Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 13 června 2025
Celkem je zde 341 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Michal2314
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 241
Online návštěvníků
Návštěvníků: 340
Uživatelů: 1
Celkem: 341

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

06.04 2014 23:27


Fuuuha mno tak to počítám že za to asi taky něco kolem 2000,- položím nicméně díky za rady a jak se něco dovím tak to sem když tak napíšu kdyby někdo řešil stejný problém


edit: takže jsem dneska (7.4.14) byl v Audi (Top Centrum v Kyjově) a cena nových dílů činí: Plastové koleno odvětrání klikové skříně 890 Kč vč. dph, Hadička k sání 521 Kč vč. dph. Já objednal ještě jednu co mám prodřenou takže mě to výjde na skoro 2k takže kdyby měl někdo stejný problém ať ví co ho to bude cca stát
nahoru

sponzor





06.04 2014 23:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

12.04 2014 14:04


Tak je to tu znova odvětrání kliky vyměněno, sání utěsněný, vana přetěsněná, těsnění pod chlazením oleje vyměněno a olej se zase objevil pod autem včera sem ujel asi 40 km a po zaparkování před barákem sem jen ze zájmu mrknul pod auto a našel k mému "potěšení" zase pár kapek oleje... nicméně dneska jsem to nastartoval, zahřál a laboroval a zjistil že mi to cvrká a bublá kolem trubičky od měrky oleje přímo u bloku a taky že to nějak moc tlakuje :-/ vzhledem k tomu že všechny hadičky (a to jich není moc) jsem zapojil správně a správně dotáhl příjde mi jako logické vysvětlení jen to že ta membrána v tom odlučovači oleje který se nachází před škrtící klapkou nefunguje správně popřípadě vůbec a kvuli tomu se tvoří velký tlak v klikové skříni... motor ADR* který vlastním by měl mýt (co jsem zjistil po SZ konzultaci s Vlastou) vnitřní okruh odvětrání klikové skříně který jsem až na plastovou přírubu bloku motoru a odlučovač v sání vyměnil... takže jsem z toho trochu jelen má někdo návrh, nápad kde by mohl být problém?? budu rád za každou odpověď
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

12.04 2014 16:06


Sání odčerpává přetlak vzduchu z klikové skříně.Jestli máš natlakovanou klikovku jako papiňák tak,že ti protlačí olej ven,tak bych se začal zajímat o kompresi motoru.Je totiž možné,že ti netěsné pístní kroužky tlakují spodek motoru tak,že ti sání nestíhá "odčerpávat".Toť můj čistě laický názor.Měl jsem stejný problém kdysi u starého olítaného BMW.Řekl ti Vlasta,kam ta membrána patří?Samotného by mne to zajímalo,protože já na svém motoru nic takového nenašel.Podle mne bude ještě něco na způsob odlučovače oleje taky v té přírubě od odvětrání kliky.Já jí ale nemám plastovou,ale kovovou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

12.04 2014 16:27


No podle Vlasty má ta červená membránka uzavírat vstup do sání (V tom koleni před škrtící klapkou) při zvýšení otáček a zvýšení podtlaku tak aby to nenacuclo olej... jenže k tomu "odlučovači" vede další hadička která se spojuje ještě s jednou a ta ústí do sání za škrtící klapkou tedy v podstatě do "svodů" což jsem pochopil by měl být asi ten uzavřený okruh odvětrání KS které prý motory ADR* mají...

