Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 1 kvě 2025
Celkem je zde 89 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: DomDomin
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 167
Online návštěvníků
Návštěvníků: 86
Uživatelů: 3
Celkem: 89

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.12. 2011
Příspěvků: 62 | Témat: 12

10.10 2013 6:40


Ahoj všem.

Chtěl bych poprosit o radu s možným nákupem bílé Audi A5 viz odkaz níže. Byl jsem se na ní včera podívat a celkový dojem mi na ní kazí následující věci, které bych potřeboval pomoct zhodnotit + co negativního vás napadne, popř. zkušenosti s tímto modelem a motorizací, a na co bych si měl dát pozor :
- motor - nájezd kilometrů by měl sedět, prodejce mi vytiskl záznam z Cebie a připadá mi to reálné - po otevření kapoty měl motor takový výrazně klapavý zvuk - je to normální? nebo třeba způsobeno nezahřátým motorem? Při jízdě měl pak motor zvuk krásný
- kufr - podle všeho na něm byl škrábanec, který zalakovali, na místě nešlo poznat, že by kufru cokoliv bylo, až na to, že levá spára byla tenší než pravá a nesedělo tedy přesně pravé zadní světlo v kufru vs. v karoserii - a řešením je prý seřízení mechanismu otevírání
- kola - prý příplatková verze za 100k - jsou dost odřené a navíc se pravděpodobně dostal pod lak nějaký kaz, takže jsou všechny 4 v několika místech "nakažené" touto oxidací nebo co to je

http://www.olfincar.cz/auta/audi-a5-32-fsi-quattro-07091364


Předem moc díky za reakce, moc mi to pomůže.
nahoru

sponzor





10.10 2013 6:40


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

10.10 2013 8:23


klapavy zvuk motoru by me asi desil.
mel sem tendle motor v ttcku a byl sem z nej nestastnej. nejel, jen zral.
na priplatkova kola u jeteho vozu jim sere bilej tesak, kor kdyz sou olezly, na to by meli dat jeste slevu nebo at daj hezci.
navic sou hnusny

vem si tam nekoho s pipakem na lak, rekne ti presne co se na tom opravovalo.
sou v cebii zaznamy o nehode?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

10.10 2013 8:43


Pokud ti nesedi spary, ver ze se s vikem kufru nejakym zpusobem manipulovalo - nejcastejsi pricinou je nehoda. Vymluvy ze pomuze serizeni, jsou celkem usmevne.Tenhle motor studeny klapavy zvuk by nemel mit, tedy za predpokladu ze je v poradku. Coz by pri najezdu kila km mel byt...tedy opet za predpokladu ze jej nekdo neuhnal. Ty kola, vzhledem k jejich stavu, budou dobry tak leda na zimu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

10.10 2013 9:42


Citace:
- kufr - podle všeho na něm byl škrábanec, který zalakovali, na místě nešlo poznat, že by kufru cokoliv bylo, až na to, že levá spára byla tenší než pravá a nesedělo tedy přesně pravé zadní světlo v kufru vs. v karoserii - a řešením je prý seřízení mechanismu otevírání


kdyby to bylo tak jednoduche, jak to prezentuji, tak si myslim, ze by to jeste radi udelali, aby do nich nekdo nerypal.

jinak presne to, co tu uz napsali kluci. tyhle kola jsem videl nejdraz za 15k kus (jestli to jsou ty dvojdilne kovane bbs - ty jednodilne by mely byt trochu levnejsi) a jestli jsou olezle, tak nepreju tu fusku clovekovi, co by je chtel opravovat. navic u ojetiny to nijak nezveda hodnotu auta, stejne jako navigace a podobne veci, ktere sice dodelat stoji balik (ofiko navi na C6 stoji PORAD cca 80k a prakticky neni cenovy rozdil mezi auty s a bez) - tenhle typ investici se dobre posloucha, ale nikdo za nej nepriplati. benzinovy, byt studeny motor, co ma klapavy zvuk je nedobre znameni.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

10.10 2013 10:26


kopp1k:

- motor - nájezd kilometrů by měl sedět, prodejce mi vytiskl záznam z Cebie a připadá mi to reálné - po otevření kapoty měl motor takový výrazně klapavý zvuk - je to normální? nebo třeba způsobeno nezahřátým motorem? Při jízdě měl pak motor zvuk krásný


takové obecné resumé:
cvak, cvak, cvak = napínáky řetězu + řetězy od 80000km nahoru + rozvody vzadu = motor ven, druhovýroba skoro nic.
nejen tady je toho celkem dost.
pokud se nepletu, satas ho myslím už dělal...

myslím, že nebudu daleko od pravdy, že tahle na tohle čeká


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us

něco k pokoukání i s odkazem na východ:


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.12. 2011
Příspěvků: 62 | Témat: 12

10.10 2013 11:14


Ahoj díky moc za reakce.

@ belmondo - není v TTčku slabší a podeélně, resp. jiný typ? Slevu bych samozrejmě chtěl, hlavně z důvodu nákupu nových letních a zimních kol. Jinak kdyby neměly ty vady, tak bych si je možná i nechal (prozatím). Záznam o nehodě auto nemá, pípákem to zjistili v tom bazaru, že tam byl škrábanec).

