Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 17 listopadu 2025
Celkem je zde 949 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: smety1
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 452
Online návštěvníků
Návštěvníků: 948
Uživatelů: 1
Celkem: 949

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2012
Příspěvků: 140 | Témat: 18

08.12 2013 20:04


Zdarec panove,
nemate nekdo ethanol 85 v A80 b4?
jedinnej o kom vim ze to ma je Petak85 ale vim ze mu to nejak pres zimu nechtelo fungovat.
Mate s tim zkusenosti jeste nekdo dalsi?

Nechce se mi davat 20k za plyn a jeste zabirat misto pro rezervu krom toho cenovej rozdil po oslabeni koruny je temer zanedbatelnej.
nahoru

sponzor





08.12 2013 20:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

08.12 2013 20:29


Jaký zanedbatelný rozdíl?Jako E85 a LPG*?Kolik najedeš ročně?Na ethanol se vykašli,pokud chceš šetřit běž do plynu..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2012
Příspěvků: 140 | Témat: 18

08.12 2013 20:40


Tak 20k zrovna na učtě nemám přestavba na E85 mi přijde prijatelnějši. E85 stojí 25,40L a LPG* u nás stoji 17,90 az 19,50
zas s LPG* nemůžu do podzemních garaží každej rok snim musís na kontrolu.

Dřív jsem jezdil 30-50k ročně těd tak 10-20k
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2012
Příspěvků: 47 | Témat: 7

08.12 2013 21:38


Dneska jsem tam nalil přes 10l Ethanolu, benzín tam už skoro žádnej nebyl a jezdí to pěkně

btw: Žádnou jednotku tam nemám
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2012
Příspěvků: 140 | Témat: 18

08.12 2013 21:54


bez jednotky? ciste E85 ja mel za to ze bez ni to nejede tak jak ma nemuze se neco posrat kdyz ji tam nemas?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2012
Příspěvků: 47 | Témat: 7

08.12 2013 22:25


Snad ne, nestraš... Ano, jezdi bez jednotky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.9. 2013
Příspěvků: 111 | Témat: 10

08.12 2013 22:55


Ja na to jezdil ve felicii 1.3-jce bez upravy, neredeny a cely leto pohoda. Horsi studeny starty, ale auto jezdilo. V zime je to na nic. Stuhne to na kasi a auto nejelo. Pocitej s vyssi spotrebou. Ja mel u feldy tak 12/100 ethanolu a 6/100 benzinu a to je cenove horsi pak Ecko, ale bez upravy no. Benzin je benzin. Audinku mam pul roku a do ni jen benzin.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

09.12 2013 7:40


Maskot:
bez jednotky? ciste E85 ja mel za to ze bez ni to nejede tak jak ma nemuze se neco posrat kdyz ji tam nemas?
Může..Chudá směs->vyšší teplota spalování->podpálené ventily..
nahoru

sponzor





09.12 2013 7:40


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1655 | Témat: 39

09.12 2013 7:49


NOVON:
Může..Chudá směs->vyšší teplota spalování->podpálené ventily..


e85 i pri chude smesi ma stale nizsi teplotu spalovani nez na benzin. etanol ma obrovske vyparne teplo, hodne ochlazuje motor...

cimz nerikam, ze provoz na chudou je OK.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

09.12 2013 7:55


Maskot: Prosím tě,tak si to spočítej..Když vememe spotřebu 10 litrů ,ať se to dobře počítá..
E85: 10x26=260=2,60 kč/km to je 100 km za 260 kč,1000 km za 2600 kč..
LPG*: 10x18=180=1,80 kč/km to je 100 km za 180 kč,1000 km za 1800 kč..Příjde ti to jako zanedbatelný rozdíl?Mě teda ne!
Přirozeně hájím LPG*,bo s ním mám hodně zkušeností.Navíc u E85 trpí vše gumové v palivovém systému,nabeton odejde čerpadlo..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1655 | Témat: 39

09.12 2013 7:57


NOVON:
Navíc u E85 trpí vše gumové v palivovém systému,nabeton odejde čerpadlo..


