Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 21 listopadu 2024
Celkem je zde 321 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tomas dubik
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 825
Online návštěvníků
Návštěvníků: 317
Uživatelů: 4
Celkem: 321

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.4. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 2

16.06 2013 8:42


Zdar,
resim komplet novy podvozek na Audi A4 B5 Avant (z vyroby se sportovnim podvozkem) a potreboval bych rady. Chtel bych totiz zvednout auto na standardni vysku. Nejsem sprinter a strachovani o spodek auta pri prejizdeni nerovnosti me nebavi. Ve web konfiguratorech mi jsou nabizeny jak standardni, tak drazsi vyztuzene pruziny. Ma nekdo zkusenosti s vyztuzenymi pruzinami Monroe (predek SP0068, zadek SP0667)? Standardni verze pruzin Monroe jsou: predek SP0042 a zadek SP3285. Jeste dodam, ze bych pouzil standardni tlumice SACHS (predek 170 811 a zadek 170 815), pac tlumice Monroe jsou v rade diskusi haneny.

Co to souslovi "VYZTUZENE PRUZINY" znamena v praxi (idealne ve spojeni s A4)?

Nikde jsem nenasel zadnou charakteristiku nebo popis rozdilu mezi standardni pruzinou a touto. Ciste teoreticky bych cekal zvysenou tuhost podvozku, lepsi jizdni vlastnosti v zatackach, nizsi komfort pri prejizdeni nerovnosti, mozna i o par milimetru vyssi svetlou vysku, nizsi prosednuti pri plnem zatizeni. To vse je ale jen ma teoreticka uvaha. Mate s
temito pruzinami nekdo zkusenost? Co si o tom myslite i ve spojitosti se zminenymi tlumici SACHS?

Diky za zkusenosti, rady a nazory.
nahoru

sponzor





16.06 2013 8:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 583 | Témat: 8

16.06 2013 9:04


Řešil jsem podobnou věc před dvěma roky.Na autě byl sportovní podvozek H&R který auto snižoval o cca 6 cm.V českých podmínkách je auto na takovém podvozku k ničemu.
Kupoval jsem tlumiče Bilstein a pružiny Lessyofors.
Můj dodavatel dílů mi řekl,že pokud chci šmejd od Monroe,že mi je sežene,ale že to bude celkově jen o pár korun levnější.
Sachs prý už taky není,co býval.
Měl jsem pružiny Monroe vpředu na Opelu Omega a do 5-ti let obě praskly.Zeptej se uživatele Meggy,to je odborník přes dodávky a kvalitu dílů.
Jen počítej s tím,že po výměně si budeš muset zvykat na to,že tvé auto bude vypadat "jako koza".Zvlášť pokud se jedná o B5.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

16.06 2013 9:38


Já jezdil na tlumičích Bilstein (kupoval jsem je nové a byly mi doporuženy spíš ty než Monroe, od monroe maximálně koupit dorazy) vzadu a KYB vepředu + pružiny Eibach (cca -2cm oproti sérii) a na tuhle kombinaci si nemůžu stěžovat. Ideálně přitvrzené a zároveň komfort na ůrovni.
I při použití snížených sportovních pružin a na 17" kolech to byla pořád neskutečná koza, jak píše Luboš75. (můžu poslat foto pro představu)
Ale nebyla šance ani při plně naloženém autě spodkem něco trefit. Nebýt to auto tak vysoko, tak u tohoto podvozku zůstanu, jen já jsem opak toho co chce Seth, mít auto vysoko
Určitě bych kontaktoval uživatele Meggy a ten ti s tím poradí.
O vystužených pružinách slyším prvně v kombinaci s B5 podvozkem......
O gumových podložkách co se zasouvají do závitů pružin, aby se tolik nestlačovaly a tudíž bylo auto vysoko jsem už něco četl, ale do toho bych nešel.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.4. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 2

28.06 2013 9:48


Diky za vsechny informace. Vymena provedena. Konecne vyjedu najezd k domu.

Mam pruziny Losjefors a tlumice Sachs (od Meggyho). Auto se zvedlo asi o 4 cm (oproti drivejsku s pruzinami Weitec). Nicmene stale auto nevypada "jako koza", cemuz zrejme silne napomaha provedeni Karoserie* Avant. Svezeni je, jak se da predpokladat, mene tvrde. Rozumne svizne projizdeni zatacek je ale stale jiste a bezpecne. V nerozumnych rychlostech je pak samozrejme vyssi podvozek s mekcim tlumenim znatelny.

Celkove jsem spokojen.

[update]
Necht se ozve, kdo by mel zajem o sportovni progresivni pruziny Weitec (komplet predni i zadni naprava AU527VA/529, AU527HA/529) pro sportovni podvozek Audi A4 B5. Pruziny jsou v dobrem stavu, neorezle, jen sem tam oderka. Snizeni asi kolem 4 cm, doporucuji v kombinaci se sportovnimi tlumici.
Pridam k tomu zdarma sadu prednich tlumicu s oznacenim 2101G (zrejme Optimal, stari nezname, subjektivne odhadovany stav kolem 70%).
Naposledy upravil Seth dne 28.06 2013 15:38, celkově upraveno 1 krát. (31% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

28.06 2013 15:17


A to já se budu chtít zvýšeného podvozku zbavit Jen stále nevím kde sehnat náhradu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email