Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 září 2024
Celkem je zde 402 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: AdamFiedler
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 709
Online návštěvníků
Návštěvníků: 397
Uživatelů: 5
Celkem: 402

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

01.01 2014 18:35


Hoj chlopi,řeším problém na manželčině Meganu.Při volnoběhu bez světel to pěkně dobíjí baterii 14,2V ,ale jakmile zapnu světla,tak na volnoběh dobíjet přestane a na baterce je 12.2V (Ale kontrolka dobíjení se na přístrojovce nerozsvítí)..Když ale zvednu otáčky,tak začne dobíjet 14,2V i se světly..
Jsem z toho "volaký zmetěný",v čem může být problém??
Díky
nahoru

sponzor





01.01 2014 18:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14760 | Témat: 53

01.01 2014 18:42


No to vypadá na krátký uhlíky.Vyměň regulátor s uhlíkama.Měl by bejt klid.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

01.01 2014 18:45


tohle je k videni napr. u korejkych sracek. vysvetluju si to tak, ze je zkratka poddimenzovany alternator. uz jsem mel par pripadu, kdy to nevyresilo ani vymena regleru, ani celkova vymena alternatoru. myslim ze je to vlastnost, soudruzi to tak zkonstruovali, aby koncova cena vozu byla zajimava.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

01.01 2014 18:50


toona85:
tohle je k videni napr. u korejkych sracek. vysvetluju si to tak, ze je zkratka poddimenzovany alternator. uz jsem mel par pripadu, kdy to nevyresilo ani vymena regleru, ani celkova vymena alternatoru. myslim ze je to vlastnost, soudruzi to tak zkonstruovali, aby koncova cena vozu byla zajimava.


No tak to je teda vlastnost na hov..Když se jezdí krátké trasy po městě,se světly atd.,tak to dovede vyšťavit baterku tak,že je schopna jen vystavit pastorek,ale už neprotočí startérem..i na teplém motoru.
Jako já bych si nějak poradil,ale jezdí s tím "zázrakem" hlavně žena s děckem..
Naposledy upravil NOVON dne 01.01 2014 18:52, celkově upraveno 1 krát. (5% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

01.01 2014 18:52


skus udelat rozborku, jestli fakt neni ko regler s uhlikama...pri kolika RPM se to "chytne"?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

01.01 2014 18:56


toona85:
skus udelat rozborku, jestli fakt neni ko regler s uhlikama...pri kolika RPM se to "chytne"?


No ony ty megany mají dost nízké volnoběžné otáčky cca 750 rpm,chytne se to byť je zvednu jen na 900 rpm..
Jde to poznat i při jízdě v noci,jak vyřadím na volnoběh,tak i pohasínají světla a přístrojovka..hodím kvalt-zvednu otáčky a zase se to rozsvítí normálně..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

01.01 2014 18:59


nemivaji tak nizke otacky. altik je tim padem OK, resit to nemusis, je to otackama.

neni to nahodou motor 1,6 16V nebo 1,8 16V?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14760 | Témat: 53

01.01 2014 19:01


NOVON:


No tak to je teda vlastnost na hov..Když se jezdí krátké trasy po městě,se světly atd.,tak to dovede vyšťavit baterku tak,že je schopna jen vystavit pastorek,ale už neprotočí startérem..i na teplém motoru.
Jako já bych si nějak poradil,ale jezdí s tím "zázrakem" hlavně žena s děckem..

Tohle normální není to bude chtít hodit na stolici a změřit to.Vyměnit regulátor a zase změřit.Pokud se to neprojeví na stolici problém by mohl bejt i v autě.Kabely a ukostření.Kontrola zda to není zaoxidovaný v zalisovaných očkách.Tím vznikne přechodový odpor a taky to nebude pořádně dobíjet.Musíš víc pohledat a vše očistit a vyloučit případný nedostatky.
nahoru

sponzor





01.01 2014 19:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

01.01 2014 19:01


toona85:
nemivaji tak nizke otacky. altik je tim padem OK, resit to nemusis, je to otackama.

neni to nahodou motor 1,6 16V nebo 1,8 16V?


Je to 1.6 8V 55kW..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

01.01 2014 19:05


áček:

Tohle normální není to bude chtít hodit na stolici a změřit to.Vyměnit regulátor a zase změřit.Pokud se to neprojeví na stolici problém by mohl bejt i v autě.Kabely a ukostření.Kontrola zda to není zaoxidovaný v zalisovaných očkách.Tím vznikne přechodový odpor a taky to nebude pořádně dobíjet.Musíš víc pohledat a vše očistit a vyloučit případný nedostatky.


