Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 27 kvě 2025
Celkem je zde 143 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Murco
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 216
Online návštěvníků
Návštěvníků: 138
Uživatelů: 5
Celkem: 143

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.6. 2011
Příspěvků: 40 | Témat: 5

23.08 2013 16:12


Zdravím,

po nastartování má motor otáčky správné, tudíž žádné vibrace, ale po chvíli otáčky klesnou a začnou i lehké vibrace. Je vidět, že se v tu chvíli motoru úplně jako nedaří....

Po nastartování jsou otáčky cca na 750 a po poklesu tak na 680.

Už se mi to stávalo i dříve (většinou po smazání všech chyb přes VAG????), ale jednou za 3 měsíce a vždy se to po znovu nastartování dalo do pořádku. Teď je to tak pořád.

Co by to mohlo být? Díky za info.

Hanz
Naposledy upravil Sepulnation dne 24.08 2013 10:57, celkově upraveno 1 krát. (5% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





23.08 2013 16:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2830 | Témat: 181

24.08 2013 10:52


pozri motor 01 kanal 13 14 myslim

a daj hodnoty vstrekovacov
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.6. 2011
Příspěvků: 40 | Témat: 5

24.08 2013 10:56


O.K., až se k tomu dostanu, tak to zkusím. Doufám, že mě to ale do těchto kanalů pustí.

Ještě jsem zjistil, že jsem se mýlil. Když se motor opravdu zahřeje, tak už to nedělá a drží si to správné otáčky....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2830 | Témat: 181

25.08 2013 21:44


na nedymi to na volnobeh?

asi vstreky sa hlasia.

uvidis ked to startnes a zmerias a doporucujem aditivum na precistenie vstrekov priamo na vstreky


http://www.youtube.com/results?search_query=Liqui+ [zkrácená url]
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.6. 2011
Příspěvků: 40 | Témat: 5

25.08 2013 23:17


Jestli to kouří, to nevím, ničeho jsem si nevšiml.


Přiložil jsem log. Zdá se mi, že dva nevykazují úplně dobré hodnoty, ale já se v tom fakt nevyznám....

Poraďte nějaké kvalitní aditivum na vstřiky. Tohle nevypadá špatně:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Děkuju.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.08 2013 9:31


tak to sem zvedavej, co k tomu urgi rekne za diagnozu..

na diagnostiku CMR piezo vstriku je totiz potreba trochu vice, nez proste vycteni 13, 14 kanalu..od analyzy dalsich merenych hodnot, az po fyzicke odmereni prepadu, pripadne odfouknuti na stolici..

satas, vlasta, vaha atd by ti k tomu rekli svoje..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

26.08 2013 9:36


Sepulnation:
Jestli to kouří, to nevím, ničeho jsem si nevšiml.


Přiložil jsem log. Zdá se mi, že dva nevykazují úplně dobré hodnoty, ale já se v tom fakt nevyznám....

Poraďte nějaké kvalitní aditivum na vstřiky. Tohle nevypadá špatně:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Děkuju.

Přesně jak píše Lump!
Proč furt laborujete??Na 3.0 TDI* jsou prostě jasně dané závady které postihnou dříve nebo později každého a budete prostě muset servisovat.
Vykašlete se už na nakej prehistorickej kanál 13 14 takhle se trysky neměří,nato je potřeba spec diag která změří nhk piezzo a pokud to není ok je více než jisté že trysky i kapou.
Jsi z Prahy zastav se zmeřim.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.08 2013 9:51


je na to specialni sw macro, ktere udela sampl(vzorek) cca z jedne minuty, analyzuje proti sobe nekolik hodnot najednou..cteni okamzitych hotnot okem lidskym v jedny metrice, to je jen pro profika, ktery uz to ma v oku, zkusenosti...

i tak ale muze vstrik ukapavat, proto je nejlepsi je kopnout na stolici..pokud ma auto najeto vice jak 200+ na puvodni vstriky, tak pak stolice ani nema smysl (zbytecne prodrazuje celej proces) a je lepsi dat rovnou nove...
nahoru

sponzor





26.08 2013 9:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

26.08 2013 12:09


Nestrašte ma, ja už mám 235.000 ))
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2830 | Témat: 181

26.08 2013 13:39


Lumpiq:
tak to sem zvedavej, co k tomu urgi rekne za diagnozu..


Chlapy doteraz ani jeden z Vas odbornikov mu neodpisal a chalan sa snazi prist co sa mu deje z autom.
My obycajny ludia nemame moznosti ako si dat zmerat vstrek v domacich podmienka a preto sme tu a snazime sa na to prist co najlacnejasou cestov aspon to skusime napojit na VCDS-ko

Vy sa tym zivite tak si svoje impertinentne narazky mozes nechat
Aspon som sa mu snazil nejako pomoct podla toho co viem ja.


No podla mna to vyzera ze ECU* sa snazi dorovnat nerovnovahu vstreku 1 znizenou davkou paliva az -1

v pohode by to malo byt az +-2.5

napriklad na nasom je to vsetkych 6 vstrekov od -0.4 do +0.5


jasne ze piezo vstreky treba von na stolicu a zmerat tam v celom rozsahu
ci netecu ako prasia kolko atd.

vsetko je to naftou co sa tankuje a podla toho je vyrz vstrekov.


