Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 15 června 2025
Celkem je zde 523 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Bebe007
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 245
Online návštěvníků
Návštěvníků: 521
Uživatelů: 2
Celkem: 523

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

24.05 2013 10:43


Předevčírem cosi vepředu zapraskalo, za jízdy na trojku nějakejch možná 1300 - 1400 otáček, silnice jako tankodrom, prostě zepředu lup lup lup, jelo to, ale radši jsem skoro zastavil, plížím se na dvojku, nic, přidám, lup lup lup lup, zastavím, pokusím se rozjet, lup lup grrrrr, znovu, grrr, hvízd, auto se skoro nehnulo, zpátečka opatrně, trochu pohyb, lup lup, dopředu lup, zpátečka nejopatrněji, jak to jen jde, auto lehce poskočilo vzad (jako by to, co přeskakovalo a prokluzovalo zapadlo zpět na své místo) a pak začlo plynule couvat, zastavím, stejně opatrně rozjezd vpřed ok, dvojka, lup lup grr, zastavit, rozjezd vpřed grr hvízd, nic. Takže zopakovat si to s tou zpátečkou, opatrně rozjezd, stejně opatrně řadit, ten kilometr ke kámošce jsem sice maximálně s citem, ale úplně v pohodě dojel. Od ní domů jsem si to radši dotáh na tyči, na neutrál úplně v pohodě.

Takže mě napadaj zemědělský vůle v diferáku, který právě dosáhly velikosti zubů
Už když jsem měl to auto poprvé zvedlý, asi měsíc po koupi jsem si při zatočení kolama říkal, že vůle v převodech už jsou nějak dost na hraně únosnosti, ale tak nějak jezdím s citem (když zrovna nemám náladu budit město v jedenáct večer cestou z odpolední průletem po sídlišti s vejfukem z lešeňovky prakticky jen na dvojku a trojku a plnej knedlík u každýho otevřenýho okna:driver2: ) a vydrželo to slušný čtyři roky.

Napadá vás někoho něco jinýho? ještě tak, že by se vevniř úplně rozsypal nějakej z kloubů na poloosách, ale ještě jsem na to nekoukal, zatím jsem odstrojil nárazník, abych viděl vůbec něco a moh pokračovat dál a pak už byla tma.
nahoru

sponzor





24.05 2013 10:43


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.7. 2010
Příspěvků: 157 | Témat: 20

24.05 2013 10:55


lupanie a sem tam zabranie = homokineticky klb KO
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

24.05 2013 11:18


taky bych tipl homo v háji
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2290 | Témat: 28

24.05 2013 11:25


ak by bolo nieco s diferakom, po taktomto zvukovom prejave by si uz asi mal jeho komponenty na ceste, v horsom pripade by si lahla cela prevodovka.

hlavne, ak mas diferak v pici, tak sa auto netaha na tyci, ale hnanou napravou na vyprostovacom podvozku, pretoze inak diferak pracuje a skor ci neskor (obvykle skor nez dojdes) praskne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 412 | Témat: 14

24.05 2013 14:50


pozri najprv homokinetické klby a potom tie drahšie veci.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

24.05 2013 19:06


Hmm, to mě napadlo jako druhá možnost, ještě jsem neměl čas se na to podívat, s tím diferákem a tažením by to i dávalo smysl, myslíte, že spíš vnitřní nebo vnější? Vzhledem k tomu tankodromu, po kterým jsem zrovna jel by to taky ukazovalo spíš na kloub. Každopádně jsem se už radši připravoval na nejhorší a vejkend v prdeli pad autem a záda potom v prdeli ještě větší.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

24.05 2013 19:11


proby:
pozri najprv homokinetické klby a potom tie drahšie veci.
Jetou převodovku seženeš nejspíš levnějc než novej homokineťák, ale zase Převodovka* by mě zabila na celej vejkend. A čas jsou peníze. Takže homokineťák rozhodně lepší než Převodovka*.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

