Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 215 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 211
Uživatelů: 4
Celkem: 215

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2013
Příspěvků: 4 | Témat: 3

02.02 2014 23:49


http://www.youtube.com/watch?v=-s64cXza9GU&feature=youtu.be

Během jízdy po ubrání plynu se otáčky zhoupnou a cukne to autem. Jedná se o 3.0 TDI* v automatu. Nevím čím to může být, četl jsem něco o měničí kroutícího momentu.
nahoru

sponzor





02.02 2014 23:49


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 10

03.02 2014 16:35


Hele, není to moc veselé, ale mám to úplně stejně.

3.0TDi 171kW (A6) z 2007 - modelový rok 2008..

Jaký typ (rok) máš přesně ty?

Moje video je tady

Moc tě to asi nepotěší, ale dělá mi to to samé:

http://www.youtube.com/watch?v=NYgSbMEX-Ow&fea [zkrácená url]
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1505 | Témat: 32

03.02 2014 19:09


Kdyby to cukalo ze spodu na horu,tak bych tipoval prokluzování spojky v automatu,ale toto je divný jak to tak kolísá :/
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11516 | Témat: 101

03.02 2014 19:51


Zacal vam odchazet hydromenic, tak mi to vysvetlil lubomt. Zacalo mi to delat kolem 200tis km.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

03.02 2014 20:16


tomko222: Tobě? A co vyměnil jsi jej nebo jsi to řešil jinak?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 10

03.02 2014 20:24


Problém je (alespoň u mé Audi) že to nedělá vždy..

Prostě občas to cuká a občas ne. Kdyby to bylo hydroměničem tak předpokládám, že by (vzhledem k tomu, že by to byl mechanický problém) dělalo neustále ne?
A pokud odchází hydroměnič - jaké je nejlepší řešení? Měnit hned? Nebo jezdit, dokud to nezačne dělat větší neplechu a pak repasovat?

Jde mi o to, že když to ten hydroměnič není, tak to budou zase jen vyhozené peníze.. stejně jako jsem kvůli tomu cukání měnil olej v převodovce..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1505 | Témat: 32

03.02 2014 22:01


Při vyšší rychlosti by to mělo spadnout do nouzáku....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11516 | Témat: 101

03.02 2014 23:44


Otackama by melo houpat pouze uplne bez plynu, treba z kopce dolu..

Ja to zatim neresil. Ale chystam se, prubezne.
nahoru

sponzor





03.02 2014 23:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

04.02 2014 10:40


Panove,... Tak ja mam manual A4 a dela mi to podobny veci A menic nemam urcite. Menim si sam Takze ?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1505 | Témat: 32

04.02 2014 13:49


krysimlade: A při manualní převodovce nemůže tímto způsobem prokluzovat spojka??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 10

04.02 2014 14:16


Tak to je úplně ideální, když to dělá i A4 v benzínu a manuálu Teď už fakt nevím

Otáčkama to právě nehoupe samo od sebe ani když se jede z kopce, houpe to ve chvíli, kdy pustím plyn, prostě přidávám pak už nechci dál zrychlovat, tak pustím plyn úplně a zhoupne se to..

Nikdo nedokáže říct co to je, byl jsem už ve 3 servisech
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

04.02 2014 16:39


humik: Co jsem čet německé fóra tak jim to dělalo většině po 100tkm, a dělá to zpravidla ve studeném stavu, pokud funguje jinak vše jak má neřešil bych to, je to slabina nejen tohodle modelu:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11516 | Témat: 101

04.02 2014 17:09


Pockejte co na to lubomt
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.3. 2014
Příspěvků: 1 | Témat: 0

12.03 2014 13:17


zdravím kolegové. mně to dělá to samé a mám úplně stejné auto. 3.0TDi 171kW (A6) z 2007 - modelový rok 2008 akorát ve verzi allroad.
Začlo to dělat nějak okolo 210 000 KM, teď mám 281 000 km a pořád to dělá bezezměny - zkoušel jsem měnit olej v převodovce a nepomohlo to. je to otravné, ale jezdit se s tím dá.

