Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 6 října 2024
Celkem je zde 1062 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: audilegend
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 726
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1062
Uživatelů: 0
Celkem: 1062

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 11.8. 2013
Příspěvků: 149 | Témat: 44

11.08 2013 15:40


Dnes som skusal zrychlenie pri zaradenej 5-ke rychlost 80 na 120 za 17,94 ....zaradena 3, 60-80 za 3,53.... zaradena 2, 40 na 100 za 8,78 .........
Podla tych cisel auto ide tak na polovicu podla toho ako by malo ist v keby bolo ok, trha, dusi ho, nechce sa mu do otacok
Ked som skusal akceleraciu, bol som sam v aute(80KG), Klima vypnuta, teplota vzduchu 35C,rovinka, na aute 15 palcove kola.
Pri kludnej jazde sa trhanie motora neprejavuje, len pri prudkej.Spotreba je OK.

V zimnych mesiacoch, ked som startoval nezahriaty motor na prvy krat dlhsie startoval a potom ked chytil tak aj hned zdochol, druhy krat uz chytil normalne. Potom ked sa oteplilo chytal uz v pohode.Ale vtedy malo lepsi tah, a pri akceleracii trhalo slabsie a zriedka.


Este je normalne ze ked motor vytocim na neutrale na otackomeri sa rucika priblizi len k 6000 a dalej nic ...A vyfuk dost dymy biely dym ked to vytocim do tych 6......

Nevie mi niekto poradit co s tym? Kde moze byt chyba? Viem ze ma na to vplyv viac veci ale aspo nieco aby som vedel pripadne vylucit zopar veci a zamerat sa na tie co maju na to vplyv...
nahoru

sponzor





11.08 2013 15:40


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.8. 2010
Příspěvků: 526 | Témat: 80

12.08 2013 9:05


Cus.Vyčistit Turbo*, vyměnit vzduchový filtr, A co KAT ??není rozpadly vysypany?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

12.08 2013 11:15


zerkavsky1:
Cus.Vyčistit Turbo*, vyměnit vzduchový filtr, A co KAT ??není rozpadly vysypany?


Co chces proboha cistit na turbu z 1.8T?!?!

Diagnostika rika neco? Teplotni snimac chladici kapaliny OK?
Teoretizovani pres net je super. A co takhle udelat LOG za jizdy? Predevsim vahu vzduchu, a rizeni Lambda* sondy.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

12.08 2013 12:27


toona85: vyčistit ho povenku to taky pomaha
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.8. 2010
Příspěvků: 526 | Témat: 80

12.08 2013 12:53


toona25: by ses divil je to jenom motor nic není nesmrtelné.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

12.08 2013 13:14


zerkavsky1:
toona25: by ses divil je to jenom motor nic není nesmrtelné.


ptam se znovu- co chces cistit na tomto turbu, kdyz ma regulaci bypasem??? rad se necham poucit a dozvim se nove metody.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2217 | Témat: 25

12.08 2013 13:20


presne tak..tam nie je co cistit
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

12.08 2013 13:22


tady je zas radcu od klavesnice,to je bes...

jak rikam,udelat logy jizdy,vahu,tps a lambdu a vlozit sem.pripadne fyzicky zmerit tlak paliva v liste,a tlak turba budikem.

motormanagment techto motoru je docela primitivni,neda zas tolik prace prjit na to kde je chyba.

motormanazment nevyhodnoti spoustu situaci a stavu,napr nepozna posunute rozvody,ikdyz ma snimac vacky (resil jsem nedavno). atd...
nahoru

sponzor





12.08 2013 13:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.08 2013 13:48


vzhledem k tomu, ze tam je obtokac, tak opravdu nechapu co chces cistit:))

v prvni rade je potreba vyloucit, zda-li je problem v rovine pripravy smesi, tedy celem Lambda* regulacniho okruhu, nebo je problem v rovine preplnovani..plus pro sychr zapnout monitoring missfire a sledovat, pokud ECU* zaznamena neco, zdali je to chaoticky napric vsema valcema (spatna smes), nebo jen na vybranych..

tzn. projit v merenych datech aditivni a multiplikativni adaptacni udaje, udaje z teplotniho cidla, delky vstriku a nezavisle live data turbiny v zatezi...