Každopádně s tou kompresí si mi nasadil brouka do hlavy... a vzhledem k tomu že mi trochu prosakuje olej i pod hlavou a pod deklem ventilů tak by nebylo od věci ty tlaky změřit a pokud by se našel problém tak zrovna všecko přetěsnit... ale už mi to pomalu začíná pít krev
Jen mě tak napadlo ,že pokud by byly nějak rozhozené tlaky ve válcích nebylo by to znát třeba na nepravidelném chodu motoru popř. kolísáním otáček atd?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

12.04 2014 17:04


Komprese ve válcích má být u 1.8 ADR* 10,3.
V MPa je to u benzínů 0,9 - 1,4 a hranice opotřebení je 0,75 MPa - dle knihy "Jak na to?"
Pokud bude komprese nízká...tím pádem spodní tlaky vysoké,tak nemá cenu vyhazovat peníze za nová těsnění.Přetlak ti olej stejně protlačí.Nevím,jestli má cenu dávat nové pístní kroužky + výbrus válců...no...To se prohneš.Příčina nízké komprese může být taky v hydraulických zdvihátkách.
Ale zatím bych se neděsil,dokud si nenecháš ty tlaky změřit.Pak se uvidí.Co olej...jakou máš spotřebu?Co svíčky...jsou zamaštěné od spalování oleje?
Nejsem automechanik,ani odborník.Jen jsem měl v životě samé staré pekáče,takže jsem si s nimi "hodně užil".
Nízká komprese je hlavně znát na výkonu,spotřebě oleje a benzínu a taky emisích.
Pokud bys měl kompresi ve všech válcích v háji,tak by ten motor musel být neskutečně olítaný a nebo trestuhodně zanedbávaný.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

12.04 2014 19:25


No celkem mi to neleze do hlavy. Jelikož mám známého na STK* tak tam občas jezdím na diag a emise a vždycky bylo všechno v pohodě.... Naposled jsem tam byl cca před půl rokem (asi 4000km z5) a všechno ok :-\ přece jenom kdyby byli problémy v tomto rozsahu tak by to ovlivnilo složení vyfukových plynů... Co k tomu dodat -» začátkem týdne skusím ty tlaky a napichnu to na vag kdyby něco. Navíc mě napadlo jestli se ta membrána v tom odlučovači nějak "nešprajcla" a neovlivnila ten odvod :-\


edit: jen tak pro info co by vyšel ten výbrus a všecko okolo +-??
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

16.04 2014 13:48


Tak jsem zatím k tomu měření kompresních tlaků nedostal (pokud to půjde tak asi začátkem příštího týdne) nicméně pořád mi vrtala hlavou ta membrána která uzavírá resp. přesměruje odvod z odvětrání klikovky v tom koleni před škrtící klapkou... Tu část sání jsem rozebral a k mému "překvapení" byla membrána šprajclá takovým způsobem že do sání byl otvor asi 3mm a v tom uzavřeným okruhu co jde až za ŠK nebyl skoro žádnej... tak sem se nasral tu sk*rvenou membránu sem vytahl... složil a čekal.. Motor sem zahřál jel jsem to trochu projet a ani kapka oleje... otáčky pěkně stabilní, auto táhlo normálně, nikde nic netlakovalo a pocitově mi přišlo že se zjemnil chod motoru.
Když to vemu kolem a kolem nějak nechápu k čemu to tam vůbec je... každopádně uvidím teď pár dní auto projedu budu sledovat jestli něco poteče a potom na to znova mrknu jestli se dostal olej na škrtící klapku resp. jestli tam je ta membrána potřeba. Od výměny odvětrání sem ujel cca 100 km v podstatě celým spektru otáček a v tom odlučovači nebyla kapka oleje. Pokud to bude v pohodě příjde mi to jako lepší cesta než vyhodit zbytečně 1500+ ,- za ten kus sání s onou membránkou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

17.04 2014 8:43


Jaké má ta membrána VW číslo?
nahoru

sponzor





17.04 2014 8:43


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

17.04 2014 13:22


Luboš75: membrána jako taková číslo nemá... je v tom odlučovači v tom koleně sání (číslo:058 133 357 A). Je na ní jen číslo 37 což teda nevím co má za význam

vypadá asi nějak takhle (cca 25mm široká a ta stopka má 15mm)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

17.04 2014 15:04


A ty jsi tu membránu našel spadlou v přírubě odvětrání na motoru?Tuším,že tu někde byla fotka.....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

17.04 2014 15:19


Ne ta membrána je normálně v sacím potrubí kde ústí odvětrání klikovky do sání (plastové koleno mezi váhou vzduchu a škrtící klapkou)... Obrázek jsem sem dával už dřív ale hodím ho sem znova.