v současné době analyzuji co by to znamenalo to opravit a vůbec najít 100% příčinu
ani mi nevadí že to jakoby kolísá na otáčkoměru, spíše mi vadí že to cuká s autem.

děje se to po puštění nohy z plynu a dojezdu, když se otáčky začínají blížit k 1150/min. je jedno jestli to je studené, teplé. pod zátěží (sešlápnutí plynu) to nedělá
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2012
Příspěvků: 155 | Témat: 3

18.03 2014 10:21


Ahoj mě to dělá taky. Nepozoruji teda žádné cuknutí. Přijde mi, že to je už v otáčkách, kdy automat neví, jestli má podřadit, nebo nechat zařazený stupeň. Tak se tam ty otáčky houpou. Mám teda najeto teď jen 114 tisíc.
Auto mám rok a půl od 96 tisíc km (z firmy kde pracuju) a myslim si, že to dělá od začátku co ho mám, takže mi to přišlo normální. Hlavně nepozoruji žádné cuknutí. Pustím plyn, auto pomalu zpomaluje a když dojdou otáčky dolů, tak se začnou chvíli houpat a pak třeba automat podřadí...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

18.03 2014 11:05


robi mi to tiez, 171kW A8 6HP19A, autom necuka, raz zhupne a vpohode.
nahoru

sponzor





18.03 2014 11:05


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

13.11 2014 13:14


Měl sem stejný problém, po ubrání plynu kolísání otáček a bylo dost znatelné přestalo to až po přidání plynu. V Audi mi vyměnili koleno co je pro zpětné vedení spalin a je po problému. Bylo úplně zanesené a diagnostika bez chyb.
Jinak otáčky budou prý vždy trošku kolísat po sundání nohy z plynu právě kvůli tomu že to není DSG* ale hydroměnič. Toť moje zkušenost, mně to problém vyřešilo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2013
Příspěvků: 102 | Témat: 14

14.11 2014 19:15


Zhoupnuti kdyz pustim plyn mam taky, jako ve 2. videu, ale autem to necuka.. Vidim to na otackach ale jinak to nejde poznat..
Cukne to u me kdyz pustim a pridam plyn. Pri pridani jak automat sepne citim cuknuti..
Nekdy to cukne, nekdy nic..
Houpani nekdy citim rano kdyz jedu v nizkych otackas bez plynu prvni 2-3 km. Trochu pridam a zmizne to. Nekdy to nedela, nekdy pri studenem kdyz vyjedu a po chvilce ok.
Treba tyden vpohode a pak to 1 rano udela.
Zitra kouknu na to koleno, jestli je zanesene, procistim to.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

25.05 2015 9:55


Ahoy, vyresil jsi to ?!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

25.05 2015 10:49


Pokud je motor v pořádku, tak to dělá měnič a obvykle je poškozená i samotná Převodovka* při větších nájezdech. Rozhodně neměnit jen měnič ale i otevřít převodovku a zkontrolovat = ušetříte peníze za další rozebírání, sundávání, nový olej atd.
nahoru

Anonymní





25.05 2015 12:34


Alfonzi ale to jsi nezminil ze pri otevreni prevodovky neusetris penize ale naopak DAS* minimalne 20tis navrch, nejak nechapu jak jsi to myslel.

Moc se to tu nepohybuje v cislech coz nechapu, moc lidem to nepomuze tak to tu DAM* jak mi to bylo receno v servisu (severni cechy) na automaty.

Repas hydromenice s vymenou oleje v prevodovce u cloveka co dela automaty v severnich cechach je 25tis plus minus

Repas hydromenice s vymenou oleje v prevodovce a otevreni/vycisteni prevodovky se vyhoupne k 50-ti tisicum !

Je to silene, uz bych si to auto nekoupil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

25.05 2015 12:43


kuby (25.05 2015 12:34) orig :
Alfonzi ale to jsi nezminil ze pri otevreni prevodovky neusetris penize ale naopak DAS* minimalne 20tis navrch, nejak nechapu jak jsi to myslel.

Moc se to tu nepohybuje v cislech coz nechapu, moc lidem to nepomuze tak to tu DAM* jak mi to bylo receno v servisu (severni cechy) na automaty.

