Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 13 června 2024
Celkem je zde 384 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Parihuzicd
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 499
Online návštěvníků
Návštěvníků: 375
Uživatelů: 9
Celkem: 384

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

19.01 2008 14:01


Obracím se s prosbou o rady a zkušenosti.
Mám zálusk na doutníka, ale jelikož nemám ještě žádný bonusy, tak potřebuju něco do 1.8. Tady neřešte, že by tam byl nejlepší nějakej funf ))
Spíš mě zajímá, jak to jezdí, jak drahej je servis, jestli je ten motor poruchovej, co stojí rozvody, brzdy, podvozek (tlumiče), řízení a věci okolo?
Pak za kolik to tak jezdí? 7-9 ?
Vím, že to bude relativně soc-edition, ale b3ku sem už zažil, mám rád veliký auta, no ale když další auto, tak bych rád zkusil doutňase.
V ČR toho moc, není, tak z DE, přece jen víc kousků...lze ročníky 85-90 normálně přihlásit? A kolik to stojí?
No rád bych to spáchal přes léto, ale musí se mi napřed podařit prodat stávající auto, přišetřit...

Něco jako tohle by bylo celkem ok:
www.tipcar.cz/audi/audi-100-1.8-doutnik-cz-21990624.html



www.tipcar.cz/audi/audi-100-1.8-avant-cz-21490208.html
Naposledy upravil maczaCZ dne 21.01 2008 20:24, celkově upraveno 3 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





19.01 2008 14:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

19.01 2008 14:08


Víš, ono je těžko ti neradit, že 1.8 je do toho auta úplně na hovno. Pokud chceš mít prostor a bezpečí, tak A100/200, pokud chceš mít k tomu i nějaký jízdní výkon, tak pětiválec, pokud chceš mít určitou zásobu výkonu, tak Turbo* a pokud chceš opravdu s tím vším jezdit levně, tak LPG* a pořád ti zbude spousty místa v kufru. Nápravy za pár kaček, podvozek, co drží až za hrob, nekazí se tam extra nic, jen nesmíš koupit nějakou mrdku, na kterou každý jen kadil.

Jinak nepotřebuješ bonusy, já platím do 2500ccm 3300,- Kč/rok Máme tady Romijna, který ti také vyřídí libovou pojistku.
Z venku jde přihlásit vše, ale pod rok 90 s tím bývají problémy, za co si připlatíš. Jinak doporučuji modely po faceliftu, tedy rok 88 - 90. Jestli si pořídíš tu 1.8, tak za chvíli tě bude srát, že to nejede a s tak těžkým autem ti to bude stejně žrát 10 litrů. Být tebou, jdu do quattra a pětiválce.

Nejlepší volba.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

19.01 2008 15:11


Já vím, že je to těžký, ale sprintovat nepotřebuju. V b3ce byla 70k 1.6 a taky to stačilo.
Ono LPG* nechci drahá investice, na to nemám, parkuju v patrových garážích, kde s plynem v autě nesmím.
Co je u mě proti 2500ccm, neuživím, pětiválec doma s quattrem je, takže když potřebuju quattro*, mám k dispozici, na hory atp...

Právě co je pro: velikost, bezpečí, pro mě neokoukanej design. Po faceliftu by to bylo fajn (čím se to vyznačuje? Palubka, kliky dovnitř?)
No Romijna máme, ale myslím, že na 2.5ku by mi stejně nezařídil za míň jak kolem 5tkč ročně. Ber to tak, pořizovací náklady tentokrát chci a budu řešit sám, živit si to musím taky částečně sám. A jako závodit nepotřebuju. Ideálně by tak bylo, kdybych se mohl tím na pár km projet a zjistit co a jak...