pokud turbina se bude tvarit ok, pokracovat dal...uz tady bys zhruba mel z adaptacnich hodnot vedet, zda ti to utika do bohata, nebo chuda..

abys merenym hodnotam mohl opravdu verit, musis mt jistotu, ze Lambda* funguje jak ma, znam x pripadu, kdy lagujici pomala sonda matla ECU*, jak co do signalizace prilis bohate smesi, tak naopak......

u lambdy je potreba udelat mereni i osciloskopem, diagnostikou u takto stare rj jednotky neodhalis lagovani/delsi dobu na prepnuti dvoubodove Lambda* sondy (mela by byt do 120ms, uz 120 je moc), plus v jakem napetovem pasmu se pohybuje (0,1-0.9V by melo byt)..osobne i vahu bych meril osciloskopem, kvuli dynamice...napeti na vaze by melo litat nekde od 1.3v do 4.x v "plne zatezi" (schvalne v uvozovkach, protoze v garazi tezko zatizis motor do plneho vykonu)

a tady uz najisto vis, jestli je to chuda, nebo bohata smes...podle toho muzes zuzit problem na typicke priciny
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.8. 2013
Příspěvků: 149 | Témat: 44

12.08 2013 19:24


Diagnostika nevyhodila ziadnu chybu.... Vsetky tieto merania som schopny spravit aj s mojou cinskou diagnostikou? Ak ano, aky knal treba zapnut na jednotlive merania?

Inac bohatost zmesy by vedel napovedat aj stav sviecok ?? Co je typicke pre bohatu/chudu ako sa to ozdzrkadli na svieckach ??
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.8. 2010
Příspěvků: 526 | Témat: 80

12.08 2013 21:21


Ok Turbo* je v háji.!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

12.08 2013 21:25


wot111:
Diagnostika nevyhodila ziadnu chybu.... Vsetky tieto merania som schopny spravit aj s mojou cinskou diagnostikou? Ak ano, aky knal treba zapnut na jednotlive merania?

Inac bohatost zmesy by vedel napovedat aj stav sviecok ?? Co je typicke pre bohatu/chudu ako sa to ozdzrkadli na svieckach ??


Kanaly 2 a 7. Log udelat pri plne zatezi od 1500-5500ot/min, na 3 nebo 4 rychlostni stupen.

Chuda smes-svicky ciste bile
Bohata smes-cihlove tmave,v extremu az cerne

Nevynechal bych zmereni tlaku paliva a tlaku turba,bylo jiz receno.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.08 2013 21:36


pokud si nedokazes odpovedet na takoveto zakladni otazky jako je barva svicek, nedokazes si to ani sam aktivne vygooglit (nasel jsem cvicne desitky relevantnich stranek s detailem a popisem behem ani ne minuty), tak se do toho ani nepoustej...

Diagnostika benzinu ma smysl ve chvili, kdy mas nejake zakladni povedomi o funkci spalovacich motoru, schopnost se samostatne ucit, hledat a pracovat s informacemi..

Nikdo te nepovede za rucicku a nebude ti rikat kam mas kliknout, co mas precist, co to znamena, co z toho vyplyva..

Nech to na servisu, usetris si spousty trapeni, casu...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.08 2013 21:41


Jinak cukani v plnem loadu casto zpusobuje ucpany pal. filtr, spatny regulator tlaku paliva...proto je potreba mit zmereny tlak railu jak na volnobeh, tak v castecne zatezi (plnem plynu na volnobeh)..ja to treba delam i za jizdy, mam digitalni tlakomer napojeny mezi privodem a railem a do kabiny vytahlej bnc kabel k osciloskopu...uz se mi takhle podarilo odlovit i vadny vstrikovac, diky anomalii v poklesu tlaku v kontextu ostatnich vstriku..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

12.08 2013 21:43


Lumpiq:
Jinak cukani v plnem loadu casto zpusobuje ucpany pal. filtr, spatny regulator tlaku paliva...proto je potreba mit zmereny tlak railu jak na volnobeh, tak v castecne zatezi (plnem plynu na volnobeh)..ja to treba delam i za jizdy, mam digitalni tlakomer napojeny mezi privodem a railem a do kabiny vytahlej bnc kabel k osciloskopu...uz se mi takhle podarilo odlovit i vadny vstrikovac, diky anomalii v poklesu tlaku v kontextu ostatnich vstriku..