Měřil jsem to i na + polu baterky vůči bloku motoru,pořád stejné..

Divné je,že to bez světel dobíjí i na volnoběh,ale se světly ne..to musím otáčky zvednout,aby to začlo dobíjet..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

01.01 2014 19:08


áček:

Tohle normální není to bude chtít hodit na stolici a změřit to.Vyměnit regulátor a zase změřit.Pokud se to neprojeví na stolici problém by mohl bejt i v autě.Kabely a ukostření.Kontrola zda to není zaoxidovaný v zalisovaných očkách.Tím vznikne přechodový odpor a taky to nebude pořádně dobíjet.Musíš víc pohledat a vše očistit a vyloučit případný nedostatky.


věř mi,je to otáčkama. tak nízké nemají být...skus se na to zaměřit.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14760 | Témat: 53

01.01 2014 19:12


NOVON:
Tam musí bejt jednoznačně něco špatně dobíjet to musí.Ale když to auto po jízdě nebo druhej den nenastartuješ tak s dobíjením to souvisí.Nesnese zátěž tudíž je ztráta buď v tom regulátoru nebo je načatej altík jako takovej.Zkus si půjčit jinej zda se to bude chovat stejně aby si to mohl vyloučit jako příčinu.Pak by jsi mohl mít problém se světelným okruhem.Relátka svorkovnice vedení.Ale začal bych s tím altíkem.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14760 | Témat: 53

01.01 2014 19:14


toona85:


věř mi,je to otáčkama. tak nízké nemají být...skus se na to zaměřit.

Nevím když to potom není schopnej natočit tak celou dobu to nejede jen na ty otáčky kdy to nedobíjí.Viděl bych to na špatnej altík.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

01.01 2014 19:14


áček:
NOVON:
Tam musí bejt jednoznačně něco špatně dobíjet to musí.Ale když to auto po jízdě nebo druhej den nenastartuješ tak s dobíjením to souvisí.Nesnese zátěž tudíž je ztráta buď v tom regulátoru nebo je načatej altík jako takovej.Zkus si půjčit jinej zda se to bude chovat stejně aby si to mohl vyloučit jako příčinu.Pak by jsi mohl mít problém se světelným okruhem.Relátka svorkovnice vedení.Ale začal bych s tím altíkem.


sama voda...je to nizkyma otackama. kdyz zvedne k 900 tak to hraje. 750 neni predepsany volnobeh.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

01.01 2014 19:15


áček:

Nevím když to potom není schopnej natočit tak celou dobu to nejede jen na ty otáčky kdy to nedobíjí.Viděl bych to na špatnej altík.


pokud poskakujes po meste, stani na krizovatce, s pustenym topenim...v tech chvilich to nedokaze dobijet,a vse se taha z baterky.a zenska ten motor urcite netoci,aby se to dobilo...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14760 | Témat: 53

01.01 2014 19:22


Tak u benzinovej francouzů ty otáčky volnoběhu bejvali alespoň u těch co jsme měli doma kolem těch 750 ot/min u zahřátýho motoru a problém s dobíjením žádný auto nemělo.dobíjelo to normálně a světla nepohasínala.Tam bude nějakej problém ale otáčkama to nebude.
nahoru

sponzor





01.01 2014 19:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

01.01 2014 19:33


áček:
Tak u benzinovej francouzů ty otáčky volnoběhu bejvali alespoň u těch co jsme měli doma kolem těch 750 ot/min u zahřátýho motoru a problém s dobíjením žádný auto nemělo.dobíjelo to normálně a světla nepohasínala.Tam bude nějakej problém ale otáčkama to nebude.


no...jeste takto. frantici maji uzasne presne otackomery, takze prave napr. ten volnobeh uzivatel vidi jako nekde 750,ale ja to teda beru profesne,v tomto pripade nutno rict blbe, z diagnostiky...takze potom co pise NOVON to "uzivatelske" zvyseni na 900 je realne kolem 1100. tim padem beru zpet co jsem psal...rozhodit altik a juknout na ten regles s uhlikama.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

01.01 2014 19:43


toona85:


no...jeste takto. frantici maji uzasne presne otackomery, takze prave napr. ten volnobeh uzivatel vidi jako nekde 750,ale ja to teda beru profesne,v tomto pripade nutno rict blbe, z diagnostiky...takze potom co pise NOVON to "uzivatelske" zvyseni na 900 je realne kolem 1100. tim padem beru zpet co jsem psal...rozhodit altik a juknout na ten regles s uhlikama.


