Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 202 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 202
Uživatelů: 0
Celkem: 202

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2013
Příspěvků: 5 | Témat: 1

08.05 2013 17:45


Ahoj chlapi, budu si kupovat kolem cervna-cervence Audinku a4 b5 avant 1.9tdi 81kw(1999-2001) a chtěl jsem se zeptat, když by jste měli porovnat odhlučnení uvnitř auta v těchto vozech: Skoda Octavia I, Volkswagen golf IV., a Passat B5?s Audinkou??máte náké zkušenosti? děkuji za vaše příspěvky...
Naposledy upravil Peetrd dne 08.05 2013 18:51, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





08.05 2013 17:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

08.05 2013 18:10


Já mám zkušenosti z O1 a GIV obě v TDI* docela mě překvapilo jak moc to v kabině jde slyšet,fakt docela randál ,ale možná je to tím že jsem zvyklí na svůj šepot s 1.8T kde motor do cca 3tis nejde slyšet vůbec
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11516 | Témat: 101

08.05 2013 18:32


Peetrd: samozrejme nejlip je odhlucnen passat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2013
Příspěvků: 5 | Témat: 1

08.05 2013 18:50


tomko222:
Peetrd: samozrejme nejlip je odhlucnen passat.


tak zatím teda jeden hlas pro Passata:-)já myslel, že na tom bude nejlepe Audinka, ale slysel jsem to uz několikrát, že ten passat je odhlucnen hodně dobře, by mě zajímalo jak se jim to povedlo, že mu na tom odhlučnění tak dopřáli:-)nebo čím to je...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2012
Příspěvků: 472 | Témat: 56

09.05 2013 10:54


golf neodporucam, vrzgajuce plasty snad v kazdom v ktorom som sa viezol bud to passat alebo A4 ktoru mam i ja a nemozem vynachvalit.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.1. 2008
Příspěvků: 311 | Témat: 13

09.05 2013 11:40


ja mam golfa V v dizlu, palubka vrze a hluk v kabine je otravny nad 110km/h ale to je subjektivni...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.12. 2011
Příspěvků: 596 | Témat: 4

09.05 2013 11:45


Tak tedy nevím no ale ta moje a4 má docela dost velký aerodynamický hluk v rychlostech 140 km/h a výš (musím zesílit rádio abych ho slyšel )
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.6. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 6

09.05 2013 12:55


Za sebe musim rict, ze v porovnani s passatem je audi hlucnejsi. Kamos ma Pasika a je to rozdil.
nahoru

sponzor





09.05 2013 12:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

09.05 2013 13:29


VejusQin: Tyvl kde si to vzal ochcávky jsem měl dvě GIV v kombíku 85kWPD a pasáta 5,5 taky v kombíku 96kW PD a jednoznačně netužši a nejtižší byl GIV.Ochcávka ,o tom žádná to je po 50t plastovej cirkus a u pašíka se ti nese po převodovce do tunelu cvakání tandemu a docela jasně rozpoznáváš kterej vstřik je v prdeli nehledě na to že díky podelnýmu uložení motoru máš na volnoběh masážní sedačky zadara.Je zajímavý že i kyž B6 (myslím audi) je stejná koncepce ,tak je to úplně o něčen jiném.Naddruhou stranu je ten pašík zase těžší a líp sedí na dálnici při vyšších rychlostech,nicméně pokud s tím nikdo nehodlá moc bláznit tak jednoznačně GIV ,třeba přední náprava se dá zrepasovat za 3 litry a vydrží dalších 150t.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11516 | Témat: 101

09.05 2013 14:20


Tak resime vrzajici palubku, nebo odhlucneni (motor)?
Pac jedno neni druhe.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.1. 2010
Příspěvků: 1210 | Témat: 9

09.05 2013 14:47


Mě přišla tišší A4 než Passat, pravdou je, že A4 byla 2.5 TDI* a Passat 1.9 81 Kw. Oboje předface.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2012
Příspěvků: 472 | Témat: 56

09.05 2013 14:55


pasa: k ochcavke som sa nevyjadroval - nemam skusenost, a golfy ozaj vrzgaju. Peetrd sa zaujimal o odhlucnenie tycho aut a nie o koncepciu motora, jeho chyby, jazdne vlastnosti. a k vrzganiu, naco mu bude supertiche odhlucnene auto, ked sa nebude moct porozpravat pre vrzganie dveri, pristrojovky, tunelu... Ja mam A4, kde pri vacsej rychlosti nerusi motor, ale napor vetra. V klude bez zvysovaniu hlasu sa vsak porozpravam. tot k mojej odpovedi tam hore...

a myslim ze co sa tyka odhlucnenia nejde podla mna len o odhlucnenie motora..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11516 | Témat: 101

09.05 2013 15:37


VejusQin: mas pravdu.

Ale podla tejto teorie by sme mali riesit prave aj motorizaciu, spolahlivost, a skoncit tlakom pneu.

Ked sa clovek pytama), je fajn odpovedat na a).

Co sa tyka odhlucnenia motora, je tichsi passat. Co sa tyka vrzgotu auta s 500 000km, vyjadrit sa neviem.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.10. 2017
Příspěvků: 18 | Témat: 0

02.07 2020 9:46


Podle mě na tom bude nejlépe audi Jen se podívejte, kolik montáží/odhlučnění mají zde na VW: https://www.2din.cz/vw-montaze/ - to asi něco vypovídá o tom, kolik Volkswagnů bude odhlučnění potřebovat
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11516 | Témat: 101

02.07 2020 9:51


kukykak: spis je to o tom, ze je vic vw nez audi a navic vw se vic tuni klukama...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1369 | Témat: 73

02.07 2020 10:56


Passat
nahoru

sponzor





02.07 2020 10:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 779 | Témat: 95

02.07 2020 12:47


myslim ze po 7 rokoch uz "tiche" auto vybral...kazdopadne ano mozno to pomoze aj do buducna dalsim ktori budu hladat tiche auto aj ked v tom case uz bude mat B5 viac ako 20 rokov - ci sa bude dat stale hovorit o odhlucneni to uz neviem
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email