Ucpany palivac na 1,8T jsem jeste nevidel
Vadny regulator tlaku taky ne
Vadny vstrikovac taky ne

S timto problemy nebyly. Zato slabsi pal.cerpadlo to ano. Davalo misto 4bar jen 3bar. V plnem vykonu skubalo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.8. 2013
Příspěvků: 149 | Témat: 44

12.08 2013 21:52


Ano budem to dvat do servisu, len som chcel vediet co by tam mali pomerat aby som trocha aj ja vedel o co go ci to odflakli alebo sa s tym aj trocha zaoberali...Sviecku som mal jednu vytiahnutu, zmes bude chudobna...
nahoru

sponzor





12.08 2013 21:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.08 2013 21:55


Cerpadlo dava az 8 v maximu, regulator ho umravnuje na 3-4 podle aktualniho podtlaku v sani..

Regulator me x krat tak potrapil ze z nej nich mam sediny..naposledy na 4.2, kde nefungovalo podtlakove doregulovava k...vstrikovace jsou bezna vec, jak co do tesnosti (gumicky, ukapavani), tak i tvaru rozprachu, mnozstvi paliva za x impluzu..planuju si proto poridit stolici na jejich kontrolu a cisteni, neni to tak drahe..

Staci se podivat na diagnosticke forum fcd a taje takovych case pripadu miliarda

Jsou to obecne zkusenosti z audi motorů je mozné ze 1.8t na to treba az tak netrpi..ke me jezsi spise veke obsahy na diag..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

12.08 2013 22:10


Lumpiq:
Cerpadlo dava az 8 v maximu, regulator ho umravnuje na 3-4 podle aktualniho podtlaku v sani..

Regulator me x krat tak potrapil ze z nej nich mam sediny..naposledy na 4.2, kde nefungovalo podtlakove doregulovava k...vstrikovace jsou bezna vec, jak co do tesnosti (gumicky), tak i tvaru rozprach, mnozstvi za x impluzu..planuju si proto poridit stolici na jejich kontrolu a cisteni, neni to tak drahe..

Staci se podivat na diagnosticke forum fcd a taje takovych case pripadu miliarda

Jsou to obecne zkusenosti z audi motorů je mozné ze 1.8t na to treba az tak netrpi..ke me jezsi spise veke obsahy na diag..


ad cerpadlo-samozrejme se bavime o tlaku provoznim,idealne merenym pri plne zatezi.o to tu jde. A to jsou ty zminene 4bary. Podtlakova regulace ma zde minimalni vyznam,meni se asi jen o -0,5bar. Ikdyz je odpojena,tak v rezimu castecne zateze si s tim hrave poradi Lambda* regulace. Lze zmerit budikem za 200kc.

Ad regulator-bavime se o konkretni 1,8T B5 a ze zkusenosti jsem nikdy nemel problem s regulatorem. Zminovat atmo 4,2 je mimo tema a misu a navic zavadejici informace pro wot111.

Ad vstrikovace-opet to stejne. Na tomto motoru nikdy nebyl problem,pravdepodobnost minimalni. Rozprach a tvar nema prilis vliv. Vim o cem mluvim,kdyz se na upravenych motorech testuji ruzne trysky pro idealni naladeni afr.vadny vstrik by musel mit velice odlisny prutok vlivem napr ucpani necistotou,nasledkem nejakeho zasahu do pal soustavy(nejake cunarny,odpojeny palivac apod).vstriky na obycejnem MPI* motoru jsou prakticky dozivotni zalezitost,narozdil od TDI*. Forum s miliardami pripadu je mozna jedna vec, prakticke zkusenosti je vec druha . Bezne kdyz zkousim trysky na prutok,tak maji odchylky +/- 6% bez vyznamneho vlivu na chod motoru (vykon,spotreba).Netesne gumky maji vliv jen na volnobeh a castecne zatizeni. Ukapajici MPI* vstrikovace jsem doposud nemusel resit na zadnem aute napric znackami.

jak rikam, 1.8T v B5 je dost primitivni motor,resp ma pomerne tupy manazment. Neresil bych ptakoviny,ale hlavni dulezite komponenty. Nasazovat ihned oscilo s logerem na zakladni mereni povazuju za blbost (sam nasazuju oscilo az u slozitych pripadu), protoze mas surove hodnoty ve voltech a ne v merenych jednotkach,a za druhe je podstatne, jake vstupni data zpracovava RJ motoru (jake data sama prijma, sama "vidi" v merenych hodnotach). Napr u vahy vzduchu...merenim oscilo vis vystupni napeti, ale tim koncis. Kdyz nalogujes kanaly, znas nejen konkretni hodnoty v jednotkach mg/s (pripadne mg/stroke),ale navic si je muzes zasadit do logu otacek motoru. Nevim jak bys toto rozume delal s oscilo...pokud tedy neznas kalibracni hodnoty u vsech vah vzduchu a prevod prutoku na napeti.