24.05 2013 20:01


Zvedni auto vytoč kola do plného rejdu a otáčej kolem..Pokud je rozsypaný některý z kloubu,tak bude tyčka poloosy házet-nebude se otáčet pěkně v ose..
Kdyby se ti rozsypal dif,tak to ani neodtáhneš...nebo vlastně jo,ale zůstal by ti v kaluži oleje na cestě..
nahoru

sponzor





24.05 2013 20:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

24.05 2013 20:44


jj, asi to bude ono, není čas to ani zvednout, po tejdnu nočních a posledních dvou dnech bez auta, odkázán na těžce předražený MHD (mimochodem výrazně dražší, než jezdit dvoulitrovým benzínem sám po městě), jsem tak rozlámán, že padám na tlamu. Dnes jsem dodělal melouchy, který měly bejt hotový včera nebo předevčírem, bez auta prostě člověk nemůže nic stíhat. Ráno jdu zase do práce a k tomu mám na vejkend Máju. Jsem zvědavej, kdy se k tomu dostanu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

26.05 2013 13:38


Satan Coupe: mam doma jeste obe poloosy z 3A coupe

jinak se taky priklanim k homokynetaku,delal mi to stejny
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

27.05 2013 8:44


jj buznakloub ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

27.05 2013 8:54


maczaCZ:
Satan Coupe: mam doma jeste obe poloosy z 3A coupe

jinak se taky priklanim k homokynetaku,delal mi to stejny


Co za ně?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

27.05 2013 8:55


2Pix:
jj buznakloub ...
buznakloub asi spíš vnější, co? teď tu hrozně chčije a garáž je plná sakra.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

27.05 2013 8:58


Satan Coupe: clovece, mne klokta tedkonc vnejsi, ale do uplny smrti dosel akorat jednou vnitrni ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

27.05 2013 9:00


Mam tu totalni buznu souseda, myslíš, že by něco pasovalo z něj? Třeba koleno?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

27.05 2013 9:02


2Pix:
Satan Coupe: clovece, mne klokta tedkonc vnejsi, ale do uplny smrti dosel akorat jednou vnitrni ...
Vnejsi jsem pred rokem skladal ze dvou. vsechno jsem bral to lepsi:)
nahoru

sponzor





27.05 2013 9:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

27.05 2013 9:21


2Pix:
Satan Coupe: clovece, mne klokta tedkonc vnejsi, ale do uplny smrti dosel akorat jednou vnitrni ...
jo,vnější jsou slyšet, proto je každej vymění jako první, vnitřní se neozvou, tak se nechaj až do smrti.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

27.05 2013 14:44


Satan Coupe:
jo,vnější jsou slyšet, proto je každej vymění jako první, vnitřní se neozvou, tak se nechaj až do smrti.
Vnitřní se projevují vibracemi v "tahu"..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

27.05 2013 18:36


Satan Coupe: 1500 za obe poloosy
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

27.05 2013 19:34


NOVON:
Vnitřní se projevují vibracemi v "tahu"..
Vibrcemi se mi v autě projevuje kde co....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

27.05 2013 23:05


Satan Coupe:
Vibrcemi se mi v autě projevuje kde co....
No tak to je potom blbíčko..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

09.06 2013 11:34


Tak pod tím ležím, klouby vypadaj ok, ale nalevo to hrká i s výstupem z převodovky. Jdu rozdělávat, vidím to, že jsem měl pravdu já.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

09.06 2013 15:21


Levá poloosa OK. Musel jsem řezat jeden šroub na vnitřním kloubu, na druhý straně už jsem zjistil, že budu muset řezat taky, takže jsem musel sundat první díl vejfuku, ten už je dole, ale jdu si lehnout, jdu večer na noční. Pokračování ráno.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

09.06 2013 20:11


ehm.... to ze ti to hrka je normalni vule v prevodovce za ty leta ... tipuju ... mne to tam taky vselijak vrzoskripomlati ...
nahoru

sponzor





09.06 2013 20:11


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

09.06 2013 22:44


Kurva levá je venku, 1 sroub rezat flexou, kurva prava taky muset rezat sroub, uz ted vedet, ze minimalne jeden, takze vydolovat prvni dil vyfuku, potom umrit. Prava kurva poloosa stale na svem miste, ale vypadat taky ok. Zitra pokracovat.

