Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 24 listopadu 2024
Celkem je zde 726 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Kalimero43
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 834
Online návštěvníků
Návštěvníků: 720
Uživatelů: 6
Celkem: 726

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 1

28.11 2013 15:47


Zdravim,

Rano som odniesol dceru do skoly, vsetko bolo v poriadku. Auto nastartovalo bez problemov a v pohode som aj dosiel domov. O 2 hodiny neskor som sa chystal prec znova, stlacim startovanie a nic, nieco v motorovom priestore len 2 x cvakne a nenastartuje.
Mal som podozrenie na baterku, tak som pripojil nabijacku. Ukazovala ze je skoro vybita. Nabijal som a asi pri 50% kapacity som si povedal, ze to vyskusam ale stale nic . Obavam sa, ze problem bude niekde inde...

A4 2.0 TFSI* (2009)

Vie niekto poradit ?
nahoru

sponzor





28.11 2013 15:47


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

28.11 2013 16:42


nejdriv ji nabij
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.1. 2014
Příspěvků: 23 | Témat: 4

01.01 2014 20:14


belmondo:
nejdriv ji nabij


nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.10. 2013
Příspěvků: 22 | Témat: 3

03.01 2014 10:38


Nejdřív bych každopádně pořádně dobil baterku, to je základ.
Pravděpodobně ti to pak pofrčí. Pak bych hledal závadu u startéru. Nemusí bejt ani rozbitej, jen zaseklej. Zkus mu dát jednu dobře mířenou kladivem, a taky mrkni jestli nemáš uvolněnej ten kostřící pásek co je mezi motorem, alternátorem a startérem.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

03.01 2014 10:43


ckissi:
A4 2.0 TFSI** (2009)


pocitam este original => dvihla klobuk a odisla
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2012
Příspěvků: 472 | Témat: 56

03.01 2014 16:20


Milos1:


pocitam este original => dvihla klobuk a odisla


asi tak
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.3. 2013
Příspěvků: 4 | Témat: 1

04.01 2014 19:38


Ahoj, mel jsem stejny problem a merenim baterky jsem zjistil, ze odesel jeden jeji clanek, startovani se chovalo presne jak popisujes. vymen akumulator a uvidis, ze ti to nastartuje
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 219 | Témat: 8

04.01 2014 22:01


když nepomůže nová popřípadě jiná baterie na 100% je to startér. Kostra aneb uhlíky když to cuká a vůbec neprotočí (potažmo) startérem.
nahoru

sponzor





04.01 2014 22:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.6. 2012
Příspěvků: 332 | Témat: 26

04.01 2014 22:08


taky muze byt civka KO
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 219 | Témat: 8

05.01 2014 12:19


Rauly:
kdyby byla cívka KO cukalo by v startéru?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14790 | Témat: 53

05.01 2014 13:41


peet81:
Rauly:
kdyby byla cívka KO cukalo by v startéru?

Pokud jsou poškozený upálený kontakty tak cívka může zasouvat ale nespojí je a startér se neroztočí tak že cívka pokud je takto poškozená cvakat může.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 219 | Témat: 8

05.01 2014 13:48


áček:
jooo tak sem nebyl daleko od pravdy Diky. Ale tedy v případě že je propáleno vinutí startér ani necukne jo?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14790 | Témat: 53

05.01 2014 13:52


peet81:
áček:
jooo tak sem nebyl daleko od pravdy Diky. Ale tedy v případě že je propáleno vinutí startér ani necukne jo?

Tam toho může bejt víc. Opálený spínací kontakty na cívce která zasouvá pastorek,krátké uhlíky které už nedosáhnou na kotvu,spálené vinutí ve startéru,poškozený vinutí v rotoru,opálená a čí příliš obroušená kotva pod uhlíkama.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

05.01 2014 14:40


KamilAC:
Nejdřív bych každopádně pořádně dobil baterku, to je základ.
Pravděpodobně ti to pak pofrčí. Pak bych hledal závadu u startéru. Nemusí bejt ani rozbitej, jen zaseklej. Zkus mu dát jednu dobře mířenou kladivem, a taky mrkni jestli nemáš uvolněnej ten kostřící pásek co je mezi motorem, alternátorem a startérem.

Tu ráno ale přes kus nějakýho prkna ideálně napřímo bych to radši nedělal
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email