Proc to delat tak komplikovane? V jednoduchosti je krasa a sila. Zameril bych se na komponenty,co podlehaji opotrebeni.tj turbina a nejpravdepodobneji to cerpadlo. Lambda* v plne zatezi samozrejme nema vyznam.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.08 2013 22:43


Mam trochu jine zkusenosti a lidi z diag fora fcd taky, nicmene 1.8t primarne nedelam, takze se nebudu poustet do debat, kde nemam konkretni zkusenosti s timto motorem..

Souhlas, podle me pro zakladni diagnostiku staci natocit turbinu, plus se juknou na Lambda* regulaci, adaptacni hodnoty, tlak railu.

Pak pripadne pokracovat dal..

nicmene ted jsem si vsiml vety, ze ma problemy se startem za studena v zime..po startu Lambda* nejede cca minutu a turbina to vliv taky mit nebude..takze to tipujimna slabsi tlak paliva nebo tak neco
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

12.08 2013 22:45


Lumpiq:
Mam trochu jine zkusenosti a lidi z diag fora fcd taky, nicmene 1.8t primarne nedelam, takze se nebudu poustet do debat, kde nemam konkretni zkusenosti s timto motorem..

Souhlas, podle me pro zakladni diagnostiku staci natocit turbinu, plus se juknou na Lambda* regulaci, adaptacni hodnoty, tlak railu.

Pak pripadne pokracovat dal..

nicmene ted jsem si vsiml vety, ze ma problemy se startem za studena v zime..po startu Lambda* nejede cca minutu a turbina to vliv taky mit nebude..takze to tipujimna slabsi tlak paliva nebo tak neco


Taky tipuju na cerpatko, nicmene nejde vyloucit vic zavad najednou (teplotni cidlo...)

Tlak turba-u techto motoru v B5 NENI snimac tlaku v sani(MAP),talze zmereni jedine budikem. Pripadne, mam mraky logu, ze uz jsem schopen jen z logu vahy poznat co se deje s tlakem turba.
Naposledy upravil toona85 dne 12.08 2013 22:49, celkově upraveno 1 krát. (14% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.08 2013 22:48


Mam referencni mereni z jednotlivych motorizaci(protoze se venuji jen audi,tak jich zase moc neni), co jsem si nasbiral, co nemam, to si shanim, nebo dohledavam v sheetech, dokumentaci atd..ale to je jedno, tim mu nebudeme motat hlavu..uz takhle je z toho vyjukanej..

Konecne tu je na foru nekdo, s kym se da poradnebavit o benzinech:)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

12.08 2013 22:51


Lumpiq:
Mam referencni mereni z jednotlivych motorizaci(protoze se venuji jen audi,tak jich zase moc neni), co jsem si nasbiral, co nemam, to si shanim, nebo dohledavam v sheetech, dokumentaci atd..ale to je jedno, tim mu nebudeme motat hlavu..uz takhle je z toho vyjukanej..

Konecne tu je na foru nekdo, s kym se da poradnebavit o benzinech:)


Taky myslim ze se to nejak zvrtlo do hlubkokych vedeckych diskuzi a bude pekne domotanej
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.8. 2013
Příspěvků: 149 | Témat: 44

13.08 2013 16:55


wot111:



Este je normalne ze ked motor vytocim na neutrale na otackomeri sa rucika priblizi len k 6000 a dalej nic ...A vyfuk dost dymy biely dym ked to vytocim do tych 6......



Ten husty biely dym bude sposobeny asi zlym turbom(prepusta olej),alebo EGR* ventil?.. napriklad aj tym slabym zrychlenim z 80 na 120 na 5-ke za 18 sekund je hodne dost, a to auto islo z nizkych otacok, kde to trhanie sa az tak neprejavovalo...keby bol problem s tym cerpadlom/palivovym filtrom aspon z nizkych otacok by sa malo hybat...