Nemá se náhodou při otáčení jednou poloosou druhá točit obráceně? Já mám stále podezření, že prostě nějak zmizely zuby v diferáku. Třeba je odnesli hnědočeši do sběru
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2290 | Témat: 28

10.06 2013 8:08


Satan Coupe: ma, ale iba ak mas zaradeny kvalt. inac sa moze tocit hnany hriadel podla toho, co bude pri pohybe klast mensi odpor.

keby sa ti omleli zuby v diferaku tak, ze by jedna platena nezaberala, tak sa nepohnes z miesta a najskor by sa satelity zbortili tak, ze by sa ti vysypal komplet cely diferak.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

10.06 2013 13:53


Satan: Proč se s tím tak dupeš?Proč si nevypustíš olej a nevytáhneš tu pravou poloosu i z unašečem ven??Venku se ty šruby řežou lépe,navíc jsou pevnostní 10.9,tak ne že tam pak dáš nějaké "bláto",aspoň imbus 8.8..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

10.06 2013 15:16


NOVON:
Satan: Proč se s tím tak dupeš?Proč si nevypustíš olej a nevytáhneš tu pravou poloosu i z unašečem ven??Venku se ty šruby řežou lépe,navíc jsou pevnostní 10.9,tak ne že tam pak dáš nějaké "bláto",aspoň imbus 8.8..


V práci mám 12,9, nezapomeň, že jsem strojní elektrikář na údržbě To jako, že za ni zatáhnu, a vytáhnu ji ven z převodovky? bez násilí? Díky, já do toho jdu vždycky po hlavě a někdy rozeberu víc než je nutno, někdy to odnesu pěknou borůvkou, jako včera přímo uprostřed nehtovýho lůžka. Nesnáším lidi, co vracej orvaný šrouby zpátky.
Tak uvidím, jestli vytečou i zuby.
Kdyby na tom velkým kole už byly omletý, tak by to mohlo dělat to samý, na vnitřních kloubech jsem neviděl, že by byly manžety protočený a vnější jsem si předloni sám skládal z několika a vybíral ty nejhezčí součástky - kulatý kuličky klece téměř bez otlaků a opotřebení a ty 2 lepší ze 4 vnějších obalů, jenom mi z jedný manžety upadla páska, ale ta manší z hřídele a suchej ještě asi nebude.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

10.06 2013 22:14


Satan: Lehké násilí je vždy potřeba..Sundáš to hliníkové odstínění výfuku u vnitřního kloubu-tuším 3 imbusy M8,vemeš pajsr,strčíš ho mezi unašeč a převodovku a zapáčíš..Unašeč odskočí od převodovky a pak celou poloosu pěkně vytáhneš.Unašeč je u benzínových,4 válcových manuálů jištěn v difu jen pojistným kroužkem,u dieslu a automatu je v difu přišrubovany..,tam jsou ale jiné unašeče..Jo jak budeš páčit,tak opatrně,ať ti nepraskne kartr převodovky..Ju?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

10.06 2013 22:40


Satan:Ještě co se týče te prasklé pásky,tak pokud se tam dostane voda,tak je jedno zda tam vazelina je nebo ne,ten kloub prostě orezne a je po něm..Taky je sice pěkné,že jsi ho poskládal z co nejlepších dílů,ale jak je tam vůle,tak taky je brzy po něm,navíc né každý kloub je uvnitř rozměrově stejný,takové skládání je podle mě o ničem nebo jen na chvíli..Kdyby něco se ozvi,udělám ti dobrou cenu na klouby..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email