Repas hydromenice s vymenou oleje v prevodovce u cloveka co dela automaty v severnich cechach je 25tis plus minus

Repas hydromenice s vymenou oleje v prevodovce a otevreni/vycisteni prevodovky se vyhoupne k 50-ti tisicum !

Je to silene, uz bych si to auto nekoupil.

Myslel sem to tak, že nemá smysl dělat to po částech, protože tě to pak stojí mnohem víc. Rozebrání a kontrola už není tak finančně náročná a aspoň víš na čem jsi. Stejně vyměníš měnič za 25t a do pár měsíců to sundáváš znovu a řešíš repas převodovky (tzn. znova montáž a demontáž, nový olej,...)
Holt koupili jste si drahé opice a teď je třeba mít i na banány. Auto je to otřesné to souhlasím
nahoru

Anonymní





25.05 2015 13:30


Mam uz od par clenu soukrome zpravy kolik a co to stoji.
Mam kontakt na cloveka Severni Cechy (Usti) co automaty dela, tak kdyz bude nekdo potrebovat tak pres soukromou zpravu.

Co se tyce ceny stoji to hodne (jak jsem psal vejs) a opravdu se nevyplati a neni reseni to delat napul tj. vymenou pouze hydromenice a oleje/vyplachu.

Alfonzi z toho co jsem pochopil tak to rozebrani samotne je naopak hodne finance narocne take nejspis z duvodu toho ze tam neco jiste v pr*eli bude a bude se to muset vymenit (tesneni, krouzy atp.).
Naposledy upravil kuby dne 25.07 2021 12:09, celkově upraveno 1 krát. (14% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

25.05 2015 13:50


Jasně určitě tam většinou něco najdeš, ale aspoň to najdeš při jednom a víš na čem jsi. Repas automatu je okolo 55-60tisíc. Zrovna u toho automatu není dobré něco zanedbat.
nahoru

sponzor





25.05 2015 13:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2015
Příspěvků: 1 | Témat: 0

22.03 2018 15:04


jenom taková rychlá otázka... vyřešil to teda někdo?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2017
Příspěvků: 8 | Témat: 0

14.05 2018 19:38


Vyřešili jste to někdo? Poradtě pls, je to k pos...ní.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.8. 2016
Příspěvků: 32 | Témat: 8

18.05 2018 20:25


Na tohle vam povim jedno.Delalo mi to take.Lubomt samozrejme rekl hydromenic musi vyhodit ven.Pritom musi ven olej filtry atd.Takze jsem vazil cestu do Martina,vymenil hydromenic - olej.Vyplazl asi kolem 40 000 kc.Vyzkouset auto jsem si nemohl pred platbou,ale az po.Po navratu do cr to delalo zase.Volal jsem a pan mi sdelil,ze to bude neco jineho.Jeste rano samozrejme po jejich projeti kilometr tam a zpet to samozrejme byl hydromenic vadny.Pak uz ne.Asi chybicka za 40 kulí.Samozrejme cesty zpet neni.Takze jezdim tak dodnes uz rok.Tot za mne s uzivatelem Lubomt.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.12. 2013
Příspěvků: 95 | Témat: 15

21.05 2018 19:38


Čo mám ja skúsenosti s húpanim otáčok a čo som sa dočítal aj na zahraničných fórach tak to môžu byt aj tieto dve veci. Prvá bol môj a drahší prípad a to bol aj môj, hydromenic na kasu. Čiže repas, mna to stalo v Kapsch automatic v Brne 29000.
Druha vec čo to môže byt je EGR*. Prejavuje sa to aj tak že keď stojíte na križovatke napr so zaradenym P tak pokolisavaju otáčky. Môže to byt samozrejme aj inými vecami ale možno niekomu pomôže.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.12. 2015
Příspěvků: 6 | Témat: 0

08.06 2018 14:14


Zdravím chlapi, tiež mám podobný problém na A6 ASB, kolišu mi otáčky aj na volnobeh aj pri pustení plnu skáču, uz som menil aj vstrekovače, robil repas automatu. Možu to byt klapky, nemaju volu v tiahle ale maju medzeru medzi lopatkami alebo ako by som to nazval ked su zatvorene moze to sposobovat kolísanie?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email