Aj na mnozstve oleja vydiet ze sa trati..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

13.08 2013 18:01


wot111:


Ten husty biely dym bude sposobeny asi zlym turbom(prepusta olej),alebo EGR* ventil?.. napriklad aj tym slabym zrychlenim z 80 na 120 na 5-ke za 18 sekund je hodne dost, a to auto islo z nizkych otacok, kde to trhanie sa az tak neprejavovalo...keby bol problem s tym cerpadlom/palivovym filtrom aspon z nizkych otacok by sa malo hybat...

Aj na mnozstve oleja vydiet ze sa trati..



Ty mas na motoru EGR* ventil? Kde?

Mas nejake nove prakticke poznatky z toho co se tady již 4x zminovalo? (Tlak turbiny, paliva...) nebo se bude motor zase opravovat teoretizovanim na foru a "mereni" ve velicinach zrychleni na sekudnu, apodobne nesmyslne jednotky, ktere nemaji vubec zadnou vypovydajici hodnotu?

Proc uz tady nemas vlozeny LOG? udelas ho i tim cinskym kabelem,psal jsem ti to.kanaly 2 a 7.
nahoru

sponzor





13.08 2013 18:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.08 2013 12:24


wot111: Chci se zeptat na jakém autě vlastně problém máš. Máš dotaz v sekci Audi A4, ale motor AGU 1.8T se dával výhradně do A3. Krom Audi se tenhle motor dává ještě do Škoda Octavia.
Možná by bylo dobré, abys uvedl informace o roku výroby, modelu apod.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.2. 2012
Příspěvků: 63 | Témat: 3

14.08 2013 22:42


Tieto motory sú šialené, mám ho aj ja v Octavii I AGU (1999) takto blbla asi 6 rokov a teraz je asi rok pokoj a nič sa nerobilo s tým motorom. Presne tie isté problémy len tá moja mrcha aspoň ťahala keď sa jej chcelo

Predtým sa menila váha vzduchu a bez zmeny, turbína v poriadku a tlačila ako besná. Lambda* bola tiež v poriadku. V 4 origo servisoch (PB Automax, TN Araver, MT Galimex a ešte jeden a na ten si neviem spomenúť) na nič neprišli.
Udájne je nejaký zlý senzor v motore a s tým som odišiel alebo snímač otáčok motora.
Ale moje problémy prestali zo dňa na deň a našťastie je teraz ticho... Nikto si to nevie vysvetliť

wot111: Biely dym by ti z turba nešiel keby žralo olej ale modrý.

Biely dym je úplne bežný na našom Jeepe SRT8 a na mojom Navigatore (obidva V8.) keď je ráno chladno (studený štart) Takže by som to považoval za bežný jav podľa toho ako som si za tie roky všimol aj na ostatných autách...


BTW: Palivový filter by sa mohol prečistiť aj dlhodobou šialenou jazdou?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.8. 2013
Příspěvků: 149 | Témat: 44

20.08 2013 21:30


Je to A3 ....ufam ze to nevadi ze to riesim v sekcii A4, ale prislo mi ze to tu viac zije Mam rozbity ntb tak log z hodnotami budem moct spravit az neskor..No este mam jednu otazku na aute mam seriovy bosh BOV ventil, ten by nemal asi pocut ako odfukuje, nie? Ale mne odfukuje, este pred par mesiacmi ho bolo pocut lepsie teraz je tu uz take slabsie ale stale ho pocut....neviem ci je to dako upravene alebo co, ale vyzera to na pohlad orginal, tak neviem teraz....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2217 | Témat: 25

20.08 2013 21:43


ked Turbo* prepusta olej biely dym moze byt vidiet... uplne v pohode

co sa tyka BOV v serii ho moc nepocut.. len ked davas velky pozor alebo ked je vyhodena hadicka ktora z neho vedie naspat do sania.. aj to by som skontroloval... alebo mas velmi dobry sluch
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

21.08 2013 18:31


Pokud je origo BOV slyšet,tak je asi protržený.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

22.08 2013 12:51


wot111: Můžu tvoje téma přesunout do sekce A3. Souhlasíš?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email