Pro představu je ta membrána uvnitř a vzhledem k podtlaku v sání by měla uzavírat přímý vstup do sání a posílat to až za škrtící klapku kde se navíc ta hadička spojuje ještě s další (vnitřní okruh odvětrání klikovky). Chodí prostě v tom válečku nahoru a dolů a při troše šikovnosti se dá vytáhnout a dostat z5 ale myslím že by právě ani vytáhnout jít neměla jde spíš o to že holka má už něco za sebou a nadělá víc škody jak užitku (už když jsem to rozebíral poprvé tak byla jaksi divně zašprajcovaná a teď po vyčištění se tam šprajcla znova a díky tomu mi to trochu tlakovalo do klikovky)... každopádně ji teď mám venku a s autem jezdím a po víkendu to asi rozeberu a mrknu jestli se dostal olej do sání... pokud né tak problem solved a mám klid

edit: když jsem to včera projížděl tak sem pak jen nakoukl na škrtící klapku a ta byla pořád krásně čistá jako čerstvě padlej sníh, takže doufám že tak i zůstane a po víkendu asi poměřím ty tlaky abych měl klid v duši
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

29.04 2014 14:54


Tak zase něco novýho okolo té mojí krasavice

Kompresní tlaky změřeny ->
Jak už tu psal Luboš75 tak podle knihy "Jak na to" by u nového motoru měli být tlaky mezi 0,9-1,4 baru a hranice opotřebení 0,75 baru.

Proběhlo dvojí měření:
1. válec - 1,25 / 1,25
2. válec - 1,20 / 1,23
3. válec - 1,23 / 1,25
4. válec - 0,85 / 1,05

U toho čtvrtého válce jsme provedli i zkoušku vzduchem a vypadá to že jsou malinko připečený pístní kroužky :-/ teď je otázka co s tím... Někde jsem něco četl že existuje nějaká kapalina (něco jako petrolej?) která se lehce nalije do válce nechá se působit a trošku těm kroužkům pomůže... -> pravda nebo blbost??
Pokud se s tím někdo setkal tak bych byl vděčný za malou radu předem díky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

30.04 2014 15:52


No, budu mít asi s těma válcema taky problém, ale mám strach to zjišťovat, lepší nevědět
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

30.04 2014 19:09


Ty brdo kolik tam máš nalitano. Mám a3 1.8 20v a přetěsňoval jsem jen vanu. Mám tam 370 000km
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

30.04 2014 22:34


WhySoSad: no taky sem si říkal ale tak nadruhou stranu mám zas trochu klid v duši

Tuner2008: podle tachometru něco přes 148 000 ale realita bude o trochu jiná ale trochu nechápu tvoji poznámku... první tři válce mají tlaky srovnatelné s novými jen ten čtvrtý má nějakej problém

Nicméně spalovací prostory jsme kontrolovali i endoskopem -> písty krásně čisté, žádný karbon ani nic tomu podobnýho a na válcích minimum opotřebení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

01.05 2014 9:03


Luckys:
WhySoSad: no taky sem si říkal ale tak nadruhou stranu mám zas trochu klid v duši

Tuner2008: podle tachometru něco přes 148 000 ale realita bude o trochu jiná ale trochu nechápu tvoji poznámku... první tři válce mají tlaky srovnatelné s novými jen ten čtvrtý má nějakej problém

Nicméně spalovací prostory jsme kontrolovali i endoskopem -> písty krásně čisté, žádný karbon ani nic tomu podobnýho a na válcích minimum opotřebení.


