Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 23 kvě 2025
Celkem je zde 107 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mimimiki
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 207
Online návštěvníků
Návštěvníků: 105
Uživatelů: 2
Celkem: 107

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

30.09 2013 16:34


Ahoj. Dnes jsem to konecne vyzkousel. Nastavil jsem si pomoci VCDS DYNAMIC a muzu rict, ze je to znat. Auto je celkove zivejsi. Lepe reaguje na plyn a jde rychleji do otacek. Jedine minus je tuzsi rizeni v nizsich rychlostech. Ale dle for lze toto upravit tak, ze pro rizeni zustane rezim Comfort nebo Auto. Coz by bylo idealni.

Takze na A4 B8 MY2010 toto lze. Jedine co to pak hlasi v diagnostice je, ze tam neni tlacitko na prepinani rezimu Ale na palubaku je klid.
nahoru

sponzor





30.09 2013 16:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

01.10 2013 18:16


Můžeš napsat nějaké detaily či hodit foto displeje? Už nějakou dobu o tom uvažuji, ale nevím, jestli to má smysl.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.3. 2013
Příspěvků: 36 | Témat: 2

01.10 2013 20:54


Dost zajimavy cteni na tohle tema:

http://a6retrofit.tripod.com/articles/a5vagcodes.html

Rozhodne si dokoduju sklapeni zrcatka na strane spolujezdce. Ted to delam porad manualne, coz je opruz.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

01.10 2013 21:08


To jsem si projel už asi tisíckrát a nyní spíš hledám ochotného člověka z ČB, který by mi za "pivo" něco udělal, protože jsem si já blbec koupil elm327 modul do auta, který neumí tyto fičůrky. Dost mne láká do ADS* pro trochu lepší dynamiku ale moc to asi nenadělá.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2011
Příspěvků: 410 | Témat: 28

01.10 2013 21:18


http://www.youtube.com/watch?v=ydfpxUqT1tk

To maj vsechny B8 ky? Budu kupovat jednu moplet s line a tam myslim neni tlacitko. A jde to na vsech?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.3. 2013
Příspěvků: 36 | Témat: 2

01.10 2013 21:35


karotkasredkvickou:
To jsem si projel už asi tisíckrát a nyní spíš hledám ochotného člověka z ČB, který by mi za "pivo" něco udělal, protože jsem si já blbec koupil elm327 modul do auta, který neumí tyto fičůrky. Dost mne láká do ADS* pro trochu lepší dynamiku ale moc to asi nenadělá.


To ADS* u ne-ADS* auta mi zni trochu jako "pedalovy tuning", ktery uspesne nektere pochybne firmy prodavaji jako chiptuning.

Myslim, ze jsem ti v jinem vlakne drive linkoval, kde koupit za slusny peniz VCDS kabel z Ciny. Do tehle veci neni tezky pustit se sam, staci jen mit kabel a odpovidajici verzi softu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.3. 2013
Příspěvků: 36 | Témat: 2

01.10 2013 21:39


Barry:
http://www.youtube.com/watch?v=ydfpxUqT1tk

To maj vsechny B8 ky? Budu kupovat jednu moplet s line a tam myslim neni tlacitko. A jde to na vsech?


Nepochopil jsem moc smysl te zastavby na linkovanem videu. Pokud vim, tak kouzlo DriveSelectu spociva ve vzduchovem podvozku a elektronicke uzaverce diferencialu. Zastavet si tam tlacitka, aby clovek mohl upravit reakci na danou polohu plynoveho pedalu a reakci prevodovky mi nedava smysl.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2011
Příspěvků: 410 | Témat: 28

01.10 2013 22:42


bds:


To ADS* u ne-ADS* auta mi zni trochu jako "pedalovy tuning", ktery uspesne nektere pochybne firmy prodavaji jako chiptuning.

Myslim, ze jsem ti v jinem vlakne drive linkoval, kde koupit za slusny peniz VCDS kabel z Ciny. Do tehle veci neni tezky pustit se sam, staci jen mit kabel a odpovidajici verzi softu.


Kabel mam origo ross tech verze 12.12
Kdyz to aktivuju co mi to prida mam manual
nahoru

sponzor





01.10 2013 22:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

02.10 2013 1:13


Vyzkousej a uvidis. Je to asi individualni. Takze pro me mix je nejlepsi. Dynamicky na motoru a comfortne na rizeni.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

02.10 2013 1:13


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

02.10 2013 1:15


karotkasredkvickou:
To jsem si projel už asi tisíckrát a nyní spíš hledám ochotného člověka z ČB, který by mi za "pivo" něco udělal, protože jsem si já blbec koupil elm327 modul do auta, který neumí tyto fičůrky. Dost mne láká do ADS* pro trochu lepší dynamiku ale moc to asi nenadělá.


