Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 27 kvě 2025
Celkem je zde 137 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Murco
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 216
Online návštěvníků
Návštěvníků: 132
Uživatelů: 5
Celkem: 137

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

18.06 2013 18:01


Ahoj,

Objevila se mi zavada 4807 - system vedeni vyfukovych plynu - prutok prilis maly,(174) zkrat na kostru (P0401)

Nevite cim by to mohlo byt?
Naposledy upravil danielkiraly dne 31.10 2022 17:49, celkově upraveno 2 krát. (90% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





18.06 2013 18:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

18.06 2013 18:09


danielkiraly: tohle jsou klasicke veci na 3.0 TDI* - nejsem si teda jisty, jestli i na 2009+, ale na 2005+ je to uplna klasika. klapky by taky hlasily chybu, u EGR* to zase muze byt krome ventilu samotneho jeste vedeni k nemu a od nej.
pak se samozrejme psychicky pripravuj pomalu (jak rychle je v zavislosti, jakou naftu tam kdo pred tebou lil) na vstriky, rozvody, ... jo, je to vasen.
nastesti to olejove cerpadlo je tam uz vyresene jinak. zatim jsem nezaznamenal, ze by to nekdo resil. snad jeste par let vydrzi.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

18.06 2013 18:21


Podezrivam kabely, konektory, nebo kunu? I to uz jsem zazil...
Naposledy upravil danielkiraly dne 31.10 2022 17:50, celkově upraveno 2 krát. (54% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

20.06 2013 10:09


Takze "servismani" vymenili snimac tlaku vyfukovych plynu G450 a pry to bylo tim. Pousmal jsem se a odjel ze servisu. Neplatil jsem nic, protoze jsem to reklamoval jako skrytou vadu u prodejce.

10km a motor se rozsvitil opet. Paneboze, proc nekdo dela neco, cemu nerozumi? Jasne mu to pise zpetne vedeni ... zkrat na kostru, ten mamlas vymeni snimac tlaku

Nemuzu se na to divat, otevru si asi servis


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us

P.S. puvodne chteli menit levou klapku sani...
Zaver: po rozsviceni elektroniky motoru vymenen EGR* za novy, novy snimac tlaku vyfukovych plynu a auto ma porad tu samou zavadu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2008
Příspěvků: 569 | Témat: 24

20.06 2013 19:32


sice A3 1.9tdi ale pise mi to to stejny, zpetny vedeni vyfukovych plynu - prutok prilis maly.. skrat na kostru..

kdysi sem to zkousel cistit, mel sem to rozebrany, prostoural sem EGR* a to potruby kam az sem dosah, moc daleko ne.) no a asi na den kontrolka zhasla a pak se zas po rozsvitila.. zatim sem to nedoresil .) tak sem zvedavej co to nakonec bude u tebe .)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.3. 2010
Příspěvků: 444 | Témat: 18

20.06 2013 21:11


danielkiraly: Jak je na tom DPF*? Tusim kanal 75 (nebo 25).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

20.06 2013 21:41


DPF* je o.k. je zaplnen na 30%.
Naposledy upravil danielkiraly dne 31.10 2022 17:50, celkově upraveno 1 krát. (74% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2017
Příspěvků: 7 | Témat: 0

23.08 2017 16:42


Ahoj, podařilo se ti vyřešit tento problém, jak? Díky
nahoru

sponzor





23.08 2017 16:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 899 | Témat: 32

