Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 5 ledna 2025
Celkem je zde 616 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: stasi2
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 927
Online návštěvníků
Návštěvníků: 612
Uživatelů: 4
Celkem: 616

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

11.01 2014 22:30


Zdar, mám cca 2 měsíce starou baterku a když jsem po týdnu staní chtěl zapnout webasto, tak nic. Vše odstaveno. Stav baterie 10 %. To asi nebude normální že? Kodovat jsem jí nechal. Takže to vypadá na nějakej odběr. Co jsem tak, hledal většinou to byl problém s kostrou. Nějaké rady?
nahoru

sponzor





11.01 2014 22:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

11.01 2014 22:33


auto nastartovalo?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

11.01 2014 22:38


Jo to jo. Bez problému.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11278 | Témat: 96

11.01 2014 23:18


Trog: mne pomohl lumpiq.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

11.01 2014 23:25


Tomu věřím, ale ten je pro mě trochu z ruky
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14798 | Témat: 53

11.01 2014 23:29


Vaša z prostějova nebo toona85 ze zlína kontaktuj je.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

11.01 2014 23:32


Mám podezření, jestli je to dobře nakodovaný.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

12.01 2014 0:02


Trog: do Zlína za Tondou to máš po dálnici kousek, mě podobného problému zbavil coby dup....
nahoru

sponzor





12.01 2014 0:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

12.01 2014 9:45


Mám na to dobrej servis i v Brně, ale ten má vždycky na cca měsíc dopředu plno. Zkusím se tam zítra stavit a uvidím. Nechci abych tu novou baterku odvařil.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

12.01 2014 16:41


Tak tyhle auta pokud stoji dele jak tyden, maji byt pripojeny ke stalemu zdroji. Bohuzel se opravdu vybiji hodne rychle.
Ale je fakt, ze po 1 tydnu je neco spatne.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11278 | Témat: 96

12.01 2014 17:15


Knightey-: naposled stala 10dni a je ok.
A6 4f naskocila po 62dnech dovolene.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

12.01 2014 18:13


Mne taky D2 naskocila po 3 tydnech ale bylo to sakra znat. A D3 kdyz nastartuju, jedu 7km, a pak odpoledne zase zpet. Kazdej den, tak baterka taky dostava zahula nestiha se dobijet proste.
Pak jsem nasel nekde v nejake jednotce, ukazatele aktualni spotreby proudu. Nevim jak se tomu da verit.
Ale kdyz byl klicek v prvni poloze - rozsvicene kontrolky, zapnute parkovacky a radio vypnute a vyhrev a klima taky, tak odber byl v tomhle stavu 10A! Coz je sakra hodne...
Idelani je to zmerit v klidovem stavu, pri zamcenym aute a koukat jaky je odber po nejake dobe.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

12.01 2014 18:32


D2 po 3 mesicich na brnknuti bez problemu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

12.01 2014 18:56


Ono asi taky bude rozdil v lete a nebo v mrazech a snehu za jine vlhkosti vzduchu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.01 2014 16:19


D2 je uplne jine auto, jak D3 taky, D3 zere v pohotovostnim stavu pri nebezicim motoru 19-25A za hodinu.

Hleda se to hodne spatne, uz jen proto, ze u spousty techto aut to dela sporadicky, neplanovite. A jak na potvoru v dobe, kdy s to meri je vse ok.

U tomka to delalo porad, nicmene zase tam mel jine speky pro predchozim majiteli. Tak jako tak je to mene z prijemnejsich oprav, nekdy o nervy.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

13.01 2014 16:54


na me d3 to byla lahudka, jednou ano, jednou ne, 14 dni ne a pak zas jo. nastetsti to samo skoncilo:)
nahoru

sponzor





13.01 2014 16:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

13.01 2014 19:46


Takže potvrzeno. Má to odběr 100 mA. Příčina prý nejspíš bude bude v nefunkčnosti keyless. Nefunguje mi zamykaní přes keyless u 3 dveří. Odemykaní funguje u všech. Takže kvuli tomu asi neusne jednotka, které to má na starosti. Nebo může být špatná ta jednotka, ale to prý nejde poznat dokud se neopraví ten keyless. Což znamená asi nové kliky. Také mi nefunguje dovírání u řidiče (to jen pro doplnění nevím, jestli by to mohlo mít souvislost). Nejde to keyless nějak uplně odstavit? Aby bylo jasné, že je to tím.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

13.01 2014 22:21


Trog: 100mA ale neni zase tak silene hodne ale je to vic nez obvykle, obyc auta bez vybavy maji kolem 10mA az 20mA. Ale je to az po te nejake ustalene dobe. Po jake dobe jsi to meril? Od zamceneho auta.
A zkousel jsi to zamknout klicem? Nebo jen pres ty dvere?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.01 2014 0:06


belmondo:
na me d3 to byla lahudka, jednou ano, jednou ne, 14 dni ne a pak zas jo. nastetsti to samo skoncilo:)


nezkoncilo, noveho majitele to trapi zas...rikal mi to v patek
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.01 2014 0:07


100ma je kua dost, to je trojnasobek odberu...

