Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 271 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 268
Uživatelů: 3
Celkem: 271

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

22.05 2013 23:30


Dnes ke mně přijela jedna stará vrána, že prý špatně startuje a trochu se klepe. Že prý po rozvodech, tak si říkám že je to jasné - je to napadeno kutilem zvaným domácím (s příručkou "Jak na to" v ruce).

Tak se do toho pustím, sundám kryty, koukám fixa nikde, jen trochu omlácené řemenice. Ale řemeny přepnuté jaxviňa, drnkaly jak struny. Tak setrvák na nulu, ryska na čerpadle ani nebyla vidět. Tak sundám vzadu na vačce řemenici a zkusím pravítko. A ouha, vačka je posunutá o skoro 180°! Slovy stoosmdesát. To není o zub nebo dva, to je o kurva moc zubů. A to auto přijelo po ose!

Je tohle vůbec možné? Odpovím si sám, je - auto přijelo po ose. Sakra jak se na tomhle někomu povedlo vůbec nastavit čerpadlo?
Setkali jste se s tím už někdo?

Edit: beru zpět, jsem vůl a ještě ke všemu přepracovaný . Stejně to bylo blbě, majitel to startoval pomocí éteru, dokonce si na to udělal zlepšovák - přímo na sání měl hrdlo - ventilek z kola.
Naposledy upravil t_kali dne 23.05 2013 1:02, celkově upraveno 1 krát. (12% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





22.05 2013 23:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

23.05 2013 0:23


t_kali: A když otočíš klikovkou o 180° měla by přece vačka sedět, ne? A možná se ti ukáže i značka na čerpadle o 180° totiž vačku vůči klikovce přehodit nelze, protože vždy to bude dobře. Jiná věc je otočení vačky vůči čerpadlu o 180° Tam to jde, ale to by to ani nehleslo. Dle mého sis to jen špatně natočil, chtělo přidat o otáčku na klikovce.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

23.05 2013 0:44


rakyroky:
t_kali: A když otočíš klikovkou o 180° měla by přece vačka sedět, ne? A možná se ti ukáže i značka na čerpadle o 180° totiž vačku vůči klikovce přehodit nelze, protože vždy to bude dobře. Jiná věc je otočení vačky vůči čerpadlu o 180° Tam to jde, ale to by to ani nehleslo. Dle mého sis to jen špatně natočil, chtělo přidat o otáčku na klikovce.


Počkej to je nějaké divoké, když otočím klikou o 180°, tak bude 1 válec v DÚ a nemůže to fungovat vůbec.
Ale asi myslíš o 360° a pak máš pravdu a já jsem vůl, že mě to nedocvaklo, v každém případě byla stejně vačka proti klice pootočená asi o 10°, takže jsem to stejně musel předělávat.
Asi jsem už přepracovaný, musím si dát voraz...

Mimochodem jak kdo napínáte řemeny? Máte na to měřák, nebo to máte v ruce?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

23.05 2013 1:08


t_kali: jj, myslel jsem o 360° omlouvám se, proběhlo už nějaký pivko...10° oproti klice už je i dost..
Napnutí předního řemene je daný šipkou a ryskou na napínací kladce, musí se krýt. Dávám tak o 1mm víc do tahu. Zadní rozvod pro čerpadlo napínam tak, aby se mi to líbilo a při tom to jen tak nepřeskočilo Jinak na to napínání řemene čerpadla je předepsaný přípravek - kalibrovaná pružina, která se zahákne za páku té kladky a druhá strana na sloupek držení zadního krytu rozvodů. Má ji někdo?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

23.05 2013 9:23


10 stupnu je dost.Těsně před podkanim jj na zadku by měla byt pružina ale oko a trošku citu a je to
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

23.05 2013 16:39


Řekl bych, že to asi bylo hodně těsně před potkáním.

Já jsem tu pružinku ještě nedávno měl, ale někde mi asi vypadla.
Jinak mám měřák na napnutí řemene, ale nemám pro něj tabulky na Audi, ale jen na PSA, Ford, atd... Tak jestli náhodou někdo nemáte něco podobného a jak moc to utahujete.

Protože sou opravdu experti co to dopnou "na krev" a ten řemen je fakt jak struna, třeba právě na té včerejší.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

25.05 2013 0:52


Čerpadlo o půl zubu dopředu dávám . Napnu přiměřeně . Někdy i 3/4 dopředu . Ty řemeny moc nenapínám , oni stejně trochu povolej když se to přepne . Jen usmrcujou kladky ty "přepínači"...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email