Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 26 dubna 2025
Celkem je zde 76 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lunto
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 158
Online návštěvníků
Návštěvníků: 76
Uživatelů: 0
Celkem: 76

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.5. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 6

18.05 2013 18:47


Zdravím hoši, přemýšlím, že bych si tuhle káru pořídil a chtěl bych se zeptat na pár věcí okolo jako je například spotřeba, spolehlivost, ceny dílů atd.. Prosím kdo auto má, podělte se o vaše zkušensoti, budu vděčnej za každou radu
nahoru

sponzor





18.05 2013 18:47


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

18.05 2013 21:49


Taky zvažuju koupi plnokrevníka , Spotřebu počítej tak 11-16l podle stylu a povahy trasy . Jinak takovéhl auto není na spotřebu,to je na radost

Zde na foru je tu toho o nich dost napsáno tak zkus použít funkci hledat

Edit: Kdyby jsi narazil na pěknou v sedanu do cca 150tis tak mi dej vědět,u nás jich moc není
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

18.05 2013 23:11


co se udržby týče, tak počítej 1.8T v okyně RS nebo S3 x2... původně jsem chtěl S4, ale časem mi došlo, že bych neměl to auto šanci servisovat... nádhernej případ je Speedy_S4... měl jí vymazlenou, ale stálo to peněz.... pokud do toho chceš jít, tak na to musíš mít srdce a peněženku... nebo budeš pak žrát rohlíky jako já se svou bývalou S3
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2234 | Témat: 26

19.05 2013 5:49


suhlasim... pokial si nevies robit veci na aute sam alebo nie si mechanik tak sa na to vyser lebo budes plakat.. financna samovrazda...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.5. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 6

19.05 2013 10:55


Tomikcek: já hledám jenom v Německu, v Česku něco kupovat je sebevražda, už jsem se poučil u auta i u motorky. Teď už jedině Německo... Na autě si dost věcí udělám sám ale úplnej profík zase taky nejsem. Jde mi spíš třeba o ty ceny těch dílů, jako když půjdu dělat třeba brzdy atd.. No nevím, ještě uvidím, popřemýšlím o tom, díky za názory
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

19.05 2013 11:27


Ja jsem vyuceny autotronik takze bych mel rozumet jak elektrice tak i mechanickym castem vozu muzu vedet proc myslis ze budou investice 2x vetsi nez u S3 ? Vzdyt co tak delas za tak nakladny servis ? Jednou rocne olej,raz za 2-3roky rozvody+brzdy a jinak co ? Pokud myslis treba turba tak s tim se musi pocitat prece jenom je to starsi auto

S4 byl mel spis jako srdcovku s kterou najezdim mesicne max 1000km,na popojizdeni mam O1 TDI*

V nemecku hledas kde ? Ja se sem tam divu na mobile.de a nic zajimaveho v me cenove relaci sem tam asi ani nevidel
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.5. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 6

19.05 2013 16:27


Všechno hledam na mobile.de a nebo obcas na autoscout24.de jinak taky studuju autotronika, teď maturuju A ono si reknes co delas za servis ale az jednou pudes delat ty brzdy a kvákneš za ně 20 táců tak si to rozmyslíš Jinak já když bych tu S4ku tak bych jí chtěl v kombajnu a s tím, že bych to měl jako na denní ježdění..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

19.05 2013 16:44


Tak ono se musí počítat stím že už to nějaký ten výkon má takže to musí i dobře brzdit Na denní ježdění bych si ovšem takové auto v žádém případě nekoupil ... Pokud chceš slušně létat s hezkou spotřebou ta bych volil třeba 3.0TDi a nebo 330d od BMW,jednu dobu jsem se s tím vozil a jelo to hoodně hezky za pěkných 8l nafty,možná že si ho ještě koupim místo té S4
nahoru

sponzor





19.05 2013 16:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

19.05 2013 20:26


pokud budes vybirat tak jak u jinych aut bez ohledu na to zda je to S nebo RS,tak bych z investic nemel strach.Otazka je v jakem stavu je auto ktere chces koupit.
Jestli hledas auto podle nejnizsi ceny,tak obavy jsou na miste
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.5. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 6

19.05 2013 20:38


No tak řeknu to naférovku, koukal jsem na mobile.de a za těch zhruba 4000 éček no, třeba tohle http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-s4-avant [zkrácená url]

a nebo pak třeba tohle http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-s4-avant [zkrácená url]
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

19.05 2013 20:41


Obě vypadají docela hezky ... škoda že to jsou avanty,asi budu muset slevit ze svých požadavků a zahrnout do výberu i toho kombika
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.5. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 6

19.05 2013 20:44


Já chci jedině kombíka, sedan se mi nelíbí, jsem zatíženej na kombajny
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