D3 v zamknutem stavu zere presne 28ma, overeno na cca 10 A8:)))

S tim keyless bych si nebyl tak jisty, nastesti to jde overit...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1631 | Témat: 39

14.01 2014 3:57


Knightey-:
Trog: 100mA ale neni zase tak silene hodne ale je to vic nez obvykle, obyc auta bez vybavy maji kolem 10mA az 20mA. Ale je to az po te nejake ustalene dobe. Po jake dobe jsi to meril? Od zamceneho auta.
A zkousel jsi to zamknout klicem? Nebo jen pres ty dvere?


100ma je teda sakra dost.

auta bez vybavy? co si pod tim predstavujes?
el.okna + central = 2mA
neorigo radia +2 až 5 mA

tech 20-30mA u aut typu A8 (nacpane elektronikou) je tak strop. i tak je to moc moc.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

14.01 2014 4:44


toona85: by jsi mohl vyprávět tu hrůzu s mou Osmou, že?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1631 | Témat: 39

14.01 2014 4:52


Karlosma:
toona85: by jsi mohl vyprávět tu hrůzu s mou Osmou,že?


Co já...ale jizan.com by mel vypravet a vysvetlovat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

14.01 2014 9:04


Knightey-:
Trog: 100mA ale neni zase tak silene hodne ale je to vic nez obvykle, obyc auta bez vybavy maji kolem 10mA az 20mA. Ale je to az po te nejake ustalene dobe. Po jake dobe jsi to meril? Od zamceneho auta.
A zkousel jsi to zamknout klicem? Nebo jen pres ty dvere?


Ano je to po cca 45 min a zamykal jsem to dálkou na klíči.
[/u]
nahoru

sponzor





14.01 2014 9:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.01 2014 15:48


vsechny A8 D3 zerou 25-28, 28 je strop:)))
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

14.01 2014 17:46


Až na tu moji
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

14.01 2014 21:26


Lumpiq:
100ma je kua dost, to je trojnasobek odberu...

D3 v zamknutem stavu zere presne 28ma, overeno na cca 10 A8:)))

S tim keyless bych si nebyl tak jisty, nastesti to jde overit...


Jasny, jako je to vic nez obvykle ale zase kdyz clovek bude s autem jezdit denne a delsi trasy, tak to ani nepozna, dokud to nenecha stat. Takhle jsem to myslel.
Jo a jeste nesmi mit ukazatel kapacity baterky

toona85: U vetsi vybavy jsem myslel jako u tech A8 D3, ktera ma vetsi vybavu nez kdejaka Fabie. Tam se tusim resilo na Skoda forum, ze vyrobce udava odber v klidu az cca 20mA coz na Fabii, ktera je defakto holota.
Jinak dotaz na Vas, kde to presne merite? Vzhledem k tomu, ze se nesmi odpojit baterie, takze asi do serie nejaky ampermetr nepripada v uvahu, cili nejakym specialnim indukcnim mericem proudu? Ktery je na PLUS z baterie?
Jinak jsem jeste ani nejak neobjevil ty dobijeci kontakty u motoroveho prostoru.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14798 | Témat: 53

14.01 2014 21:32


Knightey-:
Bez problémů se odpojí + kontakt na baterii a mezi to se dá ampérmetr.Zamkne se auto a sleduje se jak to postupně usíná a jak klesá odběr.Pro udržení napětí pal sítě se dá použít záložní zdroj přes autozapalovač.Když je + pól odpojen a propojen ampérmetrem záložní zdroj se odpojí. A může vesele měřit.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

14.01 2014 21:35


áček: přesně jak říkáš....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

15.01 2014 11:59


Knightey-:


Jasny, jako je to vic nez obvykle ale zase kdyz clovek bude s autem jezdit denne a delsi trasy, tak to ani nepozna, dokud to nenecha stat. Takhle jsem to myslel.
Jo a jeste nesmi mit ukazatel kapacity baterky



Jj jak říkáš, když s tím jezdím častěji tak je to bez problémů. Myslím, že při vyšší venkovní teplotě by to nedělalo ani po tom týdnu stání, ale to na problému nic nemění.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email