Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 dubna 2024
Celkem je zde 228 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 225
Uživatelů: 3
Celkem: 228

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.1. 2013
Příspěvků: 38 | Témat: 4

15.09 2013 22:33


Dobry den, auto (S8, 4.2, AQH) sa mi zacalo strasne triast, na volnobehu malo divny zvuk a po zaradeni D alebo R s nim strasne trhalo, vybral som sviecky a na jednej strane motora (spolujazdcová strana) boli vsetky 4 cierne. neboli mokré od oleja ale bolo to ako keby boli zadymené. na druhej strane (šoférová) boli tak mierne do siva (to je asi ok nie?) Prekvapuje ma že boli na jednej strane všetky 4 rovnaké. Po vyčistení sviečok už ide motor pekne, žiadna zo spomínaných chýb sa neprejavuje. Nové sviečky som dával pred cca 4 mesiacmi - cca 3000km, sú tam Denso sviečky (benzín/LPG*).
Neviete mi poradiť čo mohlo spôsobiť tento problém?
Ešte ma napadá jedna vec, kým je motor studený tak keď trošku viac na mieste pridam tak z vyfuku vyletí čierny dym. Je to OK? (auto nemá ani jeden Katalyzátor* (tento motor nemá lambdy za katalyzátorom) no aj tak ma prekvapuje že je ten dym čierny)
Spotreba oleja je cca 0,3litra na 1000km, je to veľa či je to OK?
Skúšal som aj vyčistiť škrtiacu klapku, pomenil som všetky podtlakové hadičky.
Na diagnostike sa objavuje chyba 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) P1128 - 35-00 - System too Lean
a niekedy este jedna, to isté akurát Bank 2

Ďakujem
nahoru

sponzor





15.09 2013 22:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

15.09 2013 23:19


bohata směs.Viděl bych to na lambdu ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.6. 2012
Příspěvků: 14 | Témat: 1

15.09 2013 23:59


...ktoru to auto nema, ako pise majitel. uzasne, ze niekedy sa robili auta bez emisnych limiterov vazne, co ti reguluje bohatost zmesy?
prave hlaska z diagnostiky hovori o probleme s korekciou mnozstva paliva.
cierny dym znamena nedokonale spalovanie. vaha vzduchu ok?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.1. 2013
Příspěvků: 38 | Témat: 4

16.09 2013 9:37


Auto má 2 lambdy pred katalyzátorom. Tie tam sú. Písal som len že tam nemám lambdy za katalyzatorom pretože niektoré motory mali lambdy aj za kat.

Váha vzduchu podľa vag funguje. Pozeral som aj hodnoty a podľa všetkého vyzerá že ide dobre.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.6. 2012
Příspěvků: 14 | Témat: 1

16.09 2013 11:54


aha, ale pises ze auto nema katalyzator...trocha to matie
(auto nemá ani jeden Katalyzátor** (tento motor nemá lambdy za katalyzátorom)
nieco ti robi zmes prilis bohatu...dalo by sa preverit cez emisie (zvysene - viac paliva). ak mas oddelene zvody na kazdu stranu valcov tak by to nemal byt problem urcit.
spotreba oleja je primerana na 4.2
napada ma este tlak vo valci. cca uvaha - ak nie je dostatocny, zmes nie je dost stlacena, neprehori tak ako by mala a cmudi...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

16.09 2013 15:46


Předpokládám, že lambdy se při vyhození katu neměnily, že? Tipuju, že už jsou dávno KO, jenom si toho ještě nevšimla diagnostika. Většinou se uvádí, že vydrží okolo 200.000km a pak už umírají. Zrovna se taky chystám na výměnu, ale já je mám čtyři, tak to není úplně levná sranda...
Litr oleje na cca tři tisíce km je celkem v normě, mohlo by to být lepší a mohlo by to být i mnohem horší. Koncernová norma je litr na tisíc, ale to už je docela extrém.
To samý váha vzduchu, pokud je originál, tak už může hlásit naprostý kraviny. Nevím, na kolik vyjde, ale zvážil bych výměnu, pokud nemáš přes diagnostiku potvrzeno, že reaguje rychle a správně...
No a ještě by to teoreticky mohlo být ucpaný benzínový filtr, ten se po čase taky má měnit, unavený benzínový čerpadlo, zvlášť v kombinaci s přicpaným filtrem to může dávat málo paliva. A taky může dělat bordel pokud místo katu je jenom rovná trubka. Pokud tam je něco, co vytváří překážku jako kat, tak by to nemělo vadit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.1. 2013
Příspěvků: 38 | Témat: 4

16.09 2013 17:56


ok tak skúsim si dohodnúť niekoho kto mi premeria tie tlaky. čo sa týka lambd tak jedna bola vymenená ale druha menená nebola (keď tak teraz rozmýšľam .. na tej strane kde boli čierne sviečky, nebola menená), skúšal som už na to pozerať ale je tam dosť blbý prístup.. dá mi to trošku zabrať kým sa k nej dostanem a vymením ju.
Palivový filter som nemenil, menil som však čerpadlo. Šlo tam originál tuším že VDO - 2 cestné. No a namiesto katalyzátoru bude pravdepodobne rovná rúra, musím to overiť.
Zatiaľ vďaka za info
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1608 | Témat: 39

16.09 2013 18:16


co tady blbnete s vahama vzduchu,pal cerpadlem,merenim tlaku a pod bejkarny??? Jasne pise, ze ma problem na 1 strane valcu,takze vaha nebo cerpadlo asi tezko(kdyz je spolecna pro cely motor). Podle popisu problemu je to Lambda* na problemove strane na 99%. Vypis zavad v pameti je jedna vec, stare jednotky jsou dost tupe a benevolentni. V merenych hodnotach nejsou lamdby? Musi byt.

Pripadne jeste to muze byt nejaka netesnost vyfuku na te problemove strane valcu,ktera ovlivni hodnoty sondy.
nahoru

sponzor





16.09 2013 18:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

17.09 2013 0:13


toona85: jsi asi jedinej ktery pořadně čte
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

23.09 2013 16:39


porad dokola, tady neni co vymyslet jak pise tona, tydle motory vsechny maji najeto pres 200 tisic, pritom zivotnost dvoubodove skokove lambdy je dle vyrobce nekde max do 160 tisic....uz pro 220 ma lagy 120 ms a vice, coz tupa RJ nedokaze diagnostikovat, oznacit za problem...pak vam to zere, blbe reguluje smes atd...


a) Lambda* sonda ko, at uz uplne, nebo lagujici (nejspis spalena od LPG*)
b) falesny vzduch pred sondou ve vykukovem traktu, coz ale neverim, protoze tady jsou lambdy pred vlnovcema rovnou na svodech, tam neni kde
c) problem v RJ plynu, otazka je co tam je system, jakou ma topologii (jestli to neni nejaky duplex), take mene pravdepodobne

Ukazka spatne Lambda* sondy

Lagujici

Náhled, klikni pro zvětšení.


Nefunkční vyhrivani

Náhled, klikni pro zvětšení.


Po vymene (jsou tam znat kyslikove soky zapricinene necim jinym, nicmene Lambda* je ok)


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
3
19.Duben 2013 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
4
27.Prosinec 2012 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email