Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 25 dubna 2025
Celkem je zde 128 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Alteran
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 156
Online návštěvníků
Návštěvníků: 126
Uživatelů: 2
Celkem: 128

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.9. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 1

14.09 2013 20:06


Ahoj, uvažuji o koupi A3 s motorem 1.4 TFSI, nějak jsem nevyčetl moc zkušeností s tímto motorem.

Má někdo ověřené informace o poruchovosti? např rozvodové řetězy u TSI atd..

Díky za pomoc
nahoru

sponzor





14.09 2013 20:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.2. 2011
Příspěvků: 606 | Témat: 60

15.09 2013 11:02


kolik kW ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.9. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 1

15.09 2013 14:25


92kW
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.3. 2012
Příspěvků: 477 | Témat: 11

15.09 2013 15:06


jako novou a3 s 1.4 tfsi? ta má snad 90 kw
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.9. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 1

15.09 2013 16:13


nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 42

16.09 2013 10:34


Ahoj,

mám zkušenosti ze škodovek 1.4TSI 92kW - nevím jestli je to stejný motor?

Jedou hezky, malá spotřeba, ale na firmě jsme s nimi měli hodně často problémy - rozvody, turba. Vše nová auta, hodně toho se řešilo ještě v záruce, ale něco už se nestihno....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.9. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 1

16.09 2013 13:27


měl by to být stejný motor, co jsem tam četl tak nic moc, no..
ted teda nevím co koupit..
jestli obyč 1.6 bude lepší, ale zase moc nepojede..
nahoru

sponzor





16.09 2013 13:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

16.09 2013 13:34


mám, ale ten novější... 90kw. to ti asi moc nepomůže..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.2. 2011
Příspěvků: 606 | Témat: 60

16.09 2013 13:40


onlyME: Z hlediska spolehlivosti je jednoznačně lepší ta 1.6, akorát jak říkáš nepojede jak ta 1.4 TSI...záleží jestli upřednostňuješ rychlost nebo spolehlivost Jinak s tím tvým rozpočtem bych už šel do faceliftu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

16.09 2013 14:54


myslel jsem, že problémy s konstrukčně poddimenzovaným řetězem a napínákem řetězu u 1,2tsi a 1,4tsi jsou všeobecně známé.
ten alibismus škodovky ala "charakteristika motoru" mi připomíná naše neverending story s praskajícími rozvodovými řetězy u fiatu 1,3 multijet a padání motorů do nouzového režimu.
tam to mělo podobný scénář.
ve všech autorizovaných servisech se strašně divili a kroutili hlavama, že ty rozvody praskají od 80tis nahoru, že to není možné apod. a až když jsem si dostupné info zjistil sám a zmapoval počet těchto závad, tak to z nich lezlo jak z chlupaté deky, jako že o tom teda ví, že problém je v tom a tom, že se musí preventivně udělat to a to a najednou to šlo udělat na záruku...
to samé s padáním motoru do nouzového režimu, ale to je zase jiná pohádka.
každopádně,
díky malému olejovému plnění motoru je potřeba opravdu důsledně hlídat hladinu oleje, držet ji na maximu, olej měnit ve zkráceném intervalu, jinak dochází k postupnému přidírání napínáku řetězu v důsledku čehož následně dochází k vytahání řetězu, jeho přeskočí nebo přetržení a celý systém je potřeba preventivně měnit cca v 80tis., tedy řetěz samotný a kompletní systém napínáku, tedy kladky, napínáky, vodící lišty včetně pomocných řemenů...!
škoda je na tom ještě hůř.
tam je právě navíc konstrukčně poddimenzovaný i ten řetěz a tam se to mění daleko, daleko, daleko dřív, kvůli tomu měnili dodavatele toho dílu a nové motory mají zpět rozvodový řemen.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

16.09 2013 18:56


secretario: U těch 1,2TSI je spíš opačnej problém s hladinou oleje a to, že přibejvá Po změně dodavatele řetězů už problémy s protažením z výroby nejsou. U motorů, kde se vyměnil pouze řetěz za nový a ozubená kola zůstala původní stále hrozí protažení, proto se teď pracuje, na způsobu, jak měnit i ozubená kola, páč to nejni tak jednoduchý.
Nové motory 1,2TSI s rozvodovým řemenem jsou konstrukčně naprosto jiný motory.
Co se týče 1,4TSI/90kW, tak nejsou nijak zvlášt poruchový.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 344 | Témat: 21

17.09 2013 23:24


ja do A3 zvazuju 2.0 TFSI 147kw
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.9. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 1

18.09 2013 15:24


asi by byl lepší, ale moc nenajedu škoda to trápit po městě
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.2. 2009
Příspěvků: 133 | Témat: 50

07.03 2014 23:08


Mam tu novou a3 1.4 tfsi a od cca 2 do cca 3,5 tis ot motor zacne chrastit.. pak to prestane, ale zacina me to pekne stvat.. je to kovovy chrastivy zvuk., mam najeto presne 20tkm, je to rok 2013
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.9. 2013
Příspěvků: 176 | Témat: 11

22.03 2014 18:28


Pe_pe_k: tiez sa mi to zacalo prejavovat na aute (2.0FSI 2005) ale u mna to je od 3-3,5tis. Bolo mi povedane, ze to moze robit silentblok motora, uz som to avizoval aj v autorizaku a ze vraj "typova zavada", ze staci prehodit SW RJ motora. Spravili a to "hrkotanie" je tam stale. Tak skusim omyl-pokus vymenit silentblok aj s reakcnymi vzperami v ramenici a uvidime.
Inak ten silentblok vyzera ze by to aj mohol byt, lebo ked prsi a dostane sa voda na ten silentblok tak to hrkotanie prestane.
nahoru

sponzor





22.03 2014 18:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.2. 2009
Příspěvků: 133 | Témat: 50

23.03 2014 12:32


matus31:
Pe_pe_k: tiez sa mi to zacalo prejavovat na aute (2.0FSI 2005) ale u mna to je od 3-3,5tis. Bolo mi povedane, ze to moze robit silentblok motora, uz som to avizoval aj v autorizaku a ze vraj "typova zavada", ze staci prehodit SW RJ motora. Spravili a to "hrkotanie" je tam stale. Tak skusim omyl-pokus vymenit silentblok aj s reakcnymi vzperami v ramenici a uvidime.
Inak ten silentblok vyzera ze by to aj mohol byt, lebo ked prsi a dostane sa voda na ten silentblok tak to hrkotanie prestane.


tak to mě to dělá i za deště.. až pojedu na servis, tak jim to tam řeknu, takže doufám, že mě neodpálkujou, že je to normální..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.9. 2013
Příspěvků: 176 | Témat: 11

23.03 2014 13:55


Pe_pe_k: uz som hodil temu na forum s tym problemom, snad sa niekto ozve a bude vediet co to je. sleduj forum A3 technika upravy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

21.05 2014 8:57


Mám scirocco 1.4tsi 118kw a je to takovy svizny lenoch. Najeto 150 000km poruchy motoru zatim zadne. Ale uz bych se asi trikrat rozmyslel nez bych koupil takovy motor.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2013
Příspěvků: 185 | Témat: 11

21.05 2014 10:07


Tuner2008:

To je ten podobný co dávají do Fábky RS? Na ten jsem slyšel rozporuplné názory. Ale že na 150tis km bez poruchy, super.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email