Ano, je to dost mozne a stava se to,ze po nejakych 15-20letech veku auta, pri pouzivani E85 skutecne odejde puvodni pal.cerpadlo...

ale co vse gumove ti odejde? kam? povidej, necham se poucit.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

09.12 2013 8:13


toona85:


Ano, je to dost mozne a stava se to,ze po nejakych 15-20letech veku auta, pri pouzivani E85 skutecne odejde puvodni pal.cerpadlo...

ale co vse gumove ti odejde? kam? povidej, necham se poucit.
Teď nevím,zda si ze mě děláš prdel?Přinejmenším asi hadičky,rozpadnou se zevnitř,začnou se drolit a ucpou vstřiky..Řešením by bylo vyměnit je za fungl nové..Jako je to na zvážení každého soudruha.
Pokud si to Maskot (který už je asi stejně rozhodnut) dá do auta,tak aspoň budem znát zkušenosti při dlouhodobějším používání E85 ve starých audinách..Osobně mi to na E85 moc dobře nejelo,nejelo to plynule,prostě to nebylo ono..A to mám MPI*..Možná by to s jednotkou bylo o.k,těžko říct..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1655 | Témat: 39

09.12 2013 8:21


NOVON:
Teď nevím,zda si ze mě děláš prdel?Přinejmenším asi hadičky,rozpadnou se zevnitř,začnou se drolit a ucpou vstřiky..Řešením by bylo vyměnit je za fungl nové..Jako je to na zvážení každého soudruha.
Pokud si to Maskot (který už je asi stejně rozhodnut) dá do auta,tak aspoň budem znát zkušenosti při dlouhodobějším používání E85 ve starých audinách..Osobně mi to na E85 moc dobře nejelo,nejelo to plynule,prostě to nebylo ono..A to mám MPI*..Možná by to s jednotkou bylo o.k,těžko říct..


to jsi kde vycetl tyto moudra? nebo mas osobni zkusenost ze se ti rozpadly hadicky a zalepily vstriky?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2292 | Témat: 28

09.12 2013 9:25


toona85: europske palivove hadice moc nie su stavane na pritomnost alkoholu, casom ich rozsusi. je to iny druh rozpustadla, ako benzin. rovnako ako hadica na alkohol nie je stavana na benzin (ak teda nie je aj aj).

prevadzka s dodatocnou RJ (nazvime to powerbox, nebude to daleko od pravdy) so spotrebou moc smerom dole nezahybe, skor zrovna spotrebu u aut, ktore si ju doposial neupravili same. + by bolo treba asi riesit steny valcov a zmenu predstihu kvoli inej rychlosti horenia, aby casom nepodpalilo ventily. to sa ale tyka aj LPG* do znacnej miery.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1655 | Témat: 39

09.12 2013 10:03


ventYl:
toona85: europske palivove hadice moc nie su stavane na pritomnost alkoholu, casom ich rozsusi. je to iny druh rozpustadla, ako benzin. rovnako ako hadica na alkohol nie je stavana na benzin (ak teda nie je aj aj).

prevadzka s dodatocnou RJ (nazvime to powerbox, nebude to daleko od pravdy) so spotrebou moc smerom dole nezahybe, skor zrovna spotrebu u aut, ktore si ju doposial neupravili same. + by bolo treba asi riesit steny valcov a zmenu predstihu kvoli inej rychlosti horenia, aby casom nepodpalilo ventily. to sa ale tyka aj LPG* do znacnej miery.


neznam jediny pripad, kdy by se rozpadly hadice, a ze se uz nejakych prestaveb udelalo...ani zadne zalepene vstriky. pravda je,ze novsi auta maji pal.vedeni v plastu.

spotreba jde po prestaavbe samozrejme nahoru, vykon lehce dolu. je to kompromis pro zachovani rozumne spotreby. podpalene ventily jsou jen povidacky. doposud nepotvrzeno zadnou seriozni studii ani praxi.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2012
Příspěvků: 140 | Témat: 18

09.12 2013 15:31


Novon: ještě jsem se nerozhodl stejně teď nemám na to peníze

všeobecně mi to přijde postavené na hlavu když ve Skandinávii na to jezdí půlka aut + několik dalších světovejch automobilovejch značek.

u LPG* mě sere jeho pořizovací cena a dlouhá návratnost.
klidně bych měl A80 celej, život dobře se řídí je pohodlná a to že mám švihadla a je bez Klimatizace* mě nesere.

