Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 7 kvě 2025
Celkem je zde 129 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: theefilterride@
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 182
Online návštěvníků
Návštěvníků: 126
Uživatelů: 3
Celkem: 129

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

04.11 2013 8:06


Ahoj všem, nemáte někdo zkušenost s tímto motorem? Všechny reference, co jsem četl na internetu mluví o vysoké spotřebě paliva.
A co spolehlivost a tak dále....
Co je celkově lepší, 4.2 FSI*, nebo 3.0 TFSI*?
Dik moc.
nahoru

sponzor





04.11 2013 8:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.6. 2015
Příspěvků: 107 | Témat: 13

30.10 2015 14:06


Ahoj, taky se o tenhle typ motoru docela zajímám, ale zatím jsem nenašel dostatek uživatelských informací. Za sebe můžu prozatím jen říct co jsem se dozvěděl z netu, různých zahraničních fór a vyprávění.

Např. zde http://www.auto.cz/audi-Kompresor*-ma-novy-motor-3-0-TFSI*-t-7183 najdeš základní info, co to vlastně je a jak to funguje a že písmeno T není ekvivalent pro Turbo*, ale Kompresor*

Co se spotřeby týče, tak počítej v průměru 10 l/100 km, známý má teď novou C7 a jezdí s lehkou nohou dokonce za 8,6l (nicméně tenhle typ motoru je někde jinde oproti 213 kw verzi). Ale je jasné, že jiný řidič, jiná spotřeba. Jinak si ale myslím, že z hlediska provozu by to měl být docela dobrý motor, netuším však, jak je na tom Kompresor* se svou životnosti. Nemá někdo další zkušenosti, o které by se podělil?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.10. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 6

30.10 2015 18:25


Co se týče spotřeby, tak je hodně závislá na stylu jízdy. U ropáka když budeš hodně šlapat na plyn se ti spotřeba zvedne tak max o 2 litry. U benzínu se ti v pohodě zvedne dvojnásobně. Při rozumné jízdě po dálnici se dá jet i za 8,5 l/100km, po okreskách při slušné jízdě do 10 l/100km no a když tomu naložíš tak jsi na 15 l/100km ani nemrkneš, ale za ten zážitek to stojí Zvukový projev roztočeného benzínu je nádhera.
O spolehlivosti zas tak moc napsat nemůžu, mám auto od 236t, teď má cca 255t a s motorem jsem nic řešit nemusel. Jen si to vezme trochu oleje, ale tím jsou TFSI* motory známé. Hodně záleží na oleji jaký tam dáš. Castrol 5W-30 byl absolutně nevhodný (nebo to byl nějaký polský šmejd) Mobil1 Peak Life 5W-50 to hodně zlepšil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.6. 2015
Příspěvků: 107 | Témat: 13

30.10 2015 18:53


Tyhle údaje o spotřebě beru...kamarád přecházel na tu C7 z CC 3.6 FSI*, jediné mínus, které mi teď říkal, že ta audina brzdí motorem hůř, ale to bude dáno jednak obsahem a typem motoru, tak i váhou vozu. Důležitější bylo, že když jsem se ho ptal, jak to jede..tak se tajemně pousmál a řekl, že ku*va dobře
Já bych ropáka utrápil, moc toho nenajezdím a dálky už skoro vůbec ne. Přečetl jsem tady už hodně příspěvků na téma diesel vs. benzín a moje volba je jasná. Problém je, že motorizací 3.0 TFSI* je docela málo, takže pořád hledám a kombinuju.
Díky za TIP na olej, řešil už jsi výměnu oleje v převodovce?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.10. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 6

30.10 2015 19:37


Olej jsem nechával měnit kousek pod Brnem, vesnici si nepamatuju. Ale kluci vypadali, že tomu docela rozumí.
Brždění motorem ..... to si myslím není úplně důležitý parametr.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.6. 2015
Příspěvků: 107 | Témat: 13

31.10 2015 17:20


Jasně, že není..byl to jen takový poznatek. No a když už jsme se tady tak rozpovídali, je na tom motoru něco, co by byla vysloveně bolest nebo na co si dát pozor? Koukám, že máš najeto přes 240 tkm, co rozvody, brzdy nebo samotný Kompresor*?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.10. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 6

31.10 2015 17:27


Brzdy udělal předchozí majitel. Vzhledem k tomu, že je to s-line podvozek, tak brzdy brzdí dobře.
Na kompresoru jsem hned po koupi na doporučení Porsche Smíchov, kde bylo auto na prohlídce, vyměnil řemen. Mám nachystané komplet kladky a řemeny pro Kompresor* atd., ale nějak se mi do toho nechce, protože musí celý předek dolů.
Rozvody jsou řetězové, takže "celoživotní", což je blbost, ale zatím nic nechrastí, tak to neřeším.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.6. 2015
Příspěvků: 107 | Témat: 13

31.10 2015 17:47


Tak to máš docela v pohodě, máš představu, kolik km ten řemen asi vydrží? Já se budu koukat asi i na USA, protože tam je přECI* jen těchhle verzí víc a nájezdy tam jsou kolem 100 tkm, takže počítám, že po dovozu budu řešit asi prvé řadě brzdy a výměnu oleje v převodovce, měl bys doporučení na kotouče, zatím jsem nejvíc četl chválu na ATE nebo Zimmermann...
nahoru

sponzor





31.10 2015 17:47


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.10. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 6

31.10 2015 17:50


S kotoučema ti neporadím. Nevím co tam je a ani nemám s čím srovnávat.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email