Ale asi tak: chci to bezpečí, doutňas se mi líbí, prostor kvalita ok, potřebuju malej obsah, nepotřebuju závodníka (to bych si koupil crxo )a quattro* je fajn, ale jak říkám, když potřebuju mám k dispozici...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

19.01 2008 15:11


Ale jinak dík za rady a zkušenosti, jako vím, že je to velký těžký auto a že to není ideální.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

19.01 2008 15:38


Ono ta 1,8 v ty velky kapote ti moc zivotu nezacharni...nejak tam nema co pohltit energiu 2,3ky je plny prostor ... a i sni se da jezdit za 8 ptze se tolik netrapi...btw: ja ted platim poistku za ni 5500SK . kdyz uz kompromis tak 2,0
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.12. 2007
Příspěvků: 337 | Témat: 15

20.01 2008 22:30


nikdo se zkušenostmi s 1.8?

co 1.8 v porovnání s D nebo TD?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

21.01 2008 1:19


nacen: co jsem tak vypozoroval, tak lide jsou vetsinou proti, ze je to velky,tezky vs. relativne slabej motor (90k) ti kdoz ho meli/maji tvrdi, ze je to nezmar a jediny problem vidi v karburatoru v pripade poruchy, spotreba taky nemusi presahnout 9litru, pokud clovek nejezdi vylozene podlahu...Tak ja vidim vic "plus" nez minus. Na druhou stranu, u vyssich obsahu...Vyssi vybava (klima, el.okna, el.zrcatka...) za stejnou porizovaci cenu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.01 2008 7:35


Neboj se toho a jdi do toho:-) K tomu motoru budou upraveny i převody..Navíc mě stála přestavba na LPG* ,motor 1.8 karbec, jen 13 tis.kč,což je paráda a funguje to perfektně.Startuje i v mrazech na plyn..
nahoru

sponzor





21.01 2008 7:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.8. 2007
Příspěvků: 127 | Témat: 8

21.01 2008 19:17


No naši maji 1,8 s MonoJetronicem 66kw rv89 a víceméně jenom jezdí. Jednoduché pohodlné a prostorné auto. Díly jsou levné a je jich dostatek. Výkon motoru je i s automatem dostačující a spotřeba mezi 8-9 l/100km. Je fakt, že při vyšších rychlostech(150+) se motor v autě už docela ozývá, ale to je daň za pouze třístupňovou převodovku. Na klimatizaci, nebo elektriku můžeš u 1,8 zapomenout. Možná tak ještě šíbr a centrál.
Rozhodně vybírej typ po modernizaci 88-90. Ten interiér je opravdu mnohem lepší.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

21.01 2008 20:16


nemáš foto interiéru?
Já právě kukal i v DE autoscout a mobile, ale nic s kulatou palubkou rv. 88-89 sem nenasel

Tenhle je hooooodně pěknej, to je ten vašich? By mě zajímalo co vše je jinak na té palubce.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.8. 2007
Příspěvků: 127 | Témat: 8

21.01 2008 21:00


Jo ten je našich.Vnitřek jsem nefotil. Je stejný jako na téhle fotce, jenom místo těch 3 pravých budíků je tam taková malá přihrádka:
Naposledy upravil milous dne 21.01 2008 21:14, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.8. 2007
Příspěvků: 127 | Témat: 8

21.01 2008 21:10


srovnání starého a nového interiéru A100 typ44:
rozdíl je nejen v samotné přístrojovce, ale i ve vnějších klikách, čalounění dveří... Navíc je u nových typů jistota, že jsou zinkované. Ty starší do roku 1986 myslím nebyly.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

21.01 2008 21:23


jj, prý do 86 jen na zakázku a interiér je teda sakra hezčí, je to podobný jak v c4 a tam je interiér sakra pěknej
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.12. 2007
Příspěvků: 337 | Témat: 15

22.01 2008 12:07


maczaCZ: jojo, to máš celkem pravdu. výhodu vidím i v tom, že čim jednodušší, tim lepší (se toho může míň rozbít).
musel sem se zeptat, chci to jako srdcovku a už mě uchvátil vzhled. když mě uchvátí i zvuk, nebude mi pomoci ... ale na peníze taky koukam
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