Do CB nepojedu, ale pokud pojedes do Pragl State, tak dej vedet a neni problem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

02.10 2013 15:09


Díky za odkaz, do Práglu občas jezdím, tak se kdyžtak ozvu . Jinak když se podíváš na ty stránky, tak je tam novější grafika MMI*, já mám ještě tutu:

Náhled, klikni pro zvětšení.
, jakou máš ty?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

02.10 2013 18:51


Mam NON MMI* Patrne stejnou. Jen upozornuji, ze bez MMI* se to aktivuje ,,natvrdo,, a nelze pak mody menit. A nebo dle navodu dodelat prepinatko. S MMI* je to na pohodu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2011
Příspěvků: 410 | Témat: 28

02.10 2013 21:16


ja mam MMI* vc navi. Tam pujde i prepinat?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

02.10 2013 21:47


Také mám s navi (ovládání u šaltr páky) a s 6cd changerem na čelním panelu. Ale asi je to tedy universální pro MMI* a to jakékoli.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

29.01 2014 20:21


Tak zítra se do toho pustím. Jen mám trochu dilema, jaký postup použít. Mám MY2009 a postupy jsou dva:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Ten první mi připadá, že je dělaný na MY2010 a ten druhý zase nějak moc jednoduchý..Váš názor?
nahoru

sponzor





29.01 2014 20:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.6. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 5

29.01 2014 21:07


tyjo do toho bych šel taky, zajímalo by mě jak poznám jakou verzi mám MY2010 nebo MY2009... a moc jsem nepochopil jak je to s tím tlačítkem, na návodu vidím jenom drátky a pojistky jak ve videu tak na těch stránkách, tudíž jakým tlačítkem se to přepíná u non MMI* verze?
popř. jak se to dá nastavit natvrdo? to je z toho návodu na audienthusiasts jen prostě skončím před tím MMI* nastavením tím že nastavím na tvrdo dynamic? všechny předchozí kroky jsou stejný?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

29.01 2014 21:18


No najdeš to dle VIN* -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
S tlačítky ti neporadím, ale nastavit natvrdo se to dá.
Set ADS* to specific preset Comfort, Auto, Dynamic or Individual
[09 – Cent. Elect.][Security Access - 16]
[Adaptation - 10] -> Channel 63
Set to 01 - Comfort, 02 - Auto, 03 - Dynamic or 04 - Individual
[Adaptation - 10] -> Channel 64
Set to 01 - Comfort, 02 - Auto, 03 - Dynamic or 04 - Individual
[Adaptation - 10] -> Channel 65
Set to 01 - Comfort, 02 - Auto, 03 - Dynamic or 04 - Individual
[Adaptation - 10] -> Channel 66
Set to 01 - Comfort, 02 - Auto, 03 - Dynamic or 04 - Individual
*Note all four channels needs to be set to the same value.

Jen pokud máš automat a dáš si dynamic, tak ti bude točit pořád zbytečně moc (jako když dáš S na voliči).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

29.01 2014 21:18


Kompletní seznam:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.11. 2013
Příspěvků: 72 | Témat: 6

29.01 2014 21:23


Nechci do toho moc kecat ale mě to dodělaval člen Lumpiq a jsem moc spokojenej. Ja si myslím že se to musí ještě aktivovat ve skrytém menu alespoň mě to tak dělal.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

29.01 2014 21:26


Swanci - ano to máš pravdu, ale jen pokud máš MMI* a budeš si to přepínat. Pokud ho nemáš, tak se to musí nastavit natvrdo - návod pro VitoA3. Jinak ty si to můžeš nastavovat v MMI*?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.11. 2013
Příspěvků: 72 | Témat: 6

29.01 2014 21:31


karotkasredkvickou:
To teď chápu nastaví třeba dynamiku natvrdo. Tak do toho bych bez tlačítka asi nešel.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.6. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 5

29.01 2014 21:32


karotkasredkvickou: já mám manuál, ten VIN* dekoder mi moc nepomohl, neznamená to náhodou ModelYear...? to bych měl buď MY2008 nebo MY2009...
a ten výtažek jak jsi postnul by měl fungovat jen takhle a to pevný nastavení jízdního režimu? nebo je potřeba udělat ty kroky předtím z audienthusiasts..?

Swanci: nemám MMI*
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

29.01 2014 21:36


Swanci: Asi tě nechápu, ale standartně nemáme nikdo (my bez ADS* z výroby) tlačítka, takže pokud sis je nedodělal, tak musíš nastavovat přes MMI*.

VitoA3: Mělo by to být to model year, protože ikdyž má třeba krysimlade auto 2009, tak je to model 2010.

Ten výtažek je pevné nastavení. Kroky z toho audient... by neměli být potřeba. Ještě zkusím pogooglit.
Tak by to tak mělo být. Postupovat dle návodu ode mne výše. Blbé je, že si to nemáš jak ověřit .
Naposledy upravil karotkasredkvickou dne 29.01 2014 21:38, celkově upraveno 1 krát. (13% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





29.01 2014 21:36


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.11. 2013
Příspěvků: 72 | Témat: 6

29.01 2014 21:38


VitoA3:
Jo jsem pochopil nečetl jsem všechno a proto jsem se zamyslel jak to chceš přepínat.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.6. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 5

29.01 2014 21:38


karotka..: už to mám asi to stačí takhle, aspoň podle toho seznamu na audizine...

zítra vyzkouším a taky dám vědět
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.11. 2013
Příspěvků: 72 | Témat: 6

29.01 2014 21:43


karotkasredkvickou:
Jo nastavuju přes MMI* a docela přepínám. Tlačítko zatím nemám ale asi dodělám.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

29.01 2014 21:45


VitoA3: Hodně štěstí, zítra to taky budu dělat.

Swanci: Díky za info, já právě pořád váhám, který z postupů použít. Zkusím napsat uživateli Lumpiq.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.11. 2013
Příspěvků: 72 | Témat: 6

29.01 2014 21:55


karotkasredkvickou:
Zkus ho je fakt dobrej ale teď nemá moc čas.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

29.01 2014 21:57


Mě stačí email, technicky si to udělám sám .
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email