Jo na tom otáčkoměru něco bude +- 100 rpm u frantíku,pro ně "no problem"..Radost je taky z toho křápu altík vytáhnout..poloosa ven apod..Kua mě se nechce,nechtěl jsem do toho auta dát už ani korunu.

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14760 | Témat: 53

01.01 2014 19:46


NOVON:
To je ta úžasná konstrukce těch frantíků.Hodně jsem nadával na fordy ale ty frantíci jsou to samí možná ještě horší.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

01.01 2014 19:49


Mozna by to chcelo poznat rocnik a sposob regulacie. Uz som pocul o regulacii cez ECU* a to je potom na diagnostiku.
Ak je to "klasika" zatazil bych to na maximum ( ventilator, vsetko vyhrievanie, svetla a pod. ) a potom zmeral otacky, kedy to stupne nad 14V. Ak je "nastup" napatia pri onych 900 ot dostatocne "ostry", "rychly" nehladal bych chybu v altiku ( teda v jeho elektrike ).
NOVON:
volny remen, vadnu volnobezku mozme zavrhnut ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

01.01 2014 20:01


Milos1:
Mozna by to chcelo poznat rocnik a sposob regulacie. Uz som pocul o regulacii cez ECU* a to je potom na diagnostiku.
Ak je to "klasika" zatazil bych to na maximum ( ventilator, vsetko vyhrievanie, svetla a pod. ) a potom zmeral otacky, kedy to stupne nad 14V. Ak je "nastup" napatia pri onych 900 ot dostatocne "ostry", "rychly" nehladal bych chybu v altiku ( teda v jeho elektrike ).
NOVON:
volny remen, vadnu volnobezku mozme zavrhnut ?


Je to Megane PH1 ročník 97..Řemen je napnutý a volnoběžku to nemá..Jak dosáhnu 900,tak to OKAMŽITĚ začne dobíjet 14,2V.Jak už jsem psal,bez světel s ventilátoren,rádiem to dobíjí i na těch 750 rpm

Tento výrobek:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil NOVON dne 01.01 2014 20:07, celkově upraveno 1 krát. (17% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

01.01 2014 20:04


áček:
NOVON:
To je ta úžasná konstrukce těch frantíků.Hodně jsem nadával na fordy ale ty frantíci jsou to samí možná ještě horší.


Jo jsou..,hlavně Renault..
Pěkné,pohodlné auta..mechanika drží,ALE ta elektrika je masakr!!!
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14760 | Témat: 53

01.01 2014 20:10


NOVON:
Tak snad tu záhadu brzo přijdeš
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

01.01 2014 20:17


Asi bych niekde mrkol na spravnu hodnotu volnobeznych otacok. Kolega ma Megana, ale novsieho.
Co tam je za motor?
nahoru

sponzor





01.01 2014 20:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

01.01 2014 20:19


áček:
NOVON:
Tak snad tu záhadu brzo přijdeš


Nj,ale vůbec nemám chuť..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14760 | Témat: 53

01.01 2014 20:20


NOVON:


Nj,ale vůbec nemám chuť..

Cítím s tebou taky bych ji neměl
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

01.01 2014 20:20


Milos1:
Asi bych niekde mrkol na spravnu hodnotu volnobeznych otacok. Kolega ma Megana, ale novsieho.
Co tam je za motor?


1.6 8V ,typ K7M 720..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

01.01 2014 20:50


Podla tohto dokumentu:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

su skutocne volnobezne otacky pre K7M v poriadku ( str 92 ). Teda ak je to ten samy motor.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

01.01 2014 21:16


Milos1:
Podla tohto dokumentu:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

su skutocne volnobezne otacky pre K7M v poriadku ( str 92 ). Teda ak je to ten samy motor.


Jj,je to ten samý motor..Tak,že i v těchto otáčkách to musí dobíjet..Ono to dobíjí i v otáčkách 750 rpm,ale jen bez světel..se zapnutými světly to nedobíjí.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

01.01 2014 21:22


NOVON: no cece ale spravna diagnostika bude vcelku pakarna.
Altik je original, alebo uz meneny? Ak je iny, mrkol bych presne podla typu v akych otackach ma maximalny vykon, potom uz len priemery remenic a nake pocty.

Inak len hruby utok.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email