Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 732 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xkubakoudyx
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 891
Online návštěvníků
Návštěvníků: 732
Uživatelů: 0
Celkem: 732

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Anonymní





18.01 2008 18:10


Coyle připustil, že americké rakety v Polsku jsou schopné nést i jaderné střely
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Coyle v průběhu diskuze na veřejně pronesenou, přímou a dvakrát opakovanou otázku Britských listů byl nucen připustit informace BL z roku 2006, že americké rakety, které USA plánují umístit v Polsku, jsou technicky schopné nést namísto EKV (exoatmospheric kill vehicle) hlavic jaderné hlavice. Bránil ale USA tím, že "MDA o tom ale neuvažuje". Směšný, i když pochopitelný argument loajálního, nicméně poctivého amerického státního úředníka. Přítomný pracovník ruského velvyslanectví nevěřil vlastním uším a byl nejspíše jedním z mála hostů, který ze slovní přestřelky mezi Coylem a Britskými listy pochopil dosah toho, co v tu chvíli bývalý náměstek ministra obrany USA a zbrojní expert Pentagonu řekl.

Co je technicky možné, může se stát. Výměna hlavic v nosiči, který je na takovou operaci technologicky vybaven, je otázkou několika hodin, včetně doplnění řídícího software. Britské listy o tomto "dvojím užití" amerických raket v Polsku psaly už před půl druhým rokem v analýze s titulkem Rakety od Boeingů - peacekeepers pro 21. století?. V Polsku mají být v první fázi nainstalovány střely (Payload Launch Vehicle) na bázi modifikovaného nosiče LGM-30F Minuteman II s EKV hlavicí Raytheon. Rakety nemusí nést pouze EKV (hit-to-kill exoatmospheric kill vehicle, KEI - Alliant Kinetic Energy Interceptor) IR a inerciálně naváděné hlavice, ale mohou nést v návratovém kontejneru i vysoce explozivní střelu (blast fragmentation) či jadernou hlavici omezeného rozsahu. Původně byly v letech 1962-7 konstruovány pro návratový kontejner Mk-11C s hlavicí W56 o síle 1,2 megatuny TNT. Nyní jsou vybaveny modulem Mark 12/12A s jednou až třemi hlavicemi. Pro program protiraketové obrany byly upgradovány v závodech Prime Machine v Salt Lake City. Dnes mohou být napojeny na satelity MilStar (UHF/EHF), FleetSat (AFSATCOM UHF), DSCSIIISCT (ISST SHF), systémy ALCS UHF a další prostředky (např. VLF/LF, SLFCS Antenna). Jak kontrolovat, jaké prostředky jsou právě v silech a jak jsou konfigurovány, zastánci existence americké raketové základny na českém území nic nepraví. Základna bude exteritoriálním územím USA, nenadálá inspekce bude vyloučena. Sila WS-133B-M v rámci modernizačního programu Rivet MILE, ILRP a PIMS jsou kompatibilní i s raketami LGM-118A Peacekeeper MX s dosahem větším než 9 700 km, schopná přepravovat až jedenáct samonaváděcích (MIRV) střel Mark 21, každá s jednou 300kt jadernou hlavicí W-87. Rusko tedy musí počítat s tím, že je technicky možné, aby bylo proti Rusku odpáleno sto deset jaderných hlavic z Polska s dosahem hranic území Ruska do tří minut, zatímco doposud byl start ICBM detekovatelný za 18 minut do dosažení hranic území Ruska (a 22 minut z Ruska do USA). A to za situace, kdy nebude moci Rusko odpovědět protiútokem, neboť jeho střely, hlavice nebo klamné cíle budou eliminovány či zmateny a poškozeny elektromagnetickými impulsy (výstřely) z XBR radaru v Brdech, jehož výkon bude navýšen v tu chvíli na maximální možnou kapacitu (35000-81000 T/R modulů o max. plánovaném impulsním výkonu 37 W) oproti současně deklarovanému stavu (11000 T/R modulů o max. plánovaném impulsním výkonu 2W). To vše je technicky možné, i když to Američané i česká armáda budou logicky popírat. Zásadně to mění strategii i taktiku jaderného útoku i politiku silového zastrašování a vrací to svět do 50. le minulého století. Spojené státy spěchají se stavbou polské základny mimo jiné proto, že letos a příští rok má být demontováno 50 střel Minuteman ze základny Malmstrom AFB.

Není se tedy možné divit Rusům, že je "protiraketová" snaha vlády USA nenadchla. Možný scénář jaderné přestřelky supervelmocí nad Evropou a z Evropy je šílenstvím. Nejen pro Evropu.
nahoru

sponzor





18.01 2008 18:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email