdi...
Pokud chces a ses z prahy tak ti ji muzu ukázat jak jede atd...
tolik mi nezere ani Superb II 125kw DSG
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.2. 2013
Příspěvků: 187 | Témat: 13

17.02 2014 21:52


bud mám lehkou nohu nebo mi po chipu výrazně klesla spotřeba (jen na ciferníku ale) ... zkusím to někdy spočítat jestli to sedí.... jako každej se diví... po praze dlouhodobej průměr 7.1... ale je to tak, je to tak...
snad nezjistím, že to papá kolem 10+
nahoru

sponzor





17.02 2014 21:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.8. 2010
Příspěvků: 526 | Témat: 80

17.02 2014 21:58


Jestli seženeš 1.6 75 kW tak klidně i ten motor, není špatný, táhne pěkně, spolehlivé, žádný turbo, žádný filtr pevných částic apod. V klidečku jízda spotřeba 5.5 l/km, živější 6,5 Km/h. Pěkné rodinné auto, není se za co stydět.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 507 | Témat: 4

17.02 2014 22:09


zerkavsky1:
Jestli seženeš 1.6 75 kW tak klidně i ten motor, není špatný, táhne pěkně, spolehlivé, žádný turbo, žádný filtr pevných částic apod. V klidečku jízda spotřeba 5.5 l/km, živější 6,5 Km/h. Pěkné rodinné auto, není se za co stydět.


Ja si také myslim + hadicku do riti a pri predjizdeni tomu trochu fouknes do valcu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.8. 2010
Příspěvků: 23 | Témat: 2

17.02 2014 22:43


75kw musí bejt tak pro důchodce... v a4..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

17.02 2014 22:50


Hancx: do města to stačít může jen v dálničním tempu či na hlavních tazích to bude línější
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

19.02 2014 18:52


Pánové, už netřeba řešit. Už jsem nakoupil 3.0 TDi 171kW a nakonec manuál. Výkon je tak akorát, takže je dobře, že jste mi 150kW rozmluvili i 2.7TDi. Na autě je třeba udělat pár věcí. Musím nastudovat manuál, abych věděl, jak se o auto starat.
Natočeno má necelých 180 000km, celou historii mám ověřenou u Audi, stav tomu napovídá.

Jen jsem v manuálu nenašel ovládání rádia. Mám rádio jako je níže na obrázku s cd měníčem v kastlíku. Zajímá mě, jestli mechanika a dva sloty přímo na rádiu jsou jen pro mapy pro navigaci a měnič pouze pro hudbu? Umí rádio přehrávat třeba DVD filmy? Jak přehrávat mp3?

Co jsem na autě našel a musím opravit:

- držák na nápoje nad rádiem nejde vysunout
- vyměnit výbojky (shasínají a po dvou sekundách naběhnou)
- stěrače horší)
- čepy řízení
- vůle na jednom silentbloku na spodním ramenu
- naprasklé čelní sklo
- prasklá hadička na zadní ostřikovač (teče přes dveře do kufru namísto na okno)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

19.02 2014 19:14


RNS-E přehrává mapy pouze z mechaniky max to v té mechanice přehraje hudbu z CD ve formátu wma. Ze slotů na SD je jediná možnost přehrát MP3.A to do velikosti Max 4GB a pouze z karet SD. SDHC to nepřehrává.Měnič taky neumí nic jinýho než CD s wma.
Na filmy si budeš muset pořídit externí zdroje.
Pokud chceš češtinu do navigace tak se obrať na p.Charváta.Nebudeš už potřebovat manuál.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

19.02 2014 20:33


Aha, jen SD, tak proto mi to nešlo. Díky

A co se týče češtiny, nevíš jak si to počeštit sám? Včetně palubního počítače?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

19.02 2014 20:37


RedMax:
Češtinu pouze do menu RNS-E jinak do pal.pc nejde.
Obrať se na toho Charváta umí to a mě to stálo 2 tisíce.
Tenhle upravenej soft si chráněj a pochybuju že ho někde seženeš volně.
nahoru

sponzor





19.02 2014 20:37


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

19.02 2014 21:10


Dvojku? To by šlo, to není jak šest tisíc co jsem někde četl, to bych nedal

Ještě bych se rád zeptal, jaké jsou žárovky v osvícení RZ, v předních dveřích po otevření, parkovačky, vnitřní osvětlení? Všude je W5W? Výbojky jsou D1S?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2013
Příspěvků: 150 | Témat: 38

19.02 2014 21:33


Gratulace ke koupi Tak ať jezdí a si spokojený.

Pročítal jsem hodnoty spotřeby 3.0 TDI jako už několikrát zde na foru a jen jsem zase kroutil hlavou

Já teda osobně dlouhodobej průměr 9 l / 100 km, což by i reálně cca. odpovídalo. Desetinky nemá cenu řešit.
Když vidím jak tu píšete spotřebu třeba i těch 7 nebo na delší trasu 6 litrů tak opravdu nechápu. Buď fakt jezdím jak to prase nebo nevím
Na delší jízdu (200 km) se dostanu při svižné jízdě třeba na 8,3 nebo 8,5 ale níž v žádném případě.
Spíš to neřeším, chtěl jsem si jen vyzkoušet zda je možné reálně jet třeba za 6 když pojedu fakt na spotřebu s lehoučkou nohou. I když jsem jel, dostal jsem se třeba místo 9,4 na 8,7 což zase nemá cenu vůbec řešit.
Tak kde je zakopaný pes?

A4 Q, 3.0 TDI, 150 kW + chip 200 kW 530 Nm

Pravda, jezdím každý den do práce z práce přes kopec v nadmořské výšce cca. 700 m.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.2. 2013
Příspěvků: 187 | Témat: 13

19.02 2014 21:41


Je to zvláštní... Já na mou duši na psí uši mám opravdu na maxidotu spotřebu 7.1 dlouhodobá cca 70% v praze za nájezd 8000km ....
3 možnosti
a) jezdím extra úsporně
b)chip úžasně seslal spotřebu dolů - možnost bez chipu jsem neměl možnost moc otestovat, jelikož hned po koupi jsem to nechal nachipovat
c)nekvalitní chip, kterej nějakym způsobem zmátl palubní pc a píše mi to menší spotřebu..

Tak nevim no... ale spíš bych to viděl na variantu C... Jelikož jsem ho musel dvakrát reklamovat... (ten chip, u autochip.eu)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

19.02 2014 21:44


Co se týká žárovek tenhle konfigurátor ti řekne víc jak exteriér tak interiér
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

19.02 2014 22:09


Super aplikace, moc díky.

Ještě se zeptám, jestli je možnost sehnat jetou páku tempomatu a nebo mám rovnou koupit u VW fungl?

Jo a ještě dotaz, když vyměním žárovky za diodové, nebude mi náhodou palubák hlásit závadu?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

19.02 2014 22:12


RedMax:
Jen páčka tempomatu stačit nebude.Potřebuješ plast pod volant s výřezem na páčku,podvolantovou jednotku podporující tempomat a podvolantovej kroužek pro tempomat.
Napiš satasovi má komplet sestavu na přestavbu.
Pokud dáš ledky tak musí být s označením CB can bus.Ty chyby nehlásí mají v sobě odpor.
Pohledej řešilo se to tu milionkrát témata tu o tom jsou.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email