@ vlasta - kdybych do něj šel, podmínkou by bylo určitě seřízení toho kufru. Ten motor nevím no, chtěl bych to s něčím srovnat, ale v okolí auto se stejným motorem nikdo nenabízí, zkusím ještě videa na netu. Jako zimáky bych je i bral, kdyby to nebyly 19tky. Na zimu jsem uvažoval tak 18" možná 17".

@ rnemec - kola jsou právě ty dvoudílné, ale asi bych ani nezkoušel nechat je opravit, spíš střelit.

@ secretario - tím "cvak, cvak, cvak" myslíš 3 cvaknutí nebo nepřetržité? Klapání slyšet nebylo, dokud jsme neotevřeli kapotu a jak jsem psal, vůbec nemám zkušenosti se zvukem V6, ale zvuk při jízdě byl parádní - dnes zkusím zvuk kamarádova BMW E46 330Ci - sice nemá válce do V, tudíž těžko říct, jaká bude vypovídající hodnota, ale za pokus to stojí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 450 | Témat: 15

10.10 2013 11:25


Nene nemyslí 3 cvaknutí.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

10.10 2013 12:05


slabsi byl, tusim o 15kw, konstrukcne nevim. dle me to je furt ta vr6, ale treba se pletu

kola sice prodas, ale tak za 10tis
nahoru

sponzor





10.10 2013 12:05


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.12. 2011
Příspěvků: 62 | Témat: 12

21.10 2013 10:49


Tak jsem se po nějaké době lamentování a přemýšlení znovu vrátil k myšlence koupě Audi viz odkaz v prvním příspěvku -impulsem pro mě bylo shlédnutí videa, kde byla prezentována tehdy nová S5 (tedy 4.2 FSI V8) - na videu byla prohlídka celého vozu včetně běžícího motoru, který měl dost podobný zvuk jako tato A5, takže dle toho soudím, že s motorem nic nebude, snad se nepletu. Plánuju tedy ještě jednu návštěvu bazaru za účelem auto ještě důkladněji obhlídnout, projet a v případě, že bych se rozhodl auto koupit, tak nějakou slevu + seřízení kufru apod.

Jaký na to máte názor ? Popř. o jaké snížení ceny si říct?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

21.10 2013 11:04


kopp1k: Jako pokud ten zvuk myslíš také jakoby "cvakání", tak to je do určité míry charakteristickým znakem TFSI motorů.

A co se týče toho, tak jsi uplatni slevu, ale seřízení toho kufru bych si udělal sám, nebo za někým šikovným skočil, ale nenechával to ně..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.12. 2011
Příspěvků: 62 | Témat: 12

25.10 2013 6:16


Šel jsem do toho, včera jsem si ji přivezl domů. Zatím, po 150km, maximální spokojenost, snad to tak zůstane. Jinak - výko kufru mi srovnali a trošku jsme zredukovali cenu (390k).

Všem díky za rady a komentáře.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

25.10 2013 6:27


Michal.K:
kopp1k: Jako pokud ten zvuk myslíš také jakoby "cvakání", tak to je do určité míry charakteristickým znakem TFSI motorů.

A co se týče toho, tak jsi uplatni slevu, ale seřízení toho kufru bych si udělal sám, nebo za někým šikovným skočil, ale nenechával to ně..
tvoje rady jsou naprosto luxusní....tyvole
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

25.10 2013 9:20


udělej ty napínáky řetězů a řetězy...!
komplet.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.12. 2011
Příspěvků: 62 | Témat: 12

25.10 2013 11:33


Ahoj. Soudíš dle nájezdu/stáří vozu nebo dle mnou popsaného zvuku výše?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

25.10 2013 12:30


kopp1k:
hřebíček na hlavičku.
dle všeho.
řetěz není doživotní (!), u 3.2 zvlášť, s nájezdem jsi na limitu rozvodů a jestli už to cvaká teď, tak bych si asi pospíšil.
ale je to na tobě.
jako klidně to může vydržet dalších dvacet nebo padesáttisíc, jenže ono to zrovna na tomhle motoru jaksi praská rádo a bez varování.
a rozhodně to není charakteristický znak tfsi motorů...
to fakt ne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.12. 2011
Příspěvků: 62 | Témat: 12

26.10 2013 14:20


Pro mě byl právě ten zvuk zarážející, ale po shlédnutí několika videí nových A5/S5, kde byl pohled na nastartovaný motor, je zvuk běžný a v Porsche servisu bylo potvrzeno totéž.

Zatím bych to teda nechal a pokud se objeví náznak problému, tak samozřejmě rozvody udělat nechám.

A každej se někdy splete nebo upíše, zvlášť když jsou označení motoru tak podobné a T je blízko F .
nahoru

sponzor





26.10 2013 14:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

26.10 2013 16:56


po večerech bych pro klid duše doporučil projet web a youtube (timing chain audi 3.2 problem).
nestojí to nic a pokud se ti do budoucna něco nebude zdát, budeš vědět co a jak.
tak ať slouží holka...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

26.10 2013 17:02


Náznaku problému se nedočkáš.Rovnou se to potká.Nevíš jak to kdo servisoval.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.12. 2011
Příspěvků: 62 | Témat: 12

28.10 2013 20:04


@ secretario - ok a díky

@ banditos - náznakem problému mám na mysli změnu zvuku motoru, cvakání nebo plakání. Ještě to ale proberu se servisákem
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email