24.08 2017 7:52


To by mě taky zajímalo, jestli se to podařilo vyřešit a jak ...
Nechci řikat, že to jsou unáhlený závěry, ale zkrat na kostru to klidně může psát např. s děravou hadicí a to nemluvim o MAF*, po který jít je základ při takových chybách ... Je to prostě řetězec a chce to koukat na všechny jeho součásti ... Ten G450 je sice zvláštní, ale v podstatě není nemožný, aby to způsobil i on a v tom případě to zaplnění z 30% nemusí být vůbec "směroplatný", protože hodnoty z něj ovlivňujou výpočet zaplnění (nemusí to být hned stočenka, třeba "jen" "popojížděčka" ...)
Taky jsem nedávno řešil Passata, kde to házelo nouzák kvůli regulaci (nedosaženo), přitom když jsem to projížděl, tak sice všechno "pomalejší" (jak nafouknutí, tak regulace), ale jinak ukázkový ... DPF* zaplnění 57 z 60g popílku, tak jsem řikal, že bych začal novym DPF* (G450 ukazoval tak 3* tolik oproti "normálu") ... Nakonec se vyměnil DPF* ("samozřejmě" nejlevnější náhrada ) a nevim proč i G450 (je fakt, že často není od věci ho měnit i s DPF*, ale nemusí to být nutný nebo může být potřeba vyměnit spíš nějaký EGT čidlo...) - kupodivu Bosch ... Já to pak dostal na reset popílku a adaptaci G450 a řikam si "no do pr...", nějakej moc vysokej offset a hodnoty (nízký) jako by tam místo DPF* byla trubka ... No nic, po chvíli zase MIL ... Tak reklamace G450 (fakt byl špatnej, i s nezapoj. hadičkama offset přes 800mbar, event. ten samej zápornej dif.tlak při nulovym offsetu), novej offset -1mbar a hodnoty ukázkový, nafouknutí i regulace rychlejší, tak jsem zvědavej, jestli se vrátí zase s nouzákem, ale tipuju, že nějakou dobu ne i když bylo Turbo* namáhaný tim protitlakem od téměř ucpanýho DPF* ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2017
Příspěvků: 7 | Témat: 0

24.08 2017 10:22


Já teď řeším taky zvláštní věc. Mám A4 3.0TDi 4x4 176Kw 2011 automat 7st. DSG*. Autíčko při studenym rozjezdu občas jakoby těžkopádněji i při zahřáti pořád nemá ten správný výkon - je to prostě znát, že ten šestiválec nejede s lehkostí a když toto vnímám, na tuti za krátko se rozsvítí kontrolka motoru a diagnostika hlásí P040100: Systém zpětného vedení výfukových plynů průtok příliš malý. Ale po pár startech se kontrolka zhasne a zase nějaký čas vše ok - autíčko svižné.
K tomu se ale přidala chyba převodovky:P17D800: Omezení momentu kvůli teplotě spojky, která je sice sporadická, ale nepříjemně sníží výkon na pár sekund. Na palubovce to píše"Gearbox malfunction, you may continue driving. Limited functionality." Servisáci mi tvrdí, že to jsou dvě samostatné chyby, které spolu nesouvisí. Jenže já mám pořád takový pocit, že ty systémy jsou prostě nějakým způsobem na sobě závislé, jako by si žily svým vlastním životem Může mi k tomu někdo něco říct? Předem díky.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 899 | Témat: 32

24.08 2017 20:25


U 2011 by víc mohly napovědět Freeze frame data (tj. kdy přesně a za jakých podmínek se chyby zapsaly). Ale je fakt, že přímou souvislost mezi těmahle chybama na první pohled těžko hledat ... Dobrý by bylo zkouknout/porovnat ty teploty z různých čidel při více situacích, apod., aby se dalo vyloučit např. to, že kecá čidlo u tý spojky...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2017
Příspěvků: 7 | Témat: 0

24.08 2017 22:00


Proč to píšu. Hodně jsem brouzdal na audi forech v německu a narazil jsem na zajímavé pohledy fungování diagnostických systémů Audi, kdy například po manipulaci s váhou vzduchu hlásil palubní počítač chybu automatické převodovky a podobné zvláštnosti nejsou vůbec sporadické.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 899 | Témat: 32

25.08 2017 22:50


No jak píšu, vše souvisí se vším, že Ale jak v čem... Až mi to připomíná případ jiný značky (větší auto), kdy zadřená sahara způsobila jak nefunkčnost klimy (a přitom Kompresor* spouštěl, což je možná horší než opačně...), tak přehřívání převodovky (skoro bohužel až "jak jinak" než automat...)
Měřit, měřit a zase měřit
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