22.01 2008 12:11


kupte kilo a z venku to prestavte na dvoukilo ... nejenomze to lip vypada tak i ty svetla poradne svitej
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.8. 2007
Příspěvků: 127 | Témat: 8

22.01 2008 12:58


D, to myslíš vážně? Jenom ty světla sehnat by byl kumšt. O cenách nemluvě.
nahoru

sponzor





22.01 2008 12:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

22.01 2008 13:08


DD: prcek to do me porad vali, ))) jako vypada to o 100% lip, to netvrdim. Treba bych pak nemel na taliri, ze chci takovou velkou skaredou krabici )
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

22.01 2008 14:15


mne se teda, zas az tak to z dvoukila nelibi... a neni to zadna skareda popelnice, to auto toho jeste dnes dost dokaze, hlavne v quattru
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

22.01 2008 15:12


DD zas nevi o cem mluvi...nevidel jeste svitit 100ku co ma novy paraboly Sviti to paradne. a jeste k tomu zarovky +60 a je to skoro xenony

macza: interier jako ma c4 je o necem jinem je krajsi ale zase mas tam menej miesta
btw: kdyz sezenes karbec tak i stim se rozjedes klidne na 210 ...
Naposledy upravil Cierny korzar dne 22.01 2008 15:19, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

22.01 2008 15:18


korzar ma zase mozkovej vejplach ...

vim jak svitej new paraboly na kilu ... zadnej zazrak to zrovna neni .. kdyz jedes mimo mesto ve dve rano ...

vypada to lip ... to auto ma hnedka dravejsi cenich a vzato kolem a kolem, co je lepsi? H4 nebo H4+H1? (jo vim, mlhovky a dalky ala zavodni Urko ))))

svetla z dvoukila mam a prodam (teda ekonom ma a proda, ale ja je hlidam) mel sem celej cumak ale tak nejak se postracel ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

22.01 2008 15:21


DD ma pravdu jako ostatne porad...

btw: Co je lepci mit 100 original nebo 100ku bastl s dvoukilovym cumakem ....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

22.01 2008 15:58


lepsi je mit 200 20v
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

22.01 2008 17:53


a korzarovi zase trpi EGO* ... jakozto porad ...

proc nemit funkcnost a peknej design na ukor originality? ...

to neni jenom o svetle .. to je i o narazniku .. to je o haubne (ktera vypada o moc lip) .... proste to auto hnedka dostane majestatnejsi vzhled ...

co na tom ze uvnitr to bude "holobyt" kilo ... ona i takova dvoustovka v Exclusive vypada v dnesnich pomerech pro neznalce jako divnej paskvil podobnej Omeze ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

22.01 2008 17:59


Není to přesně ono, ale tož asi tak nějak.
nahoru

sponzor





22.01 2008 17:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

22.01 2008 19:07


DD jiste

Ale asi si me stejne nepochopil- kilo s dvoukilovim cumak nee ale dvoukilo original to uz je jina vec...i kdyz ja sem spokojenej stim co mam
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

24.01 2008 14:00


AUDI 100 1,8 R.V85 LPG* STK07/2008 BEZ KOROZE AL.KOLA ZIMNI OBUTI.RADIO CENA 10000KC TURNOVSKO

773 509 576
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

24.01 2008 14:05


Hmm

AUDI 100 quattro* doutnik 1.8 LPG* platna STK*, horsi motor(mizi voda), spatne tlumice, kosmeticke vady.4*4plne funkcni uzaverky.Cena 12000kc

720 525 350
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

24.01 2008 15:25


1.8 Q s LPG*? to musi ukrutne jet
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

24.01 2008 16:32


to se snad ani nevyrabelo )))
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

24.01 2008 16:36


clovece delalo - a hned s nekolika typama motoru: SH,JW,NP,PH,4B SH dokonce melo 65kW zblitk 66 .............. kua to je koni...skoda jen ze za ty leta tam zbylo pod kapotou uz jen par utahanejch poniku
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email