@Sepulnation Jestli to kouří, to nevím, ničeho jsem si nevšiml.


skus to nechat klepat 10 min a potom ked sa pohnes a zostane za tebou dym biely vacsinou vstreky sa zacinaju odporucat

nieco ako na videu


Přímý odkaz na youtube video




BTW ja pouzivam Liqud moly asi 5 rokov a spokojnost

a na zaciatku si pisal ''po zmazani vsech zavad ok''

ake zavady to boli?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.6. 2011
Příspěvků: 40 | Témat: 5

26.08 2013 14:49


Díky moc za info. Je mi samozřejmě jasné, že to nikdo z pár čísílek nevyčte, ale chtěl jsem se prostě informovat jestli jsou to skutečně vstřiky a jestli ano, tak zda existuje nějaká alespoň prozatímní záchrana. I z toho důvodu, že vozidlo budu tento týden po více než roce předávat zpět otci a nechci, aby tenhle problém přišel přesně v dobu, kdy mu ho mám vrátit a bude to zas na mě....

Proto se ptám, jak mám v těchto dnech postupovat. Co tam nalít za přípravek, jakou naftu, šlapat pořádně na plyn či naopak jezdit hodně volně.

Auto má 197500 km. Jinak je to 2.7 TDI*, 140 KW.

A poslední věc.... mění se rovnou všechny vstřiky nebo stačí jen ty odešlé? Popřípadě jaká je cena za jeden? Děkuji vám a hlavně Urgimu za info!


Hanz

PS: k těm závadám, které jsem mazal, když se to stalo dříve. Vůbec to nebyly chyby týkající se motoru. Byly to chyby na centrální elektrice, na airbagech atd., na motoru nic.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.08 2013 15:13


Sepulnation: pres internet se konkretne motor spatne diagnostikuje, to neni rada typu nesviti nebo nehraje tamto...chybi zde cit - neni videt jak to kouri, clovek neciti vibrace, neslysi zvuk motoru, neni videt kolik jde do prepadu fyzicky paliva atd..tady opravdu jedine servis, ktery ma zkusenosti z common rail systemy a potrebne vybaceni, kontakty...podle me v kazdem kraji jich nekolik bude, vcetne bosh zastoupeni...kdyz reknes odkud jsi, zkusime nekoho najit, doporucit

nicmene zkusenosti mluvi jasne, jak ma auto k 200 tisicum, zacnou vstriky toto casto delat, kourit sporadicky, vibrovat motor, zhorsi se starty atd. Ma na to i vliv teplota okolni, teplota motoru...moc k vymysleni tam toho neni

postup je jednoduchy, pokud chces mit jistotu, vyndej je a odnes do bosche nebo k nekomu, kdo ma stolici na odfouknuti..nebo je rovnou vymen a jsem si jist, ze budes mit klid...a usetris za stolici...

urgi: na svych strankas inzerujes diagnostiku, takze se tu nestav do role janosika, ktery narozdil od nas vykoristovatelu chce pomoci, plati na tebe stejna pravidla:)...

takovato pomoc je s prominutim naprd..vzit hodnoty z techto dvou kanalu a porovnat je s obecnym doporucenim..to je tak asi jako univerzalni rada "vycistil si konkty, vymenil pojistku"...

znam pripady, kdy byla hodnota max do jedne a auto se klepalo jak drahej pes pri prvnim snehu..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.6. 2011
Příspěvků: 40 | Témat: 5

26.08 2013 15:17


Rozumím. Jsem z Prahy, takže budu potřebovat někoho šikovného odtud. Jak mám tedy zatím s autem zacházet? Ono to totiž někdy udělá a někdy zas ne.... Někde jsem tu četl, že se dají sehnat vstřiky i do 6000 za jeden nebo se pletu? Víc či míň?

Díky.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.08 2013 15:35


ja se specializuji na zazehove motor managementy a tak na CMR nemam vybaveni ani popravde potrebne zkusenosti, takze ti v tomto nepomohu..

satas nebo vlasta ti na to juknou..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.6. 2011
Příspěvků: 40 | Témat: 5

26.08 2013 15:37


Ok, díky. Snad mi sem k tomu někdo z nich něco napíše.... .)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.08 2013 15:45


pokud je to opravdu vstrikama, tak tomu moc uz nepomuzes, max vif aditivem trochu zjemnit chod, snizit mirne kourivost, zpomalit proces umirani..ale to je taky ndividuelni, me osobne to treba pomohlo u dvou vstriku, dva musel ven tak jako tak..

spise si dej pozor na to, kdyby nektery z nich ukapaval, mel si treba problemy se startem, kdy se ti na chvilku jakoby kousne starter a pak rozebehne (to muze delat i spatne el. vedeni starteru, aby to nekoho neplasilo), nebo to hned po startu hodne huli..pak totiz muze ukapnout ventil a propalit pist.
nahoru

sponzor





26.08 2013 15:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.6. 2011
Příspěvků: 40 | Témat: 5

26.08 2013 15:48


Ok, díky za info. Jak dlouho to auto bude takhle "jen" občas vibrovat než to půjde do pr...... úplně?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.08 2013 15:56


nepokousej to dlouho, nestoji to za to (par takovych co podcenovali vstriky u 3.0/2.7 TDI* bylo a pak shaneli spodek motoru)...drzim palce, at to dopadne:)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.6. 2011
Příspěvků: 40 | Témat: 5

26.08 2013 16:24


OK, nebudu. Jen to nechám, co se týče finanční stránky vše na otci.... Už jsem do toho auta investoval dost.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email