25.08 2017 23:45


Ked je vadna vaha vzduchu, je nizsi vykon motoru a preto hlasi aj prevodovka chybu. Takisto
Ak je pridrety motorcek na EGR*, auto nema vykon. Hadze motor aj prevodovku do nudzaku. Ale spojka by sa prehrievat nemala. Ked sa prehrieva, to uz je problem prevodovky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2017
Příspěvků: 7 | Témat: 0

26.08 2017 10:42


No jde o to, že se nejspíš spojka nepřehřívá. Hláška na palubním počítači naskakuje sporadicky a je tam tak 3-5 sekund a zmizne. Objeví se tak 1-2. týdně. Gearbox malfunction, you may continue driving. Limited functionality.Nevěřím tomu, že když se nějaká mechanická součástka přehřeje na teplotu, která už není v normě, s největší pravděpodobností ta teplota za 5s. zas do normy neklesne a týden se neobjeví. To právě spíš ukazuje na elektronickou záležitost. No a ta kontrolka motoru má taky jen sporadickou periodu i když tam může ten EGR* opravdu občas blbnout a jinak ne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2017
Příspěvků: 7 | Témat: 0

26.08 2017 10:44


Závada na váze vzduchu by měla být na diagnostice ale zaznamenaná, nebo ne??? Díky za odpověď
nahoru

sponzor





26.08 2017 10:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

26.08 2017 13:06


Spojky kontroluje mechatronika, tak si mozes vybrat
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2017
Příspěvků: 7 | Témat: 0

26.08 2017 14:17


přesný kod te chyby je P17D800 Omezení momentu kvůli teplotě spojky, typ závady pasivní/sporadický Symptom 8040
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

26.08 2017 14:29


Ked je vadna mechatronika, postupne poskodis prevodovku. Ci je alebo nie je chytena uz dvojspojka sa bez otvorenia neda zistit, mozes tu na firum pisat kolko chces a sam seba presviedcat, ze to nic nie je, ze prevodovka je ok
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2017
Příspěvků: 7 | Témat: 0

26.08 2017 19:12


Mě spíš zajímá, co to teda je. Byl jsem s tím v CAPS Automatic - vyměna oleje, filtrů borec na magnetech nic nenašel, říkal, že je to čisté, auto byl projet a podle něj kdyby to občas nehodilo chybu, tak by měl dojem, že je vše OK. Nastínil postup opravy: Nejprve výměna vedení a části mechatroniky, když to nepomůže tak další část, nebo vyměnit zrovna celou mechatroniku. Podle čísla chybového hlášení Audi, je to prý závada na vedení. Abych to uzavřel. Mě se prostě nelíbí, že v současné době při takových technických vymoženostech v servisech se pořád opravuje systémem POKUS - OMYL. Zkusíme nejdřív něco za 20 tisíc, když to nezabere, tak něco dalšího za 25 a když ani to tak to celé zahodíme a vyměníme to celé za 60.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

26.08 2017 23:44


To áno, ale Ty si neuvedomuješ, že diagnostika nie je vševedko. Tebe píše konkrétne vysoká teplota spojky ak si dobre pamätám (nechce sa mi hrabat dozadu). Takže vysoká teplota tam je (max.povolená je 110st). Kvôli čomu? Buď mechatronika zle reguluje dvojspojku (zväčša) alebo je už opotrebovaná dvojspojka. Diagnostika nepíše zväčša, že treba vymeniť konkretne TOTO a bude to ok...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 899 | Témat: 32

27.08 2017 2:43


glory: no na jednu stranu to tak někdy bohužel je, ale jak by asi x různých "kolegů" řeklo, tak jinak by sis ani na chleba nevydělal... A sám, ač nerad, musim uznat, že tomu tak je a hlavně každej případ je svym způsobem jedinečnej, jinak časově náročnej (i napříč různýmy autama, motorizacema,...) a kolikrát "jen" něco "změřit" (i paralelně, když sériová diag.dost neřekne a i tam můžeš např.v live datech projíždět stovky hodnot...) znamená třeba rozebrat "půlku auta" a navíc mít vybavení za x tisíc, ať už se jedná např. o kvalitní měřáky (skop, různý sondy, ...) a třeba i přechodky, apod. (k vyhnutí se "invazivnějším" zásahům do elektroinstalace, hlavně původní) a do toho se můžou projevit i více či méně související problémy a ... mam pokračovat?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2014
Příspěvků: 32 | Témat: 1