Mám Géčkovou astru vše v elektrice automatická klíma a přesto to svezení není takové spotřeba 4,5-5,2 nafty

je to o prioritách možná jsem blázen mít 20 let staré auto, ale prostě jsem jako kluk kolem A100, A90 , A80 vyrůstal to auto se mi líbí tak ho mám, když bud mít prachy na to dát do toho lgp a vyplatí se mi to, tak proč né, ale nevim zda to bude jezdit jeden dva roky klekne motor něco se posere a třeba na to nebudu mít.
Ale kdo ví co bude zítra, nějak bylo nějak bude.
Já si na to alternativní palivo nějak nastřádám

mimochodem děkuji za rady, víc hlav víc ví
nahoru

sponzor





09.12 2013 15:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

09.12 2013 17:51


Maskot:
Novon:
u LPG* mě sere jeho pořizovací cena a dlouhá návratnost.


s nájezdem 20 tisíc ročně se ti to za rok vrátí...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

09.12 2013 17:58


Maskot: Pokud chceš četřit na spotřebě, tak kup naftu a máš klid
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

09.12 2013 18:18


LPG* nad etanol...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2012
Příspěvků: 140 | Témat: 18

09.12 2013 18:28


Violr: druhé auto na naftu mám ale zas když žena jezdí po městě km sem km tam tak nafta děsně trpí se to ani neohřeje a už parkuje se pak zasíra Turbo* vstřiky včecko

ten benzin se přece jen rychleji ohřeje a na to popojíždění v uvozovkách je vhodnější
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

09.12 2013 20:52


toona85:


to jsi kde vycetl tyto moudra? nebo mas osobni zkusenost ze se ti rozpadly hadicky a zalepily vstriky?


Divej..než se naseru..Maskot má 20 let staré auto a na 90% má 20 let staré hadičky,které "určitě" jsou stavěny i na možnost biopaliv.Já tvrdím,že to s nima pěkně zatočí a stejně tak s železnýma trubkama zevnitř,které AUDI 80 B4 má.Tak buď tak laskav a nedělej ze mě idiota..Díky

BTW: Ať si každý jezdí na co chce,klidně i na sračky..mě je to fuck..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

09.12 2013 20:57


Maskot: Zajeď za toonou85,dá ti tam "etchanol"..On bude vysmátý,bo dobrý kšeft a Ty budeš do roka řešit problémy...

Ve Skandinávii jezdí hodně aut na ééčko,ale ty jsou na to PŘIZPŮSOBENÉ KONSTRUKČNĚ UŽ Z VÝROBY..Jiné materiály palivového systému,jiné pal. čerpadla,jiný soft v řídící jednotce..Není to "hop na krávu a je tele"..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2012
Příspěvků: 140 | Témat: 18

09.12 2013 21:52


Tak se nenasirej ja to nemyslel zle, jak jsem rikal je to forum tak proto se ptam, ucenej z nebe nespadl

Je vas tu celkem velka rada takovej tech stalic co vi co a jak takze proto jsem rad kdyz se k tomu zrovna vy vyjadrite

NOVONE: To chce klid a nohy v teple:-)
Kolik ty si tech A80 vlastne mel ci jsem tak koukal napocital jsem tri a kazda mela jinej motor.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

09.12 2013 21:59


Maskot: Tak pokud to máš na popojíždění po městě tak nemá cenu ani jednu z těch věcí řešit ... Motoru nejlíp svědčí, když se do něj lije to, co je napsáno z výroby
nahoru

sponzor





09.12 2013 21:59


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2012
Příspěvků: 140 | Témat: 18

09.12 2013 22:10


To urcite ale jinak se to resi s platem 100k mesicne a jinak 18,5k mesicne tak jako me by ten plyn uplne nevadil i pres to ze mas zabrane misto pro rezervu kazdej rok te ceka poplatek za kontrolu systemu po 10letech musis menit nadrz rychleji rezne vyfuk nemuzes do podzemnich garazi
Tak chtel jsem se na to podivat i z jineho uhlu nez jen plyn za porizovaci cenu 20+/-k