Jestli mas chytli pistni krouzek, zkus to proplachnout TEC 2000, ma to takovy zeleny obal. Me to taktez kdysi pomohlo, je to to nejlevnejsi reseni co muzes zkusit.
nahoru

sponzor





01.05 2014 9:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

01.05 2014 11:25


Nicméně spalovací prostory jsme kontrolovali i endoskopem -> písty krásně čisté, žádný karbon ani nic tomu podobnýho a na válcích minimum opotřebení.[/quote]


Počítej,že máš najeto tak o 100 000 km víc.
Ty tlaky....vůbec to nemusí být pístními kroužky.Problém může být ve ventilových sedlech.Pokud by ti třeba odešlo na tom válci těsnění dříku ventilu (což není při nájezdu 250 000 km žádná vyjímka),tak tudy prosakuje olej a ten by se mohl na sedle napékat.Ty tlaky na zbytku válců jsou podle mne pěkné.Důležité je,že jsou skoro stejné.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

01.05 2014 12:16


Luboš75: no právě že jsme zkoušeli i tlakem (bohužel jen obyčejným vzduchem a poslechem ) ale přes hlavu mi přišlo že nic neuniká. Každopádně zkusím něco provést s těma kroužkama a následně znovu změřím tlaky a uvidí se. Hlava se mi teď sundávat nechce jelikož auto potřebuju a mám stejně v plánu tak za měsíc/dva měnit těsnění pod víkem a pod hlavou

Tuner2008: díky za typ... zkusím s tím něco vymyslet
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

01.05 2014 18:59


Luckys:
Luboš75: no právě že jsme zkoušeli i tlakem (bohužel jen obyčejným vzduchem a poslechem ) ale přes hlavu mi přišlo že nic neuniká. Každopádně zkusím něco provést s těma kroužkama a následně znovu změřím tlaky a uvidí se. Hlava se mi teď sundávat nechce jelikož auto potřebuju a mám stejně v plánu tak za měsíc/dva měnit těsnění pod víkem a pod hlavou

Tuner2008: díky za typ... zkusím s tím něco vymyslet


Fakt ten srackolin funguje, asi jako jediny a olej ti vydrzi cistunky dyl
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

24.05 2015 7:16


Jeden poznatek k oranžovému "ventilku" odvětrání kliky v hrdle před klapkou.....

Existují na Aliexpress.com čínské náhražky dílů hrdlo před škrtící klapku :
058 133 356D (FL a "mezityp") - cena cca 2440 Kč
058 133 357A (před FL) - cena cca 1550 Kč
Mám zkušenost s čínskou náhražkou dílu 058 133 356D.
Jako celek je totálně nepoužitelná, ale jako zdroj náhradního dílu (gumový ventilek) se použít dá. Vše ostatní je tam špatně a to tak, že jsem se musel smát

viz téma :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

24.05 2015 10:56


Luboš75: no vzhledem k tomu že v audi si řekli za origo trubku na předfl 1500,- tak bych čínskou náhradu ani neřešil
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

24.05 2015 11:03


Já bych to v případě ceny 1500 Kč "čínou" za 450 Kč taky neřešil....
Ale 2400 Kč už je na můj vkus moc velká zlodějina.
Naštěstí se to povedlo.
Čínská gumička do německého dílu pasuje a zbytek poletí do odpadu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

24.05 2015 12:32


jn pravda.. 2,5k za kus plastu je fakt demence to se zase nějaký Hanz v Ingolstadtu sekl o desetinnou čárku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

24.05 2015 13:18


Spíš ten Hans si k ceně za kterou mu to dodal výrobce přihodil dvě nuly.
Dělal jsem v automotive 10 let a vím, že ceny takových dílů pro automobilku jsou řádově v jednotkách eur za díl.
Cena ND pro zákazníka bývá padesátinásobná, často i vyšší.
nahoru

sponzor





24.05 2015 13:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

24.05 2015 13:23


a tak soudruzi funguje kapitalizmus člověk se tomu musí spíš smát než nad tím brečet...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email