19.05 2013 20:51


Mě zas nejde uplně dohromady iluze sportovního charakteru a kombika Ale tak každému se líbí něco jiného
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

19.05 2013 20:57


Tomikcek: tak to jsme dva! ...
Jinak S-ka jsou auta pro radost a ne na denní ježdění a nájezdu x desítek tisíc ročně, včetně vození cementu atd ... Na to jak říká Tomikcek si sežen něco ideálnějšího
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

19.05 2013 21:10


Ta modra se mi líbí zvenku a ta černá zvnitřku Kdo ví jak jsou na tom ale po technické stránce,škoda že to mám tak daleko a že německy neumím ani prd

edit: U té modré píše že je škube a bíle kouří
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.5. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 6

19.05 2013 21:38


violr: já bych s tím samozrejme cement nevozil na to mám navaru s korbou, ale tohle bych mel vylozene na bezny jezdeni.. kdyz proste potrebujes jet do mesta nakoupit, nebo jedes neco vyridit na urad, nebo jedes na vylet, nebo na sraz mam este pracanta se kterym travim temer kazdej den kdyz jezdim makat takze eSko by nebylo v provozu uplne kazdej den ale bylo by to proste moje jediny osobni auto na bezny pouzivani..

Tomikcek: presne tak, ja bych dal interier z ty cerny do ty modry a bylo by ted mam klasickou A4ku B5 1.9 TDI* 81kw a mam ji presne v ty modry, akorat uz zaslej ten lak a predek barevnej po bouracce.. bohuzel.. Jinak to ze je to daleko bych neresil, radsi si pro auto dojedu 500km do nemecka nez ho koupit tady v cesku, uz sem se jednou spalil s motorkou a jednou s autem, zatim co sem koupil v cr byl klump a zajic v pytli a ja taky neumim nemecky ani pip ale tak domluvis se rukama nohama a nebo vemes nekoho kdo umi ne
nahoru

sponzor





19.05 2013 21:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

20.05 2013 10:18


http://www.racingforum.cz/viewtopic.php?f=8&t=18 tady je krásně vidět, co vše si tam zhruba dělal, žádnej extra tuning a při představě, co to stálo se mi protáčí panenky.... ano, hodně věcí je na tom autě 2x, o to je to náročnější a kvůli prkotině se kvůli málu místa musí rozebírat vždy plno věcí - mám pocit, že snad kvůli výměně ol. filtru musel speedy sundávat i poloosu atd. ... je to drahá srdcovka, taky jsem ho strašně chtěl, ale nakonec jsem skončil u S3, která jede podobně a narval jsem do ní stejně balík.... a pokud, tak bych bral jedině avanta, nejlíp v imole nebo černého
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.12. 2012
Příspěvků: 322 | Témat: 22

20.05 2013 20:05


LOL Tak neviem kto z vas to osobne servisoval alebo to mal dlhsie ale take veci ako koli vymene oleja davat dole poloos je fakt SMIESNE . Mam to auto rok a pol, mam to v kombiku a a mam to na bezne a kazdodenne vozenie. Cca 400-1000km tyzdenne. Spotreba? ako jazdis taku mas. Mam to chipnute a na R18 a po meste ked chodim normalne tak mam momentalne na cca 1000km 10,4, mimo mesta sa dostanes v pohode na 9l predpisovo, dialnica 130-140 cca 10L. Nic hrozne to nie je. Samozrejme budes mat aj viac ale v obmedzovaci asi stale chodit nebudes ci? A ked budes tak nie dlho koli zelenym Normalny priemer rataj tak cca 11-13l ze sa aj prevezies zivsie aj normalne obcas. Kotuce predne + platnicky po zlave 400€, kotuce brembo max sport + TRW platne. Nic hrozne. Olej menis ako kazdy aj filter, ostatne filtre su ako bezne auto, vaha vzduchu je jedna a urcite lacnejsia ako u nejakeho bmw, sviecky su neni drahe, predna naprava je cca 400€ ale zasa vela vydrzi ked DAS* co mas mat. Ale to neni nutne menit hned(podla stavu), alebo vymenis len nieco a nie celu, tlmice davam teraz nove billstein B6 a po zlave vsetky 4, 460€. Ked tam DAS* co tam ma byt budu urcite lacnejsie takze nic rozdielne oproti inemu autu, struny lacne, spravil som cca 35000km na tom a nic zlozite som nemenil, miesta je tam v pohode ku vsetkemu ked sa chce akurat turba idu tazsie von a zvody, rozvody KOMPLET 350€ a nie nejaka cina, svetlo predne nove 105€ na Xenon*, zadne stali menej, a co este? Samozrejme si treba uvedomit ze to neni octavia 1,9 kde vsetko kupis za 5€. Ale vzhladom na auto to nie je vobec drahy servis ked porovnas nieco ine. Alebo a6 a4. Samozrejme brzdy su vacsie tak su trosku drahsie. Cerpadlo v nadrzi 132€ po zlave. Neviem co este take chces vediet ale za rok a pol co ju mam tak som nemal ziadny problem. Akurat mi odislo to cerpadlo ale vymenilo sa a pohoda. A spravil som nejake km a zasa aj nejaka ta zataz tam bola pri tom vykone. A preco by to nebolo na kazdodenne vozenie? Asi to bude ako pre koho, samozrejme financie chapem ale nie je to take hrozne na spotrebu. Zalezi kolko km spravis a hlavne ako chodis. Ci stale ako buk alebo len obcas Ak by si cosi chcel kludne sa pytaj. V zime je to nezmar a v lete tiez A to si na aute nerobim nic sam. Teda vycistim si hrusku a nastriekam akurat Radsej to DAM* niekomu kto sa rozumie. U mna jedine Avant je to praktickejsie a urcite pre mna aj krajsie. V pripade nudze odvezes aj nieco vacsie a nemusis zasa cement a cihly
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2234 | Témat: 26