Jako v dnesni dobe je sposta pohonu, tak jsem chtel zvolit neco ve smyslu porizovaci cena vs. Navratnost

Tenhle mesic jsem projel 2k v benalu jen to hvizdlo a kdyz ted cekam rodinu tak se snazim setrit kde se da kdyz tendle stat je pica a vse tu stoji majland jak svina.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

10.12 2013 7:01


Maskot: To nebylo na tebe,neboj..Jo mám teď 3 tí 80 tku..
a za 16 let, co mám papíry ,24-té auto (různých značek),tak trochu jakýsi přehled mám (trochu se v autech vrtám)..
Ty podzemní garáže se snad dají oželit,ne?Na kontrolu s LPG* jsem chodil vždy jen před STK* (není problém si sám pomazat spoje jarovou vodou,zda není únik).Výfuk odchází rychleji,to je fakt,ale vždycky jsem si navrtal do nejnižšího místa koncového tlumiče 1,5 mm dírku,ať může kondenzát odkapávat (hlavně v zimě se koncák moc neprohřeje).Toto značně prodlouží jeho životnost,mám to i teď,a to v audině plyn nemám-moc s ní nejezdím,asi 10k za rok..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2292 | Témat: 28

10.12 2013 7:27


Maskot: na setrenie je najlacnejsia a najrozumnejsia (zaroven aj najmenej problematicka) cesta kupit take auto, ake sa na dany druh jazdenia hodi. dvojlitrova atmosfera je sice mozno dobry a spolahlivy motor, ale na cisto mestske jazdenie sa nehodi. chce nechce najlepsie by na to bolo zriesit nejaku 4-miestnu nakupnu tasku na kolesach s atmosferickym benzinom okolo 1.2, kludne aj mensi v zavislosti od velkosti auta.

primitivny maly motor dava sancu, ze sa nepokazi, male a lahke auto spolu s lahkym motorom zasa umoznuje, aby to ani v zime nezralo ako kyselina.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

10.12 2013 7:51


Rendoh Dingu!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

10.12 2013 9:22


Maskot:

To urcite ale jinak se to resi s platem 100k mesicne a jinak 18,5k mesicne

něco mi uniklo...?

Maskot:

ze mas zabrane misto pro rezervu

za sedm let jsem neměl jediný defekt, těsnění ve spreji kilotřicet...

Maskot:

kazdej rok te ceka poplatek za kontrolu systemu

5 minut včetně vypsání dokladu, tři kila...

Maskot:

po 10letech musis menit nadrz

tak dlouho to auto mít stejně nebudeš...

Maskot:

rychleji rezne vyfuk

od přestavby mám pořád jeden a ten samý, i kdyby, osm kil...

Maskot:

nemuzes do podzemnich garazi

to je to poslední, co by mě zajímalo...

Maskot:

Tenhle mesic jsem projel 2k v benalu jen to hvizdlo

LPG* kalkulačka návratnosti...?

co tam máš dál...?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2012
Příspěvků: 140 | Témat: 18

10.12 2013 10:56


Ventil: do malé nákupní tašky zas nenaložím tři děti a kočárek.

Do A80 je naskládám s přehledem

scretario: když jezdíš kolem baráku ano klidně jen tešnění ve spreji ale někde v prdeli na druhém konci republiky roztrhla guma a seš namydlenej ne vše je tak jednoduché ano je to praktické zasa na druhou stranu to nevyléčí vše a neznamená, že když jsi 7 let nepíchnul pač si měl štestí na čistou silnici že se to nemůže stát

300,- a 5min času hezký pořád tam musíš dojet a trávit někde zbytečně čas

jsem negativní ano

ale ve výsledku bych šel asi špíše do toho plynu, přece jen ten ethanol ještě není tak vychytanej a do starého vozu se asi moc nehodí

když to na plyn nebude žrát jak maczi A100 20L na 100km

Novon: Evidetně to máš do posledního detailu promyšlené
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email