15.11 2017 9:06


A6 4F 171kW 2008 Zdravim, nechci zakládat nové téma .. hází mě chybu P0401 - systém zpětného vedení výfukových plynů - průtok příliš malý - přechodná závada ... rozdělal jsem hliníkové koleno u vzduchové klapky .. bylo silně zacpaný .. po smazání chyby, ráno znova.. co radíte ? Asi mě čeká rozborka Egru ... Děkuji
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

15.11 2017 9:20


Mne to písalo, ked bol sadzami zadrety motorcek EGR*. Vymenil som, pol roka klud a zase. Uz neriesim. Na pristrojovke nesvieti
nahoru

sponzor





15.11 2017 9:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2014
Příspěvků: 32 | Témat: 1

15.11 2017 9:25


Rozsvítí se mě kontrolka žlutý autíčko
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.4. 2014
Příspěvků: 32 | Témat: 1

15.11 2017 18:30


Sorry samozřejmě žlutá kontrolka motoru
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 899 | Témat: 32

15.11 2017 20:16


glory: Jo tohle je to téma, kde se řešila souvislost MAF* a automatu! Tak jen pro info - narazil jsem na auto, který má (nevim proč, logiku hledám marně ) 5A pojistku společnou pro MAF* a automat/mechatroniku... A čeká mě zkoumání imho de facto "opačnýho problému" (tj. podezíram automat, jestli si necucne víc proudu a tím pádem nezbyde dost pro MAF*...), ale vzhledem k tomu, že auto jede pěkně/normálně a zapíše se ta chyba MAF* třeba jednou za měsíc (a to ještě obvykle při údajně plynulý jízdě na dálnici), tak to asi nebude nejjednodušší hledání ... Konkr. tohle:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Mpht2014: Když "přechodně malý průtok" (a navíc zanesený sání), může ještě pomoct jen to vyčištění ...

lubomt: Nechci tě brát za slovo, ale nevim jak přesně chápat "sazemi zadřený motůrek" ... KO/odpálenej motůrek by řj měla poznat/rozlišit od průtoku, byť je to často důsledkem delší dobu zanešený klapky, se kterou musí "bojovat" ... I třeba na škrt. klapce, ap. to píše např. porucha funkce (někdy i el.chyba, apod.) např. když jsou ohoblovaný zuby těch plast.ozub.koleček... S tím jsem se setkal u jedný škrt.klapky, kdy jsem jí prostříkal/dal se do čištění a až pak jsem s ní (blbec) zahejbal a v jednom místě zadrhávala, tak rozborka a i když by stačilo plast.kolečko "za pár", těžko (natož narychlo) sehnat, takže nová klapka... A podobně jsem u jednoho MB ML chtěl "oživit" klapku hlásící chybu prvního poťáku a tam se skutečně až k elektronice dostal "mazut" (prasklý těsnění) a to dost, takže jsem si říkal, že vyčištění by ten poťák mohlo probrat (kontakt a dráhy jinak ok), ale ve finále taky ztráta času...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

15.11 2017 21:42


Bola pridreta ta klapka co ovlada motorcek, zadrhavala coraz castejsie az nakoniec motor skoncil v nudzaku a auto slo ledva 110km. Hore kopcom boj. Problemovo sla aj vymenit
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 899 | Témat: 32

15.11 2017 21:47


Třeba u toho ML je to taky docela "chirurgie", ale např.Touareg jí má hezky přístupnou...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6781 | Témat: 73

15.11 2017 22:11


Mna pomylilo najprv Turbo*, som ho vybral, potom sme prisli na to, ze nereguluje sa EGR*, akonahle sa opravilo EGR*, zacala svietit regeneracia, kedze svietila zavada motoru, zasvinil sa filter castic
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email