21.05 2013 6:59


pride na motor ..a potom nebudes tvrdit, ze je tam lacny servis.a v tychto rokoch pride na motor na kazdej..tam lietaju stovky eur ako nic... v horsom pripade aj nejake tie tisicky a pokial si to nerobis sam tak si v tisickach na tuty
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.5. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 6

21.05 2013 11:44


FrostBurN: už mě tak nějak všichni přesvědčili že si to radši nemám kupovat ale ty jsi mě do toho zase uvrtal Tak já už teď nevim..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

21.05 2013 12:41


Boby:
Nech se vrtat od toho, kdo to má, ne kdo se jen domnívá. Taky by sis mohl nechat poradit co si dát k večeři od toho, co nevečeří
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.12. 2012
Příspěvků: 322 | Témat: 22

21.05 2013 12:43


Mam 209tisic a slape ako ma. A zasa nie som mechanik ale ked menia olej a veci ako máš a nechať zohriat pre povozenim a ochladit po povozeni tak čo? Ved piesty, ojnice môže odísť aj na 1,9 nie? A ak som dobre videl tak komplet motor bez turb chalan predáva za 20000kc alebo podobne a komplet cely nikdy nepotrebujes? Mal to rozobrate po vačky len ale všetko tam bolo ok. Neviem. Menil som na skapatej 318i lambdy a 300€ po zlave a to je hnoj proti s4. Na obyčajnu 1,6 tiez stoji cca 100€ ako ktorá. Neviem no. Čo by tam mohlo byt take drahšie na výmenu? Kto to menil nech povie. Mal som 3 s4 a žiadna nemala problém a mali aj viac km. Napr 2,5 TDI* je tiez že vraj draha na servis a koľko ľudí ju ma a beha na nej spoko? Osobne by som to skor bral ako nieco ine. Je to radosť a hlavne je to nieco ine lebo je to S a aj to ide aj vyzera ked je pekná. A hlavne je to staré poctivé auto a nie nove čo je na kvantitu a nie kvalitu. Osobne som do toho dal dost peňazí ale koli tomu že si ju robím. Bežná údržba je ako každé ine auto ked neratam niekde rozdiel 20€ a niekde 100€ pri drahších položkach. Kto chce spotrebu a diely za 5€ je tu embecka ale budes mat úsmev len pri tankovani a to je všetko. Takze tak. Je to na tebe toto je len môj názor a skúsenosti čo som robil. A mal som tych aut uz troska viac aby som to porovnal.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.5. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 6

21.05 2013 14:08


Hanys: asi máš pravdu


FrostBurN: prosimtě a kolik máš najeto? Já když sjíždim inzeráty tak vůbec nevím na jaký kilometry mám koukat..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.12. 2012
Příspěvků: 322 | Témat: 22

21.05 2013 17:13


Mam 209000km. A vozim sa na tom denne a úplne všetko ok. Aj v zime aj lete. Ono je dobre napísať že je nieco drahe ale napíšte mi prosím čo konkrétne a cenu k tomu.
nahoru

sponzor





21.05 2013 17:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.7. 2007
Příspěvků: 156 | Témat: 0

21.05 2013 18:47


S4 je super auto , za málo penazí vela muziky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 1

28.06 2013 9:46


Hoši tak to jsem neměl číst. ...
Taky se na ten avant dívám. A kolega FrostBurnN má celkem rozumné argumetny. ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.12. 2012
Příspěvků: 322 | Témat: 22

28.06 2013 18:06


Neviem. Nemam s tym ziadny problem. Akurat zlobia kotuce lebo nejaky tupelo ich dal stocit a troska to posral. Asi tak ze aj plavajuci kotuc ohol ale to su brzdy z RS6